رفتن به مطلب

" مباحثه 3 " یک فروشگاه آنلاین چه مشخصه هایی باید داشته باشه تا شما ازش خرید کنید ؟


Recommended Posts

اولین قدم واسه یک فروشگاه الکترونیکی جلب اعتماد خریدارانه به نظر من! کافیه ۲ نفر به این فروشگاه اعتماد داشته باشن و به بقیه دوستانشون انتقال بدن تا محبوبیت فروشگاه روز به روز بیشتر بشه!

در درجه ی دوم فروشگاه باید با توجه به زمینه ی کاریش غنی از محصولات باشه! به طور مثال وقتی یک فروشگاهی مختص فروش قطعات کامپیوتریه، من یکی به هیچ عنوان نمیتونم قبول کنم که محصولی که توی یه فروشگاه جامع تر وجود داره توی این فروشگاه در ظاهر اختصاصی وجود نداشته باشه! یعنی به طور کامل طیف وسیعی از محصولات زمینه ی کاری فروشگاه باید توی فروشگاه موجود باشه (یعنی از بقیه فروشگاه های منطقه ای پربار تر باشه)! 

مساله ی بعدی که وجود داره مربوط به طراحی سایت میشه، حتی اگه فروشگاهی 2 ویژگی بالا رو داشته باشه ولی از طراحی مناسب و کاربرپسندی بهمره مند نباشه، شانس کمی واسه جلب مشتری داره! من به عنوان یه مشتری کمترین توقعم اینه که با کمترین تلاش ممکن به هدف دلخواه خودم برسم! یا بتونم توی سایت مقایسه محصولات رو ببینم! بتونم عکس های محصول، نمودار قیمت، نظرات کاربران و ... رو ببینم! یک مورد مهمی که متاسفانه فروشگاه های زیادی توی ایران رعایت نمیکنن ریسپانسیو بودن سایته! با توجه به آماری که جدیدا منتشر شده، 75 درصد ترافیک مصرفی اینترنت توی سال 2017 به گوشی های موبایل تخصیص پیدا میکنه و توی این شرایط ما میبینیم که فروشگاه آنلاینی مثله لیون کامپیوتر طراحی ریسپانسیو نداره، و منه مشتری برای خرید با گوشی باید کلی زجر بکشم! البته بعضی از فروشگاه ها با دادن اپلیکیشن موبایل این نقیصه رو کمی برطرف کردن، ولی در هر صورت یکی از توقعات من اینه که بتونم به راحتی از طریق گوشی موبایل خریدم رو انجام بدم (بدون نصب برنامه ی خاصی)

در کلام آخر هم میتونم بگم در زمینه ی فروشگاه های اینترنتی دیجیکالا به معنی واقعی کلمه 90 درصد نیازهای یک کاربر آنلاین رو رفع کرده و میتونه به عنوان یک الگوی فروشگاه آنلاین در نظر گرفته بشه (البته جمله ی من بد برداشت نشه، و من فقط در زمینه ی طراحی سایت دیجیکالا رو یه سایت تقریبا بی نقص میدونم)

موارد دیگه ای هم هست که بیشتر در دسته ی نکاتی که فروشنده باید رعایت بکنه جای میگیره و صرفا برای فروشگاه آنلاین نیست! من فقط قسمت هایی که مختص فروشگاه آنلاین بود رو نوشتم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1- قابل اعتماد باشه

2- تنوع در اجناس موجود داشته باشه ( اجناس خاصی داشته باشه که توی سایتای دیگه موجود نباشه)

3- به روز باشه هم از نظر محصولات هم  از نظر قیمت با بازار جهانی  (موجود بودن یا ناموجود بودن مشخص باشه)

4-مهمترین نکته. قیمتهاش  از تمام سایتهای که توی اون زمینه کار میکنند کمتر باشه .

5-برای مشتری های دائمیش تخفیف در نظر بگیره .

