رفتن به مطلب

شرکت BIOSTAR از نسخه ی Founder's Edition کارت گرافیک GTX 1070 رونمایی کرد


Recommended Posts

vcjuxht321lz45cio4u1.jpg

 

 

شرکت Biostar مفتخر است تا از جدیدترین کارت‌گرافیک خود برای گیمرها و طرفداران واقعیت مجازی، یعنی GTX 1070 رونمایی کند. طراحی شده برای ارائه‌ی بهترین تعادل بین کارایی و قیمت، مصرف‌کنندگان اکنون می‌توانند جدیدترین نسل از بازی‌های PC و واقعیت مجازی را با کارت‌گرافیک GTX 1070 تجربه کنند. شرکت BIOSTAR گیمینگ را بار دیگر با قیمت، کارایی و بهره‌وری‌ای که همگی در پردازنده‌های گرافیکی سری "پاسکال" با فناوری ساخت 16 نانومتری FinFET ادغام شده‌ است، به سطح بالاتری ببرد.

 

کارت‌گرافیک GTX 1070 به سلیکون GP104 که بر پایه معماری "پاسکال" ساخته شده، مجهز گشته است. این سیلیکون خود شامل 1920 هسته‌ی کودا با کلاک پایه 1506 مگاهرتز و کلاک بوست 1683 مگاهرتز است. با فناوری GPU Boost 3.0، کارت‌گرافیک GTX 1070 می‌تواند در فرکانس بالاتر از 1683 مگاهرتز نیز کار کند. این کارت‌گرافیک به 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 با باس 256 بیت مجهز می‌باشد.

 

کارت‌گرافیک GTX 1070 در برنامه‌های گرافیکی سنگین، تعادل بالایی را چه در کارایی و چه در قیمت ارائه می‌دهد. این کارت به گیمرها اجازه‌ی لذت بردن از جدیدترین عناوین بازی امسال و سال‌های بعد، همراه با جزئیات گرافیکی خیره‌کننده و کارایی نرم و عمیق را می‌دهد. برنامه‌های واقعیت مجازی اکنون با کارت‌گرافیک GTX 1070 بیشتر از قبل در دسترس هستند. این کارت به سیستم خنک‌کنندگی شرکت انویدیا که از دیدگاه گیمرها سرچشمه گرفته، مجهز شده است و می‌تواند کارت‌گرافیک را در دمای بهینه و نویز پایین نگاه دارد. مصرف این کارت 150 وات است، ولی باز هم نسبت به کارت‌گرافیک‌های نسل قبل خود، کارایی حدود 3 برابر بیشتر را ارائه می‌دهد.

 

کارت‌گرافیک BIOSTAR GTX 1070 هم‌اکنون با قیمت 450 دلار برای خرید موجود می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به این لینک مراجعه فرمایید.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...