رفتن به مطلب

AORUS
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
در 8 ساعت قبل، Trafalgar D Water Law گفته است :

اگه از لیون خریدین و گارانتیش مشکل داره بنظرم لیون باید جوابگو باشه و تعویض کنه براتون خودش چون جنس با گارانتی فیک فروخته تاکید میکنم اگر از لیون خریدید

Sent from my E6533 using Tapatalk
 

درود

بنده نگفتم فیکه، بلکه صوریه، یعنی قرار نیست هیچ خدماتی ارائه کنه.

حتی ممکنه جایی هم دفتر داشته باشه. با توجه به موردی  که برای خودم پیش اومده، به نظر می رسه ارائه خدمات در کار نیست صرفاً فروش/توزیع. چون اگه واحد یا مسئول گارانتی درکار بود، ظرف 30 روزحتماً یه نگاه مینداختن، اما چون  گارانتی در کار نیست، یه گوشه مغازه افتاده.....

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این موارد داره زیاد میشه

من هم یه رم SD خریدم روش زده یه چیزی !  ولی همون مغازه ای که میفروخت خودش هم گارانتی میکنه . یعنی فردا روزی نبود دستت به هیچی بند نیست. خودشون قاچاقی میارن و یه برچسب الکی میزنن

پس نتیجه اینکه تو خریدها جسارتاً طمع نکنید ارزون تر بود لزوما نباید سمتش رفت

من از یکی از بازارهای بزرگ تهران خریدم  و هر جایی نبود ولی باز هم ! مطمئن نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عرض سلام

تجربه نشون داده تو ایران شانس مهمتر از گارانتیه ، شما هم شانست بد بوده خبات جان

ولی به نظرم چون لیون پشت قضیه اس ، جای نگرانی نیست ، حل میشه داداش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 ساعت قبل، خبات کریمی گفته است :

PG چیه؟ کجاست؟کیه؟ آدرسش؟ تلفن؟
PG یک هلوگرام ساده بیش نیست، نه مشخصه کجاست، نه شماره تماسی، نه آدرسی، نه کارت گارانتی، نه تاریح شروع و اتمام گارانتی نه هیچی!

pr4r_img_3953.jpg

 

در حالی که SSDهای سامسونگ و ماژول های حافظه G.SKILL توسط اغلب فروشگاه ها با گارانتی هایی چون ایمانتک آواژنگ و چندین گارانتی معتبر دیگر عرضه می شه، برخی فروشگاه ها همین محصولات رو با قیمت برابر اما با گارانتی بی نام و نشان PG عرضه می کنند!
PG؟
با توجه به اینکه میزان خرابی SSDهای سامسونگ و ماژول های حافظه G.SKILL بسیار پایین است، شما هم میتونید گارانتی شوید! نه به مرکز خدمات پس از فروش نیازه، نه تعمیر، نه هیچی!نداشتن کارت گارانتی و تاریخ شروع و پایان گارانتی هم خودش مهر تاییدی بر این ادعا است (پیش خودشون گفتن SSD سامسونگ و رم  جی اسکیل که خراب نمیشه)

aigu_img_3947.jpg

 

بیش از 30 روز از تحویل یک SSD 850 PROسامسونگ با کارکرد ناچیز توسط فروشگاه لیون کامپیوتر به گارانتی PG می گذره اما هیچ، "فقط میگن هنوز بررسی نکردیم"
فروشگاه لیون زحمت ارجاع به گارانتی و پیگیری رو کشیدن و از اونجایی که نه شماره تماسی داره نه آدرسی نه هیچی، شخصاً هیچ مکاتبه ای باهاشون نداشتم.

خب که چی؟!

برای من این سوال به وجود اومده که خریدار موقع خرید SSD سامسونگ با گارانتی 2 ساله PG، دقیقاً با خودش باید چه فکری بکنه؟! یعنی هدف از این 2 سال گارانتی چیه؟ کاربردش چیه؟ کارکردش چیه؟
PG گارانتی نیست بلکه یه چیز صوری و من درآوردی برای فریب خریدار و القای حس گارانتی داشتن محصول موقع خریده، حالا هر چقدر هم که اون محصول خرابی کمی داشته باشه. صوری یعنی صوری...

درود خبات عزیز

 

------------------------------------------------------------------------------

اولین پاسخ و مطلبم رو جدا از حاشیه ها و از دیدگاه یک فروشنده به مشتری براتون مینویسم

اول اینکه بابت زمان زیادی که منتظر کالای گارانتیون موندین عذر خواهی میکنیم , چون معمولا چنین کالاهایی در لیون کامپیوتر وقتی برای شرکتهای گارانتی ارسال میشه که حتما واسمون تعویض میکنن و یک عدد نو میدن خود به خود توسط لیون کامپیوتر تعویض میشه و منتظر کالای ارسال شده توسط شرکت گارانتی کننده نمیمونیم . و متاسفانه در مورد کالای شما توسط نفر گارانتی ما قصوری انجام شده که مراتب پیگیری شد و همین امروز کالااتون تعویض شدو یک عدد آکبند  براتون ارسال خواهد شد . ?

------------------------------------------------------------------------------

قبل از نوشتن این مطالب باید بگم که خبات جان شخص شما که در گذشته زحمات زیادی برای لیون کشیدید بسیار برامون محترم هستید و ازتون میخوام به مطالب بنده به صورت حرفه ای نگاه کنید و با چشمان و تفکر بازتری بهش توجه کنید ?

من در مورد سایر مطالبتون باید پاسخهایی بهتون بدم .  البته اینو همین اولش میگم اگر همین مطالب رو کاربر دیگه ای مینوشت پاسخ ما به اون عزیز اصلا این نبود . پس پاسخ فقط مختص خود شماست خبات عزیز

در ادامه در مورد هولوگرام PG امثال این هلوگرامها برای شفاف شدن کاربران عزیزمون توضیحاتی خواهم داد

در عنوان تاپیک نوشتید "هشدار! به گارانتی PG نزدیک نشوید!

