رفتن به مطلب

وب کمتان از کار افتاد؟!کار کاره آپدیت سالیانه ویندوز 10 است


Recommended Posts

0lf2u0wo4x3peqi52ar8.jpg

 

همیشه برای دانلود و استفاده از تمام پچ هایی که برای یک نرم افزار ارائه می شوند باید ریسک عدم انطباق پذیری و یا ایجاد مشکل نرم افزاری و یا سخت افزاری با سیستم خود را بپذیرید . این همان کاریست که آپدیت سالیانه ویندوز 10 شرکت Microsoft با میلیونها کاربر خود انجام داده است ؛ پچ نرم افزاری جدید این ویندوز ، وب کم های کاربران را از کار انداخته است . 

دلیل این امر کاملا واضح و مبرهن است ، در آپدیت سالیانه جدید ویندوز 10 پشتیبانی از دو فرمت فشرده سازی فایل های ویدئویی به نام های H.264 و MJPEG از بین رفته است و این ویندوز دیگر از این دو فرمت پشتیبانی نخواهد کرد و بدین صورت به نظر می آید که نرم افزاری که برای کار کرد درست خود به فرمت های H.264 و MJPEG نیاز دارد ، وقتی نمی تواند هیچ پشتیبانی نرم افزاریی برای این دو فرمت پیدا کند خیلی راحت از کار می ایستد . بنابراین اگر شما آپدیت سالیانه جدید ویندوز 10 را نصب نموده اید و وب کم شما از کار افتاده است و نمی توانید از آن بهره ای ببرید ، به هیچ وجه تعجب نکنید . 

شرکت Microsoft متوجه مشکل پیش آمده شده است و اعلام کرده که یک پچ رفع اشکال در ماه سپتامبر ارائه خواهد شد که البته فقط مشکل فرمت MJPEG را حل می کند . یک پچ رفع اشکال دیگر برای فرمت H.264 کمی دیرتر ارائه خواهد شد . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...