رفتن به مطلب

Recommended Posts

شایعه : جزئیات زیادی از بازی Devil May Cry 5 لو رفت

devil-may-cry-4-men-dante-games-fantasy-wallpaper-1.thumb.jpg.1ffbd58978971bd36af352a75b6c9e74.jpg

با نزدیک شدن به مراسم PSX بازار شایعات بسیار داغ شده است و در صدر آنها شایعه معرفی بازی جدید فرانچایز قدیمی و محبوب شرکتCapcom یعنی سری Devil May Cry می باشد، همانطور که قبلا اعلام شد یک کاربر شبکه Reddit چندی پیش خبر از معرفی این عنوان در نمایشگاه PSX داده بود،حال یک کاربر سایت Reset Era به نام Son Of Sparda اطلاعات جدیدی در مورد بازی منتشر کرده و حتی قول داده که اگر این اطلاعات درست از آب در نیامدند به طور کامل از سایت ذکر شده مسدود شود که در نوع خود جالب است، حال می توانید اطلاعات عظیم منتشر شده توسط این کاربر را از سایت ما بخوانید، همچنین متن زیر ممکن است حاوی اسپویلر هایی باشد پس اگر از این مورد ترسی دارید پیشنهاد می شود که چشم خود را به روی اطلاعات داستان بازی ببندید هر چند این اطلاعات به هیچ وجه تایید شده نیست.

  • بازی دنباله نسخه چهارم خواهد بود که و در سال مالی ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد ( بین اپریل ۲۰۱۸ تا ماه مارس سال ۲۰۱۹ ) ، سازندگان تاریخ انتشار در ماه نوامبر ۲۰۱۸ را در نظر داشتند اما ممکن است این بازی تا اوایل ۲۰۱۹ نیز تاخیر بخورد.
  • ممکن است این بازی در نمایشگاه E3 2018 معرفی شود و خبری از نمایش بازی در نمایشگاه PSX نباشد چرا که شرکت Sony بعد از کنفرانس پارسال خود در نمایشگاه E3 می خواهد محتوای بیشتری برای نمایش به هواداران خود داشته باشد.
  • ساخت بازی پس از نسخه Devil May Cry 4 Special Edition اغاز شده است و تا رسیدن به تاریخ عرضه بازی به طور کامل ۳ سال در دست ساخت بوده است.
  • بازی ممکن است همانند نسخه اول فرانچایز DMC انحصاری شرکت Sony و کنسول Playstation باشد یا حداقل چندین محتوای انحصاری برای این کنسول دریافت کند.
  • تریلر قابل نمایش بازی به طور کامل اماده شده است و اماده ی رونمایی است
  • بازی طولانی ترین Cutscene های این فرانچایز را خواهد داشت
  • صداگذار شخصیت های Nero, Dante و Vergil برای نقش خود بازخواهند گشت، برای شخصیت Lady یا Trish چیزی مشخص نشده است
  • بیش از یک شخصیت قابل بازی خواهد بود، Dante به طور حتم قابل بازی است و Nero نیز ممکن است همانند نسخه چهارم قابل بازی باشد، احتمالا ۳ شخصیت قابل بازی را شاهد باشیم
  • اینبار Dante بسیار جدی تر از قبل خواهد بود و بیش از قبل مورد چالش قرار خواهد گرفت
  • Nero و Vergil با هم دیدار خواهند کرد ( Nero پسر Vergil است )
  • شخصیت منفی بازی لقب Prince Of Darkness را خواهد داشت
  • این بازی ممکن است اخرین سری از داستان پسران اسپاردا باشد

همچنین اطلاعاتی از گیم پلی بازی منتشر شده و ظاهرا هدف سازندگان این است که بازی همانند سری های قبلی به صورت روان روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و گیم پلی نیز شباهت هایی به عنوان Bayonetta خواهد داشت، بازی جهان باز نخواهد بود ولی ازادی عمل بیشتری در آن دیده خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا انتظار تقریبا ده ساله طرفداران سری Devil May Cry برای نسخه پنجم به اتمام خواهد رسید یا خیر

