رفتن به مطلب

عجیب و گران‌قیمت: شرکت X2 همچنین از کیس Siryus رونمایی کرد


Recommended Posts

v34cz32jivkg3z4cfwj.jpg

 

 

شرکت هلندی X2 نام خود را بار دیگر با معرفی کیس عجیب Siryus، در لیست خبرهای سایت‌های کامپیوتری آورد. گویا کیس Siryus با طرح عجیبش از آینده آمده‌اند و ممکن شما آنرا یک ربات ببینید. واقعیت در مورد شکل نامعمول کیس جدید شرکت X2 این است که به آن، عملکرد اضافه می‌کند. در واقع برخلاف شکل ظاهری آن، این کیس می‌تواند قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر را بدون مشکلی در خود جای دهد.

 

کیس Siryus از ورقه‌های 0.6 میلی‌متری فولاد، و پنل‌های جانبی آن از ورقه‌های آلومینیومی با ضخامت 0.3 میلی‌متر ساخته شده است. همچنین این کیس به پنل شیشه‌ای مجهز شده که جنس آن از شیشه‌ی تقویت شده با ضخامت 4 میلی‌متر می‌باشد. ابعاد کیس مذکور برابر 740x240x690 میلی‌متر و وزن آن نیز برابر 26 کیلوگرم است. این کیس می‌تواند مادربردهای تا اندازه E-ATX، کارت‌گرافیک با طول 430 میلی‌متر و خنک‌کننده پردازنده تا ارتفاع 180 میلی‌متر را در خود جای دهد. کیس Siryus همچنین از دو جایگاه نصب درایو 5.25 اینچی و شش جایگاه نصب درایو 3.5 اینچی را، در کنار هشت شکاف توسعه برخوردار گشته است.

 

کیس Siryus بطور پیشفرض دارای سه فن 120 میلی‌متر در سقف خود است و کاربر می‌تواند یک فن دیگر را در بخش پشتی کیس نصب کند. کیس مذکور از رادیاتورهای تا اندازه 360 میلی‌متر را نیز پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند اقدام به نصب رادیاتور در بخش جلویی و یا سقف کیس کند.

 

کیس Siryus بزودی با قیمت 260 یورو به بازار عرضه می‌شود.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...