رفتن به مطلب

مشکل با فاجعه ای به نام گارانتی آواژنگ!


ایمان شادکام
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به همه دوستان لیونی

 

بنده مانیتورم مدل benq Rl2755hm هست با گارانتی آواژنگ، حدود دو ماه پیش یک خط عجیبی وسط مانیتورم افتاد و فورا به نمایندگی آواژنگ مراجعه کردم، بعد از یکی دو هفته گفتند که تعمیرش میکنند.

و بعد مدتی گفتند که آکبندش را به بنده میدهند، بعدش گفتند مانیتور موجود نیست و اینکه یا یک مانیتور 2/200 تومانی  ( که مدلش یادم نیست) از benq باید بردارم که با توجه به قیمت مانیتور تحمیلی مانیتور بنده را زیر قیمت یعنی 1 میلیون حساب کردند!

بنده قبول نکردم و گفتند پس  فاکتور مانیتور را باید براشون ایمیل کنم تا مبلغش را بدهند و الان نزدیک به دو هفته هست که بهانه میارند و  امروز فردا میکنند!!!

 

دوستان به نظر شما چیکار کنم؟

سپاس

 

 

ویرایش شده توسط ایمان شادکام
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 61
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

سلام دوست عزیز

یعنی بعد از ایمیل فاکتور امروز و فردا میکنن ؟

به نمایندگی شهر سکونتتون مراجعه کردین یا تهران ؟ به نظرم حضوری برین شرکت آواژنگ تهران

درسته هزینه داره ولی بهتر از اینه که همینطور در انتظار باشین ...

ویرایش شده توسط EhsanCPU
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 درود

در شهر سخت‌افزار و صفحه ی شرکتهای گارنتی کننده، آواژنگ رو بیاب و اونجا مطرح کن. نماینده دارند و پاسخ می‌دن.

از این صفحه هم مشکل رو مطرح کن:

http://www.avajang.com/Page_CSForm.aspx

نیز:

 رضایت مشتریان: 89312312 21 98+
 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 ساعت قبل، EhsanCPU گفته است :

سلام دوست عزیز

یعنی بعد از ایمیل فاکتور امروز و فردا میکنن ؟

به نمایندگی شهر سکونتتون مراجعه کردین یا تهران ؟ به نظرم حضوری برین شرکت آواژنگ تهران

درسته هزینه داره ولی بهتر از اینه که همینطور در انتظار باشین ...

سلام عزیز

از اول امروز فردا میکردند و بعد از ایمیل فاکتور هم به کارشون ادامه دادند!

نمایندگی آواژنگ در خراسان شمالی حدود 60 کیلومتر با محل سکونتم فاصله داره، بنده به اونا در بجنورد تحویل دادم و اونا به نمایندگی مشهد و نمایندگی مشهد هم میگفت فاکتور را باید برای نمایندگی تهران بفرسته!

کلا خیلی شیر تو شیر هست، واقعا از آواژنگ انتظار نداشتم!

والا اصلا وقتشو ندارم بیام تهران، دوستمون آقای بهمنیان صفحه آواژنگ را قرار دادن برم مشکلم مطرح کنم شاید فرجی شد.

سپاس دوست عزیز

ویرایش شده توسط ایمان شادکام
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ایمان شادکام گفته است :

سلام عزیز

از اول امروز فردا میکردند و بعد از ایمیل فاکتور هم به کارشون ادامه دادند!

نمایندگی آواژنگ در خراسان شمالی حدود 60 کیلومتر با محل سکونتم فاصله داره، بنده به اونا در بجنورد تحویل دادم و اونا به نمایندگی مشهد و نمایندگی مشهد هم میگفت فاکتور را باید برای نمایندگی تهران بفرسته!

کلا خیلی شیر تو شیر هست، واقعا از آواژنگ انتظار نداشتم!

والا اصلا وقتشو ندارم بیام تهران، دوستمون آقای بهمنیان صفحه آواژنگ را قرار دادن برم مشکلم مطرح کنم شاید فرجی شد.

سپاس دوست عزیز

منم فکر نمیکردم آواژنگ هم اینطوری باشه ولی امیدوارم هر چه زودتر مشکلتون برطرف بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ایمان شادکام گفته است :

سلام عزیز

از اول امروز فردا میکردند و بعد از ایمیل فاکتور هم به کارشون ادامه دادند!

نمایندگی آواژنگ در خراسان شمالی حدود 60 کیلومتر با محل سکونتم فاصله داره، بنده به اونا در بجنورد تحویل دادم و اونا به نمایندگی مشهد و نمایندگی مشهد هم میگفت فاکتور را باید برای نمایندگی تهران بفرسته!

کلا خیلی شیر تو شیر هست، واقعا از آواژنگ انتظار نداشتم!

