رفتن به مطلب

اولین لپتاپ در جهان با صفحه نمایش خمیده: لپتاپ گیمینگ Predator 21 X از شرکت Acer


Recommended Posts

sc7komtxim81ki2hgkx.jpg

 

 

شرکت Acer لپتاپ گیمینگ غیرعادی و عجیبی به نام Predator 21 X ساخته است. چشمگیرترین و اصلی‌ترین ویژگی این لپتاپ، صفحه نمایش خمیده‌ی آن است که لپتاپ مذکور را به اولین لپتاپ در جهان که دارای صفحه نمایش خمیده می‌باشد، تبدیل می‌کند.

 

Predator 21 X جدیدترین لپتاپ گیمینگ شرکت Acer است. این لپتاپ دارای سخت‌افزاری است که می‌تواند براحتی در هر رقابتی با محصولات مشابه خود، پیروز شود. این لپتاپ از یک صفحه نمایش 21 اینچی خمیده با رزولوشن 2560x1080 برخوردار شده که از طیف وسیعی از میدان دید را برای تجربه‌ی گیمینگ بهتر، پشتیبانی می‌کند. همچنین این صفحه نمایش از فناوری G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دستگاه مورد بحث از فناوری ردیابی چشم که یک فناوری کاملاََ تازه در صنعت گیمینگ است، میزبانی می‌کند. برای مثال، فناوری ردیابی چشم که چشم کاربر را ردیابی می‌کند، یکسری اثرات متقابل، همانند نشانه گرفتن اسلحه، شناسایی دشمنان و سنگر گرفتن را تنها با زل زدن در اختیار گیمر قرار  می‌دهد. اما این، همه چیز نیست. لپتاتپ Predator 21 X جدیدترین پردازنده‌های شرکت اینتل از سری "Kaby Lake" را در کنار دو کارت‌گرافیک GTX 1080 (در حالت SLI) از شرکت انویدیا را به‌خدمت می‌گیرد. علاوه بر تمامی این موارد، این لپتاپ به سیستم صوتی +SoundPound 4.2 (شامل چهار بلندگو و دو ساب‌ووفر)، صدای سه گانه و صدای Dolby Audio برای دریافت بهترین کیفیت از صدا مجهز شده است. تمامی این سخت‌افزار‌های نامبرده، به خنک‌کنندگی قوی نیازمند هستند، و اینجاست که شرکت Acer در لپتاپ Predator 21 X، پیشرفته‌ترین سیستم خنک‌کنندگی را که از پنج فن تشکیل شده (که سه‌تای آنها، فن‌های بسیار نازک AeroBlade هستند و گرما را مؤثرتر دفع می…کنند)، بکار می‌گیرد. در این لپتاپ همچنین یک کیبرد مکانیکی کامل با سویچ‌های شناخته شده‌ی Cherry MX وجود دارد که از سیستم نوری RGB برخوردار شده و کاربر می‌تواند برای هر کلید کیبرد، نور با رنگ مجزا معین کند.

 

اینکه لپتاپ Acer Predator 21 X در چه تاریخی به بازار عرضه می‌شود، معلوم نیست، ولی با توجه به این نکته که پردازنده‌های سری "Kaby Lake" در اواخر سال 2016 و یا اوایل سال 2017 منتشر می‌شوند، گیمرها باید مدتی را صبر کنند تا دست‌شان به این شاهکار سخت‌افزاری برسد.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...