رفتن به مطلب

سوال شما در رابطه با عملکرد فروشگاه لیون کامپیوتر


ATER
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در در 1395/09/01, 17:52:59، ATER گفته است :

مثلا برای این که متوجه بشید

1- مثلا من یه مانیتور LG با گارانتی مادیران از شما خرید که 2 سال گارانتی داره از 95/1/1 تا 97/1/1   الان که من امدم خرید کنم 96/1/1 هست یعنی 1 سال از گارانتی شرکتش گذشته و شما گارانتی رو از روی فاکتور خود لیون حساب میکنید ، اگر مانیتور بنده در تاریخ 97/6/1 مشکل براش پیش بیاد و من برای لیون ارسال کنم و تیم لیون هم تشخیص بده مشکل شامل گارانتی میشه آیا تیم لیون حاضر هست از جیب خودش پول بده و ماینتور رو تعمیر یا تعویض کنه برای رضایت مشتری؟ (چون از زمان برگه گارانتی گذشته پس مادیران قبول نمیکنه)

 

2- بله مثل این که مدل DeepCool RGB موجود هست ، من بیشتر مدل DeepCool RGB 330 مد نظرم هست.

 

3- برنامه ای برای موجود کردن کالا های جانبی مثل درب کیس ، نگهدارند هدست ، انواع کابل ها تبدیل ، پایه کیس و.. ندارید؟

امیر حسین عزیز به ترتیسب توضیح میدم

1 - همون یک هفته اول اعلام کنه حتما بررسی میکنیم تا مطمئن بشیم گارانتی در شرکت مادیران از زمان خرید ما اعلام شده چون اگر یک سال بعد مشکلی براش پیش بیادو گارانتی اون کالا تموم بشه و خراب بشه اون موقع خیلی سخته برامون کاری انجام بدیم . ولی یکبار چنین چیزی پیش اومد و چون مشتری فاکتور رو نگه داشته بود و برده بود گارانتی شرکت گارانتی کارهاش رو براش انجام داد و مشکلش رو خود شرکت گارانتی حل کرد ( البته یک تلفنی هم از طرف نماینده اصلی که ما خرید کرده بودیم به گارانتی زده شده بود

2 - اگر مدل 330 موجود بشه توسط شرکت حتما موجود میکنیم

3 - نه متاسفانه فعلا برنامه ای در این زمینه نداریم

در در 1395/09/01, 18:34:46، سعید بهمنیان گفته است :

برخی وقتها کسی  کالایی می‌خواد که نصب کردن نداره و با نصب کردن‌ش آسان‌ه  چند تا لینک از سایت لیون می‌دم که خودشون مشخصات و قیمتها رو مقایسه کنند و بخرند. توی شهرهای جنوبی موقع خرید به این‌که  شرکت گارانتی‌کننده چی‌باشه و ترجیحا حوالی  خودمان دفتر داشته باشه خیلی اهمیت می‌دن. مواردی که یادم مانده ssd   های سامسونگ و کارتهای گرافیک کوادرو بودند.

سعید جان این دو کالا دقیقا کالاهایی هستند که هر کسی از هر دری داره وارد میکنه و اصلا این دو کالا وارد کننده خاصی ندارن واسه همین اسم گارانتی قید نشده . همانطور که در بالا توضیح دادم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 120
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 4 ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

امیر حسین عزیز به ترتیسب توضیح میدم

1 - همون یک هفته اول اعلام کنه حتما بررسی میکنیم تا مطمئن بشیم گارانتی در شرکت مادیران از زمان خرید ما اعلام شده چون اگر یک سال بعد مشکلی براش پیش بیادو گارانتی اون کالا تموم بشه و خراب بشه اون موقع خیلی سخته برامون کاری انجام بدیم . ولی یکبار چنین چیزی پیش اومد و چون مشتری فاکتور رو نگه داشته بود و برده بود گارانتی شرکت گارانتی کارهاش رو براش انجام داد و مشکلش رو خود شرکت گارانتی حل کرد ( البته یک تلفنی هم از طرف نماینده اصلی که ما خرید کرده بودیم به گارانتی زده شده بود

2 - اگر مدل 330 موجود بشه توسط شرکت حتما موجود میکنیم

3 - نه متاسفانه فعلا برنامه ای در این زمینه نداریم

محمد حسن :D  البته دفعه اول درست گفتید

 

