رفتن به مطلب

Recommended Posts

17uiniv36bnt6cxkh5jl.jpg

 

SSD جدید شرکت Samsung یعنی 960PRO چند روز پیش در کره رونمایی شد ، آنطور که به نظر می آید با یک هیولا طرف خواهیم بود . درایو حالت جامد شرکت Samsung یعنی 960PRO NVMe PCIe Gen 3x4 از کنترلر Polaris جدید شرکت سامسونگ و همینطور تکنولوژی 3D V-NAND این شرکت استفاده می کند . حداکثر سرعت خواندن و نوشتن پی در پی 960PRO به ترتیب 3500 و 2100 مگابایت بر ثانیه می باشد . سرعت خواندن و نوشتن اتفاقی IOPS بر روی 960PRO به ترتیب 440000IOPS و 360000IOPS می باشد . درایور حالت جامد جدید شرکت سامسونگ از تکنولوژی Dynamic Thermal Guard این شرکت برای کنترل و مدیریت سطح گرما و برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد SSD استفاده می کند . شرکت سامسونگ درایوهایی را روانه بازار کرده است که هنگام استفاده بیش از حد و کار های سنگین  مشکل گرما و داغ شدن دارند ، حال با وجود این تکنولوژی ، کاربران دیگر نگران داغ شدن و گرمای درایو خود نخواهند بود . 

 

9o4iii9f10uj8184jjox.jpg

 

SSD جدید شرکت سامسونگ یعنی 960PRO علاوه بر اینکه سرعت بالایی دارد ، در سه حجم 512 گیگ ، 1 ترابایت و 2 ترابایتی عرضه می شود . مدل 2 ترابایتی این SSD اولین درایو حالت جامد 2 ترابایتی M.2 NVMe است که وارد بازار شده است . سری SSD های 960PRO شرکت Samsung دارای وارانتی 5 ساله می باشند و اینکه مدل 2 ترابایتی این درایو دارای یک درجه بندی 1200 TBW و یا یک درجه بندی 1.2 PBW می باشد ، که این میزان تا کنون در میان درایوهایی که برای مصرف کنندگان عام تولید شده ، دیده نشده است .

این سری محصولات از ماه اکتبر 2016 در سراسر جهان موجود می باشند و قیمت مشخص شده برای این محصولات با 329.99 دلار آمریکا برای مدل 512 گیگابایتی شروع می شود . 

 

ym3nng6q6ih2usvi9rzj.png

 

منبع : legitreviews

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...