رفتن به مطلب

اولین عکسها و بنچمارک هسته گرافیکی VEGA توسط AMD به صورت رسمی تایید شد


hd5870
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

درود

خوب همون طوری که انتظار میرفت AMD  یه روز جلوتر از کنفرانس رسمی خودش  به اسم NEW  HORIZON  که قراره فردا در اون از پردازنده های مرکزی ZEN رونمایی کنه امروز عکسها و بنچمارکهایی از هسته گرافیکی جدید خودش به نام VEGA به نمایش گذاشت

 

AMD-Vega-10-Doom-2-pcgh.jpg

 

این پردازنده تونسته در رزولوشن 4K 60H بازی DOOM رو بر اساس APIوالکان بالای 60 فریم دریافت کنه

AMD-Vega10-RadeonInstinct-Doom-02.jpg

 

AMD-VEGA-687F-C1.jpg

 

و این یعنی این کارت برابر با کارت 1080 از انودیا قرار میگیره البته درایور رسمی برای این پردازنده جدید منتشر نشده

بنابراین احتمال افزایش کارایی با درایورهای بهتراینده دور از ذهن نیست

gtx1050-doom-900x481.png

 

دوستان این عکسها توسط اقای راجا کادوری منتشر شده پس به صورت رسمی تایید شده

 

Radeon_Instinct_cards.jpg

 

Raja-Koduri-VEGA-INSTINCT-MI25.jpg

 

AMD-VEGA-display-connectors.jpg

 

مشخصات درز پیدا کرده حاکی از حجم حافظه 8 گیگ (نوعش مشخص نشده ) و پهنای باند 512 گیگ هست که البته چنین پهنای باندی مشخص میکنه به احتمال فراوان مموری استفاده شده در این کارتها از نوع HBM یا HBM2 باید

باشه

 

دوستان بنده متن منبع رو ترجمه نکردم کسی توانش رو داره مارو همراهی کنه تا دوستان فیض ببرن

http://videocardz.com/64706/amd-vega-doom-4kultra-gaming-performance-demo-possible-specs

 

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

توضیحات تکمیلی در ادامه :

نکته ای که هست  3 کارت معرفی شده جهت پردازشهای یادگیری عمیق یا همون Deep Learning Accelerator  هستن  که کاربردشون  برای تولید هوش مصنوعی های بسیار پیشرفته هستند

سه کارت معرفی شده با نامهای MI6 وMI8 و MI25 هستن که قدرت عملیات مستقیم FP32  اونها به ترتیب برای MI6 برابر با 5.7 ترافلاپس (شباهت به پولاریس 10 کارت 480) و برای mI8 برابر با 8.2 ترافلاپس  و برای MI25 برابر با 12.5 ترافلاپس گزارش شده

جالب توجه هستش که هر 3 کارت به صورتی هستن که برای تهویه هیچ فنی رویه اونها تعبیه نشده است

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

AMD میدونه توی  Doom Vulkan  کارتای AMD خیلی بهترن، پس فقط همون رو نشون میده!

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 دقیقه قبل، Core_i6 گفته است :

AMD میدونه توی  Doom Vulkan  کارتای AMD خیلی بهترن، پس فقط همون رو نشون میده!

 

خوب amd هم مثل انودیا

وقتی انودیا میاد تکنولوژی گیم ورکزش رو رویه بازیهایی که بهشون تزریق کرده نشون میده تا قابلیت اونها رو نشون بده amdهم میاد قابلیتهاشو تویه apiوالکان نشون میده

منتها یه فرقی بین این دو هست و اینکه انودیا انحصار طلبه و قابلتهاشو واسه خودش نگه میداره و میترسته متن بازشون کنه که مبادا رقیب بهتر از خودش اونو انجام بده

ولی amd فلک زده تکنولوژی شو انحصاری نمیکنه  و میزاره رقیب هم سود ببره

والکان هم یه api بیشتر نیست و این نشون میده کدوم معماری بیشترین استفاده رو ازش میبره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 دقیقه قبل، hd5870 گفته است :

خوب amd هم مثل انودیا

وقتی انودیا میاد تکنولوژی گیم ورکزش رو رویه بازیهایی که بهشون تزریق کرده نشون میده تا قابلیت اونها رو نشون بده amdهم میاد قابلیتهاشو تویه apiوالکان نشون میده

منتها یه فرقی بین این دو هست و اینکه انودیا انحصار طلبه و قابلتهاشو واسه خودش نگه میداره و میترسته متن بازشون کنه که مبادا رقیب بهتر از خودش اونو انجام بده

ولی amd فلک زده تکنولوژی شو انحصاری نمیکنه  و میزاره رقیب هم سود ببره

والکان هم یه api بیشتر نیست و این نشون میده کدوم معماری بیشترین استفاده رو ازش میبره

موقع تبلیغ کردن جفتشون دنبال انحراف افکارن. الکی انقدر طرف AMD رو نگیرید.

