رفتن به مطلب

Recommended Posts

در در 13 تیر 1398 در 09:57، big VULTURE گفته است :

بازی روی PC اجرا شده . پس همه فناوریهای مورد نیاز و اساسی یا وجود دارن یا شبیه سازی شدن . بحث بنده هم همینه !

سازنده شبیه ساز PS3 کسی هست که هم از عملکرد پردازنده PS3 اطلاع کافی داشته هم برنامه نویس خوبی بوده و این توانایی رو در خودش و پردازنده های فعلی دسکتاپ دیده که بتونن از پس اجرای بازیهای PS3 بر بیان و در این کار هم موفق بوده هرچند این موفقیت کامل نیست و به 9 فریم محدود شده .

سلام

دقیقا دلیل محدود شدن به ۹ فریم عدم وجود پایپ لاین هایی هست که بتونن جریان(Stream) دیتای مورد نیاز رو ایجاد کنن. ببینید کنسول PS3 کلا بر اساس جریان اطلاعات کارمیکنه که اصلا این ساختار در PC وجود نداره و با توجه به اونچه بیس X86 و X64 هست نمیتونن هرگز به این شیوه دست پیدا کنن مگر اینکه بخوان کلا پردازنده رو از بیس دوباره بسازن(یعنی از اول با این ایده بیان بسازن) به همین دلیل هم هست که یه پردازنده Power 9 میتونه ۴ نخ رو به صورت همزمان اجرا کنه(حالا گیر ندید این رو برای درک ساده گفتم وگرنه از طریق out of order execution اجرا میکنه)

طبق چیزی که من میبینم حالا حالاها این بازیها به فریم های بالا نخواهند رسید(تقریبا هیچ وقت)

 

...............................................

 

نکته دیگه این که بسیاری از فناوری های مخصوص یک شرکت در محصولات یک شرکت دیگه هم پیدا میشه اما با اسم متفاوت و عملکرد متفاوت .

مثلا فناوری هسته مجازی که هم اینتل داره هم ای ام دی . این دو فناوری گرچه به دو شکل متفاوت توسعه پیدا کرده و 2 اسم متفاوت داره اما خروجی ( تقریبا ) یکسانی دارن . یا فناوری G-Sync و FreeSync . این دو فناوری برای یک هدف ساخته شده اند . درسته که با هم تفاوت های اساسی دارن و بجز خروجی ( تقریبا یکسان ) عملا هیچ شباهتی به هم دیگه ندارن اما تا حدودی به جای هم دیگه میتونن مورد استفاده قرار بگیرن . تا حدی که انویدیا موفق شده از مانیتورهای FreeSync برای بهبود عملکرد گرافیک های خودش استفاده کنه درحالی که از نقطه نظر سخت افزاری این مورد باید غیر ممکن باشه . من مدعی نیستم که شبیه ساز PS3 حتما موفق میشه اما با توجه به نسخه اولیه این احتمال رو کاملا ممکن می دونم .

بله حرفتون صحیح اما مواردی که مثال زدید دو نوع فرمولاسیون متفاوت برای یک ساختار هستند نه دو ستاختار متفاوت(دقیقا در PS3 و پردازنده اون به نسبت PC و پردازندش دو ساختار متفاوت رو داریم)

به هر حال من به عنوان یه گیمر(هم پی سی هم کنسول) خوشحال میشم هر پیشرفتی صورت بگیره

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 ساعت قبل، HosseinKm گفته است :

شما لطف دارید🤗

IMG_20190705_025920.jpg

این میگه 73 روزه اومده کرک نشده نه اینکه 73روز دیگه میشه.

---------------------

در مورد این red dead2 بگم که همچین آش دهن سوزی حقیقتش نبودکه اینقد منتظرشین. من بیشتر چندساعت نتونستم بازی کنم زود فروختمش. جزئیات و دیالوگا و شخصیتا جالبن ولی واقعا حال نمیداد بازیش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، alireza fattahi گفته است :

این میگه 73 روزه اومده کرک نشده نه اینکه 73روز دیگه میشه.

---------------------

در مورد این red dead2 بگم که همچین آش دهن سوزی حقیقتش نبودکه اینقد منتظرشین. من بیشتر چندساعت نتونستم بازی کنم زود فروختمش. جزئیات و دیالوگا و شخصیتا جالبن ولی واقعا حال نمیداد بازیش

این بازی دقیقا ۵ ساعت اولش به شدت خسته کنندس بعد از اون اوضاع رو به خوبی میره!