از کی تا حالا  شما و یا من برای سایر کاربران تصمیم گیرنده شدیم ؟ که بجای اونها فکر کنیم و یا انتخاب کنیم و یا دستور بدیم ؟

خبات عزیز شما مطالب مختلفی رو ترجمه میکنید و مطالعه خوبی نسبت به مسائل روز سخت افزار دارید و این قابل احترامه ولی چه کسی گفته که حتما برای مطالعه مطالبتون باید از عناوین تند , دستوری  و عجولانه استفاده کنید ؟

یه مقدار فکر میکنم جوگیرانه بود عنوانی که انتخاب کردید . شاید جای دیگری احازه میدن برای اینکه مخاطب بیشتری بابت مطلب ایجاد کنید اجازه بدن چنین عنوانهایی انتخاب کنید ولی در اینجا ازتون میخوام به هیچ عنوان از چنین عناوینی استفاده نکنید

آیا فکر نمیکنید این نوع عناوین و مطالب بعد از توضیح سایرین باعث کم شدن اعتبار شما و مطالبتون بشه ؟

اینها فقط سوالاتی هستن که بهتره بیشتر بهش فکر کنیم خبات جان

---------------------------------------

در مورد گارانتی معتبر و غیر معتبر :

اولین نکته اینه که وقتی لیون کامپیوتر( یا هر فروشگاه دیگه ای )  کالایی رو میفروشه با هر گارانتی ( معتبر یا غیر معتبر ) موظف هستش در صورت عدم پاسخگویی شرکت گارانتی کننده ( البته بر طبق قوانین خدمات پس از فروش و حمایت از مصرف کننده در کشور) پاسخگو باشه . لیون کامپیوتر هم وظیفه خودش رو در این زمینه بسیار مسئولانه میشناسه و عمل میکنه

کی شده لیون کامپیوتر در مقابل چنین اتفاقاتی شونه خالی کنه ؟ کی شده خدای نکرده مسئولیت اشتباه خودش رو نپذیره و به مشتری آسیب بزنه ؟

آیا واقعا دوستی هستش که با  لیون کامپیوتر تماس گرفته ( تاکید میکنم با لیون کامپیوتر تماس گرفته ) و مشکلش رو گفته و مسئولیتش هم با لیون کامپیوتر بوده ولی لیون کامپیوتر شونه خالی کرده باشه ؟

واقعا اگر چنین شخصی باشه من شخصا تمام وقتم رو میگذارم تا تمام مشکلاتش رو حل کنیم . و به هیچ عنوان اجازه نمیدیم آب تو دلش تکون بخوره . ☺

-------------------------------

برخورد ما با مشتری  و شرکتهای گارانتی کننده با لیون :

در مورد 7 روز مهلت تست آیا فکر میکنید شرکتهای گارانتی کننده ما رو ساپورت میکنن و کالا رو توی هفت روز برامون تعویض میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینو اینجا اعلام میکنم تا شما دوستان عزیز هم آگااه باشید ,   بجز یک شرکت هیچ شرکتی چنین رفتاری رو با ما نداره و لیون کامپیوتر وقتی کالایی میاد طی هفت روز مهلت تست خودش تعویض میکنه و برای مشتریها از جیب خودش خرج میکنه .

آیا فکر میکنید رفتار شرکت های گارانتی با لیون کامپیوتر متفاوته ؟ پاسخ , به هیچ عنوان چنین چیزی نیست . و ما با زور و فشار حقمون رو مثل خود شماها از شرکتهای گارانتی میگیریم . بجز چند شرکت که ساپورتهای مختصری رو با تماسهای مکرر به ما میدن .

به طور مثال سال گذشته یک عدد مانیتور 1میلیون و پانصدی رو برای یکی از شرکتهای عزیز ارسال کردیم و متاسفانه سریع پاسخگو نبودن و ما مجبور شدیم برای رضایت مشتریمون کالا رو یکی دیگه تهیه کنیم و آکبند برای مشتری ارسال کنیم و نشون به این نشون که به مدت 3 ماه منتظر مانیتور مورد نظر موندیم ?

این رفتارها به چه دلیله دوست من ؟ این همون تفاوتهایی هستش که لیون کامپیوتر خودش رو از سایر رقباش متمایز کرده . و ما ادعامون اینه که فروشگاه پاسخگویی هستیم

 

--------------------------------------------

 PG  کیه ؟ چیه ؟

اواخر سال گذشته اتحادیه و بازرسی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده برای حل مشکلات گارانتی در کشور دست به کار شدن و شرکتهایی که استاندارد کافی برای برچسب و کارت گارانتی رو نداشتن رو بستن و بقیه شرکتها که میتونستن خدمات قابل قبولی رو ارائه بدن بهشون مجوز دادن , که در خبر گذاریهای مختلف هم اعلام شد . اینجا بود که یه سری از وارد کننده ها و شرکتها اسم گارانتی رو که قبلا روی خودشون گذاشته بودن برداشتن . که تعدادشون بسیاررررر زیاده .

این وارد کننده ها برای حل مشکل گارانتی اومدن راهی رو انتخاب کردن و اون هم این بوده که کالا رو میاوردن و میدادن یه سری شرکتها در ایران که مجوز رسمی داشتن براشون گارانتی کنن که هنوز این راه ادامه داره و به نظر ما راه مناسبتریه .

PG مخفف پرشین گلف هستش که یک وارد کنندست که از قدیم هم بوده و کل بازار هم میشناسنشون و در پاساژ ایران فعالیت میکنن که سالهاست با ما همکاری دارن و در حال حاضر چیزی به نام گارانتی نمیشه بهشون گفت . و اون هلوگرام و برچسب که خیلی از این شرکتها روی کالاهاشون میزنن فقط به این دلیله که به دلیل ورود این کالاها توسط سایر شرکتها به راحتی قابل تشخیص باشه که توسط اونها وارد شده و سریعا بتونن از این طریق شناساییش کنن واقعا مال اونهاست .

