رفتن به مطلب

این شما و این ماوس MC 4000 شرکت Cherry


Recommended Posts

1vn305uodpak3wtdyze.jpg

 

شرکت Cherry که بدلیل ساخت کلیدهای کیبورد معروفیت زیادی دارد ، از یک ماوس گیمینگ جدید به نام MC 4000 رونمایی کرده است . این محصول جدید ، مختص گیمرها و استفاده طولانی مدت در هنگام انجام بازی ها طراحی شده است ، البته این شرکت عنوان کرده که این ماوس برای افراد حرفه ای که به ماوسی خوش دست و دقیق برای انجام کارهای خود نیاز دارند نیز بسیار مناسب است . 

ماوس MC 4000 یک ماوس با سیم است که این امر ممکن است کمی ذوق کاربران را کور کند اما باید بگوییم که این محصول امکانات خیلی خوب و فوق العاده ای دارد . این ماوس دارای یک سنسور نوری بسیار با کیفیت است که با دو سرعت 1000 و یا 2000 dpi کار می کند . این امر به کاربران این امکان را می دهد که برای کارهای روزمره شان هر کدام از سرعت های مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند . تنظیمات DPI با دو حالت نور از پیش تعیین شده مشخص می شود که غلطک ، کناره ها و چراغ DPI را روشن می کند . رنگ آبی برای حالت 1000dpi و رنگ قرمز برای حالت 2000dpi . همه اینها در کنار یک تشخیص حرکت با سرعت 1.5 متر در ثانیه ، این ماوس را تبدیل به انتخابی عالی و مناسب برای کارهای حرفه ای که نیاز به سرعت بالا دارند می کند . 

 

zpk61yv4gh9agbr2l4n.jpg

 

یک قابلیت خوب دیگر این ماوس داشتن یک پد کشویی 360 درجه مخصوص است که کف ماوس و حتی سنسور آن را در بر می گیرد . این امر سبب حرکتی راحتتر و با ثبات می شود . همچنین ماوس MC 4000 دارای طراحی متقارن است که سبب ایجاد ارگونومیک خوبی در این محصول شده است . به لطف داشتن این طراحی ، این محصول هم برای راست دست ها و هم برای چپ دست ها قابل استفاده است . ماوس MC 4000 دارای شش کلید می باشد که شامل کلید تنظیم DPI ، کلید های میانبر براوزرها و کلیدهای ویندوزی می شوند . تمامی این کلیدها به نحوی طراحی و تعبیه شده اند که برای استفاده با هر دو دست مناسب می باشند . 

ماوس MC 4000 از ماه آینده و به قیمت 30 یورو بفروش خواهد رسید . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...