رفتن به مطلب

Recommended Posts

تریلر لایو اکشن نسخه PlayStation 4 بازی Star Wars Battlefront 2 زیبا بنظر می رسد

با اینکه این بازی بنظرم به دلیل پرداخت های درون برنامه ای کاملا بی ارزش شده اما دیدن این تریلر حتما پیشنهاد میشه

stormtrooper-kylo_ren-star_wars-battlefront_2-(17014).thumb.jpg.50de7f5695b8a90d9a15eb5006ff14e0.jpg

در حین همکاری های شرکت سرگرمی های تعاملی سونی و شرکت EA برای بازاریابی فرنچایز Star Wars Battlefront این دو ناشر بزرگ با همکاری یکدیگر یک تریلر لایو اکشن بسیار زیبا برای عنوان Star Wars Battlefront 2 خلق کرده اند.

در این تریلر شاهد دو کودک، تا زمانی که آنها به عنوان همسایه یکدیگر بزرگ می شوند، در بین اتحاد شورشیان و ارتش امپراطوری هستیم. رقابت آنها نیز به همراهشان رشد می کند، و در نهایت به جنگ بزرگی درون دنیای بازی کشیده می شود.

با در نظر گرفتن فضای فانتزی، این تریلر تا جایی که توانسته اتمسفر بازی Star Wars Battlefront 2 را در خود جای داده است. علاوه بر این، داشتن چنین همسایه هایی در جناحین مختلف نبرد بزرگ، آنقدر ها هم بد نیست.

در سایر اخبار مربوط به این عنوان می توانید از انتشار اولین موج از محتویات رایگان این بازی با خبر شوید. همچنین، در ابتدای خبر می توانید از این تریلر زیبا لذت ببرید.

عنوان Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

 

لینک تریلر : https://www.aparat.com/v/ct6Ir

 

منبع: forplus.ir

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قابل توجه دارندگان کارتهای انودیا :

Nvidia GeForce 388.31 WHQL driver

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

به دوستانی که به طور کلی از Assassin's Creed و بازی های این سری خوششون نمیاد یا حس خاصی بهش ندارن توصیه میکنم حتما اوریجینز رو بازی کنن! منی که اصلا با سری بازی های اسسین حال نمیکنم(فقط با بک فلگ ارتباط برقرار کرده بودم تا به الان) از این خیلی خوشم اومده.... اینکه المان های RPG بهش اضافه شده خیلی بهترش کرده ، یه جورایی بیشتر شبیه یه کلون از ویچر شده (نمیگم عین اونه یا به خوبی اونه چون امکان نداره) اما واقعا دارم ازش لذت میبرم(با اینکه از ابتدا صرفا نمیخواستم بازی کنم و فقط به بنچمارکش نیاز داشتم)! به نظرم افرادی که سمت این بازی نمیرن  یا خوششون نیومده ؛ یا اصلا با سری اسسین حال نکردن و منطقا" میگن اینم یکی از هموناست دیگه، یا اینکه اتفاقا عاشق این سری بودن اما چون نسخه جدید مثل قبلی ها نبوده نا امید شدن.... گذشته از این من شخصا عاشق مصر باستان هستم! گرچه که این بازی در دوران پسا کلئوپاترایی میگذره و خیلی هم باستان نیست! اما دیدن اثار باستانی مصر (در منطقه گیزا ، ممفیس ، اسکندریه) بازسازی شده به این زیبایی همچنان لذت بخشه...سلاح های توی بازی هم خیلی زیاد هستن و بر عکس خیلی از بازی های دیگه (البته به جز ویچر!) احساس میکنی که تک تک سلاحها شخصیت خاص خودشون رو دارن مخصوصا" سلاحهایی که نامگذاری های خاصی دارن مثل تبر یا شمشیر سنگینِ نبوکت نصر  یا Nebuchadnezzar یا همون بخت نصر که یکی از معروف ترین پادشاهان باستان بوده(از معدود شخصیت های تاریخی مورد علاقه من!) و وقتی تبرش رو استفاده میکنی قشنگ احساس قدرتمند بودن بهت دست میده!

ACOrigins_2017_11_10_23_24_34_595.thumb.jpg.a057b655e81f0829b7979f22b92f22fa.jpg

یا کمان آرتمیس! سپر مدوسا گیز! کمان آمن هوتب! کمان Khryselakatos یا همون کمان معروف آرتمیس! شمشیر بلندِ Mushusso (که یک موجودی هست که نگهبان دروازه های بابل  و همچنین حافظِ مردوک هست ،یه چیزی تو مایه های اژدهای هایبرید بوده! هم مجسمه هاش سر دروازه بابل بوده و هم نقش برجسته هاش و هم جزئی از افسانه های اکدی زبان ها بوده یعنی تمدن هایی مثل بابل و آسور و سومر)

ACOrigins_2017_11_10_23_24_31_883.thumb.jpg.c98daf6a409ac756e6a9b319c3867a0c.jpg

! نیزه sarissa که در زمان فیلیپ و اسکندر مقدونی استفاده میشده که یکی از سلاح های سرنوشت ساز تاریخ بوده!

