رفتن به مطلب

Recommended Posts

در 59 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

شما همشو بازی میکنی یا همشون خوب هستن ؟ انحصاری هایی هست که الان حتی اسمی ازش نمیبرن مثا infamous الان کسی اینو بازی میکنه؟

اینکه کسی اسمی ازش نمیبره دلیل بر بد بودنش نمیشه، دلیلش شاید این باشه که مدت زمان زیادی از عرضه ـش گذشته - من بازیش کردم و به عنوان یکی از اولین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 واقعا بازی خوبیه، شاید تنها نکته بدش کوتاه بودن داستان بازی باشه. البته از همین نکته هم با توجه به شخصیت پردازی و داستان خوب میشه چشم پوشی کرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، Ruby گفته است :

اینکه کسی اسمی ازش نمیبره دلیل بر بد بودنش نمیشه، دلیلش شاید این باشه که مدت زمان زیادی از عرضه ـش گذشته - من بازیش کردم و به عنوان یکی از اولین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 واقعا بازی خوبیه، شاید تنها نکته بدش کوتاه بودن داستان بازی باشه. البته از همین نکته هم با توجه به شخصیت پردازی و داستان خوب میشه چشم پوشی کرد.

من چون تجربش نکردم نظری نمیدم ولی طرفدارای خاص خودشو داره. یکی ازون بازیایی که در حقش اجحاف شد بازی the order بود. میتونست یه تجربه ی ناب ازش رقم بزنن ولی اونجور که شنیدم بخاطر گیم پلی کوتاه ضربه خورد. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، Ruby گفته است :

اینکه کسی اسمی ازش نمیبره دلیل بر بد بودنش نمیشه، دلیلش شاید این باشه که مدت زمان زیادی از عرضه ـش گذشته - من بازیش کردم و به عنوان یکی از اولین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 واقعا بازی خوبیه، شاید تنها نکته بدش کوتاه بودن داستان بازی باشه. البته از همین نکته هم با توجه به شخصیت پردازی و داستان خوب میشه چشم پوشی کرد.

چرا دیگه مهم،ملت هر روز دارن چی بازی میکنن؟طرف 15ساعت آنچارتد میره خودم یکبار رفتم بار دوم تا نصفشم نرفتم،چون داستان خطی داره

last of usهم همینطور

order 1886هم همینطور اینا برای 15ساعت شاهکار هستندبعدش دیگه میندازنشون کار

تعداد بازیکن های زیر رو ببین

https://steamdb.info/graph/

این بازی ها هر روز بازی میشه کل خورد و خوراکشون شده این بازی ها،یه زمانی خودمو با این حرف ها گول میزدم آخرشم پلی فور رو فروختم اگه یه درصد ناراحت باشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ho3einsa گفته است :

من چون تجربش نکردم نظری نمیدم ولی طرفدارای خاص خودشو داره. یکی ازون بازیایی که در حقش اجحاف شد بازی the order بود. میتونست یه تجربه ی ناب ازش رقم بزنن ولی اونجور که شنیدم بخاطر گیم پلی کوتاه ضربه خورد. 

سلام خدمت دوست عزیزم

بازی The Order: 1886 واقعا مشکل از خودش بود، گیم پلی کوتاه و صحنه های QTE بیش از حد باعث شد بازی تبدیل به اون چیزی که لایقش بود نشه وگرنه اون هم کانسپت داستانی خوبی داشت و میتونست بازی جالبی بشه. بعد از این بازی هم سازندگانش یعنی استودیو Ready at Dawn رفتن و دیگه پیداشون نشد، شاید توی لانچ نسل بعدی دوباره با یه بازی کوتاه مثل همین The Order: 1886 پیداشون بشه 😅

در 31 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

چرا دیگه مهم،ملت هر روز دارن چی بازی میکنن؟طرف 15ساعت آنچارتد میره خودم یکبار رفتم بار دوم تا نصفشم نرفتم،چون داستان خطی داره

last of usهم همینطور

order 1886هم همینطور اینا برای 15ساعت شاهکار هستندبعدش دیگه میندازنشون کار

تعداد بازیکن های زیر رو ببین

https://steamdb.info/graph/

این بازی ها هر روز بازی میشه کل خورد و خوراکشون شده این بازی ها،یه زمانی خودمو با این حرف ها گول میزدم آخرشم پلی فور رو فروختم اگه یه درصد ناراحت باشم

سلام مجدد خدمت دوست عزیزم

اینکه شما دارید یک بازی داستان خطی رو با جدولی از بازی هایی با محوریت آنلاین مقایسه می کنید خودش از پایه اشتباهه! درسته که هر دو مورد "بازی" هستن و مدت زمانی رو صرف تجربه کردنشون می کنیم، ولی در نهایت هر کسی سلیقه و دیدگاهی داره. 