یه سوال دیگه هم داشتم ، البته یه خاطره میگم  بعد سوال رو میپرسم

دوسال پیش بنده برای خرید یه موس گیمینگ  بین Razer Deathadder و SteelSeries Dota2 گیر کرده بودم،  توی فروم با شما هماهنگ کردم و شما گفتی مشکلی نداره بیا اینجا ما دوتاش رو باز میکنیم میدم شما رو دستت تست کنن ببین با کدوم راحت تر هستی ، همین کار هم انجام شد و بنده Razer رو برداشتم و درکل یکی از لذت بخش ترین خرید های بنده توی زندگیم بود.:x

 

میخواستم ببینم شما حاضرید همچین کاری رو باز هم انجام بدید ؟  برای کیبورد  ، هدست ، موس ، پد موس

مخصوصا کیبورد  بنده بین 3ه تا مدل کیبورد که چند وقت دیگه میخوام بخرم گیر کردم ، مهم ترین هم حسی هست که دکمه مکانیکش میده و هر سه متفاوت از دیگر هست.

 

البته الان Razer Chroma و Steelseries M800 هر دو روی جعبشون جا باز گذاشتن که حتی بدوم باز کردن جعبه هم بشه  دکمه ها رو تست کرد.

 

 

steelseries-apex-m800-key-sample.jpg

ویرایش شده توسط ATER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 ساعت قبل، ATER گفته است :

محمد حسن :D  البته دفعه اول درست گفتید

 

یه سوال دیگه هم داشتم ، البته یه خاطره میگم  بعد سوال رو میپرسم

دوسال پیش بنده برای خرید یه موس گیمینگ  بین Razer Deathadder و SteelSeries Dota2 گیر کرده بودم،  توی فروم با شما هماهنگ کردم و شما گفتی مشکلی نداره بیا اینجا ما دوتاش رو باز میکنیم میدم شما رو دستت تست کنن ببین با کدوم راحت تر هستی ، همین کار هم انجام شد و بنده Razer رو برداشتم و درکل یکی از لذت بخش ترین خرید های بنده توی زندگیم بود.:x

 

میخواستم ببینم شما حاضرید همچین کاری رو باز هم انجام بدید ؟  برای کیبورد  ، هدست ، موس ، پد موس

مخصوصا کیبورد  بنده بین 3ه تا مدل کیبورد که چند وقت دیگه میخوام بخرم گیر کردم ، مهم ترین هم حسی هست که دکمه مکانیکش میده و هر سه متفاوت از دیگر هست.

 

البته الان Razer Chroma و Steelseries M800 هر دو روی جعبشون جا باز گذاشتن که حتی بدوم باز کردن جعبه هم بشه  دکمه ها رو تست کرد.

 

 

steelseries-apex-m800-key-sample.jpg

محمد حسن عزیز

بستگی به نوع کالا و برند مورد نظر داره . اگر بتونیم حتما چنین کاری رو انجام میدیم که دوباره در خریدت لذت ببری

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

با توجه به اینکه cpu  ها گارانتی ندارن اگر یکی تهیه کنیم ولی خراب از اب در بیاد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

و یه سوال خارج از تاپیک با عرض معذرت

چقدر احتمال داره که خراب از اب دربیاد؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 32 دقیقه قبل، sinatak گفته است :

 یه سوال خارج از تاپیک با عرض معذرت

چقدر احتمال داره که خراب از اب دربیاد؟

درود

پاسخ خارج از تاپیک

☺

احتمالش نزدیک صفره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/09/09, 15:09:41، sinatak گفته است :

سلام

با توجه به اینکه cpu  ها گارانتی ندارن اگر یکی تهیه کنیم ولی خراب از اب در بیاد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

و یه سوال خارج از تاپیک با عرض معذرت

چقدر احتمال داره که خراب از اب دربیاد؟

درود

پردازنده اینتل باکس  در ایران گارانتی نداره و اگر خدای  نکرده خراب بشه مال خود خریدار میشه .

ولی احتمال خرابی در بدو باز کردن شاید صفر هستش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، سعید حسینی گفته است :

درود

پردازنده اینتل باکس  در ایران گارانتی نداره و اگر خدای  نکرده خراب بشه مال خود خریدار میشه .

ولی احتمال خرابی در بدو باز کردن شاید صفر هستش ?

