رفتن به مطلب

مشکل با فاجعه ای به نام گارانتی آواژنگ!


ایمان شادکام
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

و اما این بار از آواژنگ!

دوست عزیز آقای بهمنیان لینک دادن،مطرح کنید و اگر نشد حتما به دفتر اصلی در تهران برید؛امید وارم مشکل شما حل بشه و همچنین مشکلات رسیدگی گارانتی ها که تک و توک دیده میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 61
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

والا دوستم یه مین داشت چیزی کار نکرده بود چیپش سوخت داد گارانتی اواژنگ همون دفتر توی تبریز به هفته ای نکشید یکی واسش فرستادن. البته کاراشو فروشنده ای که ازش مینو خرید کرد. شما اگه به فروشنده میگفتید که خودش کاراشو میکرد بهتر نبود؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

درود دوست گرامی

اگر از لیون کامپیوتر خرید کردید میتونید از طریق ما پیگیری کنید بسیار سرعتش بالاست .

ولی  پیشنهاد بنده

یه مقدار صبور باشید

از خودشون پیگیری کنید و لینک این تاپیک رو بهشون بدید

اگر نهایتا تا چهارشنبه جواب نگرفتید به بند پیغام بدید

سلام جناب حسینی

بله مانیتور از لیون خریدم و اول هم با لیون تماس گرفتم که مسئول فروش گفتند که اگر مشکل در هفته اول پیش اومده بود فروشگاه لیون تعویضش میکرد ولی خوب مانیتور بعد از حدود دو ماه از زمان خریدش مشکل براش پیش اومد.

بروی چشم، صبر میکنم

سپاس از توجه شما

ویرایش شده توسط ایمان شادکام
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 ساعت قبل، Milad_Bm گفته است :

والا دوستم یه مین داشت چیزی کار نکرده بود چیپش سوخت داد گارانتی اواژنگ همون دفتر توی تبریز به هفته ای نکشید یکی واسش فرستادن. البته کاراشو فروشنده ای که ازش مینو خرید کرد. شما اگه به فروشنده میگفتید که خودش کاراشو میکرد بهتر نبود؟

سلام دوست عزیز

والا اول به مسئول فروش لیون تماس گرفتم و اونا گفتن اگر یک هفته اول این مشکل پیش امده بود خودمون تعویضش میکردیم و گفتند که نیازی نیست که ما پیگیر گارانتی باشیم و خودتون مانیتور به گارانتی ارسال کنید.

سپاس از توجه شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

سلام دوباره خدمت دوستان عزیز لیونی

 

بالاخره بعد از حدود سه ماه فاجعه آواژنگ مبلغ مانیتورم را داد، البته با تحدید!

 

به پیشنهاد دوستان عزیز لیونی بنده صبر کردم تا مشکل حل بشه ولی خبری نشد که نشد!

بعد از چند روز با آواژنگ تماس گرفتم که بازم وعده امروز فردا دادند، دیگه صبرم لبریز شد و گفتم اگر مشکلم را حل نکنید از شما شکایت میکنم. پاسخ دادند که اگر شکایت کنی مشکلت دیرتر حل میشه! بعدش تحدید کردم که این موضوع را در تمام سایت های مرتبط منتشر میکنم ، تا اینو گفتم  ورق برگشت! مسئول آواژنگ به التماس کردن افتاد که نه آقا شادکام لطفا اینکار نکنید، مشکل شما بزودی حل میشه و ......

فردای اون روز مسئول آواژنگ بود که پشت سر هم تماس میگرفت و میگفت شماره حساب بدید تا مبلغ واریز کنم!

جالب اینجاست همیشه با سردی برخورد میکردند و بعد از تحدید به شکایت بدتر هم شدن ولی بعد از مطرح کردن موضوع افشاگری در فضای مجازی رفتارشون عوض شد!

بازم از همه دوستان لیونی و جناب حسینی که وقت گران بها شون را برای راهنمایی گذاشتن سپاسگزارم.

یا حق

 

 

 

 

ویرایش شده توسط ایمان شادکام
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کار خوبی کردید

چونکه خودشون میدونن

مطرح کردن این مشکل در نت چه هزینه های گزافی واسشون دراه

ویرایش شده توسط WINNER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

باید به حال این مملکت و مردمش گریست که حق خودشونو باید با تهدید و دعوا و ... بگیرن. واقعا هم حیفه برای مردمی که قدر اسایش رو ندونستن اسایش بیارن. لیاقتشون بیش از این نیست.