خودم به شخصه تنها بازی انلاینی که انجام میدادم Overwatch بود که اون هم دلیلش لور عالی بازی، شخصیت پردازی و پس زمینه داستانی هر کدوم از کرکتر هاش بود که البته این فقط دلیل بر علاقه ـم بود. اما خود بازی هم بالانس فوق العاده ای داشت که متاسفانه به مرور زمان Blizzard زحمت کشید و هرجوری که بلد بود یه ضربه ای به این بازی وارد کرد و باعث شد دیگه همون علاقه ای هم که بهش داشتم از بین بره. برای همین کلا رو آوردم به بازی های آفلاین دیگه.

الان هم نشستم دارم Persona 5 رو میرم که فقط 110 ساعت داستان خود بازی هست و با تمام فعالیت های جانبیش نزدیک به 200 ساعت میشه 😅

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 ساعت قبل، ahmadsa گفته است :

سلام خیر،این موردشبیه ساز جهت اطلاع بود( مشکل در اجرای بازی هست)،احتمال داره در اینده با نسخه جدیدتر این مشکلات برطرف بشه ، نحوه اجرای این بازی  با RPCS3 و سیستم با مشخصات زیر :GPU: RTX 2080 Ti CPU: Intelt(R) Core(TM) i7-7800X CPU @ 3.50GHz Memory: 32 GB RAM (31.71 GB RAM usable) Operating system: Microsoft Windows 10 Home

2019-07-02_102136.thumb.jpg.dae01b5d1b634cc2daf42a627fba4a2b.jpgyoutube

با هزینه این سیستم راحت میشه چندین PS4 pro خریداری کرد! :)

تازه بهت بیش از ۹ فریم هم میده

به نظرم دوستان خیلی میل به انحصاریا دارن خود کنسول رو تهیه کنند.

 

ویرایش شده توسط MojArch
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 ساعت قبل، sajad-tnt گفته است :

در اینده هیچ پیشرفت شگرفی رخ نخواهد داد!

معماری که ps3 داره یکی از پیچیده ترین معماری های حال حاضر بوده که طراحی شده , حالا امکان اجرای بازیهای ps4 بدون مشکل روی pc تاحدودی ممکن هست (درصورت هک شدن کامل) چون معماری این کنسول (نسل) با pc تقریبا یکسان هست...

درضمن با این سخت افزاری که نوشته شده و داره به زور 9 فریم میده (با این بافت و گرافیک!) میشه 20تا ps4 خرید و از این بازی بصورت Remaster شده لذت برد!...

دقیقا

اگر دوستان میل دارن نسخه به روز پردازنده این کنسول رو ببینن و بشناسن یه سر به Power 9 بزنن(این پردازنده نسخه ۳۲ هسته با ۱۲۸ نخ داره)

۲۰ تا پرو نمیخواد میتونن از PS1 تا PS4 pro  و XBOX تا XBOX ONE X رو خرید کنن تازه پول برای کنسولهای نینتندون هم میمونه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

شما همشو بازی میکنی یا همشون خوب هستن ؟ انحصاری هایی هست که الان حتی اسمی ازش نمیبرن مثا infamous الان کسی اینو بازی میکنه؟

من! 

:دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سیستم مورد نیاز بازی  CODE VEIN  اعلام شد :

CODE VEIN - PC system requirements

حداقل سیستم مورد نیاز :
 

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1 or Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel Core i5-2300

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 760 or Radeon HD 7850

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

 

سیستم پیشنهاد شده :

 

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1 or Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel Core i5-7400 or AMD Ryzen 3 2200G

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960 or Radeon R9 380X

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

این بازی از دو API دایرکس 11 و 12 پشتیبانی می کند و ضمن همراهی با قفل Denuvo در تاریخ 27 سپتامبر عرضه می شود .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 ساعت قبل، sajad-tnt گفته است :

در اینده هیچ پیشرفت شگرفی رخ نخواهد داد!

معماری که ps3 داره یکی از پیچیده ترین معماری های حال حاضر بوده که طراحی شده , حالا امکان اجرای بازیهای ps4 بدون مشکل روی pc تاحدودی ممکن هست (درصورت هک شدن کامل) چون معماری این کنسول (نسل) با pc تقریبا یکسان هست...