اسم ها و شکل و شمایل سلاحها رو خیلی خوب کار کردن به نظرم

 

این هم چندتا از لباسها/زره های توی بازی که من اون زره فرعون رو دوست دارم  و از ست لباس ایزیو بدم میاد، مومیایی هم جالب بود واسه هالووین:D

 

ACOrigins_2017_11_10_20_37_47_513.thumb.jpg.b713ef243533a4d1c5e2495175864182.jpg

 

ACOrigins_2017_11_10_22_28_43_727.thumb.jpg.c578e3491a96561fdd459f62c91b40b3.jpg

ACOrigins_2017_11_10_22_30_59_641.thumb.jpg.5248d75ec4a4cae22256cfad2eeaece0.jpg

ACOrigins_2017_11_10_20_38_50_800.thumb.jpg.d98d3276a995113ffcca6ce060a93214.jpg

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این هفته بازی Rainbow Six Siege را بصورت رایگان تجربه کنید

rainbow-six-free-weekend.thumb.jpg.e2e9536d5cd8b9fd47d8dd8936ba6eb4.jpg

عنوان اول شخص – رقابتی Rainbow Six Siege شرکت یوبیسافت از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵ تا کنون با همراه داشتن بیش از ۲۰ میلیون بازیکن و ثبت نام ۲ تا ۳ میلیون بازیکن در هر روز، به یکی از بازی های محبوب این ژانر تبدیل شده است. هر چند که، اگر شما هم یکی از چندین میلیون بازیکن این عنوان نیستید که این هفته شانس این را دارید که از تاریخ ۱۶ نوامبر تا ۱۹ نوامبر بر روی پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی به صورت رایگان به تجربه این عنوان بپردازید.

اگر از کسانی هستید که به تجربه نسخه رایگان این بازی در این هفته می پردازید، تمامی پیشرفت شما در طی این ۳ روز ذخیره می شود، و اگر قصد خرید نسخه کامل بازی را در بازه تاریخی ۱۶ تا ۲۷ نوامبر داشته باشید، می توانید در خرید خود از تخفیف ۶۰% بهره مند شوید.

علاوه بر این، محتوای جدید سال دوم این بازی با عنوان Operation White Noise نیز تا تاریخ ۲۰ نوامبر بر روی سرور های بازی در دسترس خواهد بود. این بروزرسانی ویژگی های جدیدی همچون؛ یک نقشه در یک رصد خانه، واقع در شهر سئول کشور کره جنوبی به همراه سه شخصیت جدید می باشد.

اطلاعات بیشتر و همچنین بخش هایی از گیم پلی محتوای جدید Operation White Noise در حین فینال لیگ حرفه ای بازی Rainbow Six Siege در تاریخ ۱۹ نوامبر در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین پخش زنده این مسابقات نیز از ساعت ۱۲ در شبکه توئیچ این بازی در دسترس خواهد بود.

در ادامه خبر نیز می توانید تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده را مشاهده کنید:

https://www.aparat.com/v/oZxjp

 

منبع: forplus.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

EA هزینه آزاد کردن قهرمانان بازی Star Wars Battlefront 2 را به شدت کاهش داد

star-wars-reduced-heroes-cost-870x490.thumb.jpg.17e25574cfae201d50b5c1ac3fe87474.jpg

تنها چند روز با زمان انتشار بازی Star Wars Battlefront 2 فاصله داریم، و این در حالی است که بسیاری از بازیکنان شانس تجربه نسخه کامل این بازی در هفته جاری را داشتند. شرکت EA با ابتکار عمل به خرج دادن در جواب یکی از بزرگترین انتقاد هایی که در مورد این بازی از سوی طرفداران انجام گرفته، هزینه های پرداخت درون برنامه ای برای آزاد سازی قهرمانان را کاهش داد. نکته جالب توجه این است که این شرکت درست قبل از منتشر شدن نقد و بررسی های بازی از سوی منتقدین دست به چنین کاری زده است.

