رفتن به مطلب

عرضه کارت گرافیک Vega10 با قابلیت HBM2 از سوی شرکت AMD


Recommended Posts

nhu8egs5po7a4ukpibl4.jpg

 

با تمام جنجال و خبر سازی که شرکت NVIDIA با عرضه مدل  Volta و Pascal 2.0 در بازار ایجاد کرد ، اکنون نوبت به تیم قرمز پوش رسیده تا پردازنده گرافیکی جدید مدل Vega خود را عرضه نمایند . وبسایت و خبرنگاران وبسایت Fudzilla اعلام کرده اند که طبق اخباری موثق ، Vega 10 که اولین کارت گرافیک HBM 2 شرکت AMD می باشد ، تا قبل از پایان سال رونمایی می شود ، این مساله حداقل برای بازار حرفه ای اتفاق می افتند .

باید  گفت که عرضه و رونمایی Vega 10 در بازار حرفه ای پیش از حضور و رونمایی آن در بازار جهانی و مصرفی امری طبیعی و درست می باشد به خصوص که پای HBM 2 در میان است . شرکت NVIDIA در اوایل امسال با کارت گرافیک Tesla P100 نیز همین کار را انجام داده بود ، این کارت که اولین کارت گرافیک Pascal شرکت NVIDIA بود که به صورت HBM 2 طراحی و ساخته شده بود ، ابتدا در بازارهای حرفه ای عرضه و رونمایی شد . هنوز تا عرضه کارت های گرافیک HBM 2 که برای مصرف کننده و بازارهای جهانی باشد راه زیادی باقی مانده است ، می توان گفت که در سال 2017 انتظار عرضه این محصولات برای تمام مصرف کننده ها به پایان برسد .

کارت گرافیک پر قدرت Vega 10 که محصول جدید شرکت AMD می باشد از 16 گیگابایت رم HBM 2 بهره می برد ، این یعنی درست همان نوع و مقداری که کارت گرافیک Tesla P100 شرکت NVIDIA استفاده می کند . 

 

منبع : tweaktown

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...