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنظر می رسد در مراسم The Game Awards 2017 شاهد معرفی بازی های جدیدی خواهیم بود

death-stranding.thumb.jpg.ba2b8984bb7ccbd37418be76ab46ec0a.jpg

زمان زیادی تا مراسم The Game Awards سال جاری، باقی نمانده است، و شور و هیجان آن از هم اکنون برای انتخاب بهترین بازی سال در گوشه و کنار صنعت بازی دیده می شود، همچنین بنظر می رسد در این مراسم باید انتظار معرفی چندین بازی جدید را نیز داشته باشیم. اخیرا در حساب رسمی فیسبوک The Game Awards ویدیویی آپلود شده که میزبانان این مراسم، در مورد پروسه معرفی بازی های جدید و نحوه معرفی آنها به مخاطبین صحبت می کنند، از همین رو می توان گفت این ویدیو نکات ریزی را در خود گنجانده است.

در این نمایش شاهد یک تخته وایت برد در اتاقی که میزبانان این مراسم در آن حضور دارند هستیم، که بنظر می رسد لایه های هر دقیقه از این مراسم بر روی آن دسته بندی شده باشد، و با در نظر گرفتن اینکه نام های بزرگی در میان این لیست قرار داشته باشد به آن اشاره ای نمی شود، جف کیلی میزبان این مراسم تایید کرد که امسال شاهد معرفی بازی های جدید بیشتری نسبت به سال های گذشته خواهیم بود. در حال حاضر، ایشان تایید کرده که در این مراسم شاهد معرفی دست کم ۱۲ عنوان جدید خواهیم بود، البته با نزدیک تر شدن به مراسم امکان کمتر و یا بیشتر شدن این ارقام وجود دارد.

بدون شک مراسم The Game Awards تا کنون شاهد معرفی عناوین بزرگی بوده است، عناوینی چون؛ The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Death Stranding و Mass Effect Andromeda. با در نظر گرفتن حضور موثری که این عناوین در مراسم های سال های پیشین داشته اند، می توان از این حیث که امسال نیز شاهد معرفی های بزرگی باشیم، مطمئن بود. در ادامه خبر نیز می توانید ویدیوی ذکر شده را مشاهده کنید:

لینک ویدیو: https://www.aparat.com/v/5De9A

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 تریلر جدید Call of Duty: WWII سلاح ها و حالت های جدیدی را به نمایش می گذارد

call_of_duty_ww2-soldiers-(1807).thumb.jpg.5beecc10625c49bf713f207f763176c9.jpg

بنظر می رسد در روز های آینده شاهد عرضه محتویات جدیدی مربوط به بخش چند نفره بازی Call of Duty: WWII باشیم، و با تشکر از ویدیویی که اخیرا از این بازی لو رفته است، شاهد جزئیات بیشتری از اینکه این محتویات شامل چه چیز هایی می شوند خواهیم بود. طبق این ویدیو که البته دور از انتظار هم نبود، سلاح های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. مهم تر از همه، بنظر می رسد استودیو Sledgehammer Games قصد اضافه کردن حالت های جدیدی به بازی را نیز داشته، که ممکن است از نسخه های قبلی این فرنچایز الهام گرفته باشد.

این ویدیو که توسط یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری IAMJarni آپلود شده بود، طی مدت زمان کوتاهی از سطح اینترنت حذف شد، اما برخی کاربران انجمن های ردیت موفق شدند این ویدیو را در وبسایت های مختلفی آپلود کنند، البته لازم به ذکر است این ویدیو هم اکنون از انجمن های ردیت نیز حذف گردیده است. در بخش هایی از این ویدیو شاهد حضور تعداد بیشماری اسلحه جدید خواهیم بود، همچنین بنظر می رسد شاهد بازگشت حالت هایی همچون؛ Infected، Gun Game و Control به این عنوان خواهیم بود.

هنوز اطلاعات رسمی از اینکه این محتویات در زمان خاصی منتشر می شوند یا بخشی از نسخه سیزن پس بازی خواهند بود، در دسترس نیست. پس تا آن زمان و انتشار اطلاعات بیشتر از این بروزرسانی، می توانید از دیدن تریلر لو رفته این بازی در ابتدای خبر لذت ببرید.