متاسفام برای خودم که عمرم توی این زمان داره تلف میشه.

این آواژنگ هم یه دزد مثل بقیه.

الان این دوستمون بعد 3 ماه پولش رو گرفته با این پول همون مدل مانیتور قبلیشو میتونه بخره؟! کسی پاسخگو هست که افزایش قیمت خورده و این دوستمون گناهش این بوده که یه مانیتور خریده فقط نه دردسر؟ الان باید بره سری پایینتر رو بگیره به خاطر افزایش قیمت یا بودجه رو اضافه کنه همینو بخره؟؟؟

بنده کارت اکستریم گیگا رو خریدم اواسط ابان بودرفتم ثبت کردم برای دریافت هدیه ای که 3 تا برچسب به خاطرش رو کارتون گرافیک چسبونده بودن یعنی کوله پشتی. بعد از 2 ماه! دیروز خودم زنگ زدم که چرا خبری نشد یه خانوم برداشت گفت هدیه فقط به خریداران تا مهر داده میشه؟! خب دزد خب بدبخت خب بیچاره خب حروم خور تا مهر که شما 100 تا هم از این سری نفروختید که! چرا این قدر راحت تو این مملکت دزدی میشه؟! چون از بالاتریناشون دزدن تا پایینا. گندشون هم هرچند وقت در میاد و ماس مالی میشه و از جیب من و شما میره کسی هم ککش نمیگذه. من با یه کوله پولدار نمیشم فقط ضایه شدم جلوی دوستام که گراف 3.5 ملیونی خریدم یه کوله هدیه میدن بهم ولی ... هم ندادن. متاسفم برای خودم که تقریبا همه قطعات کیس جدیدم گارانتی آواژنگ هستن. متاسفام برای خودم که ساکن و متولد ایران اسلامی هستم.

دزد شایسته ترین لقب برای این هاست.

ویرایش شده توسط Ali Subi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 46 دقیقه قبل، Ali Subi گفته است :

باید به حال این مملکت و مردمش گریست که حق خودشونو باید با تهدید و دعوا و ... بگیرن. واقعا هم حیفه برای مردمی که قدر اسایش رو ندونستن اسایش بیارن. لیاقتشون بیش از این نیست.

متاسفام برای خودم که عمرم توی این زمان داره تلف میشه.

این آواژنگ هم یه دزد مثل بقیه.

الان این دوستمون بعد 3 ماه پولش رو گرفته با این پول همون مدل مانیتور قبلیشو میتونه بخره؟! کسی پاسخگو هست که افزایش قیمت خورده و این دوستمون گناهش این بوده که یه مانیتور خریده فقط نه دردسر؟ الان باید بره سری پایینتر رو بگیره به خاطر افزایش قیمت یا بودجه رو اضافه کنه همینو بخره؟؟؟

بنده کارت اکستریم گیگا رو خریدم اواسط ابان بودرفتم ثبت کردم برای دریافت هدیه ای که 3 تا برچسب به خاطرش رو کارتون گرافیک چسبونده بودن یعنی کوله پشتی. بعد از 2 ماه! دیروز خودم زنگ زدم که چرا خبری نشد یه خانوم برداشت گفت هدیه فقط به خریداران تا مهر داده میشه؟! خب دزد خب بدبخت خب بیچاره خب حروم خور تا مهر که شما 100 تا هم از این سری نفروختید که! چرا این قدر راحت تو این مملکت دزدی میشه؟! چون از بالاتریناشون دزدن تا پایینا. گندشون هم هرچند وقت در میاد و ماس مالی میشه و از جیب من و شما میره کسی هم ککش نمیگذه. من با یه کوله پولدار نمیشم فقط ضایه شدم جلوی دوستام که گراف 3.5 ملیونی خریدم یه کوله هدیه میدن بهم ولی ... هم ندادن. متاسفم برای خودم که تقریبا همه قطعات کیس جدیدم گارانتی آواژنگ هستن. متاسفام برای خودم که ساکن و متولد ایران اسلامی هستم.