نمیخوام کل کل راه بندازم اینجا با شما، اما بهتر بود تحقیق می کردید چرا Doom Vulkan اینقدر برتره در AMD، دلیلش رو در  تاپیک زیر گفتم و ربطی به معماری برتر نداره.

در Doomبازیساز نه تنها Async compute رو فقط در AMD فعال کرده، بلکه از Rendering Path بهینه با AMD و Shader Intrinsic مخصوص AMD استفاده کرده.

فقط یک بازی Vulkan تا الان عرضه شده و درش به لطف بهینه سازی اختصاصی بازیساز (که در بالا اشاره کردم چیان) نه معماری برتر، AMD سرتره. 
پس درست نیست فقط از روی یک بازی و فقط به لطف بازیسازش، نتیجه بگیریم AMD کلا در ولکان سرتره.

 

ویرایش شده توسط Core_i6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چیزی که برام جالبه استفاده از کولینگ پسیو برا یه کارت 12.5 ترافلاپسیه!!!!

کم کم دارم به AMD امیدوار میشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 49 دقیقه قبل، lucky luke گفته است :

چیزی که برام جالبه استفاده از کولینگ پسیو برا یه کارت 12.5 ترافلاپسیه!!!!

کم کم دارم به AMD امیدوار میشم

اون کارتو جایی که میزارن چنتا فن rpm بالا داره کار می کنه برای همین فن نداره...
وگرنه توی سیستمای معمولی که بزاری ذوب میشه...
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 3 ساعت قبل، hd5870 گفته است :

AMD-VEGA-display-connectors.jpg

 

درود

خیلی جالبه همه درزاش رو چسب زدن معلوم نشه سیستم چیه و حتی پورت های کارت چیه، جالبیش این وسط اینه که هیت سینک داره کارت اما فن نداره... :P

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

دوستان عزیز یه توضیح بدم در مورد چسب و کولینگ این مدل ها که فکر کنم با توجه به طراحی هیت سینک پسیو( که دوستمون یه اشاره ای هم  کرد)

تو این عکس مصرف رو میتونید ببینید پس خنک کننده اون پسیو نیست احتمالا این ها یا نمونه باشن یا مخصوص سرور طراحی شدن که اسلاید گزینه دوم رو تایید میکنه

0120.jpg

چون جهت خنک کردن این مدل از کارت ها از تهویه کیس استفاده میشه

پس جهت عبور هوای بیشتر از هیت سینک کارت گرافیک، سایر منافظ اضافه کارت و از جمله کیس رو بستن که تو عکس به خوبی قابل مشاهده هستش

0213.jpg

احتمالا کیس یه کیس مد شده هستش و چسب پشت کارت گرافیک ارتباطی به پوشاندن پورت ها نداره تا کسی نفهمه چیه

این مدل از خنک کردن در سرور ها کاربرد داره و سرعت فن ها تا 6000 الی 7000 دور میرسه!

برای بهتر فهمیدن عکس سرور hp رو هم بهش دقت کنید.

362556.jpg

 

ویرایش شده توسط xboyiut
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 12 ساعت قبل، Core_i6 گفته است :

موقع تبلیغ کردن جفتشون دنبال انحراف افکارن. الکی انقدر طرف AMD رو نگیرید.

نمیخوام کل کل راه بندازم اینجا با شما، اما بهتر بود تحقیق می کردید چرا Doom Vulkan اینقدر برتره در AMD، دلیلش رو در  تاپیک زیر گفتم و ربطی به معماری برتر نداره.

در Doomبازیساز نه تنها Async compute رو فقط در AMD فعال کرده، بلکه از Rendering Path بهینه با AMD و Shader Intrinsic مخصوص AMD استفاده کرده.