شرکت EA در حساب رسمی توئیتر خود با انتشار خبری با عنوان “هزینه های آزاد سازی قهرمانان بازی Star Wars Battlefront 2 به شدت کاهش یافت” پاسخ بازخورد های منفی از سوی طرفداران این بازی را داده است و مشخص کرده است که بازیکنان برای آزادسازی قهرمانان به چه مقدار واحد پولی درون بازی نیاز خواهند داشت. با این حال، برخی از بازیکنان گفته بودند برای آزاد کردن بعضی از قهرمانان رده بالای بازی به بیش از ۱۰ ساعت زمان نیاز دارید.

طی بیانیه ای که از سوی شرکت EA منتشر شد، آنها اعلام کردند که این تغییرات از امروز اعمال می شود و هزینه های آزاد سازی قهرمانان رده بالای بازی با بیش از ۷۵% درصد کاهش قیمت مخصوصا برای شخصیت هایی چون؛ Luke Skywalker و Darth Vader که هم اکنون با قیمت ۱۵،۰۰۰ اعتبار درون بازی در دسترس هستند، مواجه خواهد شد. لازم به ذکر است شخصیت های دیگری مثل؛ Emperor Palpatine، Chewbacca و Leia Organa هم اکنون با ۱۰،۰۰۰ اعتبار درون بازی در دسترس هستند و شخصیت هایی چون Iden Versio با مبلغ ۵،۰۰۰ اعتبار درون برنامه در دسترس قرار دارد. شرکت EA در اینباره اینگونه توضیح داده است:

ما می خواهیم آزاد کردن قهرمانان برای بازیکنان بیشتر مثل یک دستاورد باشد، اما دستاوردی که برای همه بازیکنان قابل دستیابی باشد.

پیش تر طی انتشار این بیانیه، شرکت EA توضیح داد:

بحث های زیادی درباره مقدار پرداخت درون برنامه ای و زمان مورد نیاز برای آزاد کردن شخصیت هایی چون Luke Skywalker و Darth Vader، شکل گرفته بود و ما از اطلاعات بدست آمده در نسخه آزمایشی بازی برای رفع این مشکلات استفاده کردیم، اما مشخص است برای اعمال تغییرات بیشتر به زمان نیاز داریم.

عنوان Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. اما، این عنوان برای دارندگان اشتراک EA Access و کسانی که بازی را پیش خرید کرده بودند از هم اکنون قابل بازی می باشد.

 

منبع: forplus.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

EA درباره دلیل کم کردن پاداش اتمام بخش داستانی Star Wars Battlefront2 توضیح می دهد

iden_versio-stormtrooper-star_wars-battlefront_2-1707-870x490.thumb.jpg.34eee53ae5fa1af839a0d2614ef71165.jpg

دیروز شرکت EA، بعد از مشاهده بازخورد های منفی متعدد از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی و همچنین اینکه کاربران از طریق دسترسی به نسخه آزمایشی ۱۰ ساعته متوجه شدند برای آزاد سازی هر کدام قهرمانان رده بالای بازی نیاز به بیش از ۴۰ ساعت تجربه بازی می باشد،تصمیم به کاهش ۷۵% هزینه های آزاد سازی قهرمانان بازی Star Wars Battlefront 2 گرفت.

طبق اعلان شرکت EA هم اکنون شخصیت هایی همچون؛ Luke Skywalker و Darth Vader با ۱۵،۰۰۰ اعتبار درون بازی به جای ۶۰،۰۰۰ اعتبار در دسترس هستند. همچنین شخصیت های Emperor Palpatine، Chewbacca و Leia Organa به جای ۴۰،۰۰۰ اعتبار درون به بازی به ۱۰،۰۰۰ اعتبار درون بازی نیاز خواهند داشت. در آخر شخصیت اصلی داستان این قسمت یعنی Iden Versio نیز به جای ۲۰،۰۰۰ تنها با ۵،۰۰۰ اعتبار درون بازی در دسترس خواهد بود.

اما مهمترین نکته اینجاست که، شرکت EA هیچوقت اعلام نکرد که آنها قرار است هزینه به اتمام رساندن بخش داستانی بازی را که نیز با کاهشی ۷۵% روبرو کنند. بعد از بروزرسانی که هزینه های آزاد سازی قهرمانان بازی را کاهش می داد مشخص شد که بعد از به اتمام رساندن داستان بازی به جای ۲۰،۰۰۰ اعتبار درون بازی تنها ۵،۰۰۰ اعتبار دریافت خواهید کرد.

