رفتن به مطلب

جدیدترین اخبار بازیهای کامپیوتری و کنسولی


 GaAra
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

Max Payne 3

Max-Payne-3-Detailed-Edge-500x250.jpg

پس از 2 سال بی خبری محض از پلیس رنج کشیده و دوست داشتنی دایره مبارزه با مواد مخدر نیویورک ، بالاخره مکس پین از زیر نقاب مخفی کاری راک استار بیرو آمد و در شماره جدید مجله EDGE اولین اطلاعات از این بازی به انتشار در آمد :

اسکن های مجله ، مکس پینی با موهای خاکستری را نشان می دهند که کاملا متضاد با چهره ای است که برای اولین بار از او در 2 سال پیش و زمان معرفی بازی دیده بودیم ( سر طاس ، هیکل فربه ، ریش نتراشیده ) بر خلاف ظاهر تغییر پیدا کرده ی مکس ، او از درون همچنان درگیر مشکلات روحی و رنج گذشته ی تاریکش است .

کاور گرفتن که به یکی از المان های اصلی بازی های روز تبدیل شده ، در این بازی هم حضور دارد . با فشار دادن تریگر راست مکس به پشت نزدیکترین آبجکت پناه می برد و در این حالت می توانید با تریگر چپ به دشمنان شلیک کنید . اکشن بازی بسیار سینمایی تر و خشن تر از بازی های قبلی است . راک استار قول محیطی کاملا تخریب پذیر را داده است .

قابلیت بولت تایم ( آهسته کردن زمان ) که شاید محبوب ترین ویژگی گیم پلی بازی های قبلی بود ، در این نسخه هم بازگشته و با از بین بردن دشمنان شارژ می شود .

در کنار بولت تایم ، کات سین ها و میان پرده های بازی هم به سبک دو شاهکار رمدی ، به حالت کمیک مانند به بازی بازگشنه اند با این تفاوت که این بار با موتور خود بازی رندر می شوند ( شبیه به چیزی که در بازی ها XIII و MGS: Peace Walker شاهد بودیم )

Rob Nelson کارگردان هنری بازی از خطی بودن گیم پلی بازی و تمرکز آن روی صحنه های از پیش تعیین شده (set-pieces) خبر داد : " گیمرها ، انتظار تجریه یه بازی بیش از پیش واقع گرایانه و سنمایی را دارند حتی اگر مکانیزم اصلی بازی هنوز همان تیراندازی باشد . هر چند این بازی خطی تر از قبل شده ولی مخاطبین آن در طول بازی پیوسته و به طُرُق مختلف شگفت زده و سرگرم خواهند شد . "

مکانیزم انتخاب اسلحه ها مثل Red Dead Redemption به صورت wheel-based است .

EDGE تجربه بازی را به تجربه ی Half-Life تشبیه کرده : " شم در طول بازی حس نمی کنید که یه قهرمانید . فقط ماموری هستید که راه خود را در دنیایی از خشونت و بی رحمی باز می کند . "

موتور فیزیک بازی که Euphoria نام دارد و در بازی های قبلی راک استار از جمله GTA IV و Red Dead Redemption از آن استفاده شده . Euphoria اجازه پرش های سینمایی ریل تایم را به مکس می دهد و با تشخیص نوع و محل فرود ، انیمیشن مناسبی را برای مکس در نظر می گیرد .جالب اینکه در هر مرحله و در یک قسمت خاص ، مکس یک پرش از پیش تعیین شده و سینماتیک را انجام خواهد داد .

بدون شک بزرگترین ویژگی اضافه شده به بازی ، بخش چند نفره است که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده .

بازی 8 سال پس از وقایع شماره دوم رخ می دهد . مکس که کارش در پلیس نیویورک به پایان رسیده ، سر از سائوپائولوی برزیل در آورده و محافظ شخص قدرتمند و ثروتمندی به نام Rodrigo Branco شده است . به گفته راک استار داستان بازی چیزی بیش از محافظت مکس از رودریگو است و مسائل شخصی و گذشته ی مکس هسته اصلی داستان بازی را تشکیل می دهند . به گفته نلسون بازی مدام در حال جا به جا شدن بین زمان حال و گذشته است .

جیمز مک کافرتی ( James McCafferty ) بار دیگر برای صداپیشگی مکس بازگشته و این بار تمامی حرکاتش به کمک تکنولوژی موشن کپچر به بازی منتقل می شود .

چهار شعبه ی ونکوور ، نیوانگلند ، تورنتو و لندنِ راک استار در پروژه ساخت بازی با یکدیگر همکاری دارند .

بازی در تاریخ نامعلومی برای X360 - PS3 و PC عرضه خواهد شد .

@};-

منبع

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...