رفتن به مطلب

شرکت انویدیا در حال آماده سازی کارت گرافیک GTX 1080 Ti برای معرفی در مراسم CES 2017 است


Recommended Posts

uyv9lgenq3vdjpt2vujx.jpg

 

 

شرکت انویدیا در حال آماده‌سازی کارت‌گرافیک بالارده خود از برند GeForce GTX و تحت نام GTX 1080 Ti، برای معرفی در حاشیه مراسم بین‌المللی CES در اوایل ماه ژانویه سال آینده میلادی است. قیمت این کارت بین قیمت 600 و 700 دلاری کارت GTX 1080، و قیمت 1200 دلاری کارت TITAN X Pascal خواهد بود، و بر پایه سیلیکون 16 نانومتری GP102 ساخته خواهد شد.

 

نشریه علمی چینی Zol.com.cn تعداد کمی از مشخصات احتمالی این کارت را گزارش داده، و دانسته‌های ما را که از گزارش قدیمی‌تر بدست آورده بودیم، کامل‌تر می‌کند. شرکت انویدیا قصد دارد تا کارت‌گرافیک GTX 1080 Ti را به 26 واحد از 30 واحد استریمینگ موجود در سیلیکون GP102 مجهز کرده، و به تبع 3,328 واحد کودا و 208 واحد TMU یا نقشه‌بردار بافت را در اختیار کارت قرار دهد. تعداد واحد ROP یا شطرنج‌ساز موجود در این کارت نسبت به کارت TITAN X Pascal دست نخورده باقی مانده، و همان 96 واحد می‌باشد. این کارت دارای 12 گیگابایت چیپ‌ حافظه‌ای GDDR5X با رابط 384 بیت، و پهنای باند 480 گیگابایت بر ثانیه، درست مثل کارت TITAN X Pascal خواهد بود. پیشبینی شده که فرکانس کارت در حالت پایه برابر 1503 مگاهرتز، و در حالت بوست برابر 1623 مگاهرتز باشد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...