رفتن به مطلب

Recommended Posts

آپدیت ۱٫۸ بازی Tom Clancy’s The Division فردا در دسترس است، آخر هفته بازی را به رایگان تجربه کنید

آپدیت ۱٫۸ بازی Tom Clancy’s The Division فردا در دسترس است، آخر هفته بازی را به رایگان تجربه کنید

Ubisoft اعلام کرد که قرار است بروز رسانی نسخه ۱٫۸ عنوان Tom Clancy’s The Division فردا یعنی پنجم دسامبر بر روی هر سه پلتفرم پلی استیشن ۴ ، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس قرار بگیرد .این بروز رسان یک منطقه جدید به نقشه و دو حالت جدید به بازی اضافه میکند و بازیکنان میتوانند آن را در آخر هفته به رایگان تجربه کنند.آخر این هفته یعنی از هفتم دسامبر تا ۱۰ دسامبر میتوانید این عنوان را به رایگان بازی کنید و از تمام بسته های الحاقی و حتی نسخه کامل بازی لذت ببرید.بازیکنانی هم که از قبل نسخه کامل بازی را در اختیار دارند میتوانند از تمامی بسته های الحاقی به رایگان لذت ببرند.این عنوان برای تمای پلتفرم ها از تخفیف هفتاد درصدی برخوردار است و کسانی که قصد داشتند ، پیشرفت های خود را در بازی حفظ کنند ، میتوانند نسخه کامل بازی را خریداری کنند. بروز رسانی نسخه ۱٫۸ با کد اسن مقاومت خواهد بود ، که شامل یک نقشه جدید به نام West Side Pier است . همچنین دو مود جدید با نام های Resistance و Skirmish هم به بازی اضافه شده اند . مود Resistance دقیقا یک حالت ویژه است که در آن چهار بازیکن میتوانند موج هایی از جناح دشمنان در قسمت شهر منهتن را سرکوب کنند و پاداش های مختلف را بسته به اینکه چه مدت زمانی را قادر به زنده ماندن هستند، دریافت کنند. در همین حال ، حالت Skirmish یک مود PvP است که در آن دو تیم چهار نفره در مدت زمان محدودی باید بیشترین تعداد دشمنان را به قتل برسانند.علاوه بر اینها این بروز رسانی درجه سختی بسته الحاقی Underground را بهبود میدهد و از نحوه رفتن Rogue ها به منطقه Dark Zone اطلاع پیدا کنند.

عنوان Tom Clancy’s The Division بر روی هر سه پلتفرم پلی استیشن ۴ ، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است . این بروز رسانی از تاریخ پنجم دسامبر در دسترس همه پلتفرم ها قرار دارد.

 

منبع: فورپلاس

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بروزرسانی جدید بازی Edge of Eternity جزئیاتی از محیط ها و هیولا های بازی را به اشتراک می گذارد

Daryon_Render-870x490.thumb.jpg.0dbf2e380638896bb823f9f4e47dc247.jpg

استودیو Midgar در ماه دسامبر اعلام از طریق صفحه کیک استارتر بازی نقش آفرینی – ماجراجویی Edge of Eternity بروزرسانی جدیدی منتشر کرد، این عنوان هم اکنون در دست ساخت قرار دارد و در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، مک، لینوکس ورایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

این بروزرسانی محیط های جدید که در تصاویر منتشر شده از بازی نیز مشخص هستند، را به نمایش می گذارد. در این تصاویر شاهد نمایی از درختان و مناظر بازی، که بازیکنان قادر به گشت و گذار و اکتشاف در میان آنها هستند، خواهیم بود. همچنین، سازنده های بازی تایید کردند که این عنوان از اتمسفر خاص خود بهره خواهد برد، تا هر چه بیشتر نمای یک دنیای فانتزی را برای بازیکنان به نمایش بگذارد.

سازندگان این بازی اطلاعاتی را درباره دنیای بازی Edge of Eternity در اختیار علاقمندن قرار دادند، در ادامه با ما همراه باشید:

داستان از آنجایی شروع می شود که، در هر زمان که مردم هریون به خدا نیاز داشتند، او برای کمک به آنها حاضر بود. هر زمان که مصیبتی رخ می داد، او از آنها دور نبود. حتی برای دفعات متعدد نیز، او از این مردمان با ایمان در مقابل خطرات پیش رو محافظت می کرد.

 

هم اکنون که جنگ بر علیه Archelite شروع شده است، همانطور که انتظار می رفت او قدرت هایش را در اختیار مؤمنان قرار داده است. هر چند که ماهیت دقیق کمک های آنها مشخص نیست، چرا که این امر که آنها بصورت مستقیم ارتشی از سربازان قدرتمند را برای خلع سلاح کردن ماشین های Archelian در اختیار شما می گذارند و یا از طریق آسمان بوسیله طوفان های سهمگین از نیروی هوایی دمشنان پذیرایی می کنند، نامعلوم است.