والا اصلا وقتشو ندارم بیام تهران، دوستمون آقای بهمنیان صفحه آواژنگ را قرار دادن برم مشکلم مطرح کنم شاید فرجی شد.

سپاس دوست عزیز

نمی‌دونم چرا سیاست نمایندگی‌های مختلف یک گارانتی هماهنگ و یکپارچه نیست، مثلا  آواژنگ و سازگار ارقام در شیراز تا جایی که برخورد داشته‌ام خوب و در مواردی هم عالی بوده‌اند، اما بر اساس آنچه از گزارشها برمی‌آد شهر‌های دیگه به این خوبی نیستند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام عزیزم

با منم گارانتی اواژنگ همین کار رو کرد.

سیستمم به مشکل صفحه آبی برخورد به طوری که فقط ری استارت میشد. بعد چون امکان تست نداشتم که بدونم مشکل از چیه، پک رم تریدنت زد که رو سیستم بود رو به گارانتی فرستادم، چون در درجه اول میگفتن از رم میتونه باشه.بعد با کلی پیگیری بعد از یک ماه بهانه جویی که نمیدونم رم آسیب فیزیکی دیده و از این حرفا، گفتن واستون تعویض میکنیم.خلاصه بعد گفتن مدل شما موجود نیست، و بعد چون عجله داشتم مدل بالاتر رو گفتم بفرستن.بعد که اومد، رم روی سیستم گذاشتم، دیدم الکی یک ماه خودم رو با اواژنگ معطل کردم چون مشکل از رم نبود از سی پی یو بود.شرکتی که تشخیص نمیده قطعه سالمه یا نه، حرفی واسه گفتن نمیگذاره.

در آخر بهتون پیشنهاد میکنم از طریق تلفن همیشه باهاشون در تماس باشید و اونارو تحت فشار قرار بدین.

موفق باشید.

ببخشید طولانی شد.

ویرایش شده توسط Ali.Khodashenas
لینک به دیدگاه
Share on other sites

از طریق سایت شهرسخت افزار اقدام کن خیلی سریع به نتیجه می رسی ./

لینک به دیدگاه
Share on other sites

((بگو بیان مانیتور منو بخرن بدن به شما . بد جور پول لازمم ))

من ۲ بار گذرم به گارانتی اواژنگ  خورده . هر بار به  سرعت تعویض شده . خیلی عجیبه ....

به قول دوستان در قسمت گارانتی سایت ذکر شده مطرح کنید و البته سعی کنید با افراد ارشدتر تماس داشته باشید معمولا دلشون بیشتر میسوزه (واسه خودشون!!!)

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا جای تعجب داره چرا شرکت های گارانتی کننده توجه نمی کنن اعتبار اونا بزرگترین سرمایه اونا هستش. شاید با این کار سود لحظه ای ببرن اما اعتبارشون میره زیر سوال و کلی سر این ماجراها ضررمی کنن .

بین شرکت های گارانتی  کننده آواژنگ به نسبت خوب بود که گویا اشتباه می کردیم و فرقی به اونصورت  با بقیه نداره .

هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

در 6 ساعت قبل، I M A N گفته است :

از طریق سایت شهرسخت افزار اقدام کن خیلی سریع به نتیجه می رسی ./

 

در 6 ساعت قبل، hamedrock گفته است :

((بگو بیان مانیتور منو بخرن بدن به شما . بد جور پول لازمم ?))

من ۲ بار گذرم به گارانتی اواژنگ  خورده . هر بار به  سرعت تعویض شده . خیلی عجیبه ....

به قول دوستان در قسمت گارانتی سایت ذکر شده مطرح کنید و البته سعی کنید با افراد ارشدتر تماس داشته باشید معمولا دلشون بیشتر میسوزه (واسه خودشون!!!)

 

سلام و درود خدمت دوستان

در سایت شهر سخت افزار پرس و جو کردم و یکی از مدیران گفتند: تو این مورد باید مستقیم با بخش رضایت مشتری سایت آواژنگ ارتباط برقرار کنید.

منم به بخش رضایت مشتری سایت آواژنگ رفتم ولی با این صفحه رو به رو شدم که کاری هم نمیشه انجام داد!

F26j5_t.jpg

دوستان لطفا راهنمایی کنید.

ممنون از پاسخگویی

 

ویرایش شده توسط ایمان شادکام
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

 درود

در شهر سخت‌افزار و صفحه ی شرکتهای گارنتی کننده، آواژنگ رو بیاب و اونجا مطرح کن. نماینده دارند و پاسخ می‌دن.