نه تنها PG بلکه هیچ شرکت دیگری بدون مجوز اجازه نداره اسم گارانتی رو روی خودش بذاره . کالایی مثل رم و SSD رو کسی نمیتونه تعمیر کنه واسه همین اینها فقط تعویض میشن و اسمی بجز گارانتی باید روشون گذاشت .

 

--------------------------------------------------------------------

این مطلب رو خطاب به خبات و سایر عزیزان و دوستان خوبم مینویسم :

این نظر شخصیه بنده هستش و فقط به عنوان یک دوست دارم مینویسمش که البته بارها به روشهای دیگه ای گفتم :

جوامع مدرن پرسشگر هستن و میان با طرح یک سوال خوب به پاسخ مناسب و خوب میرسن که در مسیر رشد و پیشرفت ازش استفاده میکنن . به طور مثال بیایم همین تاپیک رو مثال بزن .

اگر واقعا کسی به دنبال حل مسئله باشه میاد سوالات زیر رو مطرح میکنه :

آیا PG گارانتیه ؟

اگر گارانتی هستش چرا آدرسی ازش وجود نداره ؟

آیا آدرسی ازش دارید ؟

من یک SSD خریدم و این هلوگرام روشه و الان خرابه از فلان جا هم خریدم باید چی کار کنم ؟

من یک SSD خریدم بهم گفتن گارانتی PG هستش ولی من آدرسی ازش ندارم از کجا باید کمک بگیرم ؟

من از لیون SSD خریدم الان خراب شده روش هلوگرام PG زده بود براشون فرستادم ولی بعد از کی ماه هنوز تعویض نشده باید چه کار کنم ؟ و چطور زودتر کالام رو بگیرم ؟

ببخشید مجبور هستم برای شفافتر از مسئله چندین مثال بزنم .

در مورد جهان سوم چیزی نگم بهتره چون همه ماها باهاش آشناییم

ولی چی میشه که ما چنین رفتاری رو انجام نمیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینو دیگه نمیتونم قضاوت کنم  و کسی که چنین رفتاری رو انجام نمیده باید پاسخ بده .

---------------------------------------

یک مطلب راجب خودم بگم که خدای نکرده به کسی برنخوره : 

وقتی شب میخوام بخوام به هیچ عنوان هیچ اخباری رو مطالعه نمیکنم چون خبرها معمولا خبرهای خوبی نیستن و بجز اینکه از کشت و کشتار و جنگ و خونریزی صحبت کنن چیز دیگه ای ارائه نمیدن .

اینکه من چه مطلبی رو وارد ذهن و فکرم بکنم اختیارش دست خودمه . اینکه هر خبر و مطلبی رو بپذیرم یا نپذیرم دست خودمه و انتخاب خودمه و هیچ کسی برای ورود این خبرها و مطالب به ذهن من بجز خودم حق انتخاب نداره .

وقتی مطلبی رو میخونم و یا میشنوم اول این سوال رو از خودم میپرسم :

این مطلب چه نفعی برای گوینده و یا نویسنده و یا .. داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به طور مثال چرا میان روی جلد یک مجله  و روزنامه از عناوین جنجالی , مثلا زندگیه شخصیه یک بازیگر استفاده میکنن ؟ وقتی این سوال رو از خودم میپرسم به این پاسخ میرسم که میخوان روزنامشون فروش بره و بازدید بیشتری داشته باشه . پس متوجه نفعش میشم بعد انتخاب میکنم که بخونمش یا نخونمش . وقتی میخونم دقت میکنم که نیت نویسنده از اول چی بوده .

ذهن من جای ورود هر مطلب مسموم کننده ای نیست من یک فرد بالغ هستم و حق انتخاب دارم .

---------------------------------

کسی اگر سوالی براش پیش اومده بنده کاملا برای پاسخگویی امادم و ببخشید که خیلی طولانی شد ?

دوستتون دارم مثل همیشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

درود خبات عزیز

 

...

سلام آقای حسینی عزیز

ممنون بابت وقتی که گذاشتید و توضیحات

بنده 1 ماه صبر کردم، چندبار با فروشگاه تماس گرفتم، 2 بار از آقای مهدی معتمدی عزیز درخواست کردم اگه ممکنه رسیدگی کنن اما هیچ و هیچ.

واقعیت اش بنده هم بارها دیدم که در موارد مشابه همیشه کار مشتری رو راه انداختین اما "همیشه اینطور بوده که این لطف لیون کامپیوتر در حق شما است و نه خدمات گارانتی"... خب اگه لطف لیون کامپیوتره پس موضوع کم کاری گارانتی پابرجاست

بنده نه دنبال تخریب بودم، نه حرکت عجولانه و نه تند، اگر تیتر انتخابی تند هست پس چطور تیتر "ماتریکس کلاهبردار" موردی نداره و تا 4 صفحه پیش رفته، البته بنده در جایگاه سوال کننده نیستم.

موقعی هم که تاپیک رو زدم برخی از دوستان بهم هشدار دادن که چنین تاپیکی تحمل نمیشه چون شریک شماره یک....اما وقتی گارانتی که حتی رسماً شماره تلفنی ازش ندارم، 30 روزه هیچ نتیجه ای نداشته، خب طبیعیه که واکنش منفی داشته باشم. شما بودین چیکار می کردین؟

ضمناً پرداختن به مسائلی که به این موضوع و لیون کامپیوتر مربوط نمیشه حقیقتاً چیزی جز تلاش برای منحرف کردن افکار نیست. اینجا من با گارانتی PG مشکل داشتم دیگه تحلیل و تفسیر شخصیت و رفتار و گذشته و... درست نیست و میشه گفت به لیون کامپیوتر مربوط نیست. اگر تاپیکی/موضوعی مشکل داره طبق تشخیص خودتون رفتار کنید (مثلاً حذف/ویرایش)

و اما خود PG

بنده هیچ  اطلاعی از این شرکت  نداشتم اما  اطلاع قبلی داشتم "گارانتی درجا تعویض لیون همون PG" هست  اما در این مورد مشخص بعد 30 روز حتی نگفتن که شامل گارانتی نمیشه، اگر میگفتن نمیشه هیچی دیگه ناراحتی نداشت.