طبق گفته های شرکت EA، دلیل این کار تنها این بوده که بازیکنان مقدار اعتبار مورد نیاز برای شخصیت Iden داده شود، در ادامه می توانید توضیحات شرکت EA را مشاهده کنید:

پاداش به اتمام رساندن بخش داستانی بازی تنها برای آزاد کردن شخصیت Iden Versio مورد نیاز بازیکنان خواهد بود، پس به همین دلیل به ۵،۰۰۰ اعتبار کاهش یافته است. این بخش از بازی تنها قسمتی خواهد بود که با کاهش در پاداش روبرو شده است.

علاوه بر این، بنظر می رسد این بازی از محدودیت در جمع آوری امتیازات نیز استفاده می کند. به این معنی که، اگر شما در حالت Arcade Mode به سقف پاداش خود برسید، باید به مدت ۱۴ ساعت برای جمع آوری دوباره امتیاز ها صبر کنید.

عنوان Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

 

منبع: forplus.ir

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قابل توجه دارندگان کارتهای ای ام دی :

Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.11.2 Drivers

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 57 دقیقه قبل، big VULTURE گفته است :

قابل توجه دارندگان کارتهای ای ام دی :

Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.11.2 Drivers

.

این AMD هم نابود کرد مارو وحید جان :D من که هنوز تو همون 17.8 موندم فعلا واسه همه بازیا خوب جواب داده بم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با لانچ یک پچ جدید پرفورمنس کارتهای  وگا در بازی Wolfenstein افزایش 22 درصدی داشته :

 

AMD-Nvidia-Wolfenstein-2-2560x1440-performance-Computerbase.thumb.png.b92b464fe6cb2a9d85967ac05079d4e2.png

AMD-Nvidia-Wolfenstein-2-2560x1440-performance-Computerbase-Vega-22-After-Patch.png.a3f6c9dd8de375e3c9dbc1ad61e4b4ae.png

.

 

ویرایش شده توسط big VULTURE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

Here’s How You Can Save About $150 While Purchasing an Xbox One X Through Microsoft Store

xbox-one-x-project-scorpio-edition-5-e1503482294344.thumb.png.f44af338494d4c0000696e005174c652.png

بنا به گزارش سایت wccftech.com می توان کنسول جدید مایکروسافت را با حدود 150 دلار تخفیف خرید . در این روش که جرئیات آن در سایت منبع منتشر شده شما برای دریافت این میزان تخفیف می بایست به یکی از موبایل های زیر دسترسی داشته باشید :

Galaxy Note8, Galaxy S8, Galaxy S7 edge, Galaxy S7, Galaxy S6 edge+, Galaxy Note5, Galaxy S6 edge, Galaxy S6 active, Galaxy S6, Gear S2 (with NFC only) and Gear S3.

.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نه بابا ...خداییش ؟

http://igg-games.com/command-modern-air-naval-operations-woty-black-gold-blitz-free-download.html

 

As 2017 rolls on, the standoff intensifies yet again. Saudi Arabia’s envoy to Iraq is assassinated, and they immediately blame Iran. Several Iranian journalists in Yemen are then “accidentally” bombed by Saudi aircraft and killed. Aid to militias in Syria increases intensely. The occasional shot is fired between vessels at sea, always being papered over with the excuse of “the crews just weren’t disciplined that day.” The fear of a conflict has prompted the international coalition against ISILto move its combat aircraft far to the west, so that they won’t be caught by surprise.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

تمام پاسخ های ea  فقط damage control است .  اینقدر نقد منفی گرفت کاهش داد نمره متاش شده 0.8!! زیر 1 یعنی فاجعه- نمیدونم بازیهای این شرکت چی دارن میرن میخرن بعد میان بهش میدن نیم از 10 ؟ برام سئواله!؟

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

EA فقط تو یه زمینه مهارت خاصی داره و اون هم تبلیغات پرسروصدای گیم هاش هست. بعد از این که میان می بینیم که نه بابا اونجوری هم که می گفتن نیست! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Steam Top Ten Selling PC games 21st of November

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
Call of Duty: WWII (LATAM Preorder)
Football Manager 2018
Assassin's Creed Origins
Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Counter-Strike: Global Offensive
Nioh: Complete Edition / 仁王 Complete Edition
Expansion - Europa Universalis IV: Cradle of Civilization
Divinity: Original Sin 2

 

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای ام دی کبیر دو بازی Prey و Wolfenstein II رو با کارتهای وگا باندل کرد :

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گیم پلی جدیدترین بازی سازندگان PUBG تحت عنوان Ascent: Infinite Realm منتشر شد

Ascent-19.thumb.jpg.987141fc08d07fde3b5ef4ed485c93a3.jpg

طی برگزاری مراسم G-Star در شهر بوسان کره جنوبی، استودیو Bluehole سازنده عناوینی چون PlayerUnknown’s Battleground و Tera از بازی جدید خود با عنوان Ascent: Infinite Realmرونمایی کردند، امروز بالاخره شاهد نمایشی از گیم پلی این عنوان خواهیم بود.

