رفتن به مطلب

Recommended Posts

2cw77sipr2xi9m1hxgh.jpg

 

شرکت BenQ مانیتورگیمینگ جدیدی تحت عنوان سری Zowie خود معرفی نمود و روانه بازار خواهد کرد . این مانیتور 27 اینچ که از یک صفحه نمایش TN استفاده می کند RL2755 نام دارد برای گیمرها و بازار کنسول های بازی ساخته و طراحی شده است ، این محصول که دارای صفحه نمایش بزرگی می باشد ، از تکنولوژی Flicker-Free و یا بعبارتی بدون لرزش تصویر ، عملیات Black eQualizer و یا بعبارتی برابر سازی رنگ سیاه و سفید و همینطور کاهنده Blue Light یا نور آبی بهره می برد . 

سری RL مانیتورهای شرکت BenQ برای راحتی کار در هنگام بازی کردن بر روی دستگاه های گیمینگ طراحی شده است ، در اکثر تورنومنت های بزرگ بازی های کامپیوتری از این سری مانیتورها به عنوان مانیتور رسمی آن تورنومنت استفاده می شود . در این مانیتور بوسیله تکنولوژی Flicker-Free از خستگی بیش از حد چشم در هنگام استفاده طولانی مدت جلوگیری می شود و بوسیله Black eQualizer قابلیت دید بالاتر رفته و بهتر می شود . زمان پاسخگویی این مانیتور 27 اینچ که برای پیشبرد و بالابردن و غنی تر کردن ویژگی های بازی های کنسولی ساخته و طراحی شده است ، 1 میلی ثانیه خواهد بود . 

 

rnrj6n7m4whurv4x7pgh.jpg

 

این مانیتور 27 اینچ که از پنل TN و صفحه نمایش LED دارای نور پس زمینه بهره می برد وضوحی تصویری برابر 1920x1080 و کنتراستی برابر 1000:1 (12million:1 DCR) دارد ، همچنین شفافیت تصویر این محصول 300cd/m2 و زاویه دید آن 170/160 درجه می باشد . حداکثر ، استاندارد و حالت مقرون به صرفه مصرف برق این مانیتور به ترتیب 45 وات ، 33 وات و 26 وات است . 

این مانیتور داری یک پورت D-Sub ، یک پورت DVI ، دو پورت HDMI 1.4 ، یک جک هدفون و یک ورودی صدا می باشد . همچنین این محصول دارای دو اسپیکر استریوی 2 وات داخلی نیز هست . 

مانیتور BenQ ZOWIE RL2755 در تاریخ دوم سپتامبر وارد بازارها خواهد شد و به قیمت حدودی 379 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید . 

 

منبع : Guru3d

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...