فک کنم شما نتونستید این چندساعت اول رو تحمل کنید!:67_head_bandage:

ویرایش شده توسط MojArch
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، MojArch گفته است :

این بازی دقیقا ۵ ساعت اولش به شدت خسته کنندس بعد از اون اوضاع رو به خوبی میره!

فک کنم شما نتونستید این چندساعت اول رو تحمل کنید!:67_head_bandage:

شاید. ولی بهرحال هیچ جوره سیستم تیراندازیشو نمیشد تحمل کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 15 تیر 1398 در 01:01، MojArch گفته است :

این بازی دقیقا ۵ ساعت اولش به شدت خسته کنندس بعد از اون اوضاع رو به خوبی میره!

فک کنم شما نتونستید این چندساعت اول رو تحمل کنید!:67_head_bandage:

ببین این مسائل کلا سلیقه ای هست بنده با اینکه red dead redemptionرو خیلی دوست داشتم ولی با علم به اینکه قرار بزودی عرضه بشه بازم پی اس فور رو فروختم،شخصا اصلا از بازی های اوپن ورد جدید دیگه خوشم نمیاد احساس میکنم برای من دیگه بسه

ولی هنوز دوست دارم  beyond two soulsوheavy rainبرم

ویرایش شده توسط Coffee Addicted
لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم همین حس رو دارم که دیگه این بازیای اپن وورد بیش از حد وقتمو میگیرن با کانتنت های بیش از حد و تکراری. دلم واقعا از این بازیای با فضای محدود مث قسمت اول بتمن آرخام و دیوز اکس خواست.

red dead2 علاوه بر اینکه کلی وقتتو با مپ بسیار بزرگش میگیره انیمیش ها و دیالوگاشم تا میتونن وقتتو میگیرن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 ساعت قبل، alireza fattahi گفته است :

شاید. ولی بهرحال هیچ جوره سیستم تیراندازیشو نمیشد تحمل کرد

اره اینو موافقم سیستم تیر اندازیش اصلا جالب نیست(البته قلقش دست ادم بیاد یکم قابل تحمل میشه ولی بهتر نمیشه)

در 16 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

ببین این مسائل کلا سلیقه ای هست بنده با اینکه red dead redemptionرو خیلی دوست داشتم ولی با علم به اینکه قرار بزودی عرضه بشه بازم پی اس فور رو فروختم،شخصا اصلا از بازی های اوپن ورد جدید دیگه خوشم نمیاد احساس میکنم برای من دیگه بسه

والا دوست دارم بازم beyond two soulsوheavy rainبرم

اها از اون لحاظ!
خب سلیقتون احتمالا در طول زمان تغییر کرده!

به نظرم با هرچی حال میکنی همون رو استفاده کن و لذت ببر!♥️

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 12 تیر 1398 در 12:46، big VULTURE گفته است :

 

 

در PC ما غیر ممکن نداریم .

هیچ اهمیتی نداره که معماری چند سال پیش چقدر پیشرفته بوده . الان یه معماری سطح پایین محسوب میشه .

این یه نمونه کوچیک پیشرفت سخت افزاری هستش :

 

 

مشکل پردازنده های فعلی در ساپورت نامناسب بازی های PS3 بیشتر از هر چیزی نرم افزاری هستش . وقتی نرم افزار نویس موفق شده بازی رو اجرا کنه پس اصل کار انجام شده و تمام مشکلات اصلی رفع شده اند . فقط مونده بهینه سازی .

بحث ارزش هزینه و ... جدا هستش اما این پروژه میتونه موفق بشه ( چنانچه همین الان هم تا حدودی موفق بوده و بازی اجرا شده ) .