لینک تریلر: https://www.aparat.com/v/8wiYe

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Bright Engram های بازی Destiny 2 هم اکنون به XP دو برابر نیاز خواهند داشت

Destiny-2_03.thumb.jpg.d2d8b9c40b6f010a12ca15dfaed14f46.jpg

در حالی که فعلا تمامی انگشت ها به سوی Star Wars Battlefront 2 نشانه رفته است، استودیو Bungie نیز در حال سودجویی های کوچکی از سیستم پرداخت های درون برنامه بازی Destiny 2 می باشد. با توجه به معرفی سیستمی که مقیاس مقدار XP دریافتی بازیکنان را اندازه گیری می کرد، هم اکنون مدت زمانی که باید برای جمع آوری XP مورد نیاز برای خرید یک Bright Engram صرف کنید، نیز افزایش یافته است.

بعد از ابراز نگرانی های بازیکنان از وجود چنین سیستمی، استودیو Bungie به وعده های خود عمل کرد و این سیستم را غیرفعال کرد. همچنین آنها قول دادند که مقدار XP دریافتی درون بازی هم اکنون بر روی نواری در پایین صفحه بازی نمایش داده می شود. اما اینطور که بنظر می رسد، طبق اظهارات جدید این استودیو API ـهای این سیستم هنوز بروزرسانی نشده و پس با در نظر گرفتن مقدار XP که در بازی دریافت می کنید، انتظار نداشته باشید سیستم مدیریت بازی ارقام درستی را به شما نشان دهند.

نکته جالب تر این است که، بعد از غیرفعال شدن این سیستم مقدار XP مورد نیاز برای خرید یک Bright Engram به رقم ۱۶۰،۰۰۰ افزایش یافته است، که دقیقا ۲ برابر مقدار مورد نیاز قبلی می باشد. بدون شک این امر تمامی نظرات مثبت کاربران در مورد تغییرات ایجاد شده در سیستم مقدار XP دریافتی را خنثی خواهد کرد. بنظر شما هدف استودیو Bungie از این حرکت ناپسند چه بوده است؟ ما با نظرات خود همراهی کنید.

 

منبع: فورپلاس

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 4 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.11.4 Driver

درایور پشت درایور ! @Farjam

.

بیخیال بابا ?

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

GeForce 388.43 WHQL driver

درایور دادن انویدیا و ای ام دی شبیه مسابقه شده ! تا یکی درایور میده بعدی هم دست به کار میشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، rahmanshahi گفته است :

بیخیال بابا ?

AMD Announces Radeon Software Crimson Adrenalin Edition

O.o

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازار بیت کویین بازار گیمینگ رو ریخته به هم .

حالا مصرف برق ماینرها بازهم توی اخبار مطرح شده .

Bitcoin Mining Now Consuming More Electricity Than 159 Countries

untitled-2.thumb.png.f6648cec61cb676e033317f49295efac.png

.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، big VULTURE گفته است :

بازار بیت کویین بازار گیمینگ رو ریخته به هم .

حالا مصرف برق ماینرها بازهم توی اخبار مطرح شده .

Bitcoin Mining Now Consuming More Electricity Than 159 Countries

این دو قسمتش جالبه :

In the past month alone, Bitcoin mining electricity consumption is estimated to have increased by 29.98%

If it keeps increasing at this rate, Bitcoin mining will consume all the world’s electricity by February 2020.

Estimated annualized global mining revenues: $7.2 billion USD (£5.4 billion)

Estimated global mining costs: $1.5 billion USD (£1.1 billion)

Number of Americans who could be powered by bitcoin mining: 2.4 million (more than the population of Houston)

Number of Britons who could be powered by bitcoin mining: 6.1 million (more than the population of Birmingham, Leeds, Sheffield, Manchester, Bradford, Liverpool, Bristol, Croydon, Coventry, Leicester & Nottingham combined) Or Scotland, Wales or Northern Ireland.

Bitcoin Mining consumes more electricity than 12 US states (Alaska, Hawaii, Idaho, Maine, Montana, New Hampshire, New Mexico, North Dakota, Rhode Island, South Dakota, Vermont and Wyoming)

و

Be greater than UK electricity consumption by October 2018 (309 TWh)

Be greater than US electricity consumption by July 2019 (3,913 TWh)

Consume all the world’s electricity by February 2020. (21,776 TWh)

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

بازار بیت کویین بازار گیمینگ رو ریخته به هم .