در مورد PG واقعیت اش من از همکاران زیاد پرس و جو کردم حتی عزیزی رو فرستادم پاساژ ایران و.. اما خب بنده در سطح مشتری هیچ ارتباط/رابطه مستقیمی با این شرکت نداشتم، بنابراین دلیلی نداره مستقیم وارد بشم . بنده همین امروز با پرشین گلف تماس گرفتم منکر گارانتی ساموسنگ شدند و گفتند اصلاً SSD ندارن.

در نهایت تجربه من با گارانتی PG این بود و هنوز هم هیچ شماره تماس/ آدرس رسمی ازشون ندارم و صرفاً برای شنیدن اینکه شامل گارانتی میشه/ نمیشه از 25 6 1395 صبر کردم...

 

?

 

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با اين موضوعات پيش اومده يه چيزى مثل سريال پرستاران يادم افتاد كه وقتى يارو ناكار ميشد ميرفتن بالا سرش بهش اطلاع رسانى ميكردن تا اينكه ميبردنش بيمارستان يه گزارش كامل رو براش ميخوندن بيمار هى آه و ناله هم بكنه فرقى نميكرد بايد اطلاع رسانى كامل براش ميكردن بعد دست به كار ميشدن ولى اينجا تو جهان سوم ما يارو از اول ناكار شدن تا آخر نفله شدن خبر نداره چى شده و چى قراره سرش بياد در بعضى مواقع زير تيغ هم ميره از اونور سالم بياد يا نفله بشه براش يكيه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جناب حسيني عزيز فرمايشات شما با چيزي كه من خودم از اين شركت شنيدم مقداري مغايرت داره، طبق اون عكسي كه گذاشتم P.G خودش رو به طور كامل يك ركت گارانتي معرفي كرده حتي چند هفته پيش كه خودم با اين شركت تماس گرفتم (همان شماره ايي كه در عكس روي كارت هست) باز هم اپراتور شركت رو تحت عنوان گارانتي پرشين گلف معرفي كرد حتي بخش تعميرات هم داشتن، اما جناب كريمي كه تماس گرفتن بهشون اعلام شده كه گارانتي P.G در كار نيست و شركتي هم در كار نيست.. چطور طي چند هفته اين شركت از بين رفته و چطور شما ميگيد اين شركت وارد كننده بوده از قديم و همه هم ميشناسنش اما تا دو سه هفته قبل خودش رو گارانتي معرفي ميكرده.. چطور هيچ ادرس و راه تماسي ازشون پيدا نميشه.. حتي اگه وارد كننده هم باشن(بر خلاف اون كارت گارانتي بنده و تماسي كه بنده باهاشون داشتم و حرف شما) بايد يه نشاني داشته باشند يا نه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود جناب حسینی

بنده نه آقای کریمی میشناسم و نه قصدم جانب داری است، فقط دیدگاه خودم را در مورد بیانات شما و ایشون میگم. بنده کاری به دیگر موضوعات مطرح شده ندارم فقط :

در مورد جهان سوم که فرمودید . تیتر آقای خبات جهان سومی بود به دلیل آنکه من و ایشون و خیلی های دیگه داریم تو جهان سومی زندگی می کنیم.

متاسفانه در جهان سومی با تندی ، داد و بیداد کار بیشتر پیش میره.

برفرض من و ایشون و شما جهان اولی رفتار کنیم. آیا به نظر شما دلار و گارانتی و گرانی و .... جهان اولی میشوند؟

می گویند که اگر می خواهی درفلان جا به راحتی سلطنت کنی، سعی کن که مردم گرسنه و بی سواد باشند.»

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 37 دقیقه قبل، خبات کریمی گفته است :

سلام آقای حسینی عزیز

ممنون بابت وقتی که گذاشتید و توضیحات

بنده 1 ماه صبر کردم، چندبار با فروشگاه تماس گرفتم، 2 بار از آقای مهدی معتمدی عزیز درخواست کردم اگه ممکنه رسیدگی کنن اما هیچ و هیچ.

واقعیت اش بنده هم بارها دیدم که در موارد مشابه همیشه کار مشتری رو راه انداختین اما "همیشه اینطور بوده که این لطف لیون کامپیوتر در حق شما است و نه خدمات گارانتی"... خب اگه لطف لیون کامپیوتره پس موضوع کم کاری گارانتی پابرجاست

بنده نه دنبال تخریب بودم، نه حرکت عجولانه و نه تند، اگر تیتر انتخابی تند هست پس چطور تیتر "ماتریکس کلاهبردار" موردی نداره و تا 4 صفحه پیش رفته، البته بنده در جایگاه سوال کننده نیستم.

موقعی هم که تاپیک رو زدم برخی از دوستان بهم هشدار دادن که چنین تاپیکی تحمل نمیشه چون شریک شماره یک....اما وقتی گارانتی که حتی رسماً شماره تلفنی ازش ندارم، 30 روزه هیچ نتیجه ای نداشته، خب طبیعیه که واکنش منفی داشته باشم.

ضمناً پرداختن به مسائلی که به این موضوع و لیون کامپیوتر مربوط نمیشه حقیقتاً چیزی جز تلاش برای منحرف کردن افکار نیست. اینجا من با گارانتی PG مشکل داشتم دیگه تحلیل و تفسیر شخصیت و رفتار و گذشته و... درست نیست و میشه گفت به لیون کامپیوتر مربوط نیست.

و اما خود PG

بنده هیچ  اطلاعی از این شرکت  نداشتم اما  اطلاع قبلی داشتم "گارانتی درجا تعویض لیون همون PG" هست اما در این مورد مشخص بعد 30 روز حتی نگفتن که شامل گارانتی نمیشه، اگر میگفتن نمیشه هیچی دیگه ناراحتی نداشت.