دزد شایسته ترین لقب برای این هاست.

کاملا موافقم... اما یکطرف قضیه میزان مهارت خریدار در خرید کالایی که میخره هست... میشه قای اصلی یک برند رو گرفت داخلش قلابی قرارداد یا حتی نوع قاب هم بسیار شبیه اصلی باشه... 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

خوشحالم که سرانجام مشکل حل شد.

مبلغی که دادند به نظرت منصفانه است؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 گارانتی آواژنگ  هم اره پس 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود

خوشحالم که سرانجام مشکل حل شد.

مبلغی که دادند به نظرت منصفانه است؟

سلام

ممنون

خیر منصفانه نیست، سه ماه قبل قیمت دلار پایینتر بود ولی الان سر به فلک کشیده!

سه ماه پیش تا الان قیمت مانیتورم چند صد هزار تومان بالاتر رفته و بنده مجبورم که برای خرید مانیتور افزایش بودجه بدم.

سپاس از توجه شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 50 دقیقه قبل، ایمان شادکام گفته است :

سلام

ممنون

خیر منصفانه نیست، سه ماه قبل قیمت دلار پایینتر بود ولی الان سر به فلک کشیده!

سه ماه پیش تا الان قیمت مانیتورم چند صد هزار تومان بالاتر رفته و بنده مجبورم که برای خرید مانیتور افزایش بودجه بدم.

سپاس از توجه شما

حالا که تمام شده، ولی معمولا می‌شه سر مبلغ چانه زد. 

مخلص

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...

اقا این گارانتی فاجعس تحریم کنید محصولات با گارانتی لیون بخرید اواژنگ نخرید من یه گرافیک با گارانتی اواژنگ از خارج از لیون خریدم بعد دو ماه خراب شد بردم گارانتی دیدم استارتش از پنج ماه پیشه و اصلا براشون مهم نیست فاکتور خرید من دو ماهه و گفتن تعویض میکنند با کارت تعمیری من که فروشنده عزیز کارتم رو عوض کرد ولی وای به حال بقیه این چه وضع گارانتیه این قدر کثیف هستن اینها من شخصا گارانتی سازگار رو ترجیح میدم

Sent from my H60-L04 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

با سلام

یک مورد  مادربرد زد 170  گیگابایت که معیوب شده بود چندروز پیش  به گارانتی   تحویل داده شد سی پی یو  که رومین بود   تست شدو متاسفانه   سوخته !

اگر  خرابی  مین باعث  سوختن  سی پی یو شده باشه  مه  ظاهرا همینطوره و احتمالش خیلی زیاد  آیا شرکت   میتونه تشخیص بده؟!  و   دراین مورد  جوابگو هست؟!

دوستان  اگر مورد مشابه  برخورد داشتن  یا تجربه ای دراین قضیه دارند    لطفا  پاسخ بدهند

باتشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

با سلام

یک مورد  مادربرد زد 170  گیگابایت که معیوب شده بود چندروز پیش  به گارانتی   تحویل داده شد سی پی یو  که رومین بود   تست شدو متاسفانه   سوخته !

اگر  خرابی  مین باعث  سوختن  سی پی یو شده باشه  مه  ظاهرا همینطوره و احتمالش خیلی زیاد  آیا شرکت   میتونه تشخیص بده؟!  و   دراین مورد  جوابگو هست؟!

دوستان  اگر مورد مشابه  برخورد داشتن  یا تجربه ای دراین قضیه دارند    لطفا  پاسخ بدهند

باتشکر

سلام استاد فردوسی گارانتی اگه خرابی سی پی یو رو قبول نکرد سی پی یو رو این هفته بهم برسون تا برات بفرستم اونور

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، nasabam گفته است :

سلام استاد فردوسی گارانتی اگه خرابی سی پی یو رو قبول نکرد سی پی یو رو این هفته بهم برسون تا برات بفرستم اونور

سلام  داداش جان

اگر  به نتیجه نرسیدم تا فردا  بهتون میرسونم   تماس میگیرم

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اول از همه بسیار خوشحالم حداقل مشکلتون حل شد! و از طرفی بسیار متاسفم برای گارانتی های ایران! هیچ قانونی وجود نداره برای شکایت از این گارانتی ها!

