رفتن به مطلب

تبریک لیون کامپیوتر به مناسبت شب یلدا


Recommended Posts

شب یلدا رو خدمت تک تک همراهای همیشگی لیون کامپیوتر تبریک عرض میکنیم

 

 

39eq1q2l5mroubstmtnj.jpg

«یلدا» از واژه‌ی سریانی به معنای «زایش» و «تولد» هست. شاید به همین خاطره که وقتی نزدیک شب یلدا میشیم، حتی اگر هیچ خبری نباشه، یه حس خوبی، یه حس هیجان خاصی ته دلمون رو غلغلک میده. اون موقع‌ها وقتی نزدیک شب یلدا میشدیم، معلوم بود که قراره کجا بریم، خونه‌ی یکی از پدربزرگامون. یه شب که مونده بود به یلدا، به هم دیگه زنگ میزدن که فرداشب همه میریم فلان جا، موافقید؟ که معمولا هم موافق بودن همه، فرداشب هر کسی به سلیقه‌ی خودش یه مقدار آجیل و میوه و یه جعبه شیرینی میگرفت و راهی خونه‌ی پدربزرگ میشد. 

مادربزرگ دوست داشتنی هم هنرنمایی‌های قدیمی خودش رو داشت، عدس و سویای سرخ شده و فندق‌های نمکی.

اونموقع‌ها وقتی میخواستن برن خونه‌ی کسی نمیگفتن وایفای دارید یا نه، میگفتن کرسی براست یا نه؟ کسی گوشی دستش نمیگرفت، بزرگترا با هم بگو بخند بودن و بچه‌ها هم که هیجان دور هم جمع شدن داشتن، مشغول بازی و خنده بودن.

وقتی میرسیدیم، مادربزرگ تخم‌مرغ رنگیایی رو که خودش با پوست پیاز رنگ کرده بود، میداد بهمون، و طبق رسم همیشگی مادربزرگا که هیچ جوره رضایت نمیدن به اینکه هرکسی از خودش پذیرایی کنه، همین که مشغول پذیرایی میشد از خاطرات شیرین قدیمی برامون می‌گفت و ما هم با تخم مرغ‌هایی که گرفته بودیم شروع می‌کردیم به بازی و با زدن تخم‌مرغا به هم سعی می‌کردیم تخم مرغ طرف مقابل رو بشکنیم تا ازش بگیریمش.

حالا دیگه خیلی گذشته از اون وقتا، شب یلداهامون فرق کرده، غرق دنیای ماشینی شدیم، ولی می‌تونیم برای یه شب که شده از این هیاهوها دور بشیم.

بیایم امسال دنبال وایفای نباشیم، گوشی‌هارو بذاریم کنار، چشمای پدربزرگا و مادربزرگا، دل پدرا و مادرا رو منتظر نذاریم. بیایم امسال رو کنار خونوادمون به دور از گوشی و وایفای و اینترنت، با هم باشیم. حرفای همدیگرو بشنویم، با هم بخندیم.

یلدا میتونه گرم‌ترین شب آفلاین باشه.  میخوایم با این استقبال گرم به پیشواز زمستون بریم.

لیون کامپیوتر با کمپین #یلدای_آفلاین تصمیم گرفته، برای راحتی خیالتون کلیه‌ی خریدهایی که چهارشنبه 1395/10/01 انجام میدید رو رایگان به سراسر کشور ارسال کنه تا شب یلدا رو در کنار خونواده باشید و از لحظات گرم و البته آفلاینتون لذت ببرید.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم شب یلدا را به همه کاربران لیون تبریک میگم و امیدوارم همیشه حالتون خوش باشه

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1394/9/30/338675_262.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یلدای همه ی دوستان عشق تکنولوژی مبارک 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اونوقت اگه یه مراسمی بود که مربوط به یه کشور دیگه میشد ( میدونید چیو میگم ) الان 2 هزار تا پست اینجا بود ولی چون یه سنت ایرانی و توش خون و خون ریزیو قربونی کردنو و شمشیر کشیدنو و ... ندارهکسی زیاد پست نداده تاسف باره از ماست که بر ماست . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...