6- توضیحات محصولاتش کامل باشه .

7-اپراتور فعال و انلاین داشته باشه برای سوالات خریدار .( این موضوع از نظر من  توی فروش سایت خیلی تاثیر داره مشتری بین دو محصول دو دل میشه با یک سوال ساده از اپراتور انلاین میتونه تصمیم نهایی رو بگیره)

9- هر از چند گاهی قرعه کشی داشته باشه .

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فروشگاه خوب یعنی لیون من مثل چشام بهش اعتماد دارم میتونم ازش مبالغ خیلی بالا را بدون شک خرید کنم این رو در دو سه مورد خریدم حس کردم  فقط ای کاش برای اجناسی که بازدید بیشتر دارن تخفیف ویژه میدادید چون مردم میخوان بخرن ولی ندارن با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود به نظر من فروشگاه خوب :

اول اگر میخواد 4 تا جنس داشته باشه اما اصل و با تضمین کیفیت و بهترین قیمت حداقل در وب

دوم توضیحات و بررسی کامل محصول یا فراتر از این مثل لیون فروم داشته باشه تا آزاده حرف ها زده بشه

سوم راحتی در سفارش صد صفحه رو طی نکنه برای اینکه سفارشش نهایی بشه راه حل تلگرام لیون خیلی عالیه

چهار بسته بندی خوب و تضمین سلامت بلاخره کلی شرکت کار کرده امن ترین راه ها رو میشناسه

پنجم در صورت بروز هر گونه مشکل راه حل خودش رو داشته باشه

ششم برای اطمینان مشتری ها یه صفحه اوپن باکس دیجی کالا یا مثل لیون فروش دسته دوم یا ویترینی  یا همچین مواردی باشه چون هر فروشگاهی جنس مرجوع داره

هفتم نوع برخورد فروشندگان خانم و آقا ساده و بدور از هر گونه شیطنتی باشه مثلا فرق نکنه من خریدار باشم یا بخوام مشاوره بگیرم یا بخوام جنس مرجوع کنم

هشتم دیدگاه شرکت نسبت به مشتری ها دوستانه باشه چیزی که فقط در روابط مثل فروم ایجاد میشه که خدا رو شکر ما داریم

نهم نکته تاریکی در فروشگاه نباشه

دهم خیلی مهم هست   پروفایل سابقه سفارشات  آقای حسینی عزیز ما این رو نداریم و میخوایم یه راه حل بدین به ما که تلگرامی تلفنی هم سفارش دادیم 

روندش طوری باشه که خودمون جایی بریم ثبت کنیم و هر وقت خواستیم فاکتورهاش رو ببینیم یه مدتی قرار بودن فاکتور حذف بشه که نشده هنوز

هر کسی رو آسمون بره زمین بیاد نمیتونه محیطی مثل لیون جفت و جور کنه چون همه چیز اینجا دلی هست و دلی حل میشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

دوتا دسته تقسیم میکنم:

یکی ویژگی باطنی : که برای نگهداشتن مشتری لازمه و مهمترین و اساسی ترین تبلیغ هست برای اون فروشگاه که یه مشتری براش مشتری بیاره و به دیگری پیشنهادش بده !

بنظر من بهترین فروشنده کسی هست که هوای خریدار در واقع مشتریش رو داشته باشه نه وارد کننده رو حالا چه از نظر قیمت، چه از نظر کیفیت و چه از نظر گارانتی!

ایجاد اعتماد نه داشتن نماد اعتماد خالی... با بروز بودن پاسخگو بودن و کمک کردن به مشتری ها، حتی با اینکه وظیفش نیست، که هست، چرا نباشه؟ اگه فروشنده نخواد کمک کنه پس کی باید رسیدگی کنه به مشکلات اونها !!!

دوم ویژگی ظاهری : سایت جذاب منظم و بروز و دقیق باشه و در بسته بندی و ارسال هم نهایت دقت و ظرافت رو به خرج بده!

