رفتن به مطلب

هدست اچ تی سی وایو HTC Vive و انفجار واقعیت مجازی در سال 2017 و 2018


Recommended Posts

u1b0hklmrw2fklt2vesl.jpg

 

 

اخبار جالبی از فروش HTC Vive در دنیا وجود دارد. آقای Alvin Graylin مدیر بخش VR شرکت HTC در چین اعلام کرده است که در ماه آگوست بیش از 100 هزار عدد HTC Vive فروخته است، هر چند این عدد کم به نظر می‌رسد، اما عددی قابل قبول است برای کالایی لوکس و گرانقیمت، و در ادامه‌ی آن نیز آقای Cher Wang اعلام کرده است که این تعداد به 140 هزار عدد رسیده، افزایش 40 هزار تایی تنها ظرف چند هفته، نشان از رشد آمار فروش دارد.

از این آمارها چند نکته را می‌توان برداشت کرد، بوضوح مشخص است که این کالا کماکان یک محصول پرطرفدار است و 140 هزار، عدد بالایی است برای یک محصول گرانقیمت و رده بالا در مدت زمان اعلام شده است که حتی از لوازم ضروری برای بازی کردن نیست.

از سوی دیگر، مشخص است که میل به VR به صورت جهشی خواهد بود، به مرور که کاربران محتوای بهتری برای VR ببینند و یا ببینند که دوستانشان برای بازی کردن از PlayStation VR یا HTC Vive استفاده می‌کنند، تصمیم خود را برای تصاحب این وسیله محکم خواهند کرد.

گزارشی که اخیرا از IDC منتشر شده، بیانگر این است که درآمد حاصل از VR(واقعیت مجازی مانند HTC Vive) و AR(واقعیت افزوده مانند بازی Pokemon) تا سال 2020 معادل رقمی در حدود 162 میلیارد دلار خواهد بود. برای متوجه حجم این رقم شوید، درآمد این بازار در سال 2016 در حدود 5.2 میلیارد دلار بوده است و بخش بزرگی از این افزایش درآمد مربوط به تکنولوژی‌ها و برنامه‌های مرتبطی هست که بر روی آن‌ها سرمایه گذاری شده است.

برای درآمدهای حاصله از نرم‌افزارهای AR و VR نیز رشد جهشی 200 درصدی در سال 2017 نسبت به 2016 پیش بینی شده است.

همچنین براساس این پیش‌بینی‌ها قیمت هدست‌های واقعیت مجازی هر ساله در حدود 15 درصد کاهش خواهد داشت که افزایش فروش را در پی خواهد داشت.

براساس این پیش‌بینی‌ها سال 2017 و 2018 با رشد انفجاری AR و VR همراه خواهد بود.

 

  لینک خرید این محصول  

 

ترجمه: محسن

منابع: Techcrunch و techrepublic

ویرایش شده توسط Mohsen P
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...