رفتن به مطلب

Recommended Posts

در 12 ساعت قبل، amir44 گفته است :

بله حرف شما کاملا درسته من روی فریم بالا بحثی ندارم. من بیشتر منظورم اون کسایی بود که به 20-30 میلی ثانیه تاخیر گیر می دن. اونو به طور علمی ثابت شده که درصد کمی از آدم ها متوجه می شن و حتی اگه متوجه هم بشن، همه نمی تونن به موقع عکس العمل نشون بدن. تاخیر دیدن و درک، تاخیر واکنش نشون دادن، تاخیر موس، تاخیر PC و.... همه اینا در مقابل پینگ ناچیزیه. 

همش با هم باید متناسب بشه 

موس با سرعت پاسخ مناسب کیبورد مکانیکی زیر 1ms 

مانیتور با هرتز بالا

pc با مشخصات مناسب و مچ 

بستن پردازش هایی که سیپیو رو مشغول میکنه

سیستم عامل سبک 

اینترنت و پینگ متناسب

میز و صندلی با ارتفاع و راحتی مناسب با شخص

زاویه دید مانیتور 

سطح زیر موس

بزرگی و سنگینی موس

و.....

برای همه ی اینا باید دست به جیب باشی و خرج کنی

به نظرم جدا از اینا باید ماهر هم باشی تا بتونی ازش درست استفاده کنی نه اینکه پشنگ باشی و اینارو داشته باشی

جدا از اینکه شخص باید رو مود هم باشه تا بتونه تمرکزشو حفظ کنه

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، ATER گفته است :

وقتی 300 فریم داره رندر میشه و 60 هرتز هست مانیتور تفاوتی توی روان بودن تصویر نداره 

ولی inputlag میاد پایین ویدئو رو ببین

دقیقا باهات موافقم تفاوتی نداره 

inputlag میاد پایین و اگه دراپ فریمی هم بخوره لگی احساس نمیشه چون بالاتر از نرخ تازه سازی مانیتوره

ولی 300تا معقول نیست دیگه الکی داره پردازش میکنه

بسته به نوع بازی باید تعیین بشه تو کانتر فکر نمیکنم دراپ فریم سنگینی رخ بده نهایت بزاری رو 90 کافیه

من معمولا رو 75 میزارم کلا فریم رو میبندم رو 75

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، mَd گفته است :

دقیقا باهات موافقم تفاوتی نداره 

inputlag میاد پایین و اگه دراپ فریمی هم بخوره لگی احساس نمیشه چون بالاتر از نرخ تازه سازی مانیتوره

ولی 300تا معقول نیست دیگه الکی داره پردازش میکنه

بسته به نوع بازی باید تعیین بشه تو کانتر فکر نمیکنم دراپ فریم سنگینی رخ بده نهایت بزاری رو 90 کافیه

من معمولا رو 75 میزارم کلا فریم رو میبندم رو 75

 

نه اتفاقات توی csgo راپ الکی خیلی زیاد هست 

یه نارنجک میترکه یهو 50 تا فریم میاد پایین :| 

ولی 300 رو همین جوری گفتن مبنا فریم بالا تر هست برای پایین امد inputlag

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، ATER گفته است :

یه نارنجک میترکه یهو 50 تا فریم میاد پایین :| 

 

با این کیفیت چجوری واقعا 🙂

بهینه سازی افتضاحه 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، mَd گفته است :

با این کیفیت چجوری واقعا 🙂

بهینه سازی افتضاحه 

 

نه

موضوع اینه خیلی خیلی به پردازش و فرکانس سی پی یو وابسته هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، mَd گفته است :

 

ولی اینکه 300 فریم برای 60 هرتز بزاری اصلا قابل درک نیست چون شما فقط 60 فریمشو خواهی دید اگه دراپ فریم اتفاق نیوفته هیچ فرقی نباید بینشون باشه