درضمن با این سخت افزاری که نوشته شده و داره به زور 9 فریم میده (با این بافت و گرافیک!) میشه 20تا ps4 خرید و از این بازی بصورت Remaster شده لذت برد!...

 

در ۱ ساعت قبل، MojArch گفته است :

دقیقا

اگر دوستان میل دارن نسخه به روز پردازنده این کنسول رو ببینن و بشناسن یه سر به Power 9 بزنن(این پردازنده نسخه ۳۲ هسته با ۱۲۸ نخ داره)

۲۰ تا پرو نمیخواد میتونن از PS1 تا PS4 pro  و XBOX تا XBOX ONE X رو خرید کنن تازه پول برای کنسولهای نینتندون هم میمونه!

 

در PC ما غیر ممکن نداریم .

هیچ اهمیتی نداره که معماری چند سال پیش چقدر پیشرفته بوده . الان یه معماری سطح پایین محسوب میشه .

این یه نمونه کوچیک پیشرفت سخت افزاری هستش :

 

 

مشکل پردازنده های فعلی در ساپورت نامناسب بازی های PS3 بیشتر از هر چیزی نرم افزاری هستش . وقتی نرم افزار نویس موفق شده بازی رو اجرا کنه پس اصل کار انجام شده و تمام مشکلات اصلی رفع شده اند . فقط مونده بهینه سازی .

بحث ارزش هزینه و ... جدا هستش اما این پروژه میتونه موفق بشه ( چنانچه همین الان هم تا حدودی موفق بوده و بازی اجرا شده ) .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

اطلاعات لو رفته از GTA 6 (نسخه اول):

- این بازی از سال ۲۰۱۲ در دست توسعه قرار گرفته و از سال ۲۰۱۵ مراحل تولید به شکلی جدی تر آغاز شده است.

- تمامی استدیو های راکستار در حال کار بر روی این بازی هستند.

- با نام رمز Project Americas شناخته می شود. (پروژه ی آمریکای شمالی/مرکزی/جنوبی)

- در شهر های Vice City و شهری خیالی بر اساس Rio de Janeiro برزیل جریان دارد.

- برخی از مراحل خطی در Liberty City دنبال می شوند ولی این شهر جهان باز نیست.

- واقع گرایی این بازی نسبت به Red Dead Redemption 2 کمتر می باشد و ترکیبی از آرکید نیز در آن وجود دارد.

- به عنوان یک شخصیت قابل بازی مرد به نام "ریکاردو" که در دهه های ۷۰ و ۸۰ میلادی خواهان تبدیل شدن به یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر می باشد، بازی خواهید کرد. از شخصیت مهم دیگر می توان به "کِیسی" اشاره داشت.

- یک زندان بسیار بزرگ نیز در بازی وجود دارد.

- همانند RDR2 یا فیلم های تارانتینو داستان این بازی قسمت به قسمت دنبال می شود.

- آب و هوای مختلف، از جمله طوفان و سیل در بازی وجود دارد.

- ساختمان ها و خودرو ها در طول زمان تغییر می کنند، فرضا قیمت خودرو های اوایل بازی در مراحل پایانی افزایش می یابند چون قدیمی تر شده اند.

- الهام بسیاری از سریال Narcos نتفلیکس گرفته است.

- شخصیت Martin Madrazo که در GTA 5 معرفی شد، در این بازی به همراه پدرش حضور خواهد داشت.

- در طول بازی مکانیک اصلی و مهم بازی ساخت یک امپراتوری مواد مخدر است که همانند GTA Online ولی چندین برابر بزرگتر پیشرفت می کند.

- برخلاف RDR2 که در کیفِ همراه اجسام مختلفی وجود داشت، شخصیت اصلی در این بازی تنها قابلیت داشتن اسلحه را دارد.

- ماشین شما در این بازی نقش اسب RDR2 را دارد و وسایلتان همانند جلیقه ضد گلوله را در صندوق عقب جاسازی می کند، همچنین این جلیقه ها را اگر بپوشید بر روی بدن شخصیت ظاهر می شوند.

- زیرنویس و دیالوگ ها در این بازی بسیار وسیع تر نوشته شده اند، در آمریکای جنوبی زبان انگلیسی را نخواهید شنید و در Vice City زبان های دیگر غیر از انگلیسی نیز صحبت خواهد شد.

- بخش هایی از بازی به بیماری HIV و مشکلات مهاجرت در آن زمان می پردازد.

- تنها بر روی کنسول های آینده پلی استیشن و اکس باکس منتشر خواهد شد و نسل هشتم را پشتیبانی نمی کند.

- تمرکز اصلی راکستار بر روی این بازی است و عنوانی دیگر که احتمال می رود Bully 2 باشد.