این ویدیو که در خود مراسم G-Star ضبط شده است، در ابتدا نمایشی از شخصیت های بازی و پس از آن مبارزات عظیم هوایی را که بر روی نبرد های قبیله ای تمرکز دارد، در اختیار طرفداران قرار می دهد.

متاسفانه، از حیث کیفیت تصویر این نمایش حرفی برای گفتن ندارد، اما هنوز هم بخوبی می توانیم شاهد درگیری های جذاب بازی که شامل بیش از ده ها کشتی هوایی می شود و نبردی پر زرق و برق را به رخ می کشند، باشیم. همچنین، در این نمایش شاهد مبارزات زمینی نیز خواهیم بود که بازیکنان با پوشش های اگزو-اسکلتون و همچنین جت پک های بخار مجهز شده اند. بدون شک این عنوان پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یکی از عناوین آنلاین موفق را خواهد داشت.

عنوان Ascent: Infinite Realm در سال آینده بصورت نسخه آزمایشی برای رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود، لازم به ذکر است این بازی توسط شرکت Kakao Games که به عنوان ناشر بازی Black Desert Online نیز شناخته می شود، منتشر خواهد شد.

در ادامه خبر نیز می توانید تریلر زیبای گیم پلی این عنوان را مشاهده کنید. در سایر اخبار این بازی نیز می توانید تریلر معرفی این عنوان که چندی پیش انجام گرفت را تماشا کنید.

لینک تریلر: https://www.aparat.com/v/GOPig

 

منبع: فورپلاس

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نسخه دموی بازی Project Cars 2 هم اکنون در دسترس می باشد

project_cars_2-racing-cars-raining-(1215).thumb.jpg.818145545cd055c09e3d5074ed8d9289.jpg

اگر هنوز نسبت به خرید عنوان Project Cars 2 شک دارید، هم اکنون بهترین فرصت در اختیار شما قرار گرفته است. استودیو Slightly Mad و شرکت ناشر Bandai Namco اخیرا نسخه دموی این بازی شبیه ساز ریسینگ را منتشر کرده اند، که شامل محتویات جالبی نیز می باشد.

نسخه دموی این بازی به بازیکنان اجازه دسترسی به ۳ خودروی مختلف را خواهد داد که شامل برند هایی چون؛ Ferrari 488 GT3، Lamborghini Huracan LP610-4 و Formula Renault 3.5 می باشد. متاسفانه، بازیکنان در این نسخه فقط به مسیر مسابقه Red Bull Ring دسترسی خواهند داشت.

نکته جالب توجه این است که، این نسخه شامل برخی پیشرفت های گرافیکی نیز می باشد، البته این تغییرات به پلتفرمی که شما برای تجربه این عنوان انتخاب می کنید نیز بستگی دارد. نسخه های مربوط به پلی استیشن ۴ پرو و اکس باکس وان اکس، توانایی اجرای این نسخه از بازی را در کیفیت تصویر ۴K خواهند داشت، لازم به ذکر است بازیکنان پلتفرم رایانه های شخصی می توانند این عنوان را بوسیله هدست های واقعیت مجازی نیز تجربه کنند.

علاوه بر معرفی نسخه دموی این عنوان، هم اکنون مطلع شدیم بسته الحاقی خودرو های ژاپنی که پیش تر به صورت انحصاری برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده بودند در دسترس بود، هم اکنون برای تمامی پلتفرم ها جهت خرید در دسترس قرار گرفته است.

Project Cars 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر سال جاری برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شده است.

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تاریخ انتشار بسته الحاقی Aberration بازی ARK: Survival Evolved مشخص شد

ark-survival-evolved.thumb.jpg.94706af60fe9496d521c4b4c701c674d.jpg

از زمان معرفی بسته الحاقی Aberration بازی ARK: Survival Evolved طرفداران این عنوان در مورد اینکه چه زمانی می توانند به تجربه این بسته گسترش دهنده بپردازند، کنجکاو بودند. خب، هم اکنون جواب این سوال را می دانیم، طبق گفته استودیو Wildcard بسته گسترش دهنده این بازی در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۷ در دسترس علاقمندان فرار خواهد گرفت.

Aberration دومین بسته الحاقی این بازی جهان آزاد و بقا خواهد بود، که شامل موج بیشماری از آیتم های جدید و همچنین موجودات جدید مثل؛ Rock Drake و Lantern Pug، آیتم های جدیدی همچون لباس پرش و کابل های زیپ لاین و همچنین بلایای طبیعی جدیدی چون انفجار گاز و زمین لرزه، می باشد.