در مورد PG واقعیت اش من از همکاران زیاد پرس و جو کردم حتی عزیزی رو فرستادم پاساژ ایران و.. اما خب بنده در سطح مشتری هیچ ارتباط/رابطه مستقیمی با این شرکت نداشتم، بنابراین دلیلی نداره مستقیم وارد بشم . بنده همین امروز با پرشین گلف تماس گرفتم منکر گارانتی ساموسنگ شدند و گفتند اصلاً SSD ندارن.

موقعی هم که این مشکل به وجود اومد باز من یک SSD دیگه از خود لیون خرید کردم.

در نهایت تجربه من با گارانتی PG این بود و هنوز هم هیچ شماره تماس/ آدرس رسمی ازشون ندارم.

 

?

 

خبات عزیز ما مسئولیت اتفاقی که افتاده رو بر عهده گرفتیم و گارانتیها در ایران همگی به یه نحوی میپیچونن و ما به روش خودمون کار مشتری رو راه میندازیم . من جایی نگفتم لطف بلکه گفتم خدمات , وقتی مسئولیت اتفاقی بر عهده ماست و ما انجامش میدیم این یک وظیفست نه لطف و جایی هم من چنین چیزی رو نگفتم و لطفا ذهنها رو به حاشیه نکش . مشتریها هم پول همین خدمات رو پرداخت کردن پس لطفی در کار نیست .

نقل قول

 

موقعی هم که تاپیک رو زدم برخی از دوستان بهم هشدار دادن که چنین تاپیکی تحمل نمیشه چون شریک شماره یک....


 

معمولا این دوستان نمیگن نزن میگن بزن و ما هم مشکلی نداریم . در دنیای رقابتی هنوز افراد سنتی که به روشهای ده موده دارن فعالیت میکنن و دنیا رو به رنگ دهه 50 میبینن زیادن .

منظورت اینه که PG شریک شماره یک ماست ؟ میخوام سوال بپرسم تا جوابت رو درست بدم

نقل قول

.اما وقتی گارانتی که حتی رسماً شماره تلفنی ازش ندارم، 30 روزه هیچ نتیجه ای نداشته، خب طبیعیه که واکنش منفی داشته باشم.

اینو حق دارید و کسی این حق رو از شما نگرفته و چون حق با شما بوده مسئله شما پیگیری شد و کالاتون تعویض شده

 

نقل قول

ضمناً پرداختن به مسائلی که به این موضوع و لیون کامپیوتر مربوط نمیشه حقیقتاً چیزی جز تلاش برای منحرف کردن افکار نیست. اینجا من با گارانتی PG مشکل داشتم دیگه تحلیل و تفسیر شخصیت و رفتار و گذشته و... درست نیست و میشه گفت به لیون کامپیوتر مربوط نیست.

ربط داره دوست من . چون شما رفتارهای جوگیرانه و غیر منطقی خودتون رو اینجا در حال اشاعه دادن هستید . و ما وظیفه خودمون میدونیم اجازه ندیم با روح و روان کاربران اینجا بازی کنید .

سال گذشته هم بابت این رفتار نامناسبتون بهتون تذکر داده شده بود ولی شما توجهی نکردید .

زمانیکه اینجا شروع به کار کردید بارها از شما شکایت شد و شما هم حی از سایرین شکایت میکردید ولی بهتون صبوری رو پیشنهاد دادم . ولی هنوز به روشهای قدیمتون دارید ادامه میدید . در جای دیگه به خودتون مربوطه ولی در لیون کامپیوتر به ما مربوط میشه .

 

------------------------------------------------

ما به عنوان یک فروشنده مسئولیت کالا رو بر عهده داریم و کاری که باید در قبال مشتری انجام بدیم دادیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 3 دقیقه قبل، سعید حسینی گفته است :

خبات عزیز ما مسئولیت اتفاقی که افتاده رو بر عهده گرفتیم و گارانتیها در ایران همگی به یه نحوی میپیچونن و ما به روش خودمون کار مشتری رو راه میندازیم . من جایی نگفتم لطف بلکه گفتم خدمات , وقتی مسئولیت اتفاقی بر عهده ماست و ما انجامش میدیم این یک وظیفست نه لطف و جایی هم من چنین چیزی رو نگفتم و لطفا ذهنها رو به حاشیه نکش . مشتریها هم پول همین خدمات رو پرداخت کردن پس لطفی در کار نیست .

معمولا این دوستان نمیگن نزن میگن بزن و ما هم مشکلی نداریم . در دنیای رقابتی هنوز افراد سنتی که به روشهای ده موده دارن فعالیت میکنن و دنیا رو به رنگ دهه 50 میبینن زیادن .

منظورت اینه که PG شریک شماره یک ماست ؟ میخوام سوال بپرسم تا جوابت رو درست بدم

اینو حق دارید و کسی این حق رو از شما نگرفته و چون حق با شما بوده مسئله شما پیگیری شد و کالاتون تعویض شده

 

ربط داره دوست من . چون شما رفتارهای جوگیرانه و غیر منطقی خودتون رو اینجا در حال اشاعه دادن هستید . و ما وظیفه خودمون میدونیم اجازه ندیم با روح و روان کاربران اینجا بازی کنید .

سال گذشته هم بابت این رفتار نامناسبتون بهتون تذکر داده شده بود ولی شما توجهی نکردید .

زمانیکه اینجا شروع به کار کردید بارها از شما شکایت شد و شما هم حی از سایرین شکایت میکردید ولی بهتون صبوری رو پیشنهاد دادم . ولی هنوز به روشهای قدیمتون دارید ادامه میدید . در جای دیگه به خودتون مربوطه ولی در لیون کامپیوتر به ما مربوط میشه .