حالا مصرف برق ماینرها بازهم توی اخبار مطرح شده .

Bitcoin Mining Now Consuming More Electricity Than 159 Countries

 

.

 

سلام

حساب کنید چقدر باعث گرمایش جهانی هم شده

این بشر اینقدر به سود جویش ادامه میده تا آخر به قیمت جونش تموم بشه

ویرایش شده توسط mahddi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، mahddi گفته است :

سلام

حساب کنید چقدر باعث گرمایش جهانی هم شده

این بشر اینقدر به سود جویش ادامه میده تا آخر به قیمت جونش تموم بشه

دوست خوبم در نقل قول عکس رو پاک کن تا تاپیک شلوغ نشه . این مورد مخصوصا برای کسانی که با موبایل به فروم میان بسیار مهمه .

ممنون .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Divinity: Original Sin 2 توانست در عرض چند ماه حدود یک میلیون نسخه فروش داشته باشد

Divinity: Original Sin 2 توانست در عرض چند ماه حدود یک میلیون نسخه فروش کند

عنوان Divinity: Original Sin ساخته استودیوی Larian در زمان عرضه خود توانست مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کند. نسخه دوم این عنوان با نام Divinity: Original Sin 2 به سرعت توانست جای خود را در بین هواداران در عرض چند ماه باز کند و توانست به یک عنوان قابل توجه در عرض چند ماه دست پیدا کند.

توسعه دهنده این بازی یعنی استودیوی Larian اعلام کرد که عنوان Divinity: Original Sin 2 از زمان عرضه خود در ماه سپتامبر تا کنون، توانسته حدود یک میلیون نسخه فروش کند. برای عنوانی که فقط چند ماه از عرضه آن می گذرد این یک آمار فروش خیره کننده به شمار می رود. حتی استودیوی توسعه دهنده یعنی Larian هم یک ملودی زیبا به همراه این بازی عرضه کرده است.

اگر کمی به عقب برگردیم در ماه سپتامبر، شاهد این امر بودیم که عنوان Original Sin 2 توانست در عرض تنها چند روز پس از انتشار حدود ۵۰۰,۰۰۰ نسخه فروش داشته باشد. با توجه به اینکه این عنوان با بازخوردها و نقد های مثبتی روبرو بوده، پیشبینی می شود که با استقبال گرمی از سوی کاربران مواجه شود و حتی ما هم امیدواریم که نسخه های بیشتری از این عنوان به زودی منتشر شود.

عنوان Divinity: Original Sin 2 هم اکنون بر روی پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس است .

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

معرفی سفینه های جدید عنوان Star Citizen به مناسبت سالگرد معرفی بازی

Star-Citizen.thumb.jpg.573024d29801075990a0a9361ab46393.jpg

عنوان مورد انتظار Star Citizen بدون شک با داشتن موج جمعیت کثیری از طرفداران را به عنوان پشتیبان خود به روند رو به رشدی از حیث جمع آوری هزینه های مورد نیازش، را پیش گرفته است. در همین حین، مبلغ جمع آوری شده برای این بازی از طریق کمپین کیک استارتر مربوط به بازی به بیش از ۱۶۷ میلیون دلار رسیده است، و بیشتر از ۲ میلیون نفر نیز از این بازی پشتیبانی کرده اند.

لازم به ذکر است که، فروش آیتم های این بازی Star Citizen به مناسبت سالگرد معرفی آن و همچنین سرعت بخشیدن به جمع آوری هزینه های مورد نیاز بازی، طی روز گذشته نیز موفق به جمع آوری نیم میلیون دلار دیگر شد. علاوه بر این، به مناسبت مراسم ویژه سالگرد این بازی تریلری از سفینه های جدید Origins Jumpworks منتشر شده است، که می توانید آن را در ابتدای خبر مشاهده کنید.