سلام

اگر که امروز از لیون خریداری کنیم پس فردا که دست ما رسید تست کردیم خراب بود باز مال ماست؟مهلت تست نداره؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/09/12, 12:16:25، sinatak گفته است :

سلام

اگر که امروز از لیون خریداری کنیم پس فردا که دست ما رسید تست کردیم خراب بود باز مال ماست؟مهلت تست نداره؟

سلام عزیزم

کلا شرایط پردازنده باکس به این صورته که گارانتی نداره و وقتی باز بشه حتی اگر روشن هم نشه قابل مرجوع کردن نیست حتی اگر خراب باشه .

چون به هیچ عنوان اینتل ساپورتی نمیشه در ایران . مگر اینکه این کالا رو شرکتی گارانتی کرده باشه که گاها و در ماههای گذشته یه سری شرکتها انحصارا برای لیون کامپیوتر گارانتی کرده بودن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/09/01, 15:15:17، سعید حسینی گفته است :

درود محمد حسن عزیز و تمام دوستان عزیزم

محمد حسن گل بسیار ممنونم بابت زحمتی که برای ایجاد تاپیک کشیدی . ?

اول اینو خدمت شما دوستان عرض کنم که یه موقعی اگر دید دیر جواب دادم منو ببخشید . یکی از دلایل دیر جواب دادنم اینه که ما داریم چهار مجموعه رو میسازیم و برای افراد زیادی داریم شغل ایجاد میکنیم و یه جورایی داریم کارافرینی میکنیم که برای جوونهای مملکتمون کاری کرده باشیم و رسالتی که روی دوش خودمون احساس میکنیم رو اجرا کنیم .

پیشاپیش بابت درک و فهم بالاتون سپاسگذاریم ?

 

1 - یکی از مشکلات ما همینه با شرکتهای گارانتی و خیلی از کالاها رو نمیتونیم کاری بکنیم ولی یه سری کالا که خیلی ازشون گذشته رو زمان گارانتیش از زمانی شروع میشه که برای مشتری فاکتور میکنیم . مثلا اسپیکرها , مانیتورهای گارانتی مادیران و سام سرویس . محصولات گرین . ولی محصولاتی مثل مادربورد و کارت گرافیک و هارد و .. اینها رو نمیتونیم کاری بکنیم دوستان عزیزم . در ضمن همه کالاهایی که در بازار موجود هستن همین شکلین

ولی در کل اگر خیلی از گارانتی گذشته باشه حتما کمک میکنیم برای افزایش گارانتی ولی اگر کمی گذشته باشه این یک اتفاق طبیعیه توی ایران ( چون کالا رو عمدا گارانتی بیشتر میدن که توی کارت که اگر توی بازار و انبار موند مشتریها ضرر نکنن )

2 - هدف ما راه انداختن کار مشتری هستش و حتما این کار رو انجام میدیم

3 - در مورد تخفیف باید بگم که یکی مشکلات کار ما سود پایین قطعات کامپیوتره ولی هر جایی بشه و راه داشته باشه دریغ نمیکنیم هر چند اگر تخفیف ناچیز باشه

4 - در مورد قیمت باید بگم که هیچ وقت در بازار کشورمون غیر ممکن وجود نداره . نمیخوام بزرگش کنم ولی فاکتورهایی میارن پیش ما که :

یک یا چند کالا که همه قیمتش رو دارن زیر قیمت بازار و خرید قیمت خورده !!!! ? چرا ؟؟؟؟؟؟ چون این یک ترفنده که بتونن کالاهایی که مشتری قیمت ندارن رو گرونتر بدن و بتونن در استعلام قیمتی برنده بشن .

پیش اومده که قیمت کالایی رو اشتباها دادیم ولی همون روز موقع خرید به ما اعلام بشه حتما رفع میکنیم مشکل قیمتی رو

5 - اگر در 7 روز مهلت تست برای قطعه و 30( روز مهلت تست برای سیستم کامل مشکلی پیش بیاد کلیه هزینه های رفت و امد کالا و سیستم رو خودمون پرداخت خواهیم کرد

6 - رنگها رو میتونید توی بازار( بازار تهران )  تهیه کنید ولی ال ای دیها رو تقدیم میکنیم

با سلام

 

بنده در تاریخ خرداد 93 یه مادربورد از شرکت شما خریدم که قاعدتا سه سال باید ضمانت داشته باشه ولی 9 2016 گارانتیش تموم شده