فقط یک بازی Vulkan تا الان عرضه شده و درش به لطف بهینه سازی اختصاصی بازیساز (که در بالا اشاره کردم چیان) نه معماری برتر، AMD سرتره. 
پس درست نیست فقط از روی یک بازی و فقط به لطف بازیسازش، نتیجه بگیریم AMD کلا در ولکان سرتره.

 

درود

دوست من شما منظور بنده رو درست متوجه نشدید

شما میگید apiوالکان ربطی به معماری نداره بعد نوشتید async comput رو در این بازی برای amd فعال کرده خوب اگر به معماری ربط نداره چطوری رویه سخت افزار amd فعال میشه ولی رویه سخت افزار انودیا نمیشه ؟؟

بنده گفتم والکان هم مثل DX 11 وDX 12 فقط یک API هست حالا معماری هر دوشرکت مشخص میکنه که کدومشون بهترین استفاده هارو از کتابخانه های Vulkan و یا حتی DX12 میبره

نکته :

استفاده از قابلیت ASYNC COMPUTE که شما بهش اشاره داشتید به صورت سخت افزاری در پردازنده AMD وجود داره ولی در سخت افزار انودیا مشاهده نمیشه

خوب ایا این به معماری ربط نداره ؟؟؟!!!!

هر کدوم از دو شرکت قابلیتهاشون رو تویه بازیهایی که تایتلش هستن نمایش میدن مثلا انودیا نمیاد رویه بتل فیلد 1 مانور بده یا AMD بره رویه بازی واچ داگز 2 یا ویچر3 

در ضمن بنده به این نکته هم اشاره داشتم که هر تکنیکی که AMD ازش استفاده میبره منبع باز هست یعنی انودیا هم میتونه استفاده کنه به شرطی که معماری پردازنده هاش توانایی بهره از اون رو داشته باشن

 

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، hd5870 گفته است :

درود

دوست من شما منظور بنده رو درست متوجه نشدید

شما میگید apiوالکان ربطی به معماری نداره بعد نوشتید async comput رو در این بازی برای amd فعال کرده خوب اگر به معماری ربط نداره چطوری رویه سخت افزار amd فعال میشه ولی رویه سخت افزار انودیا نمیشه ؟؟

بنده گفتم والکان هم مثل DX 11 وDX 12 فقط یک API هست حالا معماری هر دوشرکت مشخص میکنه که کدومشون بهترین استفاده هارو از کتابخانه های Vulkan و یا حتی DX12 میبره

نکته :

استفاده از قابلیت ASYNC COMPUTE که شما بهش اشاره داشتید به صورت سخت افزاری در پردازنده AMD وجود داره ولی در سخت افزار انودیا مشاهده نمیشه

خوب ایا این به معماری ربط نداره ؟؟؟!!!!

هر کدوم از دو شرکت قابلیتهاشون رو تویه بازیهایی که تایتلش هستن نمایش میدن مثلا انودیا نمیاد رویه بتل فیلد 1 مانور بده یا AMD بره رویه بازی واچ داگز 2 یا ویچر3 

در ضمن بنده به این نکته هم اشاره داشتم که هر تکنیکی که AMD ازش استفاده میبره منبع باز هست یعنی انودیا هم میتونه استفاده کنه به شرطی که معماری پردازنده هاش توانایی بهره از اون رو داشته باشن

 

۱) Async Campute در انویدیا به صورت سخت افزاری در پاسکال پشتیبانی میشه. ولی برنامه نویسان Doom طوری کدنویسیش کردن که عمدا یا سهوا فقط در AMD اجرا میشه.

منبع: http://www.anandtech.com/show/10325/the-nvidia-geforce-gtx-1080-and-1070-founders-edition-review/9 و تست Time Spy

تا اونجا که من تحقیق کردم برنامه نویسی Async Campute در Directx 12 متفاوته با ولکان. در Directx 12 کاری نداره به سازنده ی کارت. ولی در ولکان باید جداگانه نوشته بشه برای هر شرکت.

۲) ولکان یه چیزی داره به نام extension.  شرکت های سخت افزاری مختلف می تونن API مخصوص به خودشون رو اضافه کنن به ولکان.  برای افزایش قابلیت های ولکان و  راحت تر کردن کار برنامه نویس هنگام کار با سخت افزارشون.

AMD اومده Shader Intrinsic و چند تا چیز دیگه اضافه کرده.انویدیا هم چیزهایی اضافه کرده.  اینها فقط قابل اجرا در کارتهای خودشونن.

