رفتن به مطلب

صدا همیشه با شما می ماند ؛ اسپیکرهای پرتابل LG


Recommended Posts

rclbbdn5pzoxehb00w.jpg

 

شرکت LG سه اسپیکر پرتابل به نام های PH2 و PH3 و PH4 معرفی کرد . این اسپیکرها برای افرادی طراحی شده که همیشه در حال سفر می باشند و یا طرفداران موسیقی که حوصله کابل ها و سیم های اسپیکرها را ندارند و می توانند از بلوتوث بودن این محصولات بهره ببرند . 

تیم آلسی ، سرپرست ارشد بخش بازاریابی محصولات خانگی شرکت LG ایالات متحده می گوید : " اسپیکرهای بلوتوث جدید LG مخلوطی از صدای رسا و جمع و جور بودن و قابل حمل بودن محصول می باشند . با توجه به روش زندگی افراد که امروزه بسیار پر مشغله می باشد ، ما به این فکر افتادیم که یک سری محصولاتی طراحی نماییم که در هر جا و هر زمان برای کاربر قابل استفاده باشند . "

اسپیکر مدل PH2 شرکت LG یک اسپیکر 2.5 وات می باشد . این اسپیکر با سایز 97x 38 میلی متر و وزن 227 گرم کوچکترین مدل بین این سری اسپیکر ها است . این اسپیکر درون بدنه ای محکم قرار گرفته که آن را در برابر ضربه و آب مقاوم می کند . باطری داخلی تعبیه شده در این اسپیکر می تواند تا شش ساعت کارکرد را تضمین نماید . 

 

dks4sxh9xcb6iagvl.jpg

 

مدل PH3 این شرکت یک اسپیکر 3 وات است و همچنین دارای یک چراغ قوه LED می باشد که 5 حالت مختلف رنگی دارد . سایز این اسپیکر 89x 124 میلی متر است و می تواند با یک بار شارژ تا 10 ساعت کار کند . این موضوع را می توان در رابطه با PH4 هم گفت ، این اسپیکر ، یک اسپیکر 16 وات است و بدنه ای مقاوم در برابر آب دارد ، و البته می تواند تا 10 ساعت شارژ را حفظ کند . 

تمام این اسپیکرهای سری PH شرکت LG در نمایشگاه IFA 2016 که قرار است از 2 تا 7 سپتامبر در برلین برگذار شود رونمایی می شوند . هنوز هیچ اطلاع دقیقی از قیمت این محصولات موجود نمی باشد .

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...