رفتن به مطلب

اپدیت ویندوز ۸.۱ اورجینال به ویندوز ۱۰


mohsenzare1998
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان من ویندوز اورجینال نصب دارم توو لپتاپ مثل اینکه اونجوری که من متوجه شدم با اینکه فرصت اپدیت رایگان گذشته ولی میگن میشه به رایگان از یه راههای اپدیت کرد و رفت به ویندوز ۱۰.خواهشا هر کس اطلاعات داره به منم بگه مرسی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب چه کاریه! وقتی کرک شده  ویندوز ۱۰ ، iso  اش رو دانلد کنید از سایتای دانلد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مایکرو سافت یک سال تمام کاربران ویندوز‌های ۸.۱ و ۷ را تشویق کرد تا به رایگان، سیستم‌عامل خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت کنند. این سیاست چند روز پیش به پایان رسید و از این به بعد کاربران برای ارتقا ویندوز قدیمی خود به ویندوز ۱۰ مبلغ ۱۱۹ دلار هزینه کنند. جالب اینجاست که علی‌رغم اینکه زمان آپدیت رایگان به ویندوز ۱۰ تمام شده است، اما ظاهرا مایکروسافت راهی را برای دسترسی رایگان به آپدیت به ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوزهای قدیمی‌تر خود در نظر گرفته است.

پس از لغو ارائه‌ی بروزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت، برخی کاربران که به این نسخه از ویندوز علاقه دارند و نتوانسته‌اند آن را دریافت کنند، به دنبال راه‌حل‌هایی برای دریافت رایگان ویندوز ۱۰ بوده‌اند. راه حلی که هنوز برای این کاربران وجود دارد، استفاده از افزونه‌ی بروزرسانی کاربران معلول است.

مایکروسافت برای کاربران معلول و دارای محدودیت‌های جسمیِ ویندوزهای ۷ و ۸.۱، افزونه‌ای را عرضه کرده تا آنها نیز بتوانند به ویندوز ۱۰ بروزرسانی کنند. پشتیبانی مایکروسافت از این افزونه هنوز تمام نشده و همه‌ی کاربران می‌توانند از آن استفاده کرده و ویندوز ۱۰ را به صورت رایگان دریافت کنند.

برای دریافت این افزونه کافی است آن را از این لینک دریافت کنید. پس از نصب افزونه، ویندوز ۱۰ بدون تاییدیه‌ی خاصی شروع به دانلود و نصب شدن می‌کند. تاریخ لغو پشتیبانی از این افزونه هنوز اعلام نشده و مایکروسافت اعلام کرده است که پیش از پایان پشتیبانی از این افزونه، آن را بصورت عمومی اعلام خواهد کرد.

بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ موسوم به آپدیت سالیانه نیز منتشر  شد و کاربران این نسخه از ویندوز می‌توانند آن را دریافت کنند. این بروزرسانی شامل ارتقای برخی قابلیت‌های کورتانا، Windows Ink، افزونه‌های مایکروسافت اج و تعدادی بهبودهای نرم‌افزاری بود.

ویرایش شده توسط Saleh98
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

در 5 دقیقه قبل، Core_i6 گفته است :

خب چه کاریه! وقتی کرک شده  ویندوز ۱۰ ، iso  اش رو دانلد کنید از سایتای دانلد.

البته ما ایرانیا همه چیمون کرکی بوده تا الان ،  اینم روش ،  حوصله دانلود از سرورای مایکرو رو ندشتم خودم :/

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...