رفتن به مطلب

مشکل با فاجعه ای به نام گارانتی آواژنگ!


ایمان شادکام
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در در 1395/08/30, 17:26:16، ایمان شادکام گفته است :

سلام عزیز

از اول امروز فردا میکردند و بعد از ایمیل فاکتور هم به کارشون ادامه دادند!

نمایندگی آواژنگ در خراسان شمالی حدود 60 کیلومتر با محل سکونتم فاصله داره، بنده به اونا در بجنورد تحویل دادم و اونا به نمایندگی مشهد و نمایندگی مشهد هم میگفت فاکتور را باید برای نمایندگی تهران بفرسته!

کلا خیلی شیر تو شیر هست، واقعا از آواژنگ انتظار نداشتم!

والا اصلا وقتشو ندارم بیام تهران، دوستمون آقای بهمنیان صفحه آواژنگ را قرار دادن برم مشکلم مطرح کنم شاید فرجی شد.

سپاس دوست عزیز

عزیزمی

گارانتی آواژنگ مشهد خدای خنده است .....فقط دوست دارم یک بار شخصا حضوری بری  ببینی !

به جای این کار ها ارسال کن مستقیم تهران

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 61
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه
در 24 دقیقه قبل، _theghostsleader_ گفته است :

این بار چندمه تو این انجمن می بینم مین بوردای گیگا خراب شدن و رفتن گارانتی !!!

خوشحالم که باز ایسوس خریدم اونم کراسهر چون سرم درد نمی کرد که دستمال ببندم برم گیگا بخرم برای اینه که مین باید فقط ایسوس خرید و گزینه دوم ازراک !!!!

یعنی. ایسوس خراب نمیشه؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ferdosi گفته است :

والا من زنگ زدم رضایت مشتری آواژنگ پیگیری کنم. گفتن تاحالا چند قطعشو تعویض کردن هنوز درست نشده! 

البته جواب غیر قابل تعمیری. و مشکل پاورتون بوده. نمایندشون تو شهر سخت افزار. گفته.  چون من اونجا مطرح کردم خرابی مین سیپی یو رو هم سوزونده که واقعیتم همینطور بوده

 که جوابگو باشن ظاهرا بدتر شد!

جناب فردوسی منظورم گیگابایت گلوبال هست نه ایران

کارمندان رضایت مشتری هم صحبت های فنی رو تایید میکنن چون صلاحیت فنی ندارند نظر بدهند و جواب واحد فنیشون مصداق هست براشون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

یعنی. ایسوس خراب نمیشه؟!

مسلما هر قطعه الکترونیکی خراب میشه به خصوص برد ، ولی کلا ایسوس هم تو کنترل کیفیت و استفاده از قطعات مرغوب کاملا شناخته شده ست من خیلی کم دیدم مین ایسوس خراب شه بعد از یه مدت سال 92 یه z87 pro خریدم 2 ماه قبل فروختم الانم یه کراسهر خریدم همه جوره عالیه و کوچکترین استرسی به ادم نمیده که ممکن خراب در بیاد یا بعد مدتی خراب شه در حالی که گیگا میده 

من شخصا اصلا دید خوبی به گیگا ندارم چون بارها ازش خرابی دیدم و دقیقا خودت میدونی خرابی مین چقدر تجربه وحشتناکی برا ادم رقم میزنه فک کن برداشتی خوشگل اسمبل کردی فنای خوب بستی نوارای rgb استفاده کردی یهو مین خراب شه اصلا فاجعه میشه من واسه همین تو مین فقط ایسوس و ازراک روقبول دارم البته این حرف من نظر منه فقط، به این معنی نیست که گیگا اشغاله ولی به نظر من منطقی میاد که بپذیریم ایسوس بهتر و باتجربه تر و با کیفیت تره .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فعلا بهترین کار اینه که فقط با شرکت در تماس باشید و صبر کنید تا جواب نهایی خودشون را بدهند.بعد اگر مین تعمیر یا تعویض نشد .سایر راه هایی که دوستان گفتند مثل مکاتبه با شرکت اصلی گیگا در تایوان یا شکایت به صنف و....را امتحان کنید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازهم دوستان میگم گارانتی اصالت انچنان قشنگ با شرکت هایی که از سر باز میکنن برخورد میکنه که حد ندارهههه

یا زنگ بزنین به دفتر اصناف 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 59 دقیقه قبل، Ehsan^ گفته است :

جناب فردوسی منظورم گیگابایت گلوبال هست نه ایران

کارمندان رضایت مشتری هم صحبت های فنی رو تایید میکنن چون صلاحیت فنی ندارند نظر بدهند و جواب واحد فنیشون مصداق هست براشون.