الان تکلیف گارانتی چیه؟

باتشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام - یبار مودم سفارش دادم - اسوس مشکی بود سفید فرستادند و تعویض نکردن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، peyman_sh گفته است :

با سلام

 

بنده در تاریخ خرداد 93 یه مادربورد از شرکت شما خریدم که قاعدتا سه سال باید ضمانت داشته باشه ولی 9 2016 گارانتیش تموم شده

الان تکلیف گارانتی چیه؟

باتشکر

درود دوست من

عکس فاکتور به اضافه عکس کالا و کارت گارانتی رو به شماره 09102189800 تلگرام کنید تا بررسی کنیم و بهتون خبر میدیم

در 7 ساعت قبل، xshadow70 گفته است :

سلام - یبار مودم سفارش دادم - اسوس مشکی بود سفید فرستادند و تعویض نکردن

درود دوست گرامی

اول ممنونیم از شما بابت خریدتون

بعد اینکه اگر اشتباه از طرف ما بوده باشه 100 درصد تعویض میکنیم مگر اینکه شما با تیم فروش به توافق رسیده باشید . چون اگر مشکی خریده باشید و ما سفید فرستاده باشیم 100 درصد باید برای شما تعویض میشده و مطمئننا ما به هیچ مشتری نمیگیم تعویض نمیکنیم و کاملا مشتریها رو ساپورت میکنیم و  تمام هزینهای رفت و برگشت رو هم تقدیم میکنیم  . مگر اینکه شما خودتون با بخش فروش صحبت کرده باشید و به توافق رسیده باشید .

 

و الان هم اگر کاری از ما بر میاد اعلام کنید در خدمتیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود و احترام؛

آقای حسینی بعد از ۲ ماه کارت 480 نیترو را موجود کردید که ممنونم. امروز با الماس ایران - اقای آقاسی - تماس داشتم که قیمت کارت را ۱،۱۷۰ دادند و در فروشگاه شما ۱،۲۹۹ قیمت خورده است. قیمت را معقول می فرمایید از خودتان تهیه شود؟


Sent from my iPhone using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

درود دوست من

عکس فاکتور به اضافه عکس کالا و کارت گارانتی رو به شماره 09102189800 تلگرام کنید تا بررسی کنیم و بهتون خبر میدیم

درود دوست گرامی

اول ممنونیم از شما بابت خریدتون

بعد اینکه اگر اشتباه از طرف ما بوده باشه 100 درصد تعویض میکنیم مگر اینکه شما با تیم فروش به توافق رسیده باشید . چون اگر مشکی خریده باشید و ما سفید فرستاده باشیم 100 درصد باید برای شما تعویض میشده و مطمئننا ما به هیچ مشتری نمیگیم تعویض نمیکنیم و کاملا مشتریها رو ساپورت میکنیم و  تمام هزینهای رفت و برگشت رو هم تقدیم میکنیم  . مگر اینکه شما خودتون با بخش فروش صحبت کرده باشید و به توافق رسیده باشید .

 

و الان هم اگر کاری از ما بر میاد اعلام کنید در خدمتیم ?

سلام - خوبین  اصلا به توافق نرسیدیم.

فقط یادمه با یه اقا فرمودند : (مشکی تموم شده ) فقط سفید موجوده .  همون روز تماس گرفتم !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Parhaam گفته است :

درود و احترام؛

آقای حسینی بعد از ۲ ماه کارت 480 نیترو را موجود کردید که ممنونم. امروز با الماس ایران - اقای آقاسی - تماس داشتم که قیمت کارت را ۱،۱۷۰ دادند و در فروشگاه شما ۱،۲۹۹ قیمت خورده است. قیمت را معقول می فرمایید از خودتان تهیه شود؟


Sent from my iPhone using Tapatalk

اطمینان دارید هردو نسخه 8 گیگ نیترو پلاس هستن؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 38 دقیقه قبل، ATER گفته است :

اطمینان دارید هردو نسخه 8 گیگ نیترو پلاس هستن؟

بله دوست عزیز.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، Parhaam گفته است :

درود و احترام؛

آقای حسینی بعد از ۲ ماه کارت 480 نیترو را موجود کردید که ممنونم. امروز با الماس ایران - اقای آقاسی - تماس داشتم که قیمت کارت را ۱،۱۷۰ دادند و در فروشگاه شما ۱،۲۹۹ قیمت خورده است. قیمت را معقول می فرمایید از خودتان تهیه شود؟


Sent from my iPhone using Tapatalk

درود پرهام عزیز

قیمت جدید رو حتما نداشتن و قیمت قبل رو بهتون اعلام کردن و قیمت جدید بالاتر بوده خریدمون

البته میتونیم اگر تعداد باشه تخفیفی بدیم ولی زیاد نمیتونیم قیمتش رو تغییر بدیم دوست گلم

در کل تصمیم با شماست

در 16 ساعت قبل، xshadow70 گفته است :

سلام - خوبین  اصلا به توافق نرسیدیم.