از این صفحه هم مشکل رو مطرح کن:

http://www.avajang.com/Page_CSForm.aspx

نیز:

 رضایت مشتریان: 89312312 21 98+
 

 

سلام آقای بهمنیان

شما را یادم رفت برای پست بالایی  نقل قول کنم، لطفا اگر فکری به ذهنتون میرسه راهنمایی کنید.

سپاس

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، saeed110 گفته است :

واقعا جای تعجب داره چرا شرکت های گارانتی کننده توجه نمی کنن اعتبار اونا بزرگترین سرمایه اونا هستش. شاید با این کار سود لحظه ای ببرن اما اعتبارشون میره زیر سوال و کلی سر این ماجراها ضررمی کنن 

اعتبارشون از بین بره چی می شه؟ مشتری از جای دیگه خرید می کنه؟ 

اصلا حق انتخاب دیگه ای وجود نداره، واسه همینه که هر مدل دلشون بخواد رفتار می کنن

هر وقت هم که چیزی انحصاری بشه  کیفیت و مشتری مداری وجود نخواهد داشت

شرکت های دیگه اقلام وارداتیشون ناقصه و محصولات محدودی وارد می کنن،

که البته همه چیز هم داشته باشن فرقی نمی کنه چون خدماتشون بسیار ضعیف تره

 

تا وقتی که ضمانت انتخابی نشه این وضعیت درست نمی شه و داشتن یا نداشتن اعتبار اهمیتی نداره

وقتی که انتخابی شد و دیگه هیچکس پول الکی واسه ضمانت نداد یاد می گیرن درست رفتار کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، ایمان شادکام گفته است :

سلام آقای بهمنیان

شما را یادم رفت برای پست بالایی  نقل قول کنم، لطفا اگر فکری به ذهنتون میرسه راهنمایی کنید.

سپاس

 

 

درود دوست ارجمند

از همون شماره ی رضایت مشتریان پی بگیر، اگر به نتیجه نرسیدی همینجا اعلام کن، به اون دو کاربری که در شهر سخت افزار هستند هم پیام بفرست و ازشون درخواست کن مرجعی رو برای این مشکل معرفی کنند. آواژنگ شرکت معتبری ه و مشکل ت رو حل خواهند کرد.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز

تغریبا مشابه مشگل شما رو من با گارانتی سازگار داشتم والبته شرایط فکر کنم کمی فرق میکرد

چون ی شخص به نظر .... رفته بود پاور اورده بود و به گارانتی گفته بود گارانتی کن و بعد از خراب شدن طرف وارد کننده دیگه پیداش  نبود و گارانتی هم زیر بار قیمت پاور نمیرفت.

تنها روش این بود که ایمیل زدم به شرکت سازنده و تمام مسائل رو شرح دادم و شماره گارانتی هم دادم بعدش باهام تماس گرفتن از گارانتی که بیا ببینیم مشکل چیه (چون اگه نمایندگی باشه که باید جواب گو باشه و اگه  نمایندگی نباشه که نبود برای پاور باید جوابگو شرکت سازنده باشه که چرا بدون اجازه گارانتی کرده)

البته به شرکت اصلی اینطوری نامه زدم که عکس از فیش تحویل کالا و برگه گارانتی محصول فرستادم و شماره گارانتی هم دادم و گفتم ایا این نماینده شماست؟ و تهدید کردم که مشکل پاورو مشکل نمایندگی خدمات رو در فروم ها مطرح خواهم کرد.

به دو روز نکشید کاری که تا 1 ماه حل نشده بود ، حل شد

 

موفق باشی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فاجعه اصلی Benq هست نه آواژنگ، وگرنه شرکت های گارانتی کننده داخلی همشون یه جور فاجعه هستن!!!

ویرایش شده توسط omidsolo
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، omidsolo گفته است :

فاجعه اصلی Benq هست نه آواژنگ، وگرنه شرکت های گارانتی کننده داخلی همشون یه جور فاجعه هستن!!! ?

درود امید جان

این‌قدر برندبازی هم خوب نیست. انصافا سریBL اش از همه‌ی نمایشگرهای بالای ۳۰ اینچی بازار ما بهتره. در مقیاس جهانی هم گذشته از قیمت‌ش که جای حرف نمی‌گذاره بررسی‌ها نشان می‌ده که تنها کاستی‌ش انحراف رنگمایه‌ای در یکدستی پنل هست و در بسیاری ویژگی‌ها از جمله input lag از دیگر ips ها بهتر عمل کرده. نمایشگرهای بازی‌ش هم بر اساس آنچه دیده‌ام کم‌وکسری از برندهای مطرح نداره. 

...............................