مثلا خیلی وقت ها دیده شده یه قطعه نیست جاش یه مشابه میدن، خیلی جالبه گاهی دیده شده طرف برای نوع و یا زمان گارانتی و یا رنگ، فلان قطعه رو میخره بعدا معلوم میشه فلانه و دلگیر میشه خب و خود بخود از خریدش ناراضی میشه در نتیجه باید اطلاعات کالا دقیق باشه و حتی بهتره اگه امکانش باشه بغیر از عکس های تبلیعاتی یکی دوتا عکس واقعی هم از خود کالا سایت بزاره و اگه تنوع گارانتی، رنگی و غیره داره به عنوان یک اپشن در اختیار مشتری قرار بده !

.........................

یکی از سایتهای موفق در این زمینه لیون خودمون هست اما هنوز به اونجایگاهی که باید نرسیده ! ^_^(میگی یعنی چی ؟؟؟ یعنی چشم بسته بری  لیون جنست رو سفارش بدی خرید کنی بیای بدون هیچ فکر اضافه مثل امازون مردم خرید دارن میرن میخرن دیگه بررسی و مقایسه لازم نداره چون میدونن امازون خودش یه مرجعه اصلیه)

ویرایش شده توسط Nima2007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فروشگاه لیون کامپیوتر شرایط خوبی رو برای خرید آنلاین داره. یکی از چیزهایی که برای من مهمه اینه که تنوع محصول بالا باشه و اجناسی که جدید میان هم موجود باشه. مهلت تست هم خیلی خوبه. نکته بعدی قیمته. خریدار باید اطمینان پیدا کنه قیمتی که تو فروشگاه آنلاین میبینه نمیتونه تو بیرون یا جای دیگه پیدا کنه. بارها دیدم فلان قطعه رو طرف از بیرون تهیه کنه بهتره از اینکه بره از فروشگاه ایکس بگیره. ماشالا دیجی کالا تو این موضوع سر بعضی کالا شورشو دیگه در آورده. 

نکته بعدی ارسال در زمان کوتاهه که به نظرم حداکثر 48 ساعت باشه بهتره. یکی هم حفظ اعتماد مشتریه. من یه دوربین از دیجی کالا خریدم که هدیه های همراهش شامل کیف و رم بود که فقط رم رو دادن و زیربار کیف نرفتن. سر همین دیگه حاضر نیستم ازشون خرید کنم. چون اعتمادم از بین رفت. 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب لیون اکثر مشخصات یک فروشگاه خوب رو داره خصوصا بحث پاسخگویی

اما

بزارید چند مورد رو بگم  که از نظر من اگر لیون داشته باشه بهتره

 

1- اگر میشد خریدار بازه زمانی تحویل گرفتن مرسولش را تعیین می کرد ، درسته که لیون پیک رایگان هم داره اما اینکه شما امروز خرید کنید و کل روز رو منتظر تماس پیک باشین جالب نیست ، حالا اگر بخواهیم از پیک ویژه استفاده کنیم باید هزینه اونو پرداخت کنیم، خوب چه اشکالی داره پیک اکسپرس تهران حداقل برای خریدهای میلیونی رایگان باشه

 

2- راه انداختن سیستم کدتخفیف رو در نظر بگیرید مثل دیجی بن دیجی کالا، شما می رید بازار چند تا خرید می کنی می تونید تخفیف بگیرید، اما حداقل تو سایتهای ایرانی تخفیف و ... کم دیده میشه

 

3- طبیعتا موقع خرید اینترنتی پایین ترین قیمت یکی از آپشنهاست، ( این مورد تضمین پایین ترین قیمت رو بعضی سایتها ارائه میدن) اگر سعی کنید کمترین قیمت بازار آنلاین رو داشته باشین خیلی خوبه چون چند مورد بود موقع خرید دیدم قیمت لیون بالاتر هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اولین ملاک که نماد اعتماد الکترونیکی هست و بعدش قالب حرفه ای سایت و مخصوصا‌ کامنت های زیر کالاها و پاسخ های فروشگاه