من که تاثیری حس نکردم 60 فریم با 300 فریم بر روی 60 هرتز 

باید بیشتر تحقیق کرد

سلام

اولی 300فریم/60هرتز    دومی 60فریم/60هرتز     

http://uupload.ir/view/v10x_img_3434.mov/

http://uupload.ir/view/x29q_img_3431.mov/

 

داخل اورواچ که من تست کردم خیلی تفاوت بین 60هرتز و 144 هرتز با 300فریم نیست ولی اگر fps رو لیمیت کنی به 60 بازی لگ/اسلوموشن میشه . 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، Aimbot گفته است :

سلام

اولی 300فریم/60هرتز    دومی 60فریم/60هرتز     

http://uupload.ir/view/v10x_img_3434.mov/

http://uupload.ir/view/x29q_img_3431.mov/

 

داخل اورواچ که من تست کردم خیلی تفاوت بین 60هرتز و 144 هرتز با 300فریم نیست ولی اگر fps رو لیمیت کنی به 60 بازی لگ/اسلوموشن میشه . 

 

 

 

 

خیلی تفاوت نیست؟ 

من 75 هرتز رو میفهمم رو 144 بازی کنم اصلا تا 1روز سمت 60 هرتز نمیتونم برم

اگه 60 هرتز باشی و رو 60 هم لیمیت کنی اسلو نمیشه مگه اینکه vsync فعال کنی که اون چون 58 فریم بشه رو 30 فریم رندر میکنه بازی اسلو میشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ATER گفته است :

نه

موضوع اینه خیلی خیلی به پردازش و فرکانس سی پی یو وابسته هست

فکر کنم نوع پردازشش رو تغیر ندادن و قدیمی مونده وگرنه یه انفجار ساده بدون هیچ تخریب و چیز خاصی نباید 50 تا دراپ بخوره

😐 والا بتل فیلد یه برج خراب میشه یه وسیله میترکه 5تا دراپ نهایت 10تا 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 ساعت قبل، ATER گفته است :

تو همین ویدئو هم نشون داد با این که مانیتور 60 هرتز بود ولی فریم روی 300 بود طرف بهتر عمل میکرد نسبت به زمانی که 60 هرتز بود و فریم روی 60 قفل بود چرا؟

چون تاخیر یا همون inputlag میاد پایین

آخه برادر مثلا لگ ورودی از 20 میلی ثانیه ( برای 60) می شه 4 میلی ثانیه (برای 240) حالا مثلا این تغییر حداکثر 20 میلی ثانیه  می خواد دنیا رو تکون بده؟ شاید برای خارجی ها با پینگ 30 درست باشه (بعید می دونم) ولی برای ما توی ایران با خراب بودن پینگ عادی  با سرورهای جهانی، اینو می پوشونه و چندان اهمیت نداره. 

البته اگه یه نفر از همین مقدار تاثیر روانی بگیره و باعث بشه با احساس بهتری بازی کنه و نتیجه بهتری بگیره.... خب شاید بد نباشه!😎

ویرایش شده توسط amir44
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 ساعت قبل، mَd گفته است :

همش با هم باید متناسب بشه 

....

برای همه ی اینا باید دست به جیب باشی و خرج کنی

به نظرم جدا از اینا باید ماهر هم باشی تا بتونی ازش درست استفاده کنی نه اینکه پشنگ باشی و اینارو داشته باشی

جدا از اینکه شخص باید رو مود هم باشه تا بتونه تمرکزشو حفظ کنه

آره اگه کلی نگاه کنی، خیلی گسترده تر از بحث سخت افزاره و همه اینا که شما گفتی و خیلی بیشتر رو هم شامل می شه ولی من بازم یه بخش عمده پینگ می دونم.