دوستان همین لیون هم واقعا توی قیمت گذاری بعضی اجناس عجیب غزیبه!

الان من پریروز رفتم گارانتی نوترونیک یه کیبورد بلادی بی700 بهم دادن 220 درصورتیکه لیون با همین گارانتی نوترونیک زده 275

نکته جالب دیگه اصلا من تاحالا نشنیده بودم گارانتی بیاد جنس بفروشه :|

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/08/30, 00:33:43، ایمان شادکام گفته است :

سلام به همه دوستان لیونی

 

بنده مانیتورم مدل benq Rl2755hm هست با گارانتی آواژنگ، حدود دو ماه پیش یک خط عجیبی وسط مانیتورم افتاد و فورا به نمایندگی آواژنگ مراجعه کردم، بعد از یکی دو هفته گفتند که تعمیرش میکنند.

و بعد مدتی گفتند که آکبندش را به بنده میدهند، بعدش گفتند مانیتور موجود نیست و اینکه یا یک مانیتور 2/200 تومانی  ( که مدلش یادم نیست) از benq باید بردارم که با توجه به قیمت مانیتور تحمیلی مانیتور بنده را زیر قیمت یعنی 1 میلیون حساب کردند!

بنده قبول نکردم و گفتند پس  فاکتور مانیتور را باید براشون ایمیل کنم تا مبلغش را بدهند و الان نزدیک به دو هفته هست که بهانه میارند و  امروز فردا میکنند!!!

 

دوستان به نظر شما چیکار کنم؟

سپاس

 

 

'سلام

من زیف سی پی یو مادربردم کج شد تصویر نمیداد.دادم گارانتی اوازنگ .دقیقا بعد 1 ماه و 7 روز دستم رسید.واقعا اعصابمو ریختن به هم.بدون هیچ پیگیری از جانب اونا.اگه من چند بار نمی رفتم نمایندگی و به تهران (مرکز اصلی) هم زنگ نمیزدم دیگه ببین چقد طول میکشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 7 ساعت قبل، mka19 گفته است :

'سلام

من زیف سی پی یو مادربردم کج شد تصویر نمیداد.دادم گارانتی اوازنگ .دقیقا بعد 1 ماه و 7 روز دستم رسید.واقعا اعصابمو ریختن به هم.بدون هیچ پیگیری از جانب اونا.اگه من چند بار نمی رفتم نمایندگی و به تهران (مرکز اصلی) هم زنگ نمیزدم دیگه ببین چقد طول میکشید?

سلام 

الان 7 روز شده  مین رو دادم گارانتی   امروز  تلفنی صحبت کردم  و پیگیری  

 گفتن هنوز  مین شما    تو بخش فنی    بهش نگاه  نکردن!!!

گفتم خیلی ممنون !

 اینجور که بوش میاد  یکماه  دیگه باید پیگیری کنم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در 1396/02/12, 12:18:38، ferdosi گفته است :

با سلام

یک مورد  مادربرد زد 170  گیگابایت که معیوب شده بود چندروز پیش  به گارانتی   تحویل داده شد سی پی یو  که رومین بود   تست شدو متاسفانه   سوخته !

اگر  خرابی  مین باعث  سوختن  سی پی یو شده باشه  مه  ظاهرا همینطوره و احتمالش خیلی زیاد  آیا شرکت   میتونه تشخیص بده؟!  و   دراین مورد  جوابگو هست؟!

دوستان  اگر مورد مشابه  برخورد داشتن  یا تجربه ای دراین قضیه دارند    لطفا  پاسخ بدهند

باتشکر

سلام. بعداز. یازده روزپیگیری به  توصیه دوستان. که بارابط. فنی تو فروم شهر سخت افزار هم مطرح کنید خیلی بهتره 

اینکار انجام شد و قول مساعد دادن که حتما پیگیری میشه

امروز تو فروم پیام دادن با تلاش زیاد برا تعمیر مادربرد شما مین قابل تعمیر نیست و علت خرابی مین. پاورتون بوده!!!! مین هم شرکت تایوانی تعویض نمیکنه !!!!!!

مین z17x ud5

درحالیکه پاور حرفه ای کاملا سالم 

اصلا موندم این مین رو چیشو میخوان تعمیر کنن؟!  قاعدتا باید تعویض کنن درست نشدنشم میخان گردن مشتری بندازن !