فقط یادمه با یه اقا فرمودند : (مشکی تموم شده ) فقط سفید موجوده .  همون روز تماس گرفتم !?

خوب دوست گلم بهتون گفتن مشکی تموم شده و سفید موجوده . معنیش این نبوده که تعویض نمیکنیم . اگر چنین جمله ای اینجا کسی بگه در کمتر از 1 دقیقه از تیم اخراج میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، سعید حسینی گفته است :

درود پرهام عزیز

قیمت جدید رو حتما نداشتن و قیمت قبل رو بهتون اعلام کردن و قیمت جدید بالاتر بوده خریدمون

البته میتونیم اگر تعداد باشه تخفیفی بدیم ولی زیاد نمیتونیم قیمتش رو تغییر بدیم دوست گلم

در کل تصمیم با شماست

خوب دوست گلم بهتون گفتن مشکی تموم شده و سفید موجوده . معنیش این نبوده که تعویض نمیکنیم . اگر چنین جمله ای اینجا کسی بگه در کمتر از 1 دقیقه از تیم اخراج میشه ?

نه اقا سعید گل ! مال قبل بوده شما انقدر عزیزین که اصلا فکرشم نمیکنم 

مال 2 سال پیشه ولی خیلی ناراحت شدم گذشت 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 دقیقه قبل، xshadow70 گفته است :

نه اقا سعید گل ! مال قبل بوده شما انقدر عزیزین که اصلا فکرشم نمیکنم 

مال 2 سال پیشه ولی خیلی ناراحت شدم گذشت ?

خوب بابت هر احساسی که بهتون منتقل شده واقعا شرمنده ایم .

------------

این نکته رو به شما و تمام دوستان میگیم .

هر وقت از لیون کامپیوتر خریدی انجام دادید و قصوری صورت گرفت اصلا نگران نباشید ما هستیم که به شما پاسخ بدیم و مطمئن باشید اگر اشتباه از سمت ما باشه اجازه نمیدیم شما ضرر کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/09/18, 15:57:51، سعید حسینی گفته است :

این نکته رو به شما و تمام دوستان میگیم .

هر وقت از لیون کامپیوتر خریدی انجام دادید و قصوری صورت گرفت اصلا نگران نباشید ما هستیم که به شما پاسخ بدیم و مطمئن باشید اگر اشتباه از سمت ما باشه اجازه نمیدیم شما ضرر کنید

سلام و درود بی پایان بر همه دوستان عزیز...

درسته چیزی که میگم با عنوان تاپیک مرتبط نیست ولی شاید بعدا فرصتی پیش نیاد تا این موضوع رو بگم....

این فرموده ی جناب حسینی رو تایید میکنم و برای خودم پیش اومده و ایشون و همکاران محترمشون در کمال احترام پاسخگو بودن وهوای مشتری رو داشتن و از متضرر شدن مشتری جلوگیری کردن ،کاری کردن که فکر نمیکنم هیچ کدوم دیگه از رقبا و همکاراشون انجام بدن...

با تشکر فراوان از ایشون و همه بر و بچه های گل لیون عزیز...:x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

با سلام

بنده سفارشی رو روز چهارشنبه ساعت 4 بعد از ظهر ثبت کردم و مبنی بر پیامی که به بنده دادن قرار بوده تا ساعت 2 بعد از ظهر پنجشنبه به دستم برسه

که خب نرسیده! و وضعیت سفارشم هم زدن "ارسال شده"

و هیچ پیامی مبنی بر اینکه سفارش مذکور در تاریخی دیر تر پنجشنبه هم میاد به من ندادن . هرچیم تماس میگیرم تمامی خطوط اشغال هستن حتی تلفن های موبایل ضروری که دادن هم خاموشه ...

