رفتن به مطلب

گوشی های هوشمند خود را با مانیتور 27 اینچ P2779VC شرکت AOC احیا کنید


Recommended Posts

w7cuvj8mlezjzvisixf0.jpg

 

برای از بین بردن و کم کردن تعداد کابل های شارژ مزاحم که همیشه برای کاربران ایجاد دردسر می کنند ، شرکت AOC مانیتور 27 اینچ PLS جدید خود را معرفی کرد که دارای پایه Qi ( این واژه به چینی به معنای روح زندگی و انرژی زایی می باشد ) است که قابلیت شارژ تلفن های همراه هوشمند سازگار با آن را دارد . برای انجام این مهم ، شرکت AOC هم مانند شرکت Samsung به صف تولید کنندگان مانیتورهای دارای شارژر وایرلس اضافه شد . پیش از این شرکت Samsung مانیتور SE370 خود را که دارای این قابلیت بود معرفی و رونمایی کرده بود . 

 

pbw4saa7uf7pxbscj7qz.jpg

 

این مانیتور جدید که P2779VC نام دارد دارای پنل PLS با وضوح تصویر 1920x1080 ، یک ورودی VGA ، و دو ورودی HDMI 1.3 می باشد . پنل صفحه نمایش این مانیتور دارای  زاویه دید 178 درجه ای ، رنگ بندی واقعی 8 بیت ، و نسبت کنتراست تصویر 20,000,000:1 می باشد که دقت نمایش رنگ ها را بیشتر از هر معیار دیگری در آن برجسته می کند . یکی از ضعف های این مانیتور زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه آن است که این مانیتور را تبدیل به انتخاب اول گیمرها نمیکند اما باید گفت که در هر صورت انجام بازی های کامپیوتری بر روی غیر ممکن نیست . 

 

u8mtgv6uu185n0s68vqm.jpg

 

مانیتور P2779VC در ماه دسامبر در آمریکا آماده عرضه می شود ، شرکت AOC اعلام کرده که کار فروش آن به عهده وبسایت های Best Buy ، Amazon و Newegg و با قیمت پیشنهادی خود شرکت به میزان 250 دلار آمریکا خواهد بود .

 

منبع : techpowerup

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...