البته اون مد رو هم خیلی قبول دارم، آدم گرم شده باشه  و به قول ورزشکارها اون روز "روزش باشه" خخخخخ😆

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 دقیقه قبل، amir44 گفته است :

آخه برادر مثلا لگ ورودی از 20 میلی ثانیه ( برای 60) می شه 4 میلی ثانیه (برای 240) حالا مثلا این تغییر حداکثر 20 میلی ثانیه  می خواد دنیا رو تکون بده؟ شاید برای خارجی ها با پینگ 30 درست باشه (بعید می دونم) ولی برای ما توی ایران با خراب بودن پینگ عادی  با سرورهای جهانی، اینو می پوشونه و چندان اهمیت نداره. 

البته اگه یه نفر از همین مقدار تاثیر روانی بگیره و باعث بشه با احساس بهتری بازی کنه و نتیجه بهتری بگیره.... خب شاید بد نباشه!1f60e.png

اها اینم یه توضیح بدم

ببینید این فریم تایم هست یعنی زمان ساخت فریم

وقتی شما 60 فریم خروجی میگیری ازون 240 فریم 

انگار همون 60 فریم تولید شده پس هیچی به هیچی 

و اینکه برای 60 فریم زمان ساخت فریم 20 میلی نیست

ویرایش شده توسط mَd
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، Goorani___k65 گفته است :

چند وقت پیش یه مقاله خوندم در همین مورد

نوشته بود چشم اکثر افراد تا 90 فریم رو تشخیص میده

ولی یه سری تا 120 رو هم میتونن درک کنن

تعداد بسیار معدود و انگشت شماری هم حتی تا 300 فریمو میتونن تشخیص بدن

ولی تا حالا کسی پیدا نشده که بتونه بالاتر از این رو ...

حالا این آت و آشغال هایی مثل فورتنایت رو کار ندارم و نمیدونم با کارتای قوی میشه چند فریم گرفت

ولی اکثر بازی های به روز و معروف با قویترین کارت گرافیک موجود هم در حالت 4k زیر صد فریم میدن و خیلیاشون تو همون 60 فرم زاییدن و این روند هم همیشه ادامه خواهد داشت پس عملا تو خیلی بازی ها اصلا نمیتونیم تجربه 90 فریمم داشته باشیم چه برسه به فریم های بالای 100

پس دعا کنید سیستمتون 60 رو بکشه بقیش پیشکش

من 144 فریم دوتا بازی میکنم خیلی  فرق داره با وقتی که 60 فریم بازی میکنم زمین تا اسمون فرق میکنه واسم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، mَd گفته است :

همش با هم باید متناسب بشه 

موس با سرعت پاسخ مناسب کیبورد مکانیکی زیر 1ms 

مانیتور با هرتز بالا

pc با مشخصات مناسب و مچ 

بستن پردازش هایی که سیپیو رو مشغول میکنه

سیستم عامل سبک 

اینترنت و پینگ متناسب

میز و صندلی با ارتفاع و راحتی مناسب با شخص

زاویه دید مانیتور 

سطح زیر موس

بزرگی و سنگینی موس

و.....

برای همه ی اینا باید دست به جیب باشی و خرج کنی

به نظرم جدا از اینا باید ماهر هم باشی تا بتونی ازش درست استفاده کنی نه اینکه پشنگ باشی و اینارو داشته باشی

جدا از اینکه شخص باید رو مود هم باشه تا بتونه تمرکزشو حفظ کنه

 

 

 

در وهله اول پینگ باید باشه بعد سرعت موس و کیبورد 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 ساعت قبل، mَd گفته است :

اها اینم یه توضیح بدم

ببینید این فریم تایم هست یعنی زمان ساخت فریم

وقتی شما 60 فریم خروجی میگیری ازون 240 فریم 

انگار همون 60 فریم تولید شده پس هیچی به هیچی 

و اینکه برای 60 فریم زمان ساخت فریم 20 میلی نیست

مثال گفتم قطعا دقیقا 20 میلی ثانیه نیست ولی اینکه یه کمی اثر داره و توی یکی از این ویدیوهای یوتوب دیده بودم (فکر کنم برای جی 2 سنتی بود!)  اما  الان آدرسش دقیق یادم نیست ولی آنجا بعد بررسی مشخص شد که اجرای 240 فریم روی مانیتور 60hz یه برتری خیلی ناچیزی داره ( فریم ها همون 60 تاست  ولی تصویر که می بینید آپدیت تره.) فکر کنم برتری در حد همون 20 میلی بود که گفتم. در کل ارزش نداره. 