در حالی که سفینه های ۳۰۰I و ۳۱P پیش تر در کلاس سفینه های Origins معرفی شده بودند، این ویدیو با محوریت معرفی سفینه های جدید ۶۰۰I و ۸۹۰ منتشر شده است. همانطور که در ویدیو نیز می توانید تماشا کتید، سازنده های سفینه های Origin همیشه به دنبال خلق محصولات لوکس بوده اند و با در نظر گرفتن تجهیزات پیشرفته این سفینه ها برای گشت و گذار در فضای بی پایان، می تواند بهترین مثال برای ۲ سفینه جدید بازی باشد. در این ویدیو می توانید شاهد جزئیات بالا و دقت در طراحی این سفینه ها باشید.

همچنین، در اخبار پیشین بازی نیز می توانید تریلر معرفی سفینه جدید Anvil و همچنین تریلر معرفی سفینه Hammerhead را مشاهده کنید.

لینک ویدیو: https://www.aparat.com/v/RVK6Q

 

منبع: فورپلاس

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

Divinity: Original Sin 2  بدون شک بهترین بازی عمرم بود. بدون شک - 150 ساعت بازی کردم شاهکار- اخیرا قصد دارم  مجدد شروع کنم. بینهایت زیبا- حتی بالدو رگیت  فالوت 2 رو رد کرد . صد در صد GOTY.

 به زودی یک نقد و بررسی جامع ازش   ارائه میکنم. در حال جمع کردن افکارم هستم واقعا سخته  نقدش کرد .

ممنون برای خبر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، rezagtx گفته است :

Divinity: Original Sin 2  بدون شک بهترین بازی عمرم بود. بدون شک - 150 ساعت بازی کردم شاهکار- اخیرا قصد دارم  مجدد شروع کنم. بینهایت زیبا- حتی بالدو رگیت  فالوت 2 رو رد کرد . صد در صد GOTY.

 به زودی یک نقد و بررسی جامع ازش   ارائه میکنم. در حال جمع کردن افکارم هستم واقعا سخته  نقدش کرد .

ممنون برای خبر

خواهش میکنم رضا جان، خودم هم به تازگی هم نسخه دوم و هم نسخه Enhanced Edition اولین قسمت رو گرفتم، سر یه فرصت حسابی بشینم بازی کنم :D اگه کار امون بده به آدم...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 25 دقیقه قبل، Ruby گفته است :

خواهش میکنم رضا جان، خودم هم به تازگی هم نسخه دوم و هم نسخه Enhanced Edition اولین قسمت رو گرفتم، سر یه فرصت حسابی بشینم بازی کنم :D اگه کار امون بده به آدم...

حتما بازی کن از دست میره - برترین نقش افرینی تاریخه !! این رو من میگم  که آلتیما و بالدو ر گیت بازی میکرده ام سالها دیگه حساب کنید چه تاثیری داشت بر من! بهت زده میشید  از ازادی عمل انقلابی که در این بازی ایجاد دشه- مثلا شما روی برف لیز میخورید  یا یخ - اونم وسط مبارزات که کشنده است. اومدم چکمه رو با چند تا میخ  در  آهنگری ترکیب کردم دیگه لیز نخورد!! این رو هیچ کسی به من نگفت - اصلا راهنمایی نداره بازی. میزاره عقلت بر جلو و پیش روی کنه نه چشمها. منتقدان دیوانه شده اند از  هیبت این شاهکار .این یک بازی جاودانه خواهد بود و بعدها اسمش کنار مشاهیر به کار خواهد رفت.  یک هم عالی بود و goty شد این هم Goty میشه- بدون شک .شخصیت  پردازی ها! دیالوگ ها !  داستان موسیقی خیره کننده . همه چیز  قله بازیسازی.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنظر می رسد بازی بعدی استودیو Remedy شباهت هایی به فرنچایز Destiny داشته باشد

remedy-logo.jpg.fe1d826b1be3f80dc7f5d68c981cd4c7.jpg

زمانی که به استودیو Remedy فکر می کنید، بدون شک به یاد کیفیت بالای صحنه های سینمایی بازی های اکشن و همچنین تمرکز بر روی داستان سرایی منسجم می افتید و قطعا این همان چیزی است که این استودیو با فرنچایز هایی چون Max Payne و Alan Wake و همینطور آخرین بازی آنها یعنی Quantum Break این موضوع را ثابت کرد. اما، بنظر می رسد عنوان بعدی این شرکت چیزی باشد که کاملا با فرهنگ پیشین این استودیو در تضاد باشد.

