رفتن به مطلب

سری جدید فلش درایوهای USB 3.0 شرکت HP در ظرفیتهای مختلف معرفی شدند


Recommended Posts

sn4z16wswisjd16zeqpc.jpg

 

 

شرکت HP، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مؤثر در بازار وسایل الکتریکی و محصولات حافظه‌ی فلش، به‌تازگی سری جدید فلش درایوهای X765w با رابط USB 3.0 را معرفی کرد. این فلش درایوها، بخصوص در ظرفیت‌های بالا، می‌توانند گزینه‌ی بسیار خوبی در تبادل فایل‌های حجیم، ویا استریم مدیا با سرعت بالا باشند. طراحی شده با بدنه‌ی فشرده و ویژگی‌های بهبود یافته در قابل حمل بودن، این فلش درایوهای پرکار می‌توانند راهکار عالی برای ذخیره اطلاعات دیجیتالی شما باشند.

 

مجهز شده به طراحی تک رنگه سیاه و سفید، بدنه‌ی ارگونومی موج‌دار و ضد اثر انگشت، آنها در برداشتن آسان کرده، و از برجای ماندن اثر انگشت و خط و خش بر روی فلش جلوگیری می‌کند. فلش درایوهای سری X765w دارای طراحی بدون سر و درگاه اتصال جمع شدنی می‌باشند که با مکانیسم اسلاید بوسیله یک دست، انجام کار با آنها را راحت‌تر کرده است. بر روی بدنه‌ی آنها یک حفره وجود دارد بواسطه‌ی آن می‌توان این درایوها را به کیف، کیف‌پول یا کلید متصل کرد.

 

 

uyn9gruf3nrgyirk6m.jpg

 

 

فلش درایوهای سری X765w فشرده و سبک هستند و وزن آنها تنها برابر 8.8 گرم است و در ظرفیت‌های مختلف 16تا 126 گیگابایت موجود می‌باشند. با رابط USB 3.0، این درایوها می‌توانند سرعتی حدود 10 برابر درایوهای با رابط USB 2.0 داشته باشند. البته این فلش درایوها از درگاه USB 2.0 بر روی کامپیوتر و لپتاپ نیز پشتیبانی می‌کنند. این فلش درایوها با سیستم‌عامل‌های ویندوز 7/8/10 و Mac OS 10.3 و نسخه‌های بالاتر سازگار می‌باشد. فلش درایوهای سری x765w را هم‌اکنون می‌توان با قیمت‌های قابل قبول، به همراه 2 سال گارانتی تهیه کرد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر، به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...