رفتن به مطلب

سریعترین سنسور اپتیکال جهان بر روی ماوس DeathAdder Elite شرکت Razer


Recommended Posts

3xfi8bmcypo76ivb0ny6.jpg

 

شرکت Razer یک سنسور اپتیکال 16000dpi به ماوس جدید خود یعنی  DeathAdder Elite  اضافه کرد و با این کار و به گفته خود این شرکت این ماوس را صاحب سریعترین سنسور جهان کرد . 

ماوس DeathAdder Chroma که پاییز سال گذشته و با یک سنسور 6000dpi عرضه شده بود در سایت آمازون به قیمت 49.99 دلار بفروش می رسد . بعد از این سنسور اپتیکال جدید 16000dpi ماوس  Logitech G303 Daedalus Apex است که با یک سنسور 12000dpi نزدیک ترین تعقیب کننده  DeathAdder Elite می باشد و در سایت Dell  قیمت آن 54.99 دلار ذکر شده است . 

شرکت Razer مدعی شده است که ماوس 70 دلاری  DeathAdder Elite که سوم اکتبر وارد بازارها شده است ، دارای دقتی برابر با 99.4 درصد می باشد . اگر سرعت انگشتانتان برای کلیک کردن بر روی ماوس آنقدر زیاد است که تعداد کشته هایتان در بازی های اول شخص را به راحتی نمی توانید بشمرید ، این ماوس برای شما بهترین انتخاب است . اگر اینطور نیستید پس خیلی به این ماوس نیاز ندارید و با ماوسی با سرعت به مراتب کمتر نیز کارتان راه میافتد . 

در کنار سنسور پر سرعت این ماوس ، قابلیت های دیگری نیز در این محصول وجود دارد ، مانند کلید هایی که با همکاری Omron طراحی و ساخته شده است و برای زمان پاسخگویی هر چه سریعتر در بازی های کامپیوتری عالی می باشند و البته بنا به گفته شرکت Razer تا 50 میلیون کلیک را نیز پشتیبانی و ساپورت می کنند . 

 

bbbokexf7tuepild8wx.png

 

ماوس DeatAdder Elite یک ماوس راست دست است که دارای محل های قرارگیری دست لاستیکی ارگونومیک در قسمت های کناری می باشد و همچنین دارای هفت کلید قابل برنامه ریزی و یک رول می باشد . همچنین این محصول از نور کرومای Razer نیز بهره می برد و شما می توانید از ترکیب 16.8 میلیون رنگ ، نور مورد نظر خود را برگزینید . 

اگر هر لحظه خواستید سرعت ماوس را در هنگام کار با آن تغییر دهید ، به راحتی و با انتخاب یکی از 7 کلید قابل برنامه ریزی برای این کار می توانید به این مهم دست پیدا کنید . 

 

منبع : pcmag

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...