رفتن به مطلب

Recommended Posts

2eh56948qm4gotsn8bx3.jpg

 

شرکت Thermaltake از کیس کامپیوتر جدید خود به نام  Core G3 رونمایی کرد . این محصول جدید دارای ظاهری غیر عادی است اما در عین حال می تواند به سیستم شما ظاهری جالب ولی غیر معمول بدهد . 

کیس Core G3 می تواند از مادربوردهای ATX و micro-ATX و mini-ITX پشتیبانی کند ، البته این مادربوردها باید سر و ته درون کیس قرار گیرند تا پردازنده به کف کیس نزدیک تر باشد . همچنین این کیس به یک پاور SFX نیازمند است بنابراین پاور ATX شما دیگر جایی در این کیس نخواهد داشت . به علاوه اینکه این محصول دارای دو جایگاه برای هاردهای 2.5 اینچی و 3.5 اینچی می باشد اما توانایی قراردادن درایوهای نوری را ندارد ، بنابراین اگر می خواهید از دیسک استفاده نمایید باید یک درایو نوری اکسترنال تهیه کنید . یک ویژگی دیگر این کیس ، پشتیبانی از کارت های گرافیکی است که طولشان تا 310 میلی متر می رسد اما برای اتصال آن به مادربورد می بایست از یک پلکان ویژه و مخصوص استفاده نمود چرا که کارت گرافیک باید کاملا در موازات مادربورد باشد . این کیس قابلیت پشتیبانی از خنک کننده های مایع و رادیاتورهای 240 میلی متری و همینطور خنک کننده های CPU که دارای حداکثر ارتفاع 110 میلی متر باشند را دارد . 

 

03iadpt0f5uqlnlevwh.jpg

 

در کنار این ویژگی های خاص ، کیس Core G3 شرکت Thermaltake از جنس استیل SPCC ساخته شده و اندازه آن 454x 140 x 371 میلی متر و وزن آن 4.2 کیلوگرم می باشد . این اندازه و وزن این کیس را تبدیل به کیسی باریک می کند اما Thermaltake این کیس را مخصوص کارهای اداری و تفریحات کلی طراحی کرده است . در قسمت جلویی این کیس شما می توانید کلید پاور ، چهار پورت USB و جک صدا را مشاهده نمایید . همچنین در قسمت جلویی این کیس دو فن 120 میلی متری تعبیه شده است که با سرعت 1000rpm می چرخند و تنها 16dB صدا تولید می کنند . 

این کیس در تاریخ 31 آگوست وارد بازار خواهد شد و به قیمت 70 پوند به فروش خواهد رسید ، البته این قیمت شامل مالیات نمی باشد . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...