رفتن به مطلب

Recommended Posts

qhcs1lqljyl3zyylyfp.jpg

 

شرکت Seagate از هارد اکسترنال جدید خود به نام Duet  که به گفته خود شرکت یک هارد معمولی به شمار می رود اما در واقع دارای نرم افزار خاصی است که باعث می شود تمام اطلاعات موجود در آن با سرویس Amazon Drive سینک شود رونمایی کرد . این درایو تمامی اطلاعات را از روی خود بر روی سرویس Amazon Drive آپلود و همچنین اطلاعات را از روی Amazon Drive بر روی خود دانلود می کند و بدین ترتیب  دسترسی سریع و حتی آف لاین را به انواع اطلاعاتی که در Cloud ذخیره شده است را در اختیار شما قرار می دهد ، این کار به شما اجازه می دهد که بتوانید همزمان اطلاعت را بر روی Cloud و هم بر روی این هارد ذخیره نمایید . 

این درایو از رابط کاربری USB 3.0 استفاده می کند همچنین این محصول با سرعت 5400 دور در دقیقه کار می کند و دارای دو پلاتر می باشد که از تکنولوژی PMR بهره می برند . در طی اولین راه اندازی و اجرای این درایو ، Duet به صورت اتوماتیک وارد اکانت آمازون کاربر می شود و تمامی عکس ها ، فایل ها ، ویدئو ها و سایر اطلاعات موجود در درایو را سینک می کند . هر فایلی که از طریق کاربر در Amazon Drive آپلود شده است ، خواه از طریق درایو Duet و خواه از طریقی دیگر ،در نهایت و به صورت اتوماتیک وارد این درایو می شود . 

 

mbc01at6u09i6mp720o6.jpg

 

هارد اکسترنال Duet شرکت Seagate قرار است به صورت انحصاری و تنها در آمریکا و از طریق وبسایت آمازون به قیمت 99.99 دلار بفروش برسد که این قیمت بیشتر از قیمت درایوهای دیگر این شرکت و سایر رقبای آن می باشد که البته این درایوهای دیگر قابلیت سینک شدن با Cloud را ندارند . همچنین کسانی که این درایو را خریداری کنند یک سال فضای ذخیره سازی رایگان در سرویس Amazon Drive که ارزشی برابر 59.99 دلار دارد ، هدیه می گیرند که این موضوع باعث جذابیت بیشتر این محصول می شود البته باید در نظر داشت که بعد از سال اول خود کاربر باید هزینه اشتراک سرویس را پرداخت کند . این هارد دارای دو سال وارانتی محدود شرکت Seagate می باشد . 

 

منبع : Techpowerup

مترجم : حماد قربانی

ویرایش شده توسط Hemad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...