پس ولکان فقط یه چیز کلی نیست. بلکه داخلش Api های مخصوص به هر شرکت وجود داره.

http://gpuopen.com/gcn-shader-extensions-for-direct3d-and-vulkan/

۳) منبع باز بودن به چه درد انویدیا میخوره وقتی کد AMD برای استفاده از قابلیت های سخت افزار AMD نوشته شده. در معماری انویدیا بدتر هم اجرا میشه چون متفاوته معماری این دو.

۴) اگه اون تاپیکی که لینکش رو دادم  می خوندید، مورد دوم نوشته که AMD و انویدیا در ولکان و DX12 نیاز به بهینه سازی مجزا دارند به دلیل متفاوت بودن معماریشون.
یعنی کد low-level ای که برنامه نویس نوشته و عالی اجرا میشه در انویدیا، همین کد لزوما در AMD هم عالی اجرا نمیشه و بالعکس.

پس در فلان بازیDX12 و ولکان وقتی AMD بهتره یا انویدیا، لزوما به معنای معماری بهتر نیست، بلکه دلیلش میتونه بهینه سازی بازیساز فقط برای یک شرکت باشه. ( زمان کم، اسپانسربودن و ...)

چرا در صد درصد بازیهای تایتل AMD که DX12 ساپورت میکنن، عملکرد انویدیا بدتر شده در DX12 نسبت به DX11؟ چرا در بازیهای تایتل انویدیا در DX12 عملکرد انویدیا عالیه و بدتر نشده؟

آیا متوجه سیاست کثیفی نشدید اینجا؟ چه AMD چه انویدیا  پرن ازاین سیاست های فریبکارانه.

امیدوارم توضیحات بالا کمی ابهامات API های جدید رو برای شما برطرف کنه. 

 

ویرایش شده توسط Core_i6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بحث چی بود چی شد

شما برای این حرفتون که پردازنده های انودیا از async compute به صورت سخت افزاری پشتیبانی میکنن مدرکی هم دارید میشه یه عکس از بلاک دیاگرام پاسکال و مکسول نشون بدید قسمت سخت افزاری پشتیبانیی کننده از قابلیت async comput رو ؟؟

شما فک کنم کلا تو باغ نیستی بازی doom از api والکان استفاده کرده دلیل کدنویسی بازیسازان این بازی استفاده از کد های میان افزار GPUopen هستش که به قول شما تکنیکهایی بوده که از قصد رویه amdبهتر از انودیا اجرا شدن !!!!

دلیل تفاوت برنامه نویسی برای async comput رویه والکان وDX12 بر میگرده به موتور بازی و اینکه کدوم یکی از تکنیکهای موجود در این دو API برای سازنده موتور بازی راحت تر باشه

خوب شما میگی برای والکان برای هر شرکت برای ASYNC جداگانه باید برنامه نوشته بشه میشه بگی وقتی بخش سخت افزاری به نام ACE ENGIN در سخت افزار انودیا وجود نداره اون وقت سازنده بازی چطوری بیاد و برای پردازنده انودیا بازیشو توسعه بده ؟؟

در ضمن این سازنده بازی هست که به خودش اجازه میده که کد نویسی رو رویه کدوم معماری از هر دوشرکت  بهتر پیاده کنه و ربطی به این نداره که مثلا تکنیکهایی که AMD برای والکان داده پس حتما بر اساس اونها برنامشو پیاده کنه (وقتی AMD گفته والکان با تمام تکنیکهاش متن باز هست یعنی انودیا اگر سخت افزارش قابلیت پشتیبانی داره بازیساز میتونه همون کدها رو برای انودیا هم بهینه کنه و فقط محدود به سخت افزار AMD نیست نمونشو همه دیدن که تکنیک استفاده از TRESS FX در تامب رایدر 2013 بعد از یک بروز رسانی توسط سازنده بازی و درایور هات فیکس انودیا حل شد و همون TRESS FX بدون هیچ مشکلی رویه سخت افزار انودیا پیاده شد )

در ضمن برای این صحبت اخرتون میشه یک تست یا رویوی از یک سایت معتبر بیارید که بازیهایی که تایتل انودیا یا حتی AMD بودن و بر اساس DX 12یا والکان نوشته شدن در اوها سخت افزار مثلا انودیا با افزایش کارایی نسبت به APIقبل یعنی DX 11 مواجه شده باشه ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، hd5870 گفته است :