بسته الحاقی Abberation به قیمت ۲۰ دلار در دسترس خواهد بود. هر چند که، کسانی که نسخه سیزن پس این بازی را خریداری کرده باشند نیاز به پرداخت مجدد نخواهند داشت.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ عرضه این بسته الحاقی، بنظر می رسد که نسخه اصلی این بازی در حال حاضر در شبکه استیم شامل ۵۰% تخفیف برای نسخه رایانه های شخصی می باشد. همچنین، نسخه های مربوط به اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ نیز به ترتیب شامل ۲۵% و ۳۵% تخفیف می باشند.

در سایر اخبار مربوط به بازی ARK: Survival Evolved تقریبا ۲ هفته پیش کارگردان این بازی طی مصاحبه ای اعلام کرد، این عنوان بدون شک در یک نقطه زمانی خاص به یک دنباله نیاز خواهد داشت. در این قسمت می توانید متن این مصاحبه را مطالعه فرمایید.

عنوان ARK: Survival Evolved در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۷ برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد.

 

منبع: فورپلاس

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بخش داستانی بازی Gwent تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد

playgwent.com_en_1511338897_5a153391712175.68400453.thumb.jpg.d9315e0585dffa16dfda0cf52702bb5d.jpg

زندگی بخشیدن به یکی از اعتیاد آور ترین بخش های بازی The Witcher 3: Wild Hunt یعنی بازی کارتی Gwent، به عنوان یک بازی مستقل همان چیزی بود که طرفداران خواهانش بودند، و هم اکنون با عرضه بخش داستانی این بازی با عنوان Thronebreaker انتظارات برای این بازی بیش از پیش شده شده است. متاسفانه، بنظر می رسد بازیکنان برای تجربه این بخش از بازی باید کمی بیشتر صبر کنند.

طبق انتشار خبری در بلاگ استودیو CD Project Red، این استودیو خوشنام لهستانی به صورت رسمی اعلام کرد که بخش داستانی بازی Gwent تا سال ۲۰۱۸ با تاخیر مواجه شده است، طبق گفته های استودیو این تاخیر جهت “گسترش دامنه انتخاب ها در بخش داستانی” بوده است و بدون شک برای توسعه این بخش به زمان بیشتری نیاز خواهد بود.

همچنین در ادامه این بیانیه سازندگان این عنوان اعلام کردند:

تغییر زمان عرضه بازی ها چیزی بوده که همیشه آن را جدی گرفته ایم، اما هیچوقت برای عرضه عجله نخواهیم کرد تا مطمئن شویم نتیجه نهایی یک بازی کامل تر خواهد بود. مطمئن باشید تمام تلاش ـمان را می کنیم که نسخه نهایی این عنوان ارزش انتظار شما را داشته باشد.

علاوه بر تغییر در زمان عرضه بخش داستانی بازی با عنوان Thronebreaker استودیو CD Project Red همچنین توضیح داد، بازیکنان می توانند در سال آینده و با سرعت بخشیدن به عرضه بروزرسانی های مربوط به بخش چند نفره، انتظار خروج این بازی از حالت بتا را داشته باشند. لازم به ذکر است، این بروزرسانی ها شامل کارت ها، چالش ها و آیتم های حیرت انگیز جدیدی خواهد بود.

نسخه بتای بازی Gwent در حال حاضر برای پلفترم های اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس می باشد، انتظار می رود نسخه مربوط به پلی استیشن ۴ در سال آینده به همراه نسخه کامل این بازی منتشر شود.

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گزارش فروش GameStop در تخفیف های جمعه سیاه منتشر شد

game-stop.thumb.jpg.3abd9d97b3103d9f88235b1ea2a93910.jpg

تخفیف های جمعه سیاه فرا رسیده، و به مانند هر سال فروشگاه های بازی سر تا سر ایالات متحده مملو از مشتریانی شده که به دنبال خرید کنسول و بازی های مورد علاقه ـشان با تخفیف های مناسب هستند. فروشگاه GameStop به عنوان یکی از بزرگترین خرده فروشی ها در سر تا سر جهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. این فروشگاه زنجیره ای امروز گزارش های وضعیت فروش خود را در اختیار رسانه ها قرار داد.