الان بهترین کار اینه که آدم یه مانیتور 144 داشته باشه و تظنیم های بازی رو انقدر کم کنه که اکثر مواقع بهش همون 144 رو بده. بیشتر از اون هر چی صرف کنیم نمی ارزه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، mَd گفته است :

خیلی تفاوت نیست؟ 

من 75 هرتز رو میفهمم رو 144 بازی کنم اصلا تا 1روز سمت 60 هرتز نمیتونم برم

اگه 60 هرتز باشی و رو 60 هم لیمیت کنی اسلو نمیشه مگه اینکه vsync فعال کنی که اون چون 58 فریم بشه رو 30 فریم رندر میکنه بازی اسلو میشه 

نسبت به وقتی که از 144هرتز اوردمش روی 60 نه . 

حرکت crosshair داخل ویدئو اسلوموشنی که فرستادم تا حدودی مشخص کرد که چقدر 300فریم روون تر هستش نسبت به 60fps/hz  ولی خب متاسفانه اینجا امکاناتمون در حد ltt نیست و باید با یک دست گوشی دستم میگرفتم با یک دست موس 🤣 به هر جهت این چیزی نیست که بخوای با ریاضی و میلی ثانیه و فیلم و .... نشونش بدی باید حتماً تجربه بشه.  

داخل سینگل پلیر تا حالا با fps پایین مشکلی نداشتم اما داخل اورواچ چرا. احتمالاً بخاطر اینکه اورواچ رو همیشه با فریم بالا پلی دادم و در کل بازی سرعتی هستش.

ویرایش شده توسط Aimbot
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، mَd گفته است :

اها اینم یه توضیح بدم

ببینید این فریم تایم هست یعنی زمان ساخت فریم

وقتی شما 60 فریم خروجی میگیری ازون 240 فریم 

انگار همون 60 فریم تولید شده پس هیچی به هیچی 

و اینکه برای 60 فریم زمان ساخت فریم 20 میلی نیست

برای فریم تایم میشه هزار میلی ثانیه رو تقسیم به شصت کرد تا ماکز زمانی مجاز ساخت هر فریم به دست بیاد میشه چیزی حدود ۱۷ میلی ثانیه(حالا چطوره یه جا میبینی فولان گرافیک ۴۰ میلی ثانیه زده ولی بازم ۶۰ فریم میده؟؟؟ خب به این خاطر که الان دیگه با پیشرفت سخت‌افزار و الگوریتم های پیاده سازی تصویر در هر فریم گرافیک مجبور نیست کل فریم رو از نو رندر بگیره خیلی مواقع فقط و فقط اجزای متحرک از نو بازسازی میشن در نتیجه تایم همچین فریمی میاد کمتر از فرضا ۸ میلی ثانیه میشه، کافیه ۴-۵ تا فریم رو با این خاصیت بسازه تایم اون فریم کند رفع میشه و البته صد درصد از این تکنیک برای ساخت تمامی فریم ها استفاده میشه نه فقط چندتا فریم مشخص)

۶۰ فریم از ۲۴۰ فریم به ما فریم های تازه تری میده و در نتیجه مکان جسم رو صفحه با اونچه که واقعا در ژئومتریک بازی هست نزدیکتر خواهد بود.(همون چیزی که لینوس اینا تو ویدئوشون گفتن)

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، amir44 گفته است :

فریم ها همون 60 تاست  ولی تصویر که می بینید آپدیت تره.