بحث چی بود چی شد

شما برای این حرفتون که پردازنده های انودیا از async compute به صورت سخت افزاری پشتیبانی میکنن مدرکی هم دارید میشه یه عکس از بلاک دیاگرام پاسکال و مکسول نشون بدید قسمت سخت افزاری پشتیبانیی کننده از قابلیت async comput رو ؟؟

شما فک کنم کلا تو باغ نیستی بازی doom از api والکان استفاده کرده دلیل کدنویسی بازیسازان این بازی استفاده از کد های میان افزار GPUopen هستش که به قول شما تکنیکهایی بوده که از قصد رویه amdبهتر از انودیا اجرا شدن !!!!

دلیل تفاوت برنامه نویسی برای async comput رویه والکان وDX12 بر میگرده به موتور بازی و اینکه کدوم یکی از تکنیکهای موجود در این دو API برای سازنده موتور بازی راحت تر باشه

خوب شما میگی برای والکان برای هر شرکت برای ASYNC جداگانه باید برنامه نوشته بشه میشه بگی وقتی بخش سخت افزاری به نام ACE ENGIN در سخت افزار انودیا وجود نداره اون وقت سازنده بازی چطوری بیاد و برای پردازنده انودیا بازیشو توسعه بده ؟؟

در ضمن این سازنده بازی هست که به خودش اجازه میده که کد نویسی رو رویه کدوم معماری از هر دوشرکت  بهتر پیاده کنه و ربطی به این نداره که مثلا تکنیکهایی که AMD برای والکان داده پس حتما بر اساس اونها برنامشو پیاده کنه (وقتی AMD گفته والکان با تمام تکنیکهاش متن باز هست یعنی انودیا اگر سخت افزارش قابلیت پشتیبانی داره بازیساز میتونه همون کدها رو برای انودیا هم بهینه کنه و فقط محدود به سخت افزار AMD نیست نمونشو همه دیدن که تکنیک استفاده از TRESS FX در تامب رایدر 2013 بعد از یک بروز رسانی توسط سازنده بازی و درایور هات فیکس انودیا حل شد و همون TRESS FX بدون هیچ مشکلی رویه سخت افزار انودیا پیاده شد )

در ضمن برای این صحبت اخرتون میشه یک تست یا رویوی از یک سایت معتبر بیارید که بازیهایی که تایتل انودیا یا حتی AMD بودن و بر اساس DX 12یا والکان نوشته شدن در اوها سخت افزار مثلا انودیا با افزایش کارایی نسبت به APIقبل یعنی DX 11 مواجه شده باشه ؟

یه کلمه هم از این پست متوجه نشدم!!!

اصلا هر چیزی که دلتون میخواد رو باور کنید، به پست های من توجه نکنید.

ویرایش شده توسط Core_i6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 4 ساعت قبل، Core_i6 گفته است :

یه کلمه هم از این پست متوجه نشدم!!!

اصلا هر چیزی که دلتون میخواد رو باور کنید، به پست های من توجه نکنید.

ببخشید دوست عزیز از اینکه شما متوجه منظور بنده نمیشید من همین جا عذر میخوام از شما

کلا حق باشماست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 43 دقیقه قبل، hd5870 گفته است :

ببخشید دوست عزیز از اینکه شما متوجه منظور بنده نمیشید من همین جا عذر میخوام از شما

کلا حق باشماست

شرمنده دیگه. زیاد خوب نیستم تو فهم داستان های علمی تخیلی. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای ام دی تو DX12 بهتره یا انویدیا فرقی نمیکنه اخرش بازی تایتل هر شرکت باشه رو کارتای اون شرکت بهتر اجرا میشه VULCAN و DX12 کشکه دنبال شرکتی باشید که بازی های بیشتری رو تحت حمایت خودش قرار میده

در 5 ساعت قبل، Core_i6 گفته است :

چرا در صد درصد بازیهای تایتل AMD که DX12 ساپورت میکنن، عملکرد انویدیا بدتر شده در DX12 نسبت به DX11؟ چرا در بازیهای تایتل انویدیا در DX12 عملکرد انویدیا عالیه و بدتر نشده؟

جوابشو بولد کردم

ویرایش شده توسط Mahziyar Jafari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 16 ساعت قبل، xboyiut گفته است :