و در آخر اینکه فروشگاه خوب باید‌ جایزه بده به من چون‌ تعریفشو پیش همه دوستام‌ کردمو و کلی خرید کردن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • روزها و ساعات تعطیل هم کار کنه و مسوول پاسخگو داشته باشه
  • بتونه کمترین قیمت و تخفیفات احتمالی روی قطعات رو داشته باشه
  • مهلت تست خیلی خوبه و روی همه قطعات و کالاها باشه
  • امکان انتخاب روز و ساعت تحویل کالا رو به مشتریانش بده
  • به احترام مشتری مداری با رعایت یک سقف خریدی در طول دوره زمانی جوایز یا یادبودی به این مشتریانش بده
  • سایت و ویترین فروشگاه کمترین کرش و سرعت مناسبی داشته باشه
  • مسوول پاسخگویی خودمونی بگم آدم چرب زبونی باشه و احترام تو صحبتهاش موج بزنه و راهنمایی مهربانانانه!  بکنه و اینطور نباشه از سر خودش باز کنه.
  • فروشگاه ها اینترنتی عملا پاساژ اینترنتی شدن پس معطلی در تحویل کالاها مخصوصا در مراجعات حضوری نداشته باشه. 
  • کالاها گارانتی درست و درمون داشته باشن و بهخاطر قیمت کمشون تو فروشگاهش به فروش نرسه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 ساعت قبل، SaeedEminem2 گفته است :

اول از همه قیمتش با انصاف باشه و خون مشتری رو تو شیشه نکنه !!!

فروشگاهی که محصول با قیمت معقول رو با فحش و لگد می ده بهتر از فروشگاهیه که با سلام و صلوات و مهربونی و اخلاق خوب گرون فروشی می کنه !

یعنی لگدمون بزن ولی جیبمون رو نه ! مخصوصا در مورد کارت گرافیک !

دوما این فروشگاه به زور ضمانت رو نکنه تو پاچه مردم. ضمانتی که به خاطرش کلی پول اضافه از آدم می گیرن و در 99% موارد هیچ پشتیبانی پس از فروشی نمی کنن !

این فروش به زور ضمانت نوع پیشرفته ی دادن آدامس به جای بقیه پوله

سوما تنوع محصولش مناسب باشه تا به خریدار حق انتخاب بده

در مورد فروشگاه های اینترنتی قالب سایت بی نهایت مهمه، سبک، سریع، هاست درجه یک و آژاکس بودن قالب. یعنی فروشگاهی که سایتش آژاکس نیست باید بره بمیره

همچنین اسلایدر مناسب داشته باشه (مثل سایت آمازون) که بشه تصاویر محصول رو با کیفیت خوب و سرعت بالا دید

مورد بعدی تاریخچه قیمت رو یکی در میون غیر فعال نکنه. نظرات مخالف رو هم سانسور نکنه !

و آخرین نکته: محصول رو در سریع ترین زمان به خریدار تحویل بده، محصولی که صبح خریده شده می تونه 24 ساعته به هر نقطه ای از کشور ارسال بشه ولی تو ایران زودتر از 2 تا 3 روز به شهرستان ارسال نمی شه. از تهران تا مشهد تجربه دریافت 23 ساعته داشتم. (بدون دادن هزینه اضافه واسه هواپیما)

--------------------------------------------------------------------------

یک مورد هم در مورد انجمن بگم، قابلیت مخفی کردن تاپیک های غیر دلخواه رو اضافه کنید. مثلا تاپیک فروش سریال بازی و فروش باندل 1151 دائما بالاست که به درد من نمی خوره )