از لحاظ فریم سازی اره ولی الزاما نه نمیشه مقایسش کرد یه جوریه که به انتخاب سیپیو بستگی داره

در 2 ساعت قبل، Slasher گفته است :

در وهله اول پینگ باید باشه بعد سرعت موس و کیبورد 

کلی گفتم ترتیب نیاوردم که 

همشون مکمل همن

در 38 دقیقه قبل، MojArch گفته است :

برای فریم تایم میشه هزار میلی ثانیه رو تقسیم به شصت کرد تا ماکز زمانی مجاز ساخت هر فریم به دست بیاد میشه چیزی حدود ۱۷ میلی ثانیه(حالا چطوره یه جا میبینی فولان گرافیک ۴۰ میلی ثانیه زده ولی بازم ۶۰ فریم میده؟؟؟ خب به این خاطر که الان دیگه با پیشرفت سخت‌افزار و الگوریتم های پیاده سازی تصویر در هر فریم گرافیک مجبور نیست کل فریم رو از نو رندر بگیره خیلی مواقع فقط و فقط اجزای متحرک از نو بازسازی میشن در نتیجه تایم همچین فریمی میاد کمتر از فرضا ۸ میلی ثانیه میشه، کافیه ۴-۵ تا فریم رو با این خاصیت بسازه تایم اون فریم کند رفع میشه و البته صد درصد از این تکنیک برای ساخت تمامی فریم ها استفاده میشه نه فقط چندتا فریم مشخص)

۶۰ فریم از ۲۴۰ فریم به ما فریم های تازه تری میده و در نتیجه مکان جسم رو صفحه با اونچه که واقعا در ژئومتریک بازی هست نزدیکتر خواهد بود.(همون چیزی که لینوس اینا تو ویدئوشون گفتن)

 

60 فریم از 240 فریم تازه تر میده یا 240 از60؟

نظر منو بخوای قاعدتا اونی که زرت زرت فریم میسازه به روز تر بهت فریم میده یعنی 240 تاییه ولی وقتی تو الگوریتم انتخاب سیپیو میره معلوم نیست به همون میزان به روز بمونه یا نه چون سیپیو مجبوره یه سری رو skip کنه و شاید اونی که skip شده به روز تر از فریمی باشه که نمایش داده میشه

هرجور حساب کنی ازین 240 تا فریم پِرتی وجود داره و ممکنه اون فریم پرتی فریم مهمی برای ما باشه (هرچند که خیلی اندک فاصله ایه ولی خوب موضوع ما تئوریه )

البته مثال اولتون مشکل داره چون شما میگی از 17 شده 40 بعد میگید گرافیک پردازش کمتری داره میشه 8 میلی

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 34 دقیقه قبل، mَd گفته است :

از لحاظ فریم سازی اره ولی الزاما نه نمیشه مقایسش کرد یه جوریه که به انتخاب سیپیو بستگی داره

کلی گفتم ترتیب نیاوردم که 

همشون مکمل همن

60 فریم از 240 فریم تازه تر میده یا 240 از60؟

نظر منو بخوای قاعدتا اونی که زرت زرت فریم میسازه به روز تر بهت فریم میده یعنی 240 تاییه ولی وقتی تو الگوریتم انتخاب سیپیو میره معلوم نیست به همون میزان به روز بمونه یا نه چون سیپیو مجبوره یه سری رو skip کنه و شاید اونی که skip شده به روز تر از فریمی باشه که نمایش داده میشه

هرجور حساب کنی ازین 240 تا فریم پِرتی وجود داره و ممکنه اون فریم پرتی فریم مهمی برای ما باشه (هرچند که خیلی اندک فاصله ایه ولی خوب موضوع ما تئوریه )

البته مثال اولتون مشکل داره چون شما میگی از 17 شده 40 بعد میگید گرافیک پردازش کمتری داره میشه 8 میلی

 

 

 

 

🤨

۲۴۰ تا از ۶۰ تا، فریم تازه تری میده

چطور اونی که اسکیپ شده از اونی که نمایش داده شده جدیدتر میشه؟🤨🤐

خدایی چطوری به این نتیجه رسیدی؟

فریم ها ترتیبی میرن جلو اینطور نیست که پردازنده رندوم بیاد انتخاب کنه!