بله متوجه شدم  فکرکنم گزینه اخر  اینکارو باید کرد  به هرحال ممنون 

در 50 دقیقه قبل، _theghostsleader_ گفته است :

مسلما هر قطعه الکترونیکی خراب میشه به خصوص برد ، ولی کلا ایسوس هم تو کنترل کیفیت و استفاده از قطعات مرغوب کاملا شناخته شده ست من خیلی کم دیدم مین ایسوس خراب شه بعد از یه مدت سال 92 یه z87 pro خریدم 2 ماه قبل فروختم الانم یه کراسهر خریدم همه جوره عالیه و کوچکترین استرسی به ادم نمیده که ممکن خراب در بیاد یا بعد مدتی خراب شه در حالی که گیگا میده 

من شخصا اصلا دید خوبی به گیگا ندارم چون بارها ازش خرابی دیدم و دقیقا خودت میدونی خرابی مین چقدر تجربه وحشتناکی برا ادم رقم میزنه فک کن برداشتی خوشگل اسمبل کردی فنای خوب بستی نوارای rgb استفاده کردی یهو مین خراب شه اصلا فاجعه میشه من واسه همین تو مین فقط ایسوس و ازراک روقبول دارم البته این حرف من نظر منه فقط، به این معنی نیست که گیگا اشغاله ولی به نظر من منطقی میاد که بپذیریم ایسوس بهتر و باتجربه تر و با کیفیت تره .

درمورد خراب شدن  واقعا سخته مخصوصا که مین  قیمت بالا باشه  ! و ازهمه بدتر گارانتی هم بخواد اذیت کنه    درمورد  برتری  ایسوس  شاید واقعا همینطور باشه   یا  تواین  مواقع حس  شاید    مهم باشه  حس  بدی به  چیزی داشتن   احتمالا بدبیاریم  داشته باشه  و برعکس! 

در 49 دقیقه قبل، nightkiler گفته است :

فعلا بهترین کار اینه که فقط با شرکت در تماس باشید و صبر کنید تا جواب نهایی خودشون را بدهند.بعد اگر مین تعمیر یا تعویض نشد .سایر راه هایی که دوستان گفتند مثل مکاتبه با شرکت اصلی گیگا در تایوان یا شکایت به صنف و....را امتحان کنید .

من هروز   تماس میگیرم و امروز که  گفتن  مورد شما خاصه و  نتونستن تعمیر کنن  باید صبر کنید    

در 15 دقیقه قبل، KR Modir گفته است :

بازهم دوستان میگم گارانتی اصالت انچنان قشنگ با شرکت هایی که از سر باز میکنن برخورد میکنه که حد ندارهههه

یا زنگ بزنین به دفتر اصناف 

 

گزینه آخر  اگر واقعا آوازنگ اینقدر  تا این حد   باشه که   بخواد  اینجور مشتریشونو اذیت کنه قبلا من سابقه   خودم  حقیقت نداشتم و کارمو  خوب راه انداختن !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حقيقتش بنده تا الان مشكلى با گارانتى اواژنگ نداشتم و تا الان برا كالاهايى كه داشتم خوب عمل كردن يا تعويض كردن و يه پلمپ فرستادن يا براى كالايى كه شده تعميرش كردن ولى يه چيزى كه روى مخه تأخيرشونه مثلا وقتى يه كالا ميدى كه مطمئنى قابل تعمير نيست و بايد يه نو جاش بدن حتماً بايد از قضيه زمان مطمئن باشى چون يك ماه روى شاخشه تا اون كالاى جديد برسه دستت

يه مورد ديگه هم يادم نره اونم اينكه يه كار قشنگى كه دارن اينكه ارسال و دريافت كالاشون همش به پاى خودشونه (البته براى شهر ما كه اينجوريه باقى شهرها اطلاعى ندارم)...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/08/30, 00:33:43، ایمان شادکام گفته است :

سلام به همه دوستان لیونی

 

بنده مانیتورم مدل benq Rl2755hm هست با گارانتی آواژنگ، حدود دو ماه پیش یک خط عجیبی وسط مانیتورم افتاد و فورا به نمایندگی آواژنگ مراجعه کردم، بعد از یکی دو هفته گفتند که تعمیرش میکنند.

و بعد مدتی گفتند که آکبندش را به بنده میدهند، بعدش گفتند مانیتور موجود نیست و اینکه یا یک مانیتور 2/200 تومانی  ( که مدلش یادم نیست) از benq باید بردارم که با توجه به قیمت مانیتور تحمیلی مانیتور بنده را زیر قیمت یعنی 1 میلیون حساب کردند!