درود

قربون اون متلک گفتنت برم

سعید جان در مورد نمودار تغییر قیمت به هیچ عنوان ما چنین کاری نمیکنیم . قبلا چند تا از دوستان گله کردن و ما باگش رو گرفتیم و ازتون میخوام هر وقت در مورد کالایی دیدی سریعا گزارش بدید تا رسیدگی کنیم عزیزم

نمودار تغییر قیمت جهت اطلاع شما دوستان هستش و ما به هیچ عنوان غیر فعالش نمیکنیم عزیزم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من در درجه اول باید بروز باشه و تنوع محصول داشته باشه،همه نوع محصول(چه high چه low) با همه رنج قیمت از برندهای معروف و داشته باشه...

بعد از اون خدمات دهی خوبی داشته باشه مثل ارسال بموقع . . . 

لیون هردو مورد و داره ولی من انتظار دارم توی مورد اول بیشتر فعالیت کنه (مثلا خودم شخصا یک ماهه منتظر خریدن رم کوادکور TRIDENT Z و سی پی یو کولر کورسیر H115 هستم که نیست! ) 

ویرایش شده توسط armin_maleki
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من اول باید به روز باشه از هرلحاظ مخصوصن قیمتاش و موجودیه کالاهاش که مشتریها دچار سردرگمی نشن.در مرحله ی بعد باید خدمات پشتیبانی خیلی خوبی داشته باشه که مشکلات مشتریها و اجناسی رو که مشکل دارن رو به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی کنن مثه مرجوع کردن و پیگیری گارانتی.

به نظر من لیون میتونه در این زمینه یک الگو باشه برای بقیه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود،
به نظر من باید بروز باشه و محصولات جدید رو سریع تر از رقبا و با قیمتی مناسب عرضه کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

قابل اعتماد بودن، قیمت گذاری و پاسخگویی مناسب،  سرعت لود خوب باشه، تبلیغات زیاد نداشته باشه، ساده و واسط User Friendly داشته باشه.محصولات باندل و Promotion هم بگذاره هر از چندگاهی عالی میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود به دوستان عزیز.

باید شناخته شده و قابل اطمینان باشه ، تنوع محصولاتش باید زیاد باشه و همچنین سرعت به روز رسانی محصولات بالا باشه. پاسخ گویی سریع و صریح باشه . مشخصات کالاها دقیق و از سایت سازنده باشه ، توضیحات کالاها فارسی باشه تا همه راحت بخونن. قطعات مختلف کاملا از هم تفکیک شده باشن و ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

مطمعن و قابل اعتماد 

قیمت های واقعی و ارزان

سایت بدون با گ و سریع باشه.

تخفیف ویژه و ارسال رایگان داشته باشه.

بروز و تنوع برند داشته باشه.

امکان ارتباط با مشتری در تلگرام و فروم و غیره ... داشته باشه.

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام  ملاکهای من:

1-وجود یک مکان دایمی حالا در قالب فروشگاه یا یک دفتر

2-تنوع جنس و تنوع قیمت و رقابت با بازار (نه مثل بعضی فروشگاهها 50 بالا بازار )

3-پاسخگویی مناسب و مشاوره هم در خرید هم در خدمات پس از فروش

4- احترام به مشتری در هنگام خرید و پس از آن (به من چه ربطی داره - میخواستی چشماتو باز کنی- باقیش به خودته و گارانتی و ...) به عبارتی مهلت تست مناسب حتی برای اجناس گارانتی دار

5-ارسال به موقع و بسته بندی مناسب و انتخاب نوع ارسال به انتخاب مشتری با دستی باز

6-اطلاعات و بررسی های مناسب از محصول در قالب عکس و توضیحات ساخت و تکنولوژی و در صورت امکان مقایسه با محصولات سایر برندها و بنچمارک معتبر

7-پیشنهادات ویژه برای خریداران و مشتریان هوادار(کانون هواداران) در قالب تخفیف یا بنهای خرید بعدی  به شخصه تا الان 30 میلیون از لیون خرید داشتم اما تا الان 0 تومان هم تخفیف بابت مشتری بودن نگرفتم !