طبق آگهی استخدام منتشر شده از سوی این استودیو که در وبسایت آنها در مورد پروژه مرموز P7 قابل مشاهده است، پروژه ای که این استودیو مدت زمان زیادی است که مشغول کار بر روی آن می باشد، حال بنظر می رسد که آنها به دنبال جذب نیرو های جدیدی برای طراحی عناوینی همچون PlayerUnknown’s Battlegrounds و Destiny نیز دارند، با در نظر گرفتن این موضوع مثل اینکه استودیو Remedy نیز به دنبال عرضه یک عنوان و درگیر کردن بازیکنان به مدت زمان مدید می باشد.

اما سوال اینجاست که، آیا استودیویی که پیش از این هیچ تجربه ای در ساخت عناوین چند نفره نداشته است، می تواند عنوانی با کیفیت را به دست مصرف کننده برساند؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید در انتظار انتشار اطلاعات بیشتر از سوی استودیو Remedy باشیم، اما به شخصه دوست دارم تلاش این استودیو را برای خلق چنین عنوان تماشا کنم.

 

پ.ن: مثل اینکه همه دیگه دارن مسیر سودجویی از مصرف کننده رو پیش گرفتن :D

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، Ruby گفته است :

بنظر می رسد بازی بعدی استودیو Remedy شباهت هایی به فرنچایز Destiny داشته باشد

remedy-logo.jpg.fe1d826b1be3f80dc7f5d68c981cd4c7.jpg

زمانی که به استودیو Remedy فکر می کنید، بدون شک به یاد کیفیت بالای صحنه های سینمایی بازی های اکشن و همچنین تمرکز بر روی داستان سرایی منسجم می افتید و قطعا این همان چیزی است که این استودیو با فرنچایز هایی چون Max Payne و Alan Wake و همینطور آخرین بازی آنها یعنی Quantum Break این موضوع را ثابت کرد. اما، بنظر می رسد عنوان بعدی این شرکت چیزی باشد که کاملا با فرهنگ پیشین این استودیو در تضاد باشد.

طبق آگهی استخدام منتشر شده از سوی این استودیو که در وبسایت آنها در مورد پروژه مرموز P7 قابل مشاهده است، پروژه ای که این استودیو مدت زمان زیادی است که مشغول کار بر روی آن می باشد، حال بنظر می رسد که آنها به دنبال جذب نیرو های جدیدی برای طراحی عناوینی همچون PlayerUnknown’s Battlegrounds و Destiny نیز دارند، با در نظر گرفتن این موضوع مثل اینکه استودیو Remedy نیز به دنبال عرضه یک عنوان و درگیر کردن بازیکنان به مدت زمان مدید می باشد.

اما سوال اینجاست که، آیا استودیویی که پیش از این هیچ تجربه ای در ساخت عناوین چند نفره نداشته است، می تواند عنوانی با کیفیت را به دست مصرف کننده برساند؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید در انتظار انتشار اطلاعات بیشتر از سوی استودیو Remedy باشیم، اما به شخصه دوست دارم تلاش این استودیو را برای خلق چنین عنوان تماشا کنم.

 