- وضعیت ساخت بازی در پیش آلفا می باشد و نام ها، جزئیات و... جای تغییر دارند.

- هیچ تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

ت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

مسیر توسعه و تکامل بازی Forza Motorsport 7 با اپدیت ماه اگوست به پایان میرسد و استدیو Turn 10 اعلام کرد مشغول ساخت نسخه بعدی این سری محبوب است


@GamersParadise

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

چرا دیگه مهم،ملت هر روز دارن چی بازی میکنن؟طرف 15ساعت آنچارتد میره خودم یکبار رفتم بار دوم تا نصفشم نرفتم،چون داستان خطی داره

last of usهم همینطور

order 1886هم همینطور اینا برای 15ساعت شاهکار هستندبعدش دیگه میندازنشون کار

تعداد بازیکن های زیر رو ببین

https://steamdb.info/graph/

این بازی ها هر روز بازی میشه کل خورد و خوراکشون شده این بازی ها،یه زمانی خودمو با این حرف ها گول میزدم آخرشم پلی فور رو فروختم اگه یه درصد ناراحت باشم

 این دوتا بازی هم که گفتی هردو بخش انلاین دارن که سال ها پلیرا دارن توش پلی میدن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

 

 

در PC ما غیر ممکن نداریم .

هیچ اهمیتی نداره که معماری چند سال پیش چقدر پیشرفته بوده . الان یه معماری سطح پایین محسوب میشه .

این یه نمونه کوچیک پیشرفت سخت افزاری هستش :

 

 

مشکل پردازنده های فعلی در ساپورت نامناسب بازی های PS3 بیشتر از هر چیزی نرم افزاری هستش . وقتی نرم افزار نویس موفق شده بازی رو اجرا کنه پس اصل کار انجام شده و تمام مشکلات اصلی رفع شده اند . فقط مونده بهینه سازی .

بحث ارزش هزینه و ... جدا هستش اما این پروژه میتونه موفق بشه ( چنانچه همین الان هم تا حدودی موفق بوده و بازی اجرا شده ) .

با تمام احترام در اشتباهید.

بحث سر ساختار هست!

اجرا شدن دلیل بر رسیدن به پتانسیل کامل نخواهد بود

ببینید یکی از مزایای معماری Power PC که پردازنده PS3 از اون استفاده میکرد نوع هندل کردن دستورات و پهنای باند و پایپ لاین ها هست که شما روی معماری X86 اصلا این مجموعه دستورات رو ندارید و نمیتونید داشته باشید(انحصاری IBM هست) الان تنها دلیل اجرا شدن بازی روی ۹ فریم همین مواردی که گفتم هست وگرنه از نظر توان پردازشی سیستم های فعلی از PS3 بسیار قوی تر هستند(حتی از PS4 هم قویترند) 

این مواردی که گفتم ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار هستش که بخش نرم‌افزاری اون بسیار کوچکتر از سخت افزاری هست.

با کمال احترام به AMD زحمت کشیده!

اگر کمی از دنیای پردازش موازی اطلاع داشتید میدونستید که هر پردازنده گرافیکی (منظور پردازنده های GPGPU هست)به صورت تقریبی معادل ۴۰ پردازنده مرکزی یا همون CPU خودمون هست. علت این موضوع توان محاسبه عملیات های بسیار زیاد موازی در پردازنده گرافیکی هست. منتها ایراد پردازنده های گرافیکی که مانع از حرکت تمام و کمال شرکت ها برای استفاده صرف از اونها در ابر رایانه ها میشه عدم توانایی در محاسبه مقادیر پیچیده منطقی هست. در واقع کارت گرافیک محاسبات بسیار ساده‌ای رو میتونه به تعداد بسیار بالا انجام بده.(حسب تجربه خودم کدی که روی یه سیستم با پردازنده 7700K اور شده در طی ۳۰ روز اجرا میشه رو میشه روی گراف تایتان ایکس(نسخه اولیه قبل از پاسکال) طی ۱۰ روز انجام داد!)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، MojArch گفته است :

با تمام احترام در اشتباهید.

بحث سر ساختار هست!

اجرا شدن دلیل بر رسیدن به پتانسیل کامل نخواهد بود

ببینید یکی از مزایای معماری Power PC که پردازنده PS3 از اون استفاده میکرد نوع هندل کردن دستورات و پهنای باند و پایپ لاین ها هست که شما روی معماری X86 اصلا این مجموعه دستورات رو ندارید و نمیتونید داشته باشید(انحصاری IBM هست) الان تنها دلیل اجرا شدن بازی روی ۹ فریم همین مواردی که گفتم هست وگرنه از نظر توان پردازشی سیستم های فعلی از PS3 بسیار قوی تر هستند(حتی از PS4 هم قویترند) 

این مواردی که گفتم ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار هستش که بخش نرم‌افزاری اون بسیار کوچکتر از سخت افزاری هست.