 

اون مثال مشکل نداره توضیح میدم:

ببین ماکز تایم هر فریم در یک ساختار ۶۰ فریم بر ثانیه باید حدود ۱۷ میلی ثانیه باشه تا ما به عدد ۶۰ فریم در ثانیه برسیم تا اینجا درست؟

اما یه موقعی حالا به هر دلیلی(مثلا مشکل موتور بازی سازی یا ناسازگاری درایور یا اصلا هنگ لحظه‌ای سیستم عامل) زمان ساخت یکی از فریم ها بیاد بشه ۴۰ میلی ثانیه درست؟

تو این شرایط باز هم ما ۶۰ فریم بر ثانیه رو داریم چطور همچین چیزی ممکنه؟ مگه زمان تولید ۶۰ فریم ما نشد ۱۰۲۳ میلی ثانیه؟(یکی از فریم ها ۴۰ میلی ثانیه هستش باقی همون ۱۷) 

خب برای رفع این اسپایک یا گیر لحظه ای گرافیک کار خاصی نمیتونه بکنه بلکه اینجا بیشتر موتور بازی سازی و درایور درگیر میشن چطوری؟ خب هردو اینها میان با کمک همدیگر یه الگوریتم خاصی برای حدس تغییرات در فریم ایجاد میکنن و به کمک این الگوریتم تغییر هر فریم نسبت به فریم قبلی سنجیده میشه و اینجا چند حالت ممکنه پیش بیاد:

۱- فریم جدید(B) نسبت به فریم قبلی (A) اصلا هیچ تغییری نداره که خب این عملا یدونه ۱۷ میلی ثانیه کامل گرافیک رو جلو میندازه چون دیگه فریم جدید (B) رو رندر نمیگیره و همون فریم قبلی (A) رو میفرسته بعدش میره سراغ فریم جدیدتر (C) و باز هم مراحل بررسی و فولان و ..............

۲-فریم جدید (B) نسبت به فریم قبلی (A) کمی تغییرات داره، خب تو این حالت گرافیک اطلاعات جدید رو به فریم (A) اضافه میکنه و یه رندر سریع از این اطلاعات میگیره، چون بخش زیادی از این رندر قبلا انجام شده و در اختیار گرافیک هست زمان این رندر خیلی کم میشه مثلا در حد همون ۸ میلی ثانیه که گفتم و فریم (B) حاضر و آماده میشه. بعد از اینکار گرافیک میره سراغ فریم جدیدتر (C) و به کارهای مربوط به اون مشغول میشه

۳- این حالت خیلی نادره و بدترین حالتی هست که میتونه اتفاق بیفته. تو این حالت فریم جدید(B) به صورت ۱۰۰ درصدی از فریم قبلی (A) متفاوت هست وگرافیک مجبوره از نو اون رو رندر بگیره و خب تایم نرمال اون یعنی همون ۱۷ میلی ثانیه رو مصرف میکنه و میره سراغ فریم جدیدتر(C) اگر این حالت ادامه پیدا کنه و گرافیک زمان از دست رفته رو نتونه جبران کنه ما یه تیک لحظه‌ای تو بازی مشاهده میکنیم

امیدوارم توضیحم کامل بوده باشه

ویرایش شده توسط MojArch
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 ساعت قبل، ATER گفته است :