در ابتدا، با پرفروش ترین تخفیف های این فروشگاه شروع می کنید:

  • کنسول پلی استیشن ۴ به همراه تخفیف ۱۰۰ دلاری و همچنین کارت هدیه ۵۰ دلاری GameStop
  • بگ پک ویژه فروشگاه GameStop به قیمت ۲ دلار، لازم به ذکر است با خرید این بگ می توانید آن را با هر تعداد عروسک های فانکو پاپ که می توانید پر کرده و به ازای هر کدام ۲۵% تخفیف دریافت کنید.
  • بازی های پرفروش نیز شامل عناوینی چون؛ NBA 2K18، Call of Duty: WWII، Madden 18 و FIFA 18 بوده است
  • جعبه مرموز فانکو پاپ

در ادامه نیز می توانید لیست پرفروش ترین ها در بخش فروش آنلاین رو مشاهده کنید:

بنظر می رسد کنسول تخفیف خورده پلی استیشن ۴ به همراه یک کارت هدیه از طرف فروشگاه GameStop به راحتی خود را به صدر جدول فروش رسانده است، در حالی که سایر کنسول ها نیز در قسمت فروش آنلاین خود را به خوبی نشان داده اند. همچنین، با در نظر گرفتن عدم ارائع تخفیف برای کنسول جدید شرکت نینتندو، حضور کنسول نینتندو سوئیچ در این لیست نیز در نوع خود شگفت انگیز است. البته این را در نظر داشته باشید که، با وجود تقاضای بالا برای این کنسول در دسترس بودن آن خود غنیمت محسوب می شود.

این گزارش فروش با بیانیه ای از سوی آقای تونی بارتل مدیر فروشگاه های GameStop همراه بود:

فصل تعطیلات شروع خیلی خوبی برای ما به همراه داشت! از دیدن چنین پیشرفت عظیمی در روز عید شکرگذاری و همچنین ارائه تخفیف های فوق العاده جمعه سیاه بسیار هیجان زده هستیم. فروشگاه های ما با موج عظیمی از مراجعه کنندگان روبرو شدند که به دنبال آخرین نوآوری های صنعت بازی هستند. اسباب بازی ها و محصولات مرتبط با تکنولوژی از پر متقاضی ترین کالا های ما بوده و بدون شک در فصل تعطیلات با کاهش موجودی روبروی خواهیم شد.

در سایر اخبار نیز، فروشگاه GameStop از شروع طوفانی کنسول اکس باکس وان اکس و همچنین نظرات این فروشگاه درباره مدت زمان مورد نیاز کنسول نینتندو سوئیچ برای موفقیت خود گفته است. در ادامه خبر نیز می توانید تصویری از یکی از فروشگاه های GameStop در روز عید شکرگذاری را تماشا کنید:

GameStop-Thanksgiving.thumb.jpg.afbc204460278bd732805bc9c00776db.jpg

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به دنبال نگرانی بازیکنان سیستم مقیاس تجربه دریافتی از بازی Destiny 2 حذف شد

destiny-2-xp-scale.thumb.jpg.b7456fa78f5b5cf957ab5988e3705607.jpg

طی هفته گذشته، بازیکنان Destiny 2 متوجه وجود یک سیستم اندازه گیری مقدار تجربه دریافتی شدند، که وابسته به فعالیت های آنها تصمیم به اهدای میزان تجربه دریافتی می نمود. امروز استودیو Bungie طی خبری در بلاگ رسمی خود اعلام کرد، نیاز به نگرانی در مورد این سیستم نخواهد بود.

طبق گفته سازندگان، این سیستم در بهترین حالت در فعالیت های طولانی همچون مسابقات رقابتی Crucible و بخش های چند نفره همچون Leviathan Raid مقدار پاداش بیشتری به بازیکنان اهدا می کند، اما در بدترین حالت می توان فعالیت هایی که به سرعت به پایان می رسند و به تعداد دفعات متعدد قابلیت تکرار دارند مقدار پاداش کمتری تعلق می گیرد.

همچنین استودیو Bungie خاطر نشان کرد، تیم سازنده نیز همچون بازیکنان از نتایج این سیستم راضی نبوده است و آنها نگرانی های بازیکنان را درک می کنند. به همین دلیل، آنها اقدام به غیرفعال کردن این سیستم در بازی نموده اند.

به دنبال این مسئله، سیستم دریافت تجربه در بازی بصورت کلی تغییر خواهد کرد اما مقادیر نمایشی در بخش رابط کاربری به همان روال قبلی به کار خود ادامه خواهند داد. همچنین، تیم سازنده به صورت مداوم بر روی مقدار تجربه دریافتی نظارت خواهند داشت تا مطمئن شوند مقادیر اهدا شده به بازیکنان با ارقام مورد انتظار آنها همخوانی داشته باشد، و بازیکنان نیز در صورت تغییرات جدید از طریق کانال های ارتباطی به راحتی از این امر با خبر خواهند شد.