کاملا غلط هست

موتور بازی ای که برای اون پردازنده توسعه داده شده از بیس با همون معماری مچ هست و کل فرایند پردازشش (از تقسیم بندی اطلاعات  و نحوه پردازش و ..)برای اون معماری نوشته شده و اصلا قابل اجرا در هیچ معماری پردازشی دیگه ای نیست

حالا بله میشه به صورت نرم افزاری شبیه سازی  کرد و یه جاهایی سر سیستم رو گول زد  ولی  این پردازش فقط زمانی پرفورمنس خوب میده که با همون نحوه پردازش انجام بشه   (نمونه مثال:اجرای a sync compute به صورت نرم افزاری در کارت های نسل مکسول2 انویدیا-رهگیری پرتو نور در کارت پاسکال)

شما با شبیه سازی مطمعنن نمیتونی پرفورمنس  پردازشی یه معماری دیگه رو در معماری حاضر  داشته باشی چون اگه اینجور بود که سازنده دیوانه نبود هزینه های هنگفت انجام بده با 4تا غول فناوری قرارداد ببنده و یه سیستم جدید با معماری انحصاری تولید کنه خوب هرچی تو ذهنش بود با معماری amd64 به طور شبیه سازی پیاده میکرد و این همه هزینه رو بابتش نمیداد

بله شما میتونی به سورس بازی دسترسی داشته باشی  و دوباره از 0 برای معماری دلخواه کدشو بزنی

ولی با شبیه سازی واقعا نمیشه مثل این میمونه شما بخوای با پرفورمنس یکسان بیای دیتا های پردازش موازی  رو به صورت سریالی  رید و رایت کنی  البته این فقط یه مثال برای فهم بود

مثلا شبیه ساز  اندروید تو pc همیشه منبع سخت افزاری قدرتمندی میخواسته درصورتی که خود سیستم عامل اندروید روی دیوایس هایی با معماری arm (که در حد اندازه معماری x86 نیست) به راحتی ران میشه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 12 تیر 1398 در 15:18، MojArch گفته است :

منتها ایراد پردازنده های گرافیکی که مانع از حرکت تمام و کمال شرکت ها برای استفاده صرف از اونها در ابر رایانه ها میشه عدم توانایی در محاسبه مقادیر پیچیده منطقی هست. در واقع کارت گرافیک محاسبات بسیار ساده‌ای رو میتونه به تعداد بسیار بالا انجام بده.(حسب تجربه خودم کدی که روی یه سیستم با پردازنده 7700K اور شده در طی ۳۰ روز اجرا میشه رو میشه روی گراف تایتان ایکس(نسخه اولیه قبل از پاسکال) طی ۱۰ روز انجام داد!)

این صحبت شمام تقریبا غلطه

یکی از ایرادات گرافیک ها اینه برای دستیابی به پرفورمنس باید دیتاها مستقل از هم باشن و وابستگی به هم نداشته باشن برای همین برای پردازش محاسباتی مستقل مثل ماتریس ها و رندرینگ خیلی کارامد تر از پردازنده  هستن تو هوش مصنوعی هم همینطور

حالا من اطلاعی از مدار منطقی گرافیک ندارم در چه حدی هست ولی هر هسته جریانیش به دلیل فرکانس کمتر و ipc کمتر و معماری پردازشی متفاوت کاملا از سیپیو ضعیف تر هست

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 12 تیر 1398 در 17:20، big VULTURE گفته است :

با یک مقایسه متوجه می شویم در سوپرکامپیوتری که سال 2007 رونمایی شد 128,000 هسته به کار رفته است ( 64,000 عدد CPU دو هسته ای ) در سوپرکامپیوتر فعلی تنها 640 هسته با کار رفته است ( 20 عدد CPU با 32 هسته ) درواقع ای ام دی تعداد هسته ها را 200 بار کم کرده است ! اما بازهم پرفورمنس بسیار بالایی را شاهد هستیم . به نظر میرسد که قدرت اصلی Project 47 نه از CPU ها که از GPU ها تامین می شود . شرکت محبوب ای ام دی موفق شده است با بکارگیری فناوری وگا در ساخت این سوپرکامپیوتر قدرت پردازشی این هیولا را به شدت افزایش دهد . به نظر میرسد کل پروژه وگا نگاهی بسیار ویژه به محاسبات داشته و گیمینگ برای این GPU ها در مرحله دوم اهمیت است ! درواقع ستاره درخشنده Project 47 را می توان GPU ها Radeon دانست .