با کمال احترام به AMD زحمت کشیده!

اگر کمی از دنیای پردازش موازی اطلاع داشتید میدونستید که هر پردازنده گرافیکی (منظور پردازنده های GPGPU هست)به صورت تقریبی معادل ۴۰ پردازنده مرکزی یا همون CPU خودمون هست. علت این موضوع توان محاسبه عملیات های بسیار زیاد موازی در پردازنده گرافیکی هست. منتها ایراد پردازنده های گرافیکی که مانع از حرکت تمام و کمال شرکت ها برای استفاده صرف از اونها در ابر رایانه ها میشه عدم توانایی در محاسبه مقادیر پیچیده منطقی هست. در واقع کارت گرافیک محاسبات بسیار ساده‌ای رو میتونه به تعداد بسیار بالا انجام بده.(حسب تجربه خودم کدی که روی یه سیستم با پردازنده 7700K اور شده در طی ۳۰ روز اجرا میشه رو میشه روی گراف تایتان ایکس(نسخه اولیه قبل از پاسکال) طی ۱۰ روز انجام داد!)

بنده هم موافقم معماری پردازنده ی ps3 کلا چیز متفاوتی بود. برای همین پورت بازی ها با مشکل روبرو بود تو اوایل نسل. بعد از مدتی تازه تازه سازنده ی بازیها باهاش اشنا شدن. نظر منو بخواین شبیه سازی پلی 4 خیلی اسون تر از پلی 3 خواهد بود مطمعنن چون فرقی با معماری پردازنده های پی سی الان نداره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، MojArch گفته است :

با تمام احترام در اشتباهید.

بحث سر ساختار هست!

اجرا شدن دلیل بر رسیدن به پتانسیل کامل نخواهد بود

ببینید یکی از مزایای معماری Power PC که پردازنده PS3 از اون استفاده میکرد نوع هندل کردن دستورات و پهنای باند و پایپ لاین ها هست که شما روی معماری X86 اصلا این مجموعه دستورات رو ندارید و نمیتونید داشته باشید(انحصاری IBM هست) الان تنها دلیل اجرا شدن بازی روی ۹ فریم همین مواردی که گفتم هست وگرنه از نظر توان پردازشی سیستم های فعلی از PS3 بسیار قوی تر هستند(حتی از PS4 هم قویترند) 

این مواردی که گفتم ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار هستش که بخش نرم‌افزاری اون بسیار کوچکتر از سخت افزاری هست.

با کمال احترام به AMD زحمت کشیده!

اگر کمی از دنیای پردازش موازی اطلاع داشتید میدونستید که هر پردازنده گرافیکی (منظور پردازنده های GPGPU هست)به صورت تقریبی معادل ۴۰ پردازنده مرکزی یا همون CPU خودمون هست. علت این موضوع توان محاسبه عملیات های بسیار زیاد موازی در پردازنده گرافیکی هست. منتها ایراد پردازنده های گرافیکی که مانع از حرکت تمام و کمال شرکت ها برای استفاده صرف از اونها در ابر رایانه ها میشه عدم توانایی در محاسبه مقادیر پیچیده منطقی هست. در واقع کارت گرافیک محاسبات بسیار ساده‌ای رو میتونه به تعداد بسیار بالا انجام بده.(حسب تجربه خودم کدی که روی یه سیستم با پردازنده 7700K اور شده در طی ۳۰ روز اجرا میشه رو میشه روی گراف تایتان ایکس(نسخه اولیه قبل از پاسکال) طی ۱۰ روز انجام داد!)

اگر قرار بود همه ویژگی های معماری پردازنده PS3 در CPU های فعلی وجود داشته باشه که ما 10 سال پیش با سری فنوم بازی های PS3 رو روی PC اجرا می کردیم . اساسا شبیه ساز یعنی همین . بتونی از طریق طرفندهایی اون فناوری هایی که در دسترست نیستند رو شبیه سازی کنی . اگر وجود داشته باشه که اسمش شبیه سازی نیست !

مسئله اصلی این جا هستش که PC  در حال جلو رفتن هستش . خیلی از چیزهایی که یک روز در دسترس نبودن الان کاملا ممکن شده اند . پس این مورد هم میتونه ممکن بشه مگر این که شما از آینده خبر داشته باشید !