جمعه هم که کلا فروشگاه تعطیله و میوفت برای شنبه

پول رو هم که پیش پیش ریختم .... واقعا سرعت عمل لیون نا امیدم کرد

ویرایش شده توسط MSF_SE7EN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، MSF_SE7EN گفته است :

با سلام

بنده سفارشی رو روز چهارشنبه ساعت 4 بعد از ظهر ثبت کردم و مبنی بر پیامی که به بنده دادن قرار بوده تا ساعت 2 بعد از ظهر پنجشنبه به دستم برسه

که خب نرسیده! و وضعیت سفارشم هم زدن "ارسال شده"

و هیچ پیامی مبنی بر اینکه سفارش مذکور در تاریخی دیر تر پنجشنبه هم میاد به من ندادن . هرچیم تماس میگیرم تمامی خطوط اشغال هستن حتی تلفن های موبایل ضروری که دادن هم خاموشه ...

جمعه هم که کلا فروشگاه تعطیله و میوفت برای شنبه

پول رو هم که پیش پیش ریختم .... واقعا سرعت عمل لیون نا امیدم کرد

خوب اخه ارسال فقط تا ساعت اداری هست. شما 4 که ثبت کنین اداره پست دیگه بستس باز هم باشه ارسال نداره. پنج شنبه هم که ارسال کنن شنبه میرسه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز توی تهران با پیک ارسال میشه همین 2 دقیقه پیش رسید تازه بخدا از صبح ساعت 8 بیدارم منتظر ایشالله ایندفعه کمی بهتر عملل کنن

خیلی خوب میشه اگه مثل دیجی کالا یه بازه زمانی برای ارسال مشخص کنن

اگه اینطور بشه عالیه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/10/02, 18:06:17، MSF_SE7EN گفته است :

دوست عزیز توی تهران با پیک ارسال میشه همین 2 دقیقه پیش رسید تازه بخدا از صبح ساعت 8 بیدارم منتظر ایشالله ایندفعه کمی بهتر عملل کنن

خیلی خوب میشه اگه مثل دیجی کالا یه بازه زمانی برای ارسال مشخص کنن

اگه اینطور بشه عالیه

درود دوست من

ممنونیم از خریدتون عزیز ?

زمان ارسالها در روز پنج شنبه یه مقدار متفاوته و شما چهارشنبه عصر خرید کردید و پنج شنبه هم وظیفمونه براتون ارسال کنیم و البته قبلش هماهنگ میشن با مشتری ( در ضمن تا هماهنگ نشه ارسال نمیشه که با شما هماهنگ شده )  و   به دلیل حجم بالای سفارشات و ارسال اون در یک زمان کالاتون عصر رسید دستتون بر طبق برنامه .

عدم پاسخگویی تلفنی هم ساعت کاری در روز پنج شنبه کوتاهتره ?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، سعید حسینی گفته است :

درود دوست من

ممنونیم از خریدتون عزیز ?

زمان ارسالها در روز پنج شنبه یه مقدار متفاوته و شما چهارشنبه عصر خرید کردید و پنج شنبه هم وظیفمونه براتون ارسال کنیم و البته قبلش هماهنگ میشن با مشتری ( در ضمن تا هماهنگ نشه ارسال نمیشه که با شما هماهنگ شده )  و   به دلیل حجم بالای سفارشات و ارسال اون در یک زمان کالاتون عصر رسید دستتون بر طبق برنامه .

عدم پاسخگویی تلفنی هم ساعت کاری در روز پنج شنبه کوتاهتره ?

با تشکر از شما آقای حسینی آخه از روی سایت به من اعلام شد ساعت 2 که محصول ارسال شده و بعد ساعت 6 رسید

در هر صورت اگه بازه زمانی مشخص کنید بسیار عملکرد سایتتون بهتر میشه ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

من میگم اسم لیون کامپیوتر رو بکنن لیون کالا بعد لوازم خونه پر طرف دار و یا پوشاک و ... هم بیارن مبایلم بیارن چون تو این اشفته بازار مبایل خیلی گرونه. بعد که گلت میبینن نصبت به سایتایی مثل دیجی کالا قیمت مناسب تره میان سراغ لیون. اگه تبلیغ تلوزیونی هم بشه خوب میشه ( منتها خرجتون میره بالا :)))) )

ویرایش شده توسط میلاد بهرامن
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...