ببینید اصلا داستان چیز دیگست

این چیزی که شما مثال زدید باید براش کدنویسی خاص انجام بشه یعنی یه ظرفیت بزرگ داری ولی باید کد مخصوصشو استفاده کنی تا بتونی از ظرفیتش استفاده کنی و در حقیقت اینجا opencl باید کد بزنی

قطعا کدهایی که  برای اون سیستم اولی نوشته شده رو در سیستم دومی اجرا کنی اگه ارور نده فقط میتونه 640 هسته استفاده کنه و بس واین گرافیکه بدون استفادست

در در 12 تیر 1398 در 17:20، big VULTURE گفته است :

وقتی ما با چنین پیشرفتی رو به رو هستیم شبیه سازی PS3 کاملا ممکن به نظر میاد . حالا هرچی میخواد فناوریش موقع لانچ پیشرفته باشه .

باز نشد دیگه !!!

ببینید شما دارید با ترفند نحوه پردازش رو شبیه سازی میکنید

اون بازی اول و اخر داره دیتا هاشو به صورتی که برای معماری ps3 استفاده میشه تقسیم بندی و  ارسال میکنه و شبیه ساز اون دیتاهارو با تبدیل کردن داره به سیپیو و گرافیک میده تا بتونه پردازش بشه

خوب اینجا مشخصه بازم چیزی تغیر نمیکنه

بله شاید در معماری جدید مثلا اینتل که ipc زیاد میشه پرفورمنس بره بالا ولی بازم پرفورمنس اون معماری رو نمیگیره و به اصطلاح بار پردازشی الکی رو دوششه و اوردر زمانی بسیار بالایی داره و اگه اون کدبرای این معماری ساخته بشه قطعا بسیار بهینه تره

مثال ساده بزنم مثل پیاده سازی صف با ارایه و پیاده سازی صف  با لینک لیست هست  که شما برای حذف کردن یه داده از صف در ارایه باید هی شیفت بدید (اوردر زمانی بسیار بالا در طول های زیاد)ولی در لینک لیست فقط کافیه ادرس رو حذف کنید

حالا شاید با یه سوپر کامپیوتر پیاده سازی  اون صف با ارایه مثل اب خوردن باشه ولی در محاسبات  پارامتری قطعا لینک لیست اوردر زمانی بسیار کمتری داره یعنی اگه همین لینک لیست رو سوپرکامپیوتر اجرا کنیش بازم از اون ارایه به صرفه تره و تفاوت بازم احساس میشه

در شبیه سازی هم همینطوره اوردر زمانی ها متفاوت هست چون ساختار ها متفاوته 

شما شاید باید n سال وایسی که بازی n سال پیش روی  یه فناوری جدید اجرا بشه؟!

خوب مسخرست....این قدرت رو شاید نشون بده ولی فرض کنید همون معماری powerpc هم پا به پای معماری x86 بیاد جلو بعد حالا بازی n سال پیش رو  روی همین معماری اجرا کنیم باز این معماری برنده هست نسبت به سیپیو pc در همون دوره

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 13 تیر 1398 در 09:57، big VULTURE گفته است :

تا حدی که انویدیا موفق شده از مانیتورهای FreeSync برای بهبود عملکرد گرافیک های خودش استفاده کنه درحالی که از نقطه نظر سخت افزاری این مورد باید غیر ممکن باشه

خیر این فناوری (freesync)نرم افزاری بوده  یعنی نیاز به سخت افزار خاصی در مانیتور نداره

فناوری gsync نیاز به سخت افزار داره : یک فناوری تجاری (غیر رایگان) است و تولید‌کنندگان دستگاه‌ها برای بهره گرفتن از آن علاوه‌ بر استفاده از یک ماژول سخت افزاری خاص در نمایشگر خود باید مبلغی بابت امتیاز استفاده از فناوری به انویدیا پرداخت کنند. برای مثال، چیپ G-Sync استفاده‌شده در نمایشگرهای مجهز به ۷۶۸ مگابایت رم DDR3 برای ذخیره کردن فریم‌های قدیمی است و همچنین می‌تواند با آنالیز فریم‌ریت دریافتی، تغییرات آن در آینده را پیش‌بینی و مانیتور را برای ریفرش‌ریت متناسب با فریم‌ریت، از پیش آماده کند.

FreeSync نام فناوری ریفرش‌ریت متغیر AMD است که در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان پاسخی به فناوری G-Sync انویدیا معرفی شد. Freesync (همان‌طور که از نامش پیدا است) بر‌خلاف G-Sync کاملا رایگان است و برای بهره‌گیری از آن تنها سخت‌افزار به‌کاررفته در درگاه دیسپلی‌پورت ۱.۲ کفایت می‌کند. در ساخت نمایشگرهای FreeSync نه نیازی به استفاده از ماژول سخت‌افزاری اختصاصی وجود دارد و نه نیازی به پرداخت هزینه‌ی امتیاز به AMD.

