رفتن به مطلب

استفاده از FreeSync در مانیتور C24FG70 شرکت Samsung


Recommended Posts

23iz3l6y65w7hiqo942q.jpg

 

شرکت Samsung یک مانیتور جدید در نمایشگاه IDF 2016 که در حال حاضر در جریان می باشد ، ارائه داد . این مانیتور که C24FG70 نام دارد از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD بهره می برد و دارای پایه ای غیر معمول می باشد . 

مانیتور C24FG70 شرکت سامسونگ ، اولین مانیتور از سری مانیتورهای CFG70 می باشد . این محصول دارای صفحه نمایش VA خمیده 24 اینچی است که دارای زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه در حالت خاکستری به خاکستری می باشد . دیگر قابلیت خوب و قابل ذکر مانیتور C24FG70 داشتن پوشش رنگی sRGB به میزان 125 در صد است ، که این امری فوق العاده می باشد . استفاده از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD بر روی این مانیتور به این معنی می باشد که مانیتور C24FG70 می تواند رفرش ریتی به میزان 144 هرتز ارائه دهد . این مانیتور جدید شرکت Samsung دارای صفحه نمایش Full HD می باشد ، همچنین میزان کنتراست دینامیک این محصول 3000:1 و زاویه دید آن 178 درجه می باشد . پایه این مانیتور کمی غیر عادی و غیر معمول است ، این پایه دارای بازویی است که به کاربر اجازه می دهد به راحت صفحه نمایش را به سمت بالا و یا پایین متمایل کند و یا در صورت نیاز از حالت پرتره به لند اسکیپ ( افقی به عمودی ) ویا بر عکس اغییر دهد . این محصول جدید همچنین در قسمت پشتی خود دارای دو پورت HDMI ، یک جک صدای 3.5 میلی متری و یک اتصال دهنده DisplayPort می باشد . 

 

s4q9l504yxs3cob4kpjd.jpg

 

مانیتور جدید C24FG70 شرکت Samsung در ماه اکتبر سال جاری به بازار راه خواهد یافت . قیمتی که برای این مانیتور در نظر گرفته شده است ، چیزی در حدود 449 یورو خواهد بود . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

ویرایش شده توسط Hemad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...