..............................................................................................

در مورد P47 گرچه منظور من چیز دیگه ای بود و صرفا خواستم مقدار پیشرفت رو نشون بدم با این حال اگر کامل متن خبر رو کامل  خونده بودید بنده رو به بی اطلاعی از نحوی عملکرد پردازنده های گرافیکی نمی کردید . این قسمتی از متنی هستش که توی همون پست نوشتم :

با یک مقایسه متوجه می شویم در سوپرکامپیوتری که سال 2007 رونمایی شد 128,000 هسته به کار رفته است ( 64,000 عدد CPU دو هسته ای ) در سوپرکامپیوتر فعلی تنها 640 هسته با کار رفته است ( 20 عدد CPU با 32 هسته ) درواقع ای ام دی تعداد هسته ها را 200 بار کم کرده است ! اما بازهم پرفورمنس بسیار بالایی را شاهد هستیم . به نظر میرسد که قدرت اصلی Project 47 نه از CPU ها که از GPU ها تامین می شود . شرکت محبوب ای ام دی موفق شده است با بکارگیری فناوری وگا در ساخت این سوپرکامپیوتر قدرت پردازشی این هیولا را به شدت افزایش دهد . به نظر میرسد کل پروژه وگا نگاهی بسیار ویژه به محاسبات داشته و گیمینگ برای این GPU ها در مرحله دوم اهمیت است ! درواقع ستاره درخشنده Project 47 را می توان GPU ها Radeon دانست .

 

اساسا کسی مدعی نشد که ای ام دی قدرت CPU هاش رو 200 برابر کرده . صحبت سر این بود که ای ام دی موفق شده با بکارگیری فناوریهای جدید و استفاده از GPU در ساختار P47 دست به یه پیشرفت اساسی بزنه :

Project 47 پس از حدود 10 سال عرضه می شود و حدود 98 درصد مصرف کمتری دارد و 99.93 درصد فضای کمتری اشغال می کند .

 

ای ام دی از اون موقع تا الان 2 نسل CPU و یک نسل GPU طراحی کرده . از 14 نانومتر به 7 نانومتر رفته و فقط در دسکتاپ با 750 دلار ، پردازنده 16 هسته 32 ترد عرضه کرده که بسیاری از رکورد ها رو جا به جا کرده . خیلی واضحه که اگر الان بخواد یه پروژه جدید رو لانچ کنه قدرتش چقدر بیشتر میشه . وقتی ما با چنین پیشرفتی رو به رو هستیم شبیه سازی PS3 کاملا ممکن به نظر میاد . حالا هرچی میخواد فناوریش موقع لانچ پیشرفته باشه .

ویرایش شده توسط big VULTURE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

اگر قرار بود همه ویژگی های معماری پردازنده PS3 در CPU های فعلی وجود داشته باشه که ما 10 سال پیش با سری فنوم بازی های PS3 رو روی PC اجرا می کردیم . اساسا شبیه ساز یعنی همین . بتونی از طریق طرفندهایی اون فناوری هایی که در دسترست نیستند رو شبیه سازی کنی . اگر وجود داشته باشه که اسمش شبیه سازی نیست !

مسئله اصلی این جا هستش که PC  در حال جلو رفتن هستش . خیلی از چیزهایی که یک روز در دسترس نبودن الان کاملا ممکن شده اند . پس این مورد هم میتونه ممکن بشه مگر این که شما از آینده خبر داشته باشید !

..............................................................................................

در مورد P47 گرچه منظور من چیز دیگه ای بود و صرفا خواستم مقدار پیشرفت رو نشون بدم با این حال اگر کامل متن خبر رو کامل  خونده بودید بنده رو به بی اطلاعی از نحوی عملکرد پردازنده های گرافیکی نمی کردید . این قسمتی از متنی هستش که توی همون پست نوشتم :

با یک مقایسه متوجه می شویم در سوپرکامپیوتری که سال 2007 رونمایی شد 128,000 هسته به کار رفته است ( 64,000 عدد CPU دو هسته ای ) در سوپرکامپیوتر فعلی تنها 640 هسته با کار رفته است ( 20 عدد CPU با 32 هسته ) درواقع ای ام دی تعداد هسته ها را 200 بار کم کرده است ! اما بازهم پرفورمنس بسیار بالایی را شاهد هستیم . به نظر میرسد که قدرت اصلی Project 47 نه از CPU ها که از GPU ها تامین می شود . شرکت محبوب ای ام دی موفق شده است با بکارگیری فناوری وگا در ساخت این سوپرکامپیوتر قدرت پردازشی این هیولا را به شدت افزایش دهد . به نظر میرسد کل پروژه وگا نگاهی بسیار ویژه به محاسبات داشته و گیمینگ برای این GPU ها در مرحله دوم اهمیت است ! درواقع ستاره درخشنده Project 47 را می توان GPU ها Radeon دانست .