حالا چرا تا الان انویدیا این کارو نکرده به علت اینه خودش gsync داشت و هزینه ای که براش کرده بود تبدیل به ضرر میشد

اگه درست متوجه شده باشم بازم از دید عملکردی باهم فرق دارن یعنی امکان نداره مانیتور freesync باشه و قابلیت gsync هم داشته باشه

احتمالا یه پشت پرده ای داره ولی در نتیجه میشه گفت عملکردی نزدیک به gsync داره

میگم 100درصد یه پشت پرده ای داره

باید بررسی کنم اینو

 

 

 

 

ویرایش شده توسط memex
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، memex گفته است :

این صحبت شمام تقریبا غلطه

یکی از ایرادات گرافیک ها اینه برای دستیابی به پرفورمنس باید دیتاها مستقل از هم باشن و وابستگی به هم نداشته باشن برای همین برای پردازش محاسباتی مستقل مثل ماتریس ها و رندرینگ خیلی کارامد تر از پردازنده  هستن تو هوش مصنوعی هم همینطور

حالا من اطلاعی از مدار منطقی گرافیک ندارم در چه حدی هست ولی هر هسته جریانیش به دلیل فرکانس کمتر و ipc کمتر و معماری پردازشی متفاوت کاملا از سیپیو ضعیف تر هست

 

 

 

اجباری به مستقیم بودنشون نیست و میتونن وابسته هم باشن(طی مثالی که زدم متوجه این امر شدم) اگه با کودا کار کرده باشید میدونید میشه هر سیکل رو به ریز سیکل هایی تبدیل کرد که این قضیه رو کاملا پوشش میده!(کد پیچیده میشه و در موقع دیباگ کردن ادمو بیچاره میکنه اما از اون ور میتونی مقادیر ممیز شناور وابسته به هم داشته باشی)

اما بحث مدار منطقی ، کلا GPU برای درک اینکه مثلا عدد ۳ بزرگتر از ۲ هست هیچ راهکاری نداره(البته این مورد شامل GPGPU ها نمیشه)

اگر قیمت یه Knights Mill (KML) حدود ۷۰۰۰ دلار نبود من میتونستم همون محاسباتی که ۱۰ روز طول میکشید رو نزدیک ۱ روز یا حتی کمتر تموم کنم!:61_sob:(حالا از ماکه یه چندسالی گذشت بعدیا هم نمیتونن از این قدرت استفاده کنن چون اینتل تولید این many possessor ها رو پایان داد)

ویرایش شده توسط MojArch
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، MojArch گفته است :

اجباری به مستقیم بودنشون نیست و میتونن وابسته هم باشن

اره ولی دیگه چون تاخیر به وجود میاد و یه هسته منتظر هسته دیگه باید بمونه عملکرد میشه تک هسته و پرفورمنس داغون میشه

پایان داده ولی الان پردازش ابری به وجود اومده و اگه کار نظامی نباشه خیلی راحت جوابگو هست و با پرداخت مبلغی میشه کمتر از چند روز محاسبات سنگین انجام داد

خیلی دوست دارم بیشتر صحبت کنیم

پ.خ میکنم

ویرایش شده توسط memex
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

من انتی لگ رو تست کردم

3-تا10 فریم بیشتر میده

دما هم تو این درایور افزایش پیدا کرده

خلاصه که فک کنم تا چندی دیگه باید به 1070 و 1070ti برسه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، memex گفته است :

اره ولی دیگه چون تاخیر به وجود میاد و یه هسته منتظر هسته دیگه باید بمونه عملکرد میشه تک هسته و پرفورمنس داغون میشه

پایان داده ولی الان پردازش ابری به وجود اومده و اگه کار نظامی نباشه خیلی راحت جوابگو هست و با پرداخت مبلغی میشه کمتر از چند روز محاسبات سنگین انجام داد

خیلی دوست دارم بیشتر صحبت کنیم

پ.خ میکنم

میشه چکیده صحبتاتون در پ.خ رو اینجاهم قرار بدید که ما هم استفاده ببریم ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، ASTS گفته است :

میشه چکیده صحبتاتون در پ.خ رو اینجاهم قرار بدید که ما هم استفاده ببریم ^_^

باشه فعلا صحبتی انجام نشده

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان گرام این بازی مترو چهار پنج تا ارور اینطوری میده؟

Untitled.png.e5fbe172f3c800b58ea940e16027e4ed.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 32 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

دوستان گرام این بازی مترو چهار پنج تا ارور اینطوری میده؟

این رو نصب کن ببین فایده داره یا نه :

https://fileniko.com/entry/45053

.