8-ارتباط راحت با مدیریت برای انتقاد یا پیشنهاد و پذیرا بودن مدیر از این گفتگو

9- شرمنده دیگه به ذهنم چیزی نمیاد

شاد و سلامت در پناه ایزد منان

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اول از همه باید محصولات زیادی داشته باشد مثلا تو خود سایت لیون تو بخش لپتاپ یا بخش کالای دسته دوم خیلی وقته اپدیت نشده 

و بخش دوم این که به نظرم اگه بتونید فروش قسطس بزارید امار فروشتون خیلی بیشتر میشه چون خیلی ها هستند که نمیتونند سیستمشون و یه جا ارتقاع بدن 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1-قابل اطمینان باشه 

2-قیمت محصولاتش بروز و عادلانه باشه 

3-جنساش بروز باشه 

4-مشخصات لازم جنس ها رو داشته باشه 

5-پشتیبانی داشته باشه

--مقایسه کالا هم خیلی مهمه----

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود من فقط از فروشگاه آنلاینی استفاده میکنم که موارد زیر رو داشته باشه

1-نشان اعتبار الکترونیک

2-وب سایت امن ،قوی و بروز

3-اعتبار

4-سرعت عمل در ارسال محصول 

5-پشتیبانی قوی 24/7

ممنون از لیون کامپیوتر 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

تخفیف های روزانه
ارسال رایگان
قیمته مناسب
پشتیبانی از محصوله تازه فروخته شده
نظره کاربران و آشنایان درباره سایت و محصولات

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام رفقا

-برای  من  اول از همه تعداد مشتری ها ی اون سایت و بازخوردی که نسبت بهش میدن  مهمه .

- اطمینان سازی هم از مسائل مهم تلقی میشه . برای مثال شماره پیگیری بعد خرید. پیگیری سایت فروشنده منظور همون  اعلام وضعیت کالا  (در حال ارساله یا ارسال شد)

-برخورد  خوش و خوب فروشندگان . مخصوصا مدیران . به نظر من یک خطای مدیر می تونه مدتها تو ذهن مشتری ها  جای بگیره.

(یک خاطره یادم افتاد که مثالی هست برای  موضوعی که خدمتتون عنوان کردم : از لیون خرید کردم . , دوستان ۱ روز دیرتر ارسال کردن البته چیز مهمی نیست ولی من زنگ زدم گله کردم (شخصیتم قرمزه o.O) . آقای پاسخگو  هم خیلی خوب جواب دادن . وقتی کالا به دستم رسید  دیدم روی کارت با دست خط خودشون یادداشتی گذاشتند که خیلی منو خوشحال کردن.

- نکته بعدی جسارت سایت هست که این موضوع برای منی که عاشق ریسک و نوآوری هستم همیشه مورد توجه بوده . به عنوان مثال فروش کالای حجمی که هزینه پست اون زیاد میشه  مثلا صندلی . یا کالایی که حس خرید مطرح میشه مثل کفش  و ...

- داشتن فروم !!! اینم خیلی مهمه به نظرم . مخصوصا که عوامل اصلی هم حضور داشته باشند . تا بتونی بیشتر بشناسیشون . البته داشتن فروم رو بخاطر راهنمایی مشتری به مشتری در زمینه همون کالا عنوان کردم و..

در پایان به چند تا نکته هم اشاره کوتاهی میکنم , چون میدونم دوستان کامل به این مسائل اشاره کردند یا میکنند. 

-رتبه یا رنک سایت وقتی در  موتور جستجوی گوگل کالا یا خدمات مورد نظرتون رو سرچ می کنید.