موندم چه برخووردی بکنم ؟

البته خود شرکت هنوز جواب نداده ولی این رابطشون اینطور پیامی داده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 27 دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

سلام. بعداز. یازده روزپیگیری به  توصیه دوستان. که بارابط. فنی تو فروم شهر سخت افزار هم مطرح کنید خیلی بهتره 

اینکار انجام شد و قول مساعد دادن که حتما پیگیری میشه

امروز تو فروم پیام دادن با تلاش زیاد برا تعمیر مادربرد شما مین قابل تعمیر نیست و علت خرابی مین. پاورتون بوده!!!! مین هم شرکت تایوانی تعویض نمیکنه !!!!!!

مین z17x ud5

درحالیکه پاور حرفه ای کاملا سالم 

اصلا موندم این مین رو چیشو میخوان تعمیر کنن؟!  قاعدتا باید تعویض کنن درست نشدنشم میخان گردن مشتری بندازن !

موندم چه برخووردی بکنم ؟

البته خود شرکت هنوز جواب نداده ولی این رابطشون اینطور پیامی داده 

درود

من تاکنون از گارانتی آواژنگ چنین برخوردی ندیده ام. مادربورد آسیب دیدگی ظاهری مثلا تغییر رنگ داشته؟ موقع تحویل حضوری اگر چنین موردی باشه، آسیب دیدگی رو قید می کنند. اگر چنین چیزی نبوده جای طفره رفتن از گارانتی وجود نداره.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 25 دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

سلام. بعداز. یازده روزپیگیری به  توصیه دوستان. که بارابط. فنی تو فروم شهر سخت افزار هم مطرح کنید خیلی بهتره 

اینکار انجام شد و قول مساعد دادن که حتما پیگیری میشه

امروز تو فروم پیام دادن با تلاش زیاد برا تعمیر مادربرد شما مین قابل تعمیر نیست و علت خرابی مین. پاورتون بوده!!!! مین هم شرکت تایوانی تعویض نمیکنه !!!!!!

مین z17x ud5

درحالیکه پاور حرفه ای کاملا سالم 

اصلا موندم این مین رو چیشو میخوان تعمیر کنن؟!  قاعدتا باید تعویض کنن درست نشدنشم میخان گردن مشتری بندازن !

موندم چه برخووردی بکنم ؟

البته خود شرکت هنوز جواب نداده ولی این رابطشون اینطور پیامی داده 

اگر دوستان نماینده انحصاری باشند در ایران که صد البته ادعا میکنند که هستند

شما یک ایمیل با مستندات به شرکت مادر بزنید

شرکت مادر جوابگو خواهد بود و فشار بیشتری میتونه بیاره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود

من تاکنون از گارانتی آواژنگ چنین برخوردی ندیده ام. مادربورد آسیب دیدگی ظاهری مثلا تغییر رنگ داشته؟

سلام 

به هیچ عنوان مشکل ظاهری یا اسیب دیگی نداشته 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 3 دقیقه قبل، Ehsan^ گفته است :

اگر دوستان نماینده انحصاری باشند در ایران که صد البته ادعا میکنند که هستند

شما یک ایمیل با مستندات به شرکت مادر بزنید

شرکت مادر جوابگو خواهد بود و فشار بیشتری میتونه بیاره

والا من زنگ زدم رضایت مشتری آواژنگ پیگیری کنم. گفتن تاحالا چند قطعشو تعویض کردن هنوز درست نشده! 

البته جواب غیر قابل تعمیری. و مشکل پاورتون بوده. نمایندشون تو شهر سخت افزار. گفته.  چون من اونجا مطرح کردم خرابی مین سیپی یو رو هم سوزونده که واقعیتم همینطور بوده

 که جوابگو باشن ظاهرا بدتر شد!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این بار چندمه تو این انجمن می بینم مین بوردای گیگا خراب شدن و رفتن گارانتی !!!

خوشحالم که باز ایسوس خریدم اونم کراسهر چون سرم درد نمی کرد که دستمال ببندم برم گیگا بخرم برای اینه که مین باید فقط ایسوس خرید و گزینه دوم ازراک !!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...