با سلام

دوستان عزیز یه توضیح بدم در مورد چسب و کولینگ این مدل ها که فکر کنم با توجه به طراحی هیت سینک پسیو( که دوستمون یه اشاره ای هم  کرد)

تو این عکس مصرف رو میتونید ببینید پس خنک کننده اون پسیو نیست احتمالا این ها یا نمونه باشن یا مخصوص سرور طراحی شدن که اسلاید گزینه دوم رو تایید میکنه

0120.jpg

چون جهت خنک کردن این مدل از کارت ها از تهویه کیس استفاده میشه

پس جهت عبور هوای بیشتر از هیت سینک کارت گرافیک، سایر منافظ اضافه کارت و از جمله کیس رو بستن که تو عکس به خوبی قابل مشاهده هستش

0213.jpg

احتمالا کیس یه کیس مد شده هستش و چسب پشت کارت گرافیک ارتباطی به پوشاندن پورت ها نداره تا کسی نفهمه چیه

این مدل از خنک کردن در سرور ها کاربرد داره و سرعت فن ها تا 6000 الی 7000 دور میرسه!

برای بهتر فهمیدن عکس سرور hp رو هم بهش دقت کنید.

362556.jpg

 

درود

والا خود سایت منبع یکدومشونو که خوندم خودشم نوشته بود که فقط یه پرتش قابل تشخیصه که خب چون کابلش بهش وصلله دیگه... با اینحال یعنی مثلا شما از پرت های کارتتون باد میاد بیرون که بخوان چسب بزنن روشون ؟؟؟ اونوقت قسمت پایین و شیار دار باد ازش بیرون نمیره؟؟؟ از قسمت پرت ها میره و باعث مشکل تو  تهویه میشه؟؟؟ اگه واقعا قرار بود مشکل ایجاد کنه همه شیار هارو  چسب میزدن نه فقط بیان رو پرت ها چسب بزنن... کلا حرفتون رو قبول ندارم دراین مورد ! ^_^

مورد دوم که میگید برای سرور هست اخه کارت سرور رو میان باهاش  "دووم " و" اش" اجرا می کنند و با 1080 مقایسه میکنن؟؟؟؟ o.O

تنها موردی که میشه گفت اینه که مدلی اورده  نشون داده که کسی نتونه تشخیص بده مصرفش چیه و خنک کنندش چیه!!! که خودم با توجه به فیوری احتمال میدم قراره از خنک کننده مایع باز هم استفاده کنه و چون هنوزکولرش مشخص نبوده همینجوری اورده، وگرنه از amd بعیده کارتش کولر نخواد :P

ویرایش شده توسط Nima2007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 40 دقیقه قبل، Core_i6 گفته است :

شرمنده دیگه. زیاد خوب نیستم تو فهم داستان های علمی تخیلی. 

شما که ماشاا... قوه تخیلت بالاست پس چجوری این همه مطلب رو توضیح دادی اگه خودت متوجه مطالب تخیلی نمیشی چرا پس با تخیلاتتون مطلب مینویسید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 7 دقیقه قبل، hd5870 گفته است :

شما که ماشاا... قوه تخیلت بالاست پس چجوری این همه مطلب رو توضیح دادی اگه خودت متوجه مطالب تخیلی نمیشی چرا پس با تخیلاتتون مطلب مینویسید

اقا اینارو ول کن انگار اسم zen رو عوض کردن گذاشتن ryzen

5 ساعت و نیم دیگه برنامه شروع میشه از کجا میشه دید زنده؟؟؟ o.O

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Core_i6 گفته است :

شرمنده دیگه. زیاد خوب نیستم تو فهم داستان های علمی تخیلی. 

 

داستان علمی تخیلی دوتا بنچمارک زیر هستش

 

bf4-fr.png

1080p.png

هر دو بازی از  یک شرکت . هر دو در دایرکس 11 . توی هر دو انویدیا تونسته به خوبی با ای ام دی رقابت کنه ( 980ti تونسته فیور و 1060 هم 480 رو توی بتل 1 شکست دادن ) هر دو در یک رزولیشن  !!!

و توی رزولیشن فول اچ دی 3 گیگ مموری برای هر دو بازی کاملا کافی هستش .

 

 

موفق باشید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 25 دقیقه قبل، big VULTURE گفته است :

O_o

خواستم save بشه تو پروفایلم چیه مگهo.O

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...