آواژنگ برای من فاجعه نبوده و امیدوارم مشکل  دوست‌مان رو هم حل کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

كلا شركتهاى گارانتى كننده هم مثل شركتهاى اينترنتى شدن يجا خوب خدمات ميدن يجا بد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

به بخش رضایت مشتریش زنگ بزن ، میشه گفت پیگیریشون خوبه . من تجربه داشتم با این بخششون

این شمارشونه :

 رضایت مشتریان: 89312312 21 98+

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من شخصا خاطره بسیار خوبی از آواژنگ دارم و اطمینان دارم اگر کمی صبر کنین نتیجه می گیرین. از همین لیون کارت گیگای 780ti خریدم که از همون اول مشکل هنگ کردن داشت و با توجه به خاطره بدی که از گارانتی شرکتای دیگه داشتم حس میکردم که پولم رو از دست دادم. به آواژنگ تحویل دادم و بعد 40 روز با من تماس گرفتند و ایراد کارت رو تایید کردند و توضیح دادند که چون کارت نو در  بازار پیدا نمیشه می تونن با یه مدل دیگه تعویض کنن و یا هزینه رو پس بدن. من خواستم هزینه رو پس بدن و هیچ وقت باور نمی کردم که با این ضعف گارانتی ها شرکتی پیدا بشه که اینکارو بکنه و پولم رو کامل و از روی فاکتور لیون که امضا نداشت و برام دوباره فاکس کردن :))بصورت نقد دریافت کردم . اگر در زمینه گارانتیشون سوال دارین به قسمت شکایات آواژنگ تماس بگیرین خانمی مسول اون بخش هستن که اسمشون یادم نیست و با کمال متانت و ادب  مشکل مشتری رو حل می کنن. الان هم بخوام جنسی بخرم به این گارانتی اعتماد دارم. امیدوارم مشکل شما حل بشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود امید جان

این‌قدر برندبازی هم خوب نیست...

درود بر آقا سعید گل، مساله خود برند نیست، کیفیتیه که این روزا تو محصولات رده پایین برند های خوبم به سختی میشه پیداش کرد :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 سلام و درود  خدمت همه دوستان

پیگیری میکنم و نتیجه را همینجا اعلام میکنم

سپاس از توجه شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، eddy گفته است :

كلا شركتهاى گارانتى كننده هم مثل شركتهاى اينترنتى شدن يجا خوب خدمات ميدن يجا بد

شرکت های اینترنتی به صورت دائمی هیچ جا خدمات خوب ندارن

اگر هم کسی جایی نت خوب گیرش اومده مقطعیه و به زودی به خیل عظیم کارد به استخوان رسیده ها می پیونده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گرامی

اگر از لیون کامپیوتر خرید کردید میتونید از طریق ما پیگیری کنید بسیار سرعتش بالاست .

ولی  پیشنهاد بنده

یه مقدار صبور باشید

از خودشون پیگیری کنید و لینک این تاپیک رو بهشون بدید

اگر نهایتا تا چهارشنبه جواب نگرفتید به بند پیغام بدید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/08/30, 00:33:43، ایمان شادکام گفته است :

سلام به همه دوستان لیونی

 

بنده مانیتورم مدل benq Rl2755hm هست با گارانتی آواژنگ، حدود دو ماه پیش یک خط عجیبی وسط مانیتورم افتاد و فورا به نمایندگی آواژنگ مراجعه کردم، بعد از یکی دو هفته گفتند که تعمیرش میکنند.

و بعد مدتی گفتند که آکبندش را به بنده میدهند، بعدش گفتند مانیتور موجود نیست و اینکه یا یک مانیتور 2/200 تومانی  ( که مدلش یادم نیست) از benq باید بردارم که با توجه به قیمت مانیتور تحمیلی مانیتور بنده را زیر قیمت یعنی 1 میلیون حساب کردند!

بنده قبول نکردم و گفتند پس  فاکتور مانیتور را باید براشون ایمیل کنم تا مبلغش را بدهند و الان نزدیک به دو هفته هست که بهانه میارند و  امروز فردا میکنند!!!

 

دوستان به نظر شما چیکار کنم؟

سپاس

 

 

جناب طبق تجربه های بنده گارانتی آواژنگ خیلی خیلی کند هستش ولی آخرش 100 در 100 نتیجه می ده...تا حالا طی 4-5 موردی که براشون به گارانتی آواژنگ مراجعه کردم اگرچه همیشه طول کشیده پروسه ولی آخرش انجام شده.بزاریدش کنار گارانتی های دیگه خوب به حساب میاد! الان بنده از شرکت گرین وزنه های اضافه برای موس 700K خواستم به من گفتن موس رو باید بفرستید تهران! می گم آقا من وزنه ی موس می خوام دو تاش گم شده موس رو برای چی بفرستم تهران؟موس که مشکلی نداره! میگه باید موس اینجا باشه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...