عنوان Destiny 2 در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس می باشد. همچنین، اولین بسته الحاقی این بازی با عنوان Curse of Osiris در تاریخ ۵ دسامبر بر روی همه پلتفرم ها عرضه خواهد شد. در سایر اخبار می توانید تریلر معرفی این بسته الحاقی و همچنین آخرین تریلر سینمایی مربوط به آن را مشاهده کنید.

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

صحبت های کارگردان Destiny 2 در مورد آپدیت های جدید و تغییرات سیستم اقتصادی بازی

destiny_2-game-hunter-girl-(2165).thumb.jpg.c3376db752b07a8804ba904669a94502.jpg

آقای لوک اسمیت کارگردان بازی Destiny 2 در استودیو Bungie طی انتشار خبری در حساب توئیتر خود باعث خلق نظریه های جدیدی از سوی بازیکنان در مورد تغییراتی در سیستم بازی طی بروزرسانی ماه دسامبر، شده است.

جدیدترین بروزرسانی بازی Destiny 2 شامل تغییراتی در سیستم اقتصادی بازی، همچون؛ فروشگاه های آیتم ها، توکن ها و شارد های قابل خرید در بازی می باشد. همچنین، سیستم جدید دریافت پاداش نیز به همراه سلاح ها و زره های جدید بازی معرفی خواهد شد. همچنین انتظار می رود که تغییرات کلی نیز در بخش بهبود گیم پلی این عنوان اعمال شود.

آقای اسمیت همچنین به این موضوع نیز اشاره کرد که، خود شخص ایشان به همراه مارک نوسورتی وظیفه پاسخگویی به بازخورد های بازیکنان در شبکه های اجتماعی از زمان عرضه بازی در ماه دسامبر را به عهده داشته اند. بنظر می رسد در هفته های آینده نیز اطلاعات جدیدی از آخرین بروزرسانی این عنوان منتشر شود.

اوایل هفته جاری نیز، شاهد ایجاد تغییراتی در سیستم مقیاس پاداش دریافتی بازیDestiny 2 بودیم که به دنبال بازخورد های نگران کننده بازیکنان بر روی این عنوان اعمال شد. در ادامه اخبار این بازی نیز باید یادآور شویم که، اولین بسته الحاقی این بازی با عنوان Curse of Osiris در تاریخ ۵ دسامبر سال جاری در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. همچنین، می توانید در سایر اخبار تریلر سینماتیک حماسی این بسته الحاقی را نیز مشاهده کنید.

بازی Destiny 2 برای پلتفرم های رایانه های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس می باشد. لازم به ذکر است اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشده اید تا پایان هفته می توانید از فروشگاه های پلی استیشن و فروشگاه مایکروسافت این عنوان را با در نظر گرفتن تخفیف قابل توجهی دریافت کنید.

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Cyberpunk 2077 شامل وسایل نقلیه پیچیده، هواپیما و روبات ها خواهد بود

cyberpunk-2077-new-vehicles.thumb.jpg.e4e7dffd35125749b313eac2648cdad0.jpg

بنظر می رسد روند توسعه بازی عظیم استودیو CD Project Red یعنی Cyberpunk 2077 به خوبی پیش می رود. اخیرا نیز خبر هایی از روند رو به رشد این توسعه منتشر شده بود، و امروز خبر دیگری مربوط به این عنوان منتشر شده است. این استودیوی خوشنام لهستانی آگهی هایی جهت جذب یک نیروی طراح وسایل نقلیه منتشر کرده است.

طبق درخواست هایی که در این آگهی ذکر شده، بنظر می رسد آنها به دنبال کسی می گردند که توانایی طراحی وسایل نقلیه پیچیده که شامل تمامی دسته بندی های این وسایل اعم از هواپیما و موتورسیکلت و همچنین روبات و سایر وسایل مکانیکی می شود، را داشته باشد. لازم به ذکر است این طراحی ها باید بر پایه خیابان های تاریک Night City در بازی Cyberpunk 2077 انجام گیرد. همچنین در بخش طراحی این شخص باید توانایی درک بالایی از معماری و مهندسی نیز داشته باشد.

با در نظر گرفتن شاهکاری چون The Witcher 3: Wild Hunt باید انتظار بالایی از جزئیات وسایل نقلیه و روبات های بازی Cyberpunk 2077 را داشته باشیم، باید منتظر بود و دید استودیو CD Project Red چه چیزی را آماده عرضه خواهد کرد.

اخیرا نیز این استودیو در پاسخ به وجود پرداخت های درون برنامه ای در این عنوان بیانینه ای منتشر کرده بود، که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...