رفتن به مطلب

طنازی مانیتور جدید شرکت IIYAMA در مقابل گیمرها


Recommended Posts

ccne7lfrt4e1ktzar8sa.jpg

 

شرکت ژاپنی iiyama که سازنده انواع مانیتور می باشد از مانیتور ProLite جدید خود به نام GB2888UHSU رو نمایی کرد . این شرکت ژاپنی اعلام کرد که این محصول جدید مختص گیمرها طراحی شده است و هدف آن ارائه تصویر 4K با قیمتی پایینتر از سایر محصولات و مانیتور های 4K است .

مانیتور ProLite GB2888UHSU یک مانیتور 28 اینچ است که از تکنولوژی TN برای ارائه تصاویر استفاده می نماید . علیرغم این موضوع ، این مانیتور دارای وضوح تصویر 4K یعنی 3840x 2160 پیکسل است و از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD نیز سود می برد . این محصول همچنین دارای نور تصویر 300cd/m² ، میزان کنتراست استاتیک 1000:1 ، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای و 160 درجه زاویه دید عمودی و 170 درجه زاویه دید افقی می باشد . سایز این مانیتور 663x 230 x 413.5 - 543.5 میلی متر و وزن آن 7.7 کیلو گرم می باشد . 

 

00kvtdytopj9zt85sgx1.jpg

 

مانیتور ProLite GB2888UHSU شرکت iiyama در قسمت پشتی خود دارای پنج پورت می باشد . این پنج پورت عبارتند از یک پورت HDMI 2.0 ، یک DisplayPort ، یک D-Sub و دو پورت HDMI 1.4 . علاوه بر پورت های مذکور ، این مانیتور دارای دو پورت USB 3.0 و دو اسپیکر 6 وات داخلی نیز می باشد . مانیتور  ProLite GB2888UHSU دارای پایه ای است که به کاربر اجازه بالا و پایین بردن مانیتور و همینطور کج و راست کردن آن را می دهد . 

هنوز هیچ اطلاع دقیقی از قیمت این مانیتور زیبا و 4K به دست ما نرسیده است .

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...