این برسی برای اون هایی که میگفتن "60 فریم با 1000000  فریم فرقی نداره" و این نوع مزخرفات

https://www.youtube.com/watch?v=OX31kZbAXsA&t=1093s

سلام . ببخشید من این ویدیو رو نتونستم ببینم . ولی خودم تست کردم برای بازی های معمولی فریم بالای 120 قابل تشخیص نیست(فرقی نمیکنه) . حتی بین 120 و 144 فریم هم فرقی نیست ( در هر مانیتوری 144Hz)

ولی بازیهای آنلاین شوتر 140 فریم با 300 فریم خیلی فرق میکنه و قابل تشخیصه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دوستان من مانیتورم 60 هرتزه 

ولی تا 70 هرتز هم جواب میده یعنی میشه اوور دیگه 

به نظرتون ارزش داره بزارم روی 70 هرتز؟ 

واسه مانیتور مشکلی پیش نمیاد؟ 

تو بازی ها تفاوت به چشم میاد؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقا چرا اینقد بحث متفرقه میکنید

اخبار بازیه ،همش شده بحث فریم و مانیتور

اینا رو ول کنید

گوجه کیلو چند؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، SilverclaW.HHH گفته است :

 

گوجه کیلو چند؟

اینجا مشتی و خیلی خوبش (ازونا که کارخونه های تولید رب گوجه  تو تبلیغات تلویزیونی نشون میدن)18 تومن

خوب معمولی 15

یکم لکه دار 8الی 9

داغااان زیر 5

😁

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Goorani___k65 گفته است :

اینجا مشتی و خیلی خوبش (ازونا که کارخونه های تولید رب گوجه  تو تبلیغات تلویزیونی نشون میدن)18 تومن

خوب معمولی 15

یکم لکه دار 8الی 9

داغااان زیر 5

1f601.png

ریا نشه 

ولی هفته پیش خریدیم کیلویی ۷

اهواز😉

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 دقیقه قبل، SilverclaW.HHH گفته است :

اقا چرا اینقد بحث متفرقه میکنید

اخبار بازیه ،همش شده بحث فریم و مانیتور

اینا رو ول کنید

گوجه کیلو چند؟

یه املت درست کردن با نونش  شد 15000 ناقابل بعد خونه میگه زن بگیر!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، MojArch گفته است :

چطور اونی که اسکیپ شده از اونی که نمایش داده شده جدیدتر میشه؟🤨1f910.png

خدایی چطوری به این نتیجه رسیدی؟

فریم ها ترتیبی میرن جلو اینطور نیست که پردازنده رندوم بیاد انتخاب کنه!

مثلا فرض کن یه کله ادمک داری تو فریم 80 پدیدار میشه  از پشت یه مانعی(قابل رویته) بعد سیپیو اینو اسکیپ میکنه فریم مثلا 82 رو نمایش میده منظورم این مدلیه درسته تو فریم 82 هم کله ادمک هست ولی تو 80 پدیدار شده اصل اون 80 عه بوده  شاید این 2فریم مشکلی نداشته باشه ولی تو 60 فریم تا کله ادمک پدیدار میشه فریم ساخته میشه دیگه

در ۱ ساعت قبل، MojArch گفته است :

اما یه موقعی حالا به هر دلیلی(مثلا مشکل موتور بازی سازی یا ناسازگاری درایور یا اصلا هنگ لحظه‌ای سیستم عامل) زمان ساخت یکی از فریم ها بیاد بشه ۴۰ میلی ثانیه درست؟

تو این شرایط باز هم ما ۶۰ فریم بر ثانیه رو داریم چطور همچین چیزی ممکنه؟ مگه زمان تولید ۶۰ فریم ما نشد ۱۰۲۳ میلی ثانیه؟(یکی از فریم ها ۴۰ میلی ثانیه هستش باقی همون ۱۷) 

تا همینجا خوندم فهمیدم . اره درسته مخصوصا زمانی که vram پر باشه ولی فریمت 60عه ولی تا سر برمیگردونی یا علی که فریم میشه 20

خیلی پیشرفت کردن خبر نداشتم:-)

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...