پ.ن: مثل اینکه همه دیگه دارن مسیر سودجویی از مصرف کننده رو پیش گرفتن :D

منبع: فورپلاس

امیدوارم اونلاین نسازن  و دیگه هم سراغ بازی خطی مثل کوانتم بریک با شو تلویزونی نرن- این شرکت توانایی بالایی داره در داستان سرایی ولی  بازی خیلی خیلی محدودی ارائه میده از بعد گیم پلی-  واقعا بعد از اون همه سال  تفاوت زمانی کوانتوم بریک محیطهاش از آلن  ویک هم کوچک تر و محدود تر بود.  این داستان سرایی این تیم جون میده برای نقش آفرینی عظیم  و  جهان باز مثل فالوت  و ویچر و  زلدا و .. البته  با تم خاص خودشون-مثلا یک   جزیزه ایزوله شده اپن ورد  با محیط های بزرگ  گرفتا ریک  جادویی مصیبتی و چیزی شده بعد  بازی  اپن ورد تیره و تار همونطور که سم لیک دوست داره با کلی فعالیت برای انجام دادن ماجرا داستان و شخصیت های جذاب .  بازی  اویل ویتین 2  ولی با ابعاد  خیلی عظیم تر و کمتر ترسناک بیشتر  فلسفی و روانشناختی. حالا میرن یک شوتر اونلاین میسازن  میره دیگه تمام میزنن تو کار پول در آوردن و یک شرکت داستان سرای خوب دیگه از بین میره-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام من call of duty wwii نصب کردم fitgirl همراه اپدیت 2 هست.

نصب کامل انجام میشه بدون مشکل و ارور.خود فیتگرل فایل تست میکنه همش سالمه.

فقد موقع میخوام اجرا کنم نمیشه و این ارور توی تصویر هست میان.

 

 

bandicam 2017-12-03 23-23-37-104.jpg

bandicam 2017-12-03 23-23-53-395.jpg

bandicam 2017-12-03 23-23-58-957.jpg

bandicam 2017-12-03 23-24-33-123.jpg

bandicam 2017-12-03 23-24-47-387.jpg

bandicam 2017-12-03 23-24-56-182.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حضور هیدئو کوجیما و گیلرمو دل تورو در مراسم The Game Awards تایید شد

mads_mikkelsen-death_stranding-(848).thumb.jpg.14bf1d09c457ccfbaafa725b73d59671.jpg

طی انتشار خبری از طریق حساب رسمی توئیتر The Game Awards مشخص شد که هیدئو کوجیما و گیلرمو دل تورو از معرفی کنندگان امسال این مراسم خواهند بود.

با در نظر گرفتن همکاری نزدیک گیلرمو دل تورو و هیدئو کوجیما بر روی عنوان مورد انتظار Death Stranding، تقریبا این امر که در مراسم امسال شاهد یک نمایش فوق العاده از این بازی نباشیم امری غیرممکن است. لازم به ذکر است که آقای کوجیما بازی Death Stranding را طی مراسم E3 سال ۲۰۱۶ و کنفرانس پلی استیشن معرفی کرد و دومین تریلر این بازی نیز در مراسم The Game Awards همان سال به نمایش در آمد. همچنین، طی رابطه نزدیک بین جف کیلی برگزار کننده این مراسم و آقای کوجیما، سخت است که باور کنیم جزئیات و یا تریلر جدیدی از بازی Death Stranding در مراسم امسال حضور نداشته باشد. البته، حضور این دو شخصیت بزرگ در این مراسم نیز به نوع خود بسیار جالب بنظر می رسد.

اگر کمی به عقب تر و ماه ژوئن نیز برگردیم، طی صحبت های آقای شان لیدن از شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، برای دیدن این بازی بر روی صحنه به انتظار زیادی نیاز نخواهیم داشت. در این میان مجددا یادآور می شویم، پتانسیل اینکه در مراسم هفته آینده شاهد نمایشی از گیم پلی و یا تریلر جدیدی از عنوان Death Stranding باشیم، بسیار بالاست.

عنوان Death Stranding اولین عنوان مستقل استودیو Kojima Productions خواهد بود، این عنوان توسط شرکت سرگرمی های تعاملی سونی و بصورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، pc gamer69 گفته است :

سلام من call of duty wwii نصب کردم fitgirl همراه اپدیت 2 هست.

نصب کامل انجام میشه بدون مشکل و ارور.خود فیتگرل فایل تست میکنه همش سالمه.

فقد موقع میخوام اجرا کنم نمیشه و این ارور توی تصویر هست میان.

 

برو اینجا فردا بررسی میکنم مشکل شما رو .

 

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

Steam Top Ten Selling PC games 4th of December

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
Grand Theft Auto V
Counter-Strike: Global Offensive
The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition
Call of Duty: WWII
Assassin's Creed Origins
Divinity: Original Sin 2
Sid Meier’s Civilization VI
Sid Meier’s Civilization VI
NieR:Automata

.

ویرایش شده توسط big VULTURE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...