رفتن به مطلب

Recommended Posts

aqfl3kmwpjc5d3v92lfv.jpg

 

شرکت  Palit Microsystems که پیش قراول تولید کارت های گرافیکی می باشد ، کارت های گرافیک  Palit GeForce GTX 1050 Ti و GTX 1050 StormX را که بر پایه Pascal می باشند را عرضه می کند . اصلی ترین کاربرد سری کارت های  Palit GeForce GTX 1050 بازی های رایانه ای است که به واسطه این کارت گرافیک کاربران می توانند به راحتی تجربه انجام بازی های رایانه ای هرچه طبیعی تر را کسب نمایند .

کارت  گرافیک سری Palit GeForce GTX 1050 یک پردازنده گرافیکی واقعی است که برای گیمرها طراحی و ساخته شده است . این سری کارت گرافیک با مشخصات و قابلیت های دقیق و تمام و کمال خانواده GeForce GTX ساخته شده و از پیشرفته ترین و قوی ترین پردازنده گرافیکی که تا کنون ساخته شده یعنی NVIDIA Pascal بهره می برد . این کارت های گرافیک از فن آوری های مرتبط با بازی های رایانه ای NVIDIA استفاده می کنند که به کاربران آن ها اجازه می دهد که تجربه لذت بخش بازی با جدید ترین بازی های کامپیوتری با تنظیمات گرافیکی بالا که  نتیجه آن تصاویری زیبا و شفاف خواهد بود را کسب نمایند . کارت گرافیک  GeForce GTX 1050 ، کامپیوتر شما را تبدیل به یک وسیله مخصوص بازی می کند که کاملا برای مقابله و مجادله با کنسول های بازی روز دنیا آماده می باشد . از بازی های کلاسیک و مدرن  در حالت 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه لذت ببرید .

با سری کارت های گرافیک جدید  Palit GTX1050 Ti  و   GTX 1050 StormX حتی وارد بعد جدیدی از بازی ها شوید . معماری قدرتمند و فوق بهینه این کارت گرافیک ، سری Palit GeForce GTX 1050  را تبدیل به  سلاح مورد علاقه گیمرهای واقعی با قیمتی باور نکردنی می کند . بدون هیچ شک و شبهه ای کارت گرافیک سری  Palit GeForce GTX1050 StormX بهترین انتخاب برای گیمرهایی است که از نظر مالی هم دستشان خیلی باز نیست . 

 

vd62gq0yeg1edy9w5jns.jpg

 

منبع : Guru3d

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...