 

------------------------------------------------

ما به عنوان یک فروشنده مسئولیت کالا رو بر عهده داریم و کاری که باید در قبال مشتری انجام بدیم دادیم

بنده با گارانتی PG مشکل داشتم  پس لطفاً موضوع رو شخصی نکنید

شرح حال این ماجرا هم مشخصه و بنده دیگه عرضی ندارم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر همه

حدود دوسال پیش هم یکی از دوستان پرسش مشابهی طرح کرد که  لینکش توی همین تاپیک هست.   آقا حامدپاسخش این بود:

"گارانتی پلازا هست که همون شرکتیه . اگر زورت برسه میتونی خدمات بگیری ازشون . اگر هم نه که هیچی . معمولا کالاهایی رو گارانتی میکنن که احتمال خرابیشون کمتره . اگر هم خراب بشن تعمیر نخوان . چون مرکز خدمات درست و حسابی ندارن . مثل همین SSD که اگر خراب بشه تعویض میشه نه تعمیر . در کل اگر سالمه ، نگرانش نباش . چون به این راحتی در طول مدت گارانتی خراب نمیشه. "

شاید اگر عنوان تاپیک تحریک کننده بود واکنشهای بیشتری رو می‌دیدیم و شاید هم شرایط از زمستان دو سال پیش تاکنون تغییر کرده. 

به هر حال پرسش من به عنوان مصرف کننده پاسخ داده نشده: این گارانتی از کی و به چه مدتی اعمال می ‌شه؟ چرا روی هولوگرام تاریخ آغاز و پایان گارانتی نیست؟ چرا این گارانتی دفتر ، نشانی، تلفن  و وبسایت  نداره؟

 

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام به همگی

کامل مطلب و نظرات رو  خوندم

من کوچکتر از همتون هستم که نظر بدم

ولی فکر میکنم این قضیه ی راه حل ساده داره که انشالله لیون جواب بده حل میشه

 

ادرس و شماره تلفن فروش ، نمایندگی، وارد کننده ، گارانتی ( هرچی که اسمش رو میزارید)  چیه؟   

   که وقتی تماس میگیرن دوستان قبول کنه که ssd هم وارد میکنه و گارانتی ، تعویض ، تعمیر ( بازم هرچی که اسمش هست) رو انجام میده؟

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 دقیقه قبل، Ali Alborz گفته است :

جناب حسيني عزيز فرمايشات شما با چيزي كه من خودم از اين شركت شنيدم مقداري مغايرت داره، طبق اون عكسي كه گذاشتم P.G خودش رو به طور كامل يك ركت گارانتي معرفي كرده حتي چند هفته پيش كه خودم با اين شركت تماس گرفتم (همان شماره ايي كه در عكس روي كارت هست) باز هم اپراتور شركت رو تحت عنوان گارانتي پرشين گلف معرفي كرد حتي بخش تعميرات هم داشتن، اما جناب كريمي كه تماس گرفتن بهشون اعلام شده كه گارانتي P.G در كار نيست و شركتي هم در كار نيست.. چطور طي چند هفته اين شركت از بين رفته و چطور شما ميگيد اين شركت وارد كننده بوده از قديم و همه هم ميشناسنش اما تا دو سه هفته قبل خودش رو گارانتي معرفي ميكرده.. چطور هيچ ادرس و راه تماسي ازشون پيدا نميشه.. حتي اگه وارد كننده هم باشن(بر خلاف اون كارت گارانتي بنده و تماسي كه بنده باهاشون داشتم و حرف شما) بايد يه نشاني داشته باشند يا نه؟

درود علی جان

بله حق با شماست . بیشتر توضیح میدم .

در بازار ما خیلیها عناوین مختلفی روی خودشون میگذارن . واقعیتش ما به این عناوین توجهی نداریم . و کاری که به مشتری لیون کامپیوتر آسیب نزنه رو انجام میدیم .

از دید ما این برچسب گارانتی نیست و این فروشگاه گارانتی کننده کالا به صورت رسمی ( رسمی از دید قانون ) نیست .

در بازار از قدیم گارانتیها به دو دسته تقسیم شدن . شرکتی و اصلی

شرکتی به گارانتیهای گفته میشه که وارد کننده اصلی و رسمی اون کالا نباشن . به طور مثال شرکت" الماس ایران" یک گارانتی کاملا رسمی و مورد تایید اتحادیه هستش . این شرکت کالاهایی مثل ایسوس , هارد , سافایر , گالاکس رو وارد میکنه . چون ایسوس در ایران شرکتهای تابا و لایفبرد و سازگار و ویستا رو به رسمیت میشناسه گارانتی الماس ایران روی مادربورد ایسوس میشه شرکتی ولی چون وارد کننده اصلی کارتهای گالاکس و سافایر الماس ایرانه روی این دو برند الماس ایران میشه گارانتی اصلی .

امیدوارم با این مثال روشنتر صحبت کرده باشم .

اما PG

قبلا فروشگاهی در پاساژ ایران بود به نام پلازا که یه سری از دوستان میشناسنش و فروشگاهی بود در بازار رضا به نام گاندی . سال گذشته این دو فروشگاه با هم ادقام شدن و شدن PG یا همون گاندی پلازا و بعد به صورت رسمی تر اسمشون رو به پرشین گلف تغییر دادن . واسه همینه که پرشین گلف رو کسی نمیشناسه ولی اگر به دنبال گاندی و یا پلازا در پاساژ ایران بگردید بهتون میگن . و در ضمن معمولا به دلیل رقابتهای بازاری بعضیها از راهنمایی این چنینی سرباز میزنن و ما هم مثل سایر شرکتها باهاشون همکاری داشتیم و بابت محصولات بیت فنیکس یک دوره همکاری قویتری با هم داشتیم که مدت دوره هم کوتاه بوده و خیلی وقته که یک رابطه عادی با هم داریم .

اگر باز هم سوالی هست پاسخگو هستیم .

در 11 دقیقه قبل، ApocalypseNow گفته است :

درود جناب حسینی

بنده نه آقای کریمی میشناسم و نه قصدم جانب داری است، فقط دیدگاه خودم را در مورد بیانات شما و ایشون میگم. بنده کاری به دیگر موضوعات مطرح شده ندارم فقط :

در مورد جهان سوم که فرمودید . تیتر آقای خبات جهان سومی بود به دلیل آنکه من و ایشون و خیلی های دیگه داریم تو جهان سومی زندگی می کنیم.