بنده قبول نکردم و گفتند پس  فاکتور مانیتور را باید براشون ایمیل کنم تا مبلغش را بدهند و الان نزدیک به دو هفته هست که بهانه میارند و  امروز فردا میکنند!!!

 

دوستان به نظر شما چیکار کنم؟

سپاس

 

 

دوشت عزیز عین مشکل شما برای من دو ماه قبل اتفاق افتاد و تازه 4 ماه بود خریده بودم از لیون عین مال شما یه خط از بالا به پایین افتاده بود اول فک کردم از گرافیک یا رم هست تو یه سیستم دیگه تست زدم دیدیم از مانیتور هست بعد زنگ زدم به گارانتی گلدیران در تبریز خوشبختانه خودشون اومدن و رسید دادن و بردن  بعد فردای اون روز زنگ زدن گفتن که نمیدون پیچ پشت مونیتور شما قبلا باز شده و دیگه شامل گارانتی نمیشه و بنده گفتم دوست عزیز من از شرکت لیون خریدم و انصافا آکبند هم بود مونیتور و پلمپ روی کارتن هنوز دست نخورده بود و کلی بهانه آوردن وقتی با لیون تماس گرفتم گفتن به مرکز پشتیبانی تو تهران تماس بگیرید و من اونجا مشکل رو اعلام کردم و اونا گفتن خودمون با نمایندگی تبریز حرف میزنیم . ضمنا اینجا بگم نمایندگی تبریز اصلا زیر بار نمی رفت بنده هم مقاومت کردم و شدیدا پیگیر بودم اینا تا اونجا که میتونن شونه خالی میکنن از گارانتی ولی اگه پیگیر باشی حقتو میگیری . ضمنا من به اونا گفتم اگه قبوا نکنین به اصناف شکایت میکنم مسلما اونجا رسیدگی میکنن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی ها کمی بیسوادن فقط من یه گراف ۴۸۰ داشتم بعد چند روز دیدم نویز اعصاب خورد کن رو کارت صداس کارت صدا تست کردم پاور عوض کردم ولی صدای نویز بود گراف دادم اواژنگ با کلی پارتی بازی رفتم از فروشنده عزیزم یه ۴۸۰ اکبند گرفتم و فیش گارانتی رو‌دادم بهشون چون گارانتی قصد داشت گراف تعمیری بده خلاصه سرتون درد نیارم یه ۴۷۰ خریدم الان همون نویزه هست دو حالت داره یا همه کارت های جدید گیگا مشکل دارن یا مادربوردم خرابه منم دارم مدارا میکنم باش وسلام ولی گارانتی بشدت جلبی هست

Sent from my H60-L04 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، rostam2142 گفته است :

گارانتی ها کمی بیسوادن فقط من یه گراف ۴۸۰ داشتم بعد چند روز دیدم نویز اعصاب خورد کن رو کارت صداس کارت صدا تست کردم پاور عوض کردم ولی صدای نویز بود گراف دادم اواژنگ با کلی پارتی بازی رفتم از فروشنده عزیزم یه ۴۸۰ اکبند گرفتم و فیش گارانتی رو‌دادم بهشون چون گارانتی قصد داشت گراف تعمیری بده خلاصه سرتون درد نیارم یه ۴۷۰ خریدم الان همون نویزه هست دو حالت داره یا همه کارت های جدید گیگا مشکل دارن یا مادربوردم خرابه منم دارم مدارا میکنم باش وسلام ولی گارانتی بشدت جلبی هست

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
 

عزیزم 

بگو بای بای گیگا 

کلا مشکل داره 

+ اینکه خود کارت های AMD نویز و دارن 

البته اگر فریم Limit کنی مشکل نویز از بین میره 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/02/17, 16:51:14، _theghostsleader_ گفته است :

این بار چندمه تو این انجمن می بینم مین بوردای گیگا خراب شدن و رفتن گارانتی !!!

خوشحالم که باز ایسوس خریدم اونم کراسهر چون سرم درد نمی کرد که دستمال ببندم برم گیگا بخرم برای اینه که مین باید فقط ایسوس خرید و گزینه دوم ازراک !!!!

درود دوست من هر برندی مطمئنا خرابی داره، چه بسا خیلیها هستن که تو همین انجمن هستن که سالهاست گیگابایت دارن و اونها به سایر برندها

اعتقادی ندارن، این موضوع سلیقه ای هستش بیشتر، مثلا من خودم از برد گیگابایت ضربه خوردم دیگه نمیخرم، از مانیتور و تبلت ایسوس ضربه دیدم

دیگه نمیخرم، دلیل بر بد بودنشون نیست، خرابی همیشه هست، نمیشه بگی گیگابایت بده، ایسئس خوبه و یا بلعکس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...