رفتن به مطلب

Recommended Posts

4axlur4lr6ca9o62pgr.jpg

 

شرکت Colorful ، سازنده کارت های گرافیک و مادربورد ، با افتخار خبر راه اندازی کارت گرافیک سری GTX 1060 با 3 گیگابایت مموری را اعلام کرد . پس از آنکه شرکت NVIDIA کارت های گرافیک GeForce GTX 1060 مقرون به صرفه خود را معرفی نمود ، شرکت Colorful تصمیم گرفت که این کارت های گرافیک را با تزریق و افزودن آخرین و جدید ترین تکنولوژی های خود تبدیل به انتخابی مناسب برای گیمرها کند . 

کارت گرافیک GTX 1060 3GB که از پردازنده گرافیکی جدید شرکت NVIDIA یعنی Pascal بهره می برد بازی های کامپیوتری را مقرون به صرفه می کند و سبب می شود تا گیمرها بدون اینکه نیاز باشد بیش از اندازه معقول پول خرج کنند ، بتوانند به راحتی بازیهای خود را با گرافیکی بالا بازی کنند و از آن نهایت لذت را ببرند . کارت گرافیک جدید GeFroce GTX 1060 دارای 1152 هسته CUDA و 1506 مگاهرتز کلاک می باشد . به لطف GPU Boost 3.0 ، این کارت ها می توانند تا 1708 مگاهرتز نیز کار کنند و همچنین از یک مموری 3 گیگابایتی GDDR5 که به یک باس 192 بیتی که با سرعت 8008 مگاهرتز کار می کند متصل است ، سود می برد . 

 

w3n6zs6slnwa255so5c7.jpg

 

کارت های گرافیک سری iGame GTX 1060 3GB

شرکت Colorful سری iGame را برای این تولید کرد که بتواند از نظرات و انتقادات کاربران برای تولید و طراحی یک محصول مناسب برای تمام موقعیت ها استفاده کند . سری iGame محصولات خاص شرکت Colorful هستند که برای گیمرهای حرفه ای و نیمه حرفه ای طراحی و تولید شده است .

 

a8yjrig141culracp42.jpg

 

این شرکت 3 کارت گرافیک مختلف به نام های iGame GTX 1060 U-3G و iGame GTX 1060 U-TOP-3G و  iGame GTX 1060 X-TOP-3G را از این سری کارت های گرافیک تولید کرده است . این کارت های گرافیک از کولرهای مخصوص شرکت Colorful و همینطور طراحی بهبود یافته بهره می برند و در کنار اینها ، حداکثر قدرتی که این کارت های گرافیک می توانند داشته باشند را ارائه می دهند ؛ بهبود قدرت کارت گرافیک ، سیستم خنک کننده قدرتمند ، ظاهری فوق العاده و ضریب اطمینان بی نظیر از دیگر قابلیت های این کارت های گرافیک می باشند . 

 

23czah4dqxoecboh3vs.jpg

 

منبع : techpowerup

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...