متاسفانه در جهان سومی با تندی ، داد و بیداد کار بیشتر پیش میره.

برفرض من و ایشون و شما جهان اولی رفتار کنیم. آیا به نظر شما دلار و گارانتی و گرانی و .... جهان اولی میشوند؟

می گویند که اگر می خواهی درفلان جا به راحتی سلطنت کنی، سعی کن که مردم گرسنه و بی سواد باشند.»

 

با بخشی از مطالبتون موافقم و من هم در همین جهان سوم دارم کار میکنم و خیلی وقتها رفتار بنده هم همینه

من فقط در مورد این صحبت کردم که دنیای مدرن چطور رفتاری داره و خوبه که اجراش کنیم .

مثلا چه کسی با ما تماس گرفته و مشکلش رو گفته و صحبت کرده ما مشکلش رو حل نکردیم ؟ به طور مثال اگر خبات تاپیک رو نمیزد مشکلش حل نمیشد ؟ اگر لیون اینطوری بود که سالها پیش تعطیل شده بود دوست خوبم .

-------------------

من با شما موافقم و جاهایی ناگزیر هستیم تا رفتار جهانی سومی داشته باشیم و در اول مطلب هم گفتم این پاسخهای بنده فقط مختص خبات بوده و اگر کاربر دیگری ایجاد میکرد مطمئننا چنین پاسخی داده نمیشد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود بر همه

حدود دوسال پیش هم یکی از دوستان پرسش مشابهی طرح کرد که  لینکش توی همین تاپیک هست.   آقا حامدپاسخش این بود:

"گارانتی پلازا هست که همون شرکتیه . اگر زورت برسه میتونی خدمات بگیری ازشون . اگر هم نه که هیچی . معمولا کالاهایی رو گارانتی میکنن که احتمال خرابیشون کمتره . اگر هم خراب بشن تعمیر نخوان . چون مرکز خدمات درست و حسابی ندارن . مثل همین SSD که اگر خراب بشه تعویض میشه نه تعمیر . در کل اگر سالمه ، نگرانش نباش . چون به این راحتی در طول مدت گارانتی خراب نمیشه. "

شاید اگر عنوان تاپیک تحریک کننده بود واکنشهای بیشتری رو می‌دیدیم و شاید هم شرایط از زمستان دو سال پیش تاکنون تغییر کرده. 

به هر حال پرسش من به عنوان مصرف کننده پاسخ داده نشده: این گارانتی از کی و به چه مدتی اعمال می ‌شه؟ چرا روی هولوگرام تاریخ آغاز و پایان گارانتی نیست؟ چرا این گارانتی دفتر ، نشانی، تلفن  و وبسایت  نداره؟

 

 

در 5 دقیقه قبل، alihoo گفته است :

با سلام به همگی

کامل مطلب و نظرات رو  خوندم

من کوچکتر از همتون هستم که نظر بدم

ولی فکر میکنم این قضیه ی راه حل ساده داره که انشالله لیون جواب بده حل میشه

 

ادرس و شماره تلفن فروش ، نمایندگی، وارد کننده ، گارانتی ( هرچی که اسمش رو میزارید)  چیه؟   

   که وقتی تماس میگیرن دوستان قبول کنه که ssd هم وارد میکنه و گارانتی ، تعویض ، تعمیر ( بازم هرچی که اسمش هست) رو انجام میده؟

 

در پست 29 توضیحاتی رو در مورد PG دادم

هیچ منافع مشترکی  راجب این مجموعه ما نداریم ( البته در گذشته نه چندان دور همینطور که گفتم " بیت فنیکس ) داشتیم و دیگر هیچ

اگر توضیحات بالا کافی نیست بپرسید پاسخ میدیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، خبات کریمی گفته است :

بنده با گارانتی PG مشکل داشتم  پس لطفاً موضوع رو شخصی نکنید

شرح حال این ماجرا هم مشخصه و بنده دیگه عرضی ندارم ?

خبات عزیز شرکتهای محترمی که شما رو ساپورت میکنن این ساپورت رو در جای دیگری پیش ببرید و خرج کنید و در اینجا به فکر منافع این عزیزان نباشید  و در این فروم فقط مجاز هستید از این پس فقط در بخش بازارچه فعالیت کنید .

شاید دیگران ندونن چی دارم میگم ولی شما به خوبی متوجه هستید .

به این دلیل عمومی به شما اخطار دادیم دو بار برای اینکه کسی فکر نکنه چیز مخفی وجود داره .

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام  و ممنون از اقای حسینی بابات پاسخگویی

لطفا در یک خط ادرس گارانتی پرشین گلف ( یا هرچیزی که قبلا بوده و حالا هست) و مسئول برچسب pg روی ssd سامسونگ هست را اطلاع رسانی کنید که قبول کنه ssd  هم برچسب زده؟

ممنون

 

( چون حدسم بر اینه که برچسب جعلیه و خود pg هم از اینکه برچسبش روی ssd خورده بی اطلاع هست)

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، سعید حسینی گفته است :

خبات عزیز شرکتهای محترمی که شما رو ساپورت میکنن این ساپورت رو در جای دیگری پیش ببرید و خرج کنید و در اینجا به فکر منافع این عزیزان نباشید  و در این فروم فقط مجاز هستید از این پس فقط در بخش بازارچه فعالیت کنید .

شاید دیگران ندونن چی دارم میگم ولی شما به خوبی متوجه هستید .

به این دلیل عمومی به شما اخطار دادیم دو بار برای اینکه کسی فکر نکنه چیز مخفی وجود داره .

موفق باشید

فقط میتونم بگم واقعاً تاسف باره که به این سادگی در مورد آدم ها قضاوت میکنید، به جهان سومی و .. دسته بندیشون می کنید، تهمت می زنید و...