-جوری جنس

-قیمت مناسب

-سادگی و راحت بودن سایت

-زیبایی

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک فروشگاه آنلاین باید به شعور مخاطباش احترام بزاره پشتیبانی خوب داشته باشه و  به سوالات مشتری ها جواب بده  توی ارسال کالا باید سریع باشه و رسانه ای برای  ارتباط با مشتری داشته باشه و مهمم ترینش احترام به مشتریه که اگ یه فروشگاه تمام ایتم ها رو داشته باشه ولی به مشتری احترام نزاره مفت نمیارزه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نام خدا

سلام و خسته نباشید

من نه دنبال جایزه هستم نه امتیاز و نه چیز دیگه.فقط دیدم تو تالار بحثی با این مضمون گذاشتن حیفم اومد بعد ۴۹خریدم از چندین فروشگاه نظرمو نگم

اول اینکه بنظرم بهتره اول نقاط قوت فروشگاه های موفق رو بگم تا کارم راحت تر بشه:

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که از نظر تنوع کالا و جست و جوی پیشرفته با انتخاب امکانات و تجهیزات و مقدار ذخیره سازی ونظرات بسیار زیاد و تاثیر گذار رتبه اول رو داشته!پشتیبانی هم خیلی عالی هستش و فرصت ۷روز برای برگشت هم که بدک نیست!ولی مشکل اصلی بن های یک ماهه و کم ارزشش بود و ارسالشم گرون هستش!

خوب حالا در این میان یه شرکت دیگه که از باگ دیجی کالا استفاده کرده رو میگم،بامیلو که ارسال رایگان بالای۷۵هزار تومن و زیر۹کیلو هست و کد های تخفیف خوبی میده، بسیاری از مشتریای دیجی کالا رو برد.بامیلو وسایلو مقداری بالا میبره و کد تخفیف میده! یعنی نوعی کالایی که فروش نمیرفت رو کمی گرون میده و بعد یه کد تخفیف میده که فروخته بشه! و اینکه از شرکت های کوچیکم استفاده میکنه!و طیف وسایلشو بالا میبره!و پشتیبانی و ۳۰روز برگشت کالا ها بد نیست!

حالا یه نتیجه گیری ازین دو شرکت رقیب که میشه گفت لیون کامپیوتر اول باید دو مدل ارسال بزاره و یکی رایگان و یکی هم ارسال سریع که پیشتاز باشه و رایگان هم پست سفارشی.کالا رو قبلش چک کنن که مشکلی پیش نیاد.در حمل مراقب باشن.برای جبران ارسال رایگان میشه۵تومن روی همه ی کالا های بالای۵۰ت یا۷۵ت گذاشت البته وزنشم مسعله مهمیه.بر خلاف نظر دوست عزیزمون قرعه کشی دیگه قدیمی شده!دیگه مردم باور نمیکنن! و اینکه در مورد کد تخفیف.لیون باید برنامه اندروید داشته باشه و برای اندروید تخفیف بزاره! اینم باید بدونید که هرچقدر از نرم افزار اندروید استفاده بیشتر باشه دانلود بیشتره و محبوبیت در بازار و مارکت و... 

راستی فکر میکنین تازگیا چرا همه جا پاپ اپ بامیلو باز میشه؟ نه شرکت خودش نمیزاره! کار کاربراس! با هر دعوت امتیاز بدست میارن و تخفیف میگیرن! بخصوص تو تولد بامیلو! برای اولین خریدم کد تخفیف میزارن!ولی یادتون باشه تخفیف فقط بالای۱۰۰هزار نه پایین تر،بعدشم ارسال رایگان رو هم براش حد بزارین بالا هم گفتم.و اخر اینکه سعی کنین پرداخت در محل هم بزارین:) مثلا الان اگه تحویل در محل و ارسال رایگان داشتین به اسکنر ۱۲۰ کانون سفارش میدادم:) ممنون

 

ویرایش شده توسط Behroozvonly
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...