رفتن به مطلب

کیس گیمینگ Antec Cube-Desinged by Razer، محصولی از مشارکت Antec و Razer


Recommended Posts

g8zusx1dgg1e1yp9wa39.jpg

 

 

کیس Antec Cube-Desinged by Razer، طراحی e-Sports گونه‌ی خود را از شرکت Razer، و قابل اطمینان بودن و کیفیت ساخت بالای خود را از شرکت Antec گرفته، آنها را با هم ترکیب کرده و به کیسی کوچک برای گیمرها تبدیل شده است.

 

این کیس که برای اولین بار در نمایشگاه PAX West 2016 در معرض دید قرار گرفت، حاصل همکاری دو شرکت Antec و Razer می‌باشد. فضای داخلی کیس شامل یک جایگاه نصب درایو دیسک سخت، چهار جایگاه نصب درایو حالت جامد، سه شکاف توسعه، و فضای کافی برای نصب کارت‌گرافیک تا طول 350 میلی‌متر می‌باشد. قسمت زیرین کیس که در آن منبع تغذیه قرار می‌گیرد، از سایر بخش‌های کیس جدا شده، تا مدیریت کابل در کیس راحت‌تر ممکن شود. پنل‌های جانبی و سقف کیس را شیشه‌ی سیاه‌ رنگ اکریلیکی تشکیل داده‌اند که با قابلیت Click System ترکیب شده و به کار امکان باز و بسته کردن کیس به ساده‌ترین راه را می‌دهند. این کیس علاوه بر کاربری‌های ساده، گیمینگ، سینما خانگی و مدیا سنتر، برای کاربری پیشرفته نیز مناسب می‌باشد.

 

 

00kb7dw81id06vs5ca0z.jpg

 

 

بدنه‌ی خارجی کیس، بصورت ترکیبی از آلومینیوم با ضخامت 3 میلی‌متر و فولاد با ضخامت 0.8 میلی‌متر ساخته شده و لوگوی مار سه سر شرکت Razer نیز در قسمت جلویی کیس تعبیه شده است. بخش پایینی دو پنل چپ و راست کیس، نوارهای LED قرار دارند و نور سبز رنگ، که حکم امضای تمامی محصولات شرکت Razer است، تشعشع می‌کنند. همچنین فن LED دار سبز رنگ در قسمت پشتی کیس، دکمه‌ی پاور، و درگاه‌های USB 3.0 دارای تم سبز رنگ شرکت Razer هستند.

 

قرار شده که فرآیند ساخت کیس  Antec Cube-Desinged by Razer از ماه اکتبر آغاز شده، و تاریخ عرضه و قیمت آن در نیمه‌ی دوم چهار ماهه‌ اعلام شود.

 

 

rr3hdljhu1fkb2i57kh6.jpg

 

 

 

منبع: guru3d

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...