موفق باشید.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خبات جان ، کاملا من متوجه شدم که بحث چی بود و کلا به حاشیه رفته

انشالله اقای حسینی به کامنت شماره 40 که گذاشتم جواب بده قضیه حله

ولی اگر واقعا pg قبول نکنه که ssd رو برچسب زده و جواب گو باشه مطمئنا باید به قضیه فیک بود ssd و حتی برچسب pg ( که در حالت خوش بینانه ترین حالت جعل شده) فکر کرد

انشالله به کامنت جواب داده بشه حل میشه

موفق باشی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، alihoo گفته است :

با سلام  و ممنون از اقای حسینی بابات پاسخگویی

لطفا در یک خط ادرس گارانتی پرشین گلف ( یا هرچیزی که قبلا بوده و حالا هست) و مسئول برچسب pg روی ssd سامسونگ هست را اطلاع رسانی کنید که قبول کنه ssd  هم برچسب زده؟

ممنون

 

( چون حدسم بر اینه که برچسب جعلیه و خود pg هم از اینکه برچسبش روی ssd خورده بی اطلاع هست)

 

با تشکر

پاساژ ایران واحد 315
88948319

در 14 دقیقه قبل، خبات کریمی گفته است :

فقط میتونم بگم واقعاً تاسف باره که به این سادگی در مورد آدم ها قضاوت میکنید، به جهان سومی و .. دسته بندیشون می کنید، تهمت می زنید و...

موفق باشید.

 

قضاوتی صورت نگرفته خبات جان . شرکتها و برندها برای تبلیغ کالاهای خودشون مدیاها رو ساپورت میکنن و همه اینو میدونن . و کاملا در کل دنیا کار مرسومیه . بنده منظورم این نبود که بهتون هزینه دادن که اینجا تبلیغ کنید و یا فلان کار رو انجام بدید . منظورم اینه که شرکتها ساپورتتون میکنن که در تیم و سایت خودتون تبلیغ کنید نه در اینجا . امیدوارم که شفاف باشه ?

من در یک کشور جهانی سومی زندگی میکنم و خودم جزوی ازش هستم لطفا مظلوم نمایی نکنید

خودتون میدونید خیلی وقته که قلبتون با لیون کامپیوتر نیست پس به ندای قلبتون گوش بدید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نکته عمومی برای همه کاربران

 

با تشکر  از اقای حسینی

پس ادرس و شماره تلفن pg برای بقیه دوستان نیز اعلام میگردد که در صورت خرابی یا داشتن مشکل با این شماره تماس بگیرند

 

پاساژ ایران واحد 315
88948319

نکته نکته

**** نکته قبل از خرید هر محصول با گارانتی pg با این شماره تماس بگیرید که مطمئن باشید محصولی که میخرید برای این گارانتی هست و اگر شد سریال را با خوشان چک کنید

زیرا مثل اینکه چندتا pg وجود دارد و دوستمون در صفحه قبل شماره دیگری داشتن

 

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، alihoo گفته است :

نکته عمومی برای همه کاربران

 

با تشکر  از اقای حسینی

پس ادرس و شماره تلفن pg برای بقیه دوستان نیز اعلام میگردد که در صورت خرابی یا داشتن مشکل با این شماره تماس بگیرند

 

پاساژ ایران واحد 315
88948319

نکته نکته

**** نکته قبل از خرید هر محصول با گارانتی pg با این شماره تماس بگیرید که مطمئن باشید محصولی که میخرید برای این گارانتی هست و اگر شد سریال را با خوشان چک کنید

زیرا مثل اینکه چندتا pg وجود دارد و دوستمون در صفحه قبل شماره دیگری داشتن

 

ممنون

مرسی علی جان

نکته مهمتر اینه که هر وقت لطف میکنید از لیون کامپیوتر کالایی میخرید اول هر گونه مشکلی داشتید میتونید از خدمات ما استفاده کنید . تا سریعتر به نتیجه برسیدید و با کمترین هزینه و انجام این خدمات جزو وظیفه های لیون کامپیوتر هستش و شما با اعتماد به لیون کامپیوتر هزینه این خدمات رو پرداخت کردید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر دوستان

در بحثهایی که پیش آمد چند نکته ذهنم رو مشغول کرده که دو تا رو مختصر می گم. 

دو مضمون که آقا سعید طرح کرد به نظرم ارزش تامل داره:

یک: تاکید بر این که بهتر بود مساله عمومی نمی شد.

دو. گلایه از این که عواطف(قلب) معترض با مرجع نیست.

با پوزش بسیار این دو ویژگی که من  پستو مداری و چشمداشت وفاداری نامشروط می نامم شان بخشی از علل تباهی جامعه ی ما هستند و جا داره همه ی ما از خود بپرسیم آیا اخلاقی است که انتظار داشته باشیم:

1.کاستی ها عمومی نشوند و دل ببندیم به روابط غیرشفاف و ریش سفید بازی.

2. هر کسی به هر دلیل در جمع یا مجموعه ای آغازید، پسندیده باشد تا پایان با آن جمع بماند.

سعید جان چند بار لیون را به خانواده تشبیه کرده بود، آیا حتی اگر چنین استعاره ای را درست و پسندیده بدانیم، کودک تا ابد باید برده ی والد بماند؟ بگذریم ازاخلاقی بودن یا نبودن انتظار شباهت هر جمع با خانواده و ابهامهای مفهوم خانواده.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 ساعت قبل، MHMAX گفته است :

خیلی ممنون که  اطلاع رسانی کردید.

هیچ نهاد دولتی مسئول رسیدگی به تخلفات نیست؟؟

تعزیرات چکاره هست تو این مملکت؟؟ چرا جنس کامپیوتر اینقدر قیمتش متفاوت با قیمت دلاری و جهانی و با این گارانتی های بی اصل و نصب به مصرف کننده فرو میره؟؟

در هر صورت اطلاع بدید از سرانجام کار

موفق و پیروز باشید

 

واقعا امید وارم روزی به وضعیت این قیمت ها رسیدگی جدی بشه.

 

البته با عمل!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...