رفتن به مطلب

شرکت EK برای کارت گرافیک های سری EVGA GTX 1080 FTW واتر بلاک مخصوص آماده کرده است


Recommended Posts

1ois1ybvu0ie4r4rmz0q.jpg

 

 

شرکت EK اخیراََ واتر بلاک‌های تمام-پوشش را برای کارت‌گرافیک‌های سری GTX 1080 FTW از شرکت EVGA را معرفی کرده است. این واتر بلاک‌ها هم‌اکنون برای پیش‌خرید موجود می‌باشند.

 

این واتر بلاک، GPU، رم و مدار رگولاتور ولتاژ کارت‌گرافیک را بصورت مستقیم خنک‌ می‌کند، بدین صورت که آب بصورت مستقیم از این نواحی گردش کرده، و به کارت‌گرافیک و مدار رگولاتور ولتاژ آن اجازه می‌دهد تا حتی تحت اورکلاک سنگین نیز پایدار بمانند. واتر بلاک EK-FC 1080 GTX FTW از یک موتور خنک‌کننده مرکزی با طراحی تقسیم جریان ورودی برای ارائه‌ی بهترین کارایی در خنک‌سازی مجهز شده است، که حتی با جریان آب معکوس نیز، بدون اینکه ضربه‌ای به کارایی خنک‌سازی آن وارد شود، کار می‌کند. علاوه بر این، چنین طراحی‌ای; کارایی هیدرلیکی عالی‌ای را به نمایش گذاشته، و به این محصول امکان بکار رفتن در سیستم‌های خنک‌کننده‌ی مایع را، بدون اینکه به پمپ‌های آبی آن صدمه وارد شود، می‌دهد.

 

 

tju0dbbzvtwka3kfz970.jpg

 

 

قسمت اصلی واتر بلاک مورد بحث از مس الکترولیتی  با روکش نیکل ساخته شده، و این در حالی است که قسمت بالایی واتر بلاک، از جنس اکریلیک باکیفیت، یا پلی‌اکسین‌متیلن است (بسته به مدل واتربلاک). جنس قسمت بالایی واتر بلاک به هیچ وجه در کارایی کلی واتر بلاک تأثیری ندارد. مدل اکریلیکی از این واتر بلاک، بصورت پیشفرض دارای دو جایگاه نصب نوار LED 3 میلی‌متری می‌باشد. قابل ذکر می‌باشد که واتر بلاک EK-FC1080 GTX FTW با کارت‌گرافیک‌های سری EVGA GTX 1070 FTW نیز سازگار می‌باشد. بک‌پلیت‌های مخصوص این کارت نیز در تاریخ 15 سپتامبر (پنجشنبه) ارسال خواهد شد.  قیمت واتر بلاک و بک‌پلیت مذکور بر اساس نوع مدل در پایین ذکر شده است:

 

واتر بلاک EK-FC1080 GTX FTW - نیکل: 123 یورو

واتر بلاک EK-FC1080 GTX FTW - نیکل و استال: 123 یورو

بک‌پلیت EK-FC1080 GTX FTW  - مشکی رنگ: 30 یورو

بک‌پلیت EK-FC1080 GTX FTW  - نیکل: 38 یورو

 

 

vqbs971mxot4dbpxuur1.jpg

 

 

 

منبع: guru3d

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...