 

اساسا کسی مدعی نشد که ای ام دی قدرت CPU هاش رو 200 برابر کرده . صحبت سر این بود که ای ام دی موفق شده با بکارگیری فناوریهای جدید و استفاده از GPU در ساختار P47 دست به یه پیشرفت اساسی بزنه :

Project 47 پس از حدود 10 سال عرضه می شود و حدود 98 درصد مصرف کمتری دارد و 99.93 درصد فضای کمتری اشغال می کند .

 

ای ام دی از اون موقع تا الان 2 نسل CPU و یک نسل GPU طراحی کرده . از 14 نانومتر به 7 نانومتر رفته و فقط در دسکتاپ با 750 دلار ، پردازنده 16 هسته 32 ترد عرضه کرده که بسیاری از رکورد ها رو جا به جا کرده . خیلی واضحه که اگر الان بخواد یه پروژه جدید رو لانچ کنه قدرتش چقدر بیشتر میشه . وقتی ما با چنین پیشرفتی رو به رو هستیم شبیه سازی PS3 کاملا ممکن به نظر میاد . حالا هرچی میخواد فناوریش موقع لانچ پیشرفته باشه .

خب شبیه ساز تا یه جایی میتونه پیش بره!
شما نمیتونید دستوراتی که پردازنده ساپورت نمیکنه رو بهش اضافه کنید(مثلا سیستم عامل میگو meego نمیتونه روی پردازنده‌ای که از SSSE3 استفاده نمیکنه(درواقع این دستور رو نداره) اجرا بشه مهم نیست مستقیم یا به صورت ویرچوالباشه بحث منم همین بود)

خیر از اینده خبر ندارم ولی محدودیت های پلتفرم حال حاضر و دورنمای اون رو میشناسم و میتونم یه پیشبینی هایی بکنم

منم شما رو متهم به بی اطلاعی نکردم(به صورت عمومی گفتم)

در کل از حدود سال ۲۰۰۶−۲۰۰۷ بود فکر کنم(مطمئن نیستم) ابر رایانه ها به سمت استفاده از پردازنده‌های گرافیکی به جهت موازی سازی پیش رفتن و خب این کار چیز جدیدی نیست(شاید برای ای ام دی جدید باشه) حرف من هم تمام و کمال همین است. مثلا ابرکامپیوتر Jaguar در سال ۲۰۱۶ با گرافیک های تایتان انویدیا به روز شده بود تا قدرت اون از 17.59 petaFLOPS به  27 petaFLOPS برسه 

الان هم دو ابر رایانه قدرتمند دنیا بر اساس پردازنده POWER9 و گرافیک Tesla V100 انویدیا هستند.

تو جمله آخرتون هنوز متوجه نشدید بحث اصلا سر پیشرفته بودن نیست بحث سر عدم وجود هست. عدم وجودی که نمیتونه جبران بشه(به دلایل محتلف)

ویرایش شده توسط MojArch
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، MojArch گفته است :

خب شبیه ساز تا یه جایی میتونه پیش بره!
شما نمیتونید دستوراتی که پردازنده ساپورت نمیکنه رو بهش اضافه کنید(مثلا سیستم عامل میگو meego نمیتونه روی پردازنده‌ای که از SSSE3 استفاده نمیکنه(درواقع این دستور رو نداره) اجرا بشه مهم نیست مستقیم یا به صورت ویرچوالباشه بحث منم همین بود)

خیر از اینده خبر ندارم ولی محدودیت های پلتفرم حال حاضر و دورنمای اون رو میشناسم و میتونم یه پیشبینی هایی بکنم

منم شما رو متهم به بی اطلاعی نکردم(به صورت عمومی گفتم)

در کل از حدود سال ۲۰۰۶−۲۰۰۷ بود فکر کنم(مطمئن نیستم) ابر رایانه ها به سمت استفاده از پردازنده‌های گرافیکی به جهت موازی سازی پیش رفتن و خب این کار چیز جدیدی نیست(شاید برای ای ام دی جدید باشه) حرف من هم تمام و کمال همین است. مثلا ابرکامپیوتر Jaguar در سال ۲۰۱۶ با گرافیک های تایتان انویدیا به روز شده بود تا قدرت اون از 17.59 petaFLOPS به  27 petaFLOPS برسه 

الان هم دو ابر رایانه قدرتمند دنیا بر اساس پردازنده POWER9 و گرافیک Tesla V100 انویدیا هستند.

