رفتن به مطلب

Recommended Posts

9luwd196qlmzky69oqiu.jpg

 

مانیتور جدید  C34F791  شرکت Samsung ، مانیتوری با رزولوشن  UWQHD ، نسبت ابعاد 21:9 ، پنلی خمیده بر پایه VA و رفرش ریت بهبود یافته می باشد . در این محصول یک پنل 34 اینچ Ultrawide مدل SVA استفاده شده است که دارای رزولوشن تصویر 3440x1440 و رفرش ریت عادی 100 هرتزی می باشد . این مانیتور همچنین از  Adaptive-Sync و  AMD FreeSync بهره می برد و میزان رفرش ریت آن بین 48 تا 100 هرتز قابل تغییر می باشد ( هنوز تایید نشده است  ) .

انحنای شیب دار این مانیتور 1500R و میزان کنتراست استاتیک آن 3000:1 می باشد . همچنین زاویه دید این محصول 178/178 درجه می باشد و از صفحه نمایش ضد تابش نور مات استفاده می کند . این پنل دارای بک لایت  Quantum Dot می باشدو از طریق استفاده Quantum Dotها به جای مواد درخشنده بک لایت وسعت رنگی را افزایش می دهد ( 125 درصد sRGB مشخص شده است ) . همچنین در این مانیتور زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری 4 میلی ثانیه می باشد . این محصول باید قابلیت استفاده از پایه VESA را نیز داشته باشد . خروجی های این مانیتور عبارتند از : 2 پورت HDMI، یک Display Port 1.2a به همراه  Adaptive-Sync ، دو پورت USB 3.0 و یک جک هدفون 3.5 میلی متری . قاب دور صفحه نمایش در قسمت بالا و دو طرف باریک می باشدکه شامل یک نوار پلاستیکی سخت نقره ای رنگ بسیار باریک بیرونی و یک حاشیه پنل مشکی باریک می باشد . قاب پایینی و سطح بالایی پایه مانیتور  از جنس پلاستیک مات و نقره ای رنگ می باشد . 

 

h6kd1ik571lsizenckjw.jpg

 

مانیتور  Samsung C34F791 که به نام های  CF791  و  C34F791W  نیز شناخته می شود در ماه دسامبر و به قیمت 1209 یورو در اروپا بفروش می رسد . این محصول همینک و در آمریکا با قیمت کمتر از 1000 دلار پیش فروش می شود . 

 

منبع : guru3d
مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...