رفتن به مطلب

تایتانی که در یک لپتاپ جای گرفته: لپتاپ جدید شرکت MSI به نام GT73VR Titan


Recommended Posts

nlt9cd54k1mfq7zv982y.jpg

 

 

شرکت MSI به‌تازگی از سری جدید لپتاپ‌های گیمینگ خود رونمایی کرد. از آنجایی که که دیگر ما هر ماه شاهد لپتاپ‌های گیمینگ جدید از شرکت MSI هستیم، این سری جدید نیز می‌تواند به‌سختی گیمرها را قافل‌گیر کند. اما این سری جدید که GT73VR Titan نام دارد، دارای یک ویژگی بسیار خوب می‌باشد: این سری از لپتاپ‌ها از صفحه‌نمایش 120 هرتزی با زمان پاسخ‌دهی 5 میلی‌ثانیه برخوردار شده‌اند. این ویژگی برای اولین‌بار است که در این سری از محصولات شرکت MSI و نیز در این صنعت حضور یافته است.

 

لپتاپ گیمینگ جدید GT73VR Titan را می‌توان در دو پیکربندی مختلف داشت، اما هر دوی آنها از یک سیستم خنک‌کنندگی جدید و جدیدترین کارت‌گرافیک‌های سری GTX 10 با معماری پاسکال مجهز شده‌اند. مدل قوی‌تر که GT73VR Titan SLI نام دارد، ما را بیشتر شگفت‌زده می‌کند. جدا از داشتن صفحه‌نمایش 17.3 اینچی، این لپتاپ از دو کارت‌گرافیک GTX 1070 در حالت SLI برخوردار شده که به گفته‌ی شرکت MSI، این دو در کنار هم می‌توانند کارایی به میزان 64 درصد بیشتر از کارت Titan X Pascal داشته باشند. سیستم خنک‌کنندگی موجود در این لپتاپ، Cooler Boost Titan نام دارد که از دو فن قدرتمند با 29 پره‌ی نازک و 12 لوله‌ی ناقل حرارت تشکیل شده است. لپتاپ GT73VR Titan را نیز می‌توان با یک کارت‌گرافیک GTX 1080 داشت که در این صورت، تعداد لوله‌های ناقل حرارت سیستم خنک‌کنندگی آن از 12 عدد، به 10 عدد کم می‌شود.

 

بغیر از این، لپتاپ GT73VR Titan SLI دارای یک صفحه‌نمایش شگفت‌آور 17.3 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 5 میلی‌ثانیه است. این صفحه‌نمایش همچنین از فضای رنگی پهناوری با 94 درصد رنگ NTSC پشتیبانی می‌کند. مدل معمولی که GT73VR Titan می‌باشد، به یک صفحه‌نمایش 17.3 اینچی با پنل IPS و بازه‌ی 72 درصدی رنگ NTSC مجهز شده است.

 

برخی از ویژگی‌های کلیدی این دو لپتاپ عبارتند از: شکاف PCI-E 3.0 x4 با Super RAID 4، بلندگوهای Dynaudio با ولوم 106 dVB، فناوری Nahimic 2 با داک صوتی SABRE که از نرخ سمپلینگ 24bit و 192 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند، نرم‌افزار MSI Dragin Center و قابلیت 1 CLick VR Ready.

 

هنوز قیمت این دو لپتاپ مشخص نشده است.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...