تو جمله آخرتون هنوز متوجه نشدید بحث اصلا سر پیشرفته بودن نیست بحث سر عدم وجود هست. عدم وجودی که نمیتونه جبران بشه(به دلایل محتلف)

بازی روی PC اجرا شده . پس همه فناوریهای مورد نیاز و اساسی یا وجود دارن یا شبیه سازی شدن . بحث بنده هم همینه !

سازنده شبیه ساز PS3 کسی هست که هم از عملکرد پردازنده PS3 اطلاع کافی داشته هم برنامه نویس خوبی بوده و این توانایی رو در خودش و پردازنده های فعلی دسکتاپ دیده که بتونن از پس اجرای بازیهای PS3 بر بیان و در این کار هم موفق بوده هرچند این موفقیت کامل نیست و به 9 فریم محدود شده .

 

...............................................

 

نکته دیگه این که بسیاری از فناوری های مخصوص یک شرکت در محصولات یک شرکت دیگه هم پیدا میشه اما با اسم متفاوت و عملکرد متفاوت .

مثلا فناوری هسته مجازی که هم اینتل داره هم ای ام دی . این دو فناوری گرچه به دو شکل متفاوت توسعه پیدا کرده و 2 اسم متفاوت داره اما خروجی ( تقریبا ) یکسانی دارن . یا فناوری G-Sync و FreeSync . این دو فناوری برای یک هدف ساخته شده اند . درسته که با هم تفاوت های اساسی دارن و بجز خروجی ( تقریبا یکسان ) عملا هیچ شباهتی به هم دیگه ندارن اما تا حدودی به جای هم دیگه میتونن مورد استفاده قرار بگیرن . تا حدی که انویدیا موفق شده از مانیتورهای FreeSync برای بهبود عملکرد گرافیک های خودش استفاده کنه درحالی که از نقطه نظر سخت افزاری این مورد باید غیر ممکن باشه . من مدعی نیستم که شبیه ساز PS3 حتما موفق میشه اما با توجه به نسخه اولیه این احتمال رو کاملا ممکن می دونم .

ویرایش شده توسط big VULTURE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 

بنده هنوز heavy rain و beyond two souls رو بازی نکردم. میخواستم بپرسم مثل last of us هستن؟ یا مثل اون ترسناک نیستن ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 31 دقیقه قبل، SHAKIB گفته است :

درود

 

بنده هنوز heavy rain و beyond two souls رو بازی نکردم. میخواستم بپرسم مثل last of us هستن؟ یا مثل اون ترسناک نیستن ...

شبیه بازی fahrenheit یا indigoprophecy هستن،cut scene ودکمه بازی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

باز هم اشاره های راک استار به نسخه ی رایانه های شخصی بازی Red Dead Redemption II رؤیت شد | در کد های برنامه ی Social Club راک استار کد های مربوط به نسخه ی پی سی این بازی مشاهده شده که می توان با قاطعیت گفت که تا پایان سال جاری شاهد معرفی این بازی برای رایانه های شخصی خواهیم بود

@GamersParadise

یعنی فیلم کردن ملتی رو  ، اگه اومد که دیگه نور علی نور ، البته باید صبر کنیم کرک بشه ، ولی چه کیفیتی بده روی کامپیوتر 😁

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اینقدر سر کنسول و PC بحث نکنین، پس فردا یهو یکی میاد میگه جفتشون "حَلام" است!:(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، silvermanhhh گفته است :

شبیه بازی fahrenheit یا indigoprophecy هستن،cut scene ودکمه بازی

🤣

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، behnamalizade69 گفته است :

باز هم اشاره های راک استار به نسخه ی رایانه های شخصی بازی Red Dead Redemption II رؤیت شد | در کد های برنامه ی Social Club راک استار کد های مربوط به نسخه ی پی سی این بازی مشاهده شده که می توان با قاطعیت گفت که تا پایان سال جاری شاهد معرفی این بازی برای رایانه های شخصی خواهیم بود

@GamersParadise

یعنی فیلم کردن ملتی رو  ، اگه اومد که دیگه نور علی نور ، البته باید صبر کنیم کرک بشه ، ولی چه کیفیتی بده روی کامپیوتر 1f601.png

گور باباش میخواد بده میخواد نده

نسخه اولشو بازی نکردیم مگه موردیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...