رفتن به مطلب

Recommended Posts

mbrojacnoa9s6epaewn.jpg

 

کارت های گرافیک سری  ZOTAC GeForce GTX 1050  و  GeForce GTX 1050 Ti جدیدترین محصولات شرکت ZOTAC هستند که بر پایه معماری Pascal شرکت NVIDIA می باشد ، این محصولات عملکردی فوق العاده ارائه می دهند که پایه گذار عصر جدیدی برای دنیای بازی های رایانه ای خواهد بود . 

کارت های گرافیک  ZOTAC GeForce GTX 1050 Mini  و GeForce GTX 1050 Ti Mini ، کارتهای کوتاه و فوق فشرده این شرکت می باشند که با 5.8 اینچ طول بعنوان کوچک ترین کارت های گرافیک خانواده Pascal معرفی شده اند . علیرغم جثه کوچک این کارت ها ، این محصولات مختص بازی های کامپیوتری طراحی و ساخته شده اند ، این در حالیست که عملکرد خنک کنندگی بالا و صدای پایین در این مدل ها نیز حفظ شده است . این امر بوسیله یک فن پهن 90 میلی متری که به یک پایه تمام آلومینیومی متصل شده و ارتباط متسقیمی با پردازنده گرافیکی دارد ، محیا شده است .

در این محصولات نسخه OC نیز وجود دارد که بوسیله این نسخه می توان سرعت کلاک را بالاتر برد . توان خروجی افزایش یافته بوسیله دو فن محوری 70 میلی متری به همراه دو لوله گرمایی مسی 6 میلی متری تحت کنترل قرار می گیرد . تمام توان و عملکرد گرمایی در یک پوشش 6 اینچی احاطه شده اند . نسخه OC بخشی از خانواده  ZOTAC GeForce GTX 1050 Ti  می باشد .

 

yyivhk1zgd1y6hl70wva.jpg

 

نسخه های OC و Super Compact ( خیلی کوچک ) با 99 درصد همخوانی دارند و این خبر خوبی برای علاقه مندان به این سری کارت های گرافیک می باشد چرا که با خرید این کارت ها دیگر نیازی به بالا بردن توان  PCIE  و همینطور بزرگ کردن کیس خود ندارند . همچنین به همراه کارت های گرافیک سری  ZOTAC GeForce GTX 1050  و GTX 1050 Ti ابزار کارت گرافیک ZOTAC یعنی  Firestorm  ارائه می شود که دارای طراحی و شکل ظاهری جدید و بهتری نسبت به قبل می باشد و کار با آن تجربه لذت بخشی برای کاربران فراهم خواهد نمود . 

 

منبع : Guru3d

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

470 که 1050ti له کرده ، اونم فقط 30 دلار گرونتره که تو ایران معنی نداره و احتمالاً هم قیمت 470 میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...