ویرایش شده توسط big VULTURE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، big VULTURE گفته است :

این رو نصب کن ببین فایده داره یا نه :

https://fileniko.com/entry/45053

.

😮Yes !با نصب این بازی اجرا شد،دستت درد نکنه😁

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 ساعت قبل، memex گفته است :

اره ولی دیگه چون تاخیر به وجود میاد و یه هسته منتظر هسته دیگه باید بمونه عملکرد میشه تک هسته و پرفورمنس داغون میشه

پایان داده ولی الان پردازش ابری به وجود اومده و اگه کار نظامی نباشه خیلی راحت جوابگو هست و با پرداخت مبلغی میشه کمتر از چند روز محاسبات سنگین انجام داد

خیلی دوست دارم بیشتر صحبت کنیم

پ.خ میکنم

این تاخیر اونقدر نیست که بگی یهویی پردازشت نصف بشه

چون وقتی استریم دیتا داری و از اونور کودا هم بهت یه سری اپشن ها برای تایین تاخیر سیکل میده میشه به نوعی برنامه ریزی کرد که این مقدار به حد اقل برسه(صفر نمیشه مگر اینکه GPGPU داشته باشی که بتونی از اجرای دستور خارج از نوبت بهره ببری out of order execution)

پردازش ابری هم مزایا و معایب خودشو داره(حقیقتش من زیاد پیگیر این موضوع نبودم) و اینکه تو ایران خیلی اوضاعش جالب نیست مثلا دانشگاه‌های امیر کبیر، تهران، صنعتی اصفهان و........ بهتون اجازه پردازش روی ابر رایانه هاشون رو میدن اما پرفورمنس این سیستمها اونقدر بالا نیست + هزینه زیاد با کارایی همخونی نداره و البته محدودیت تایم هم دارن

پیامتون رو جواب دادم

در 17 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

دوستان گرام این بازی مترو چهار پنج تا ارور اینطوری میده؟

Untitled.png.e5fbe172f3c800b58ea940e16027e4ed.png

این اگه دقت کنی میگه فایل  msvcp140.dll یافت نشد!

ساختار کلی به شکل msvcpXXX.dll هست که msvcp میشه مخفف  Microsoft Visual C++ و اون عدد کنارش هم نسخشو تایین میکنه.

۸۰ برای نسخه ۲۰۰۵

۹۰ نسخه ۲۰۰۸

۱۰۰ نسخه ۲۰۱۰

۱۱۰ نسخه ۲۰۱۲

۱۲۰ نسخه ۲۰۱۳

و سر اخر هم ۱۴۰ نسخه ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ 

کافیه پکیجشو از سایت مایکروسافت بگیری و نصب کنی

ویرایش شده توسط MojArch
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، MojArch گفته است :

پردازش ابری هم مزایا و معایب خودشو داره(حقیقتش من زیاد پیگیر این موضوع نبودم) و اینکه تو ایران خیلی اوضاعش جالب نیست

نه اینی که من میگم مال خود شرکت انویدیا و گوگل بود اگه اشتباه نکنم

باتوجه  به حوزه شما از لحاظ امنیتی صلاح نیست ازش استفاده کنید 

البته همون تایتان هم 10روز جواب داده خیلی خوب بوده

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، memex گفته است :

نه اینی که من میگم مال خود شرکت انویدیا و گوگل بود اگه اشتباه نکنم

باتوجه  به حوزه شما از لحاظ امنیتی صلاح نیست ازش استفاده کنید 

البته همون تایتان هم 10روز جواب داده خیلی خوب بوده

 

خب اخه من اون موقع رو  many body کار نمیکردم + محدودیت نرم‌افزارمون تا ۲ میلیارد ذره اولیه بود الان خیلی بهتر شده و میشه تا ۲۰ میلیارد ذره اولیه رو بهش داد!

حساب کن میزان پردازش بیش از ۱۰۰ شاید ۱۰۰۰ برابر میشه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...