رفتن به مطلب

Recommended Posts

g7yihp63vr0i0dohvok.jpg

 

بعد از مادربوردهای Strix و Maximus حالا نوبت به اطلاعاتی در رابطه با مادربورد TUF Z270 Mark 1 شرکت ASUS می رسد که به گفته این شرکت با قطعاتی که دارای استاندارد نظامی می باشند ساخته شده است  بنابراین می بایست دارای قدرت و استحکام بالا و همینطور طول عمر زیادی باشد . مادربورد جدید TUF Z270 Mark 1 دارای ویژگی هایی از قبیل قطعات داخلی قدرتمند ، پوشش ( زره ) حرارتی ، شبکه  TUF  ، صدای  TUF  ، خنک کنندگی تا بالاترین حد ممکن ، دوام همیشگی به گونه ای که حتی می توان 24 ساعت و 7 روز هفته از آن استفاده کرد بدون اینکه کوچکترین مشکلی بوجود آید و همینطور سرعت انتقال داده بالا می باشد . این مادربورد یکی از بهترین و قدرتمند ترین مادربوردهای ASUS می باشد بنابراین اگر قصد خرید آن را دارید خود را برای پرداختی پولی هنگفت آماده کنید . 

سوکت LGA 1151 تعبیه شده بر روی این محصول سبب می شود که این مادربورد دارای پشتیبانی از جدیدترین پردازنده های نسل 6 و 7 اینتل باشد . شاسی این مادربورد دارای یک فن 40 میلیمتری است که عملکرد خنک کنندگی قابل ملاحظه ای به VRMها ارائه می دهد . 

این بورد دارای طراحی دیجیتال 2+2+8 مرحله ای می باشد که شامل خازن های 10K مشکی متالیک ، چوک های MicroFine Alloy Chokes ، بلاک  NexFET PW و کنترل قدرت  +DIGI برای انجام تنظیمات بلادرنگ می باشد . تمامی این قطعات بخشی از تکنولوژی جدید  +ASUS Extreme Engine Digi می باشند که به ثبات CPU و اورکلاک شدن آن از طریق تغذیه شدن بوسیله یک اتصال 8 پین  کمک شایانی می کند . 

این مادربورد دارای 4 شکاف  DDR4 DIMM می باشد که تا 64 گیگابایت رم با سرعت   3866 مگاهرتز را ساپورت می کند . سایر شکافهای موجود بر روی این بورد عبارتند از سه شکاف  PCIe 3.0 x16 ، سه شکاف  PCIe 3.0 x1  و سوکت دوتایی M.2 Socket  . تمامی این شکافها با یک کاور فلزی پوشیده شده اند که باعث بالارفتن طول عمر شکاف می شود . 

این بورد برای اضافه کردن فضاهای ذخیره سازی دارای شش پورت SATA III با سرعت 6 گیگبایت بر ثانیه می باشد . همچنین  پورتهای USB 3.0 و USB 2.0 در قسمت جلویی بورد قرار دارد .  برای صدا ، این مادربورد دارای جدیدترین مدل و نسخه  SupremeFX S1220 CODEC می باشد که دارای یک ALC S1220 CODEC جدید ،  مدار  De-pop  و خازن های مخصوص موسیقی Premium Nichicon و پوشش استیل ضد زنگ می باشد .

 

c5glj3agnw5czrmft4o.jpg

 

این محصول همچنین دارای دو پورت USB 3.1 Type A , Type C ، دو پورت USB 3.0 ، چهار پورت USB 2.0 ، شبکه دوتایی  Intel I219-V Gigabit ، پورت  HDMI 1.4  ، پورت DP 1.4 ، کلید فلش بک BIOS ، پورت TUF Detective 2 و جک صدای 7.1 کاناله می باشد . 

 

منبع : techpowerup

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...