رفتن به مطلب

اطلاعات بیشتر در مورد کیبوردهای Claymore و Claymore Core


Recommended Posts

egn9q5ujreenvm2l6g.jpg

 

ASUS اطلاعات بیشتری از کیبوردهای Claymore و Claymore Core منتشر کرد. Claymore اولین کیبورد مکانیکال جهان با نور پس زمینه است که قسمت نام پد آن قابل جداسازی است . هر دو این کیبوردها از سوییچ های Cherry MX RGB LED استفاده می‌کنند و ایسوس قابلیتی در این دو کیبورد قرار داده به نام AURA Sync LED RGB تا افکت‌های نوری کیبورد را با محصولات دارای تکنولوژی AURA سیستم سینک شود. البته ایسوس به همین هم بسنده نکرده و دکمه‌ای برای کنترل فن هم روی این کیبوردها قرار داده البته این ویژگی هم مانند ویژگی قبل فقط با مادربوردهای ایسوس کار می‌کند .

همانطور که گفته شد ROG Claymore اولین کیبورد با نام پذ جدا شوند مکانیکال است و این ویژگی به کیبورد امکان را می‌دهد که در خانه یک کیبورد کامل باشد و دز لن پارتی ها به یک کیبورد جمع و جور تبدیل شود و البته این نام پد جدا شونده می‌توانند در هر دو طرف کیبورد نصب شود که به عنوان مثال نصب این نام پد در قسمت چپ کیبورد کیبورد را به یک سلاح مخوف برای بازی‌های mmo تبدیل می‌کند . کیبورد Claymore core تمام امکانات نسخه معمولی را دارا است بجز نام پد جدا شونده که این کیبورد را به یک کیبورد کوچک و ایده آل تبدیل کرده است.

fl0n3p5j7wk2ct32bkw.jpg

 

هر دو این کیبورد ها از سوییچ‌های Cherry MX قرمز , قهوه‍ای , آبی و مشکی استفاده می‌کنند که تظمین می‌کند دکمه‌های کیبورد تا 50 میلیون بار به خوبی کار کنند. این کیبورد از تکنلوژی Anti-Ghosting و NKRO نیز استفاده می‌کند مانند تمام کیبوردهای گیمینگ موجود که این اجازه را به کاربر می‌دهند با فشردن همزمان چندین دکمه عملکرد هرکدام از دکمه ها را ببیند و این کار باعث اختلال در کار دکمه‌ها نشود.

x5x25i8rpr9wvesjyp9.jpg

ygetvdrhw5zr2hz7ka.jpg

uv40bldf5mcytntjmwgc.jpg

 

منبع: TECHPOWERUP

مترجم: سامان یزدان نیک

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...