 

خیلی از مردم بر این باورند که Sanctuary حقیقت پشت این موضوع را می داند، اما از پاسخگویی به این سوالات طفره می رود.

علاوه بر این، جزئیاتی از برخی موجودات موجود در دنیای Heryon نیز منتشر شده است. این موجودات دارای دو گونه متفاوت هستند که شامل؛ هیولا ها و آلوده شده ها می باشد. بنظر می رسد گونه آسیب دیده این موجودات نسبت به دیگری خشونت کمتری را پیش بگیرد. در تصاویر منتشر شده نیز می توانید شاهد موجواتی چون Orokko و Dunnrïr باشید.

سازندگان این عنوان هم اکنون در حال کار بر روی این بازی و آماده سازی مقدمات برای ارائه یک تاریخ عرضه مشخص برای آن هستند، که بنظر می رسد دیر یا زود مشخص شود.

در ادامه نیز می توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

edge-of-eternity-01.jpg.d3587c5b2df8aefceed7b2d9bc34c3a9.jpgedge-of-eternity-02.jpg.c0fd070a8265677e5ea605cfe3ebc3af.jpgedge-of-eternity-03.jpg.4f82c12d243a315511e83ec0d6ff6ee7.jpgedge-of-eternity-04.jpg.eab5592019d05b8cfe9837b2e5b946a3.jpgedge-of-eternity-05.jpg.922a96f5cfe3ad5d0b62c502fff78f92.jpgedge-of-eternity-06.jpg.6931677edd190ec2ba7ab3e5f2e94a3d.jpgedge-of-eternity-07.jpg.a57b0fefd1abc0a9f6101e56a01dc4a1.jpgedge-of-eternity-08.jpg.027cbac49e6f4c19a19885497f4c845e.jpgedge-of-eternity-09.jpg.6bb81cbef17eefa45fd1d99286040461.jpgedge-of-eternity-10.jpg.1009c385522efa626dcb1e50d0efe2ae.jpg

 

منبع: فورپلاس

پ.ن : به شخصه خیلی منتظر این بازی هستم، خیلی جالب بنظر میرسه به عنوان یک بازی مستقل

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/09/10, 15:23:26، rezagtx گفته است :

Divinity: Original Sin 2  بدون شک بهترین بازی عمرم بود. بدون شک - 150 ساعت بازی کردم شاهکار- اخیرا قصد دارم  مجدد شروع کنم. بینهایت زیبا- حتی بالدو رگیت  فالوت 2 رو رد کرد . صد در صد GOTY.

 به زودی یک نقد و بررسی جامع ازش   ارائه میکنم. در حال جمع کردن افکارم هستم واقعا سخته  نقدش کرد .

ممنون برای خبر

 

در در 1396/09/10, 16:05:50، rezagtx گفته است :

حتما بازی کن از دست میره - برترین نقش افرینی تاریخه !! این رو من میگم  که آلتیما و بالدو ر گیت بازی میکرده ام سالها دیگه حساب کنید چه تاثیری داشت بر من! بهت زده میشید  از ازادی عمل انقلابی که در این بازی ایجاد دشه- مثلا شما روی برف لیز میخورید  یا یخ - اونم وسط مبارزات که کشنده است. اومدم چکمه رو با چند تا میخ  در  آهنگری ترکیب کردم دیگه لیز نخورد!! این رو هیچ کسی به من نگفت - اصلا راهنمایی نداره بازی. میزاره عقلت بر جلو و پیش روی کنه نه چشمها. منتقدان دیوانه شده اند از  هیبت این شاهکار .این یک بازی جاودانه خواهد بود و بعدها اسمش کنار مشاهیر به کار خواهد رفت.  یک هم عالی بود و goty شد این هم Goty میشه- بدون شک .شخصیت  پردازی ها! دیالوگ ها !  داستان موسیقی خیره کننده . همه چیز  قله بازیسازی.

 

رضا جان دستت درد نکنه دادش ... باز هم اگه یه بازی رو دیدی در حد GOTY هست ، اینجا به ما معرفی کنید تا بریم سراغش

جهت اطلاع سایر دوستان عرض میکنم:

بازی DIVINITY:  ORIGINAL SIN 2 یک بازی فوق العاده جذاب و چالش برانگیز و معمایی هست که دوستانی که به سبک بازیهای استراتژیک click  @  drag و نبردهای turn based علاقه دارند ، به شدت پیشنهاد میشه این عنوان رو از دست ندهند.

 

تبصره :

آنقدر این بازی من رو جذب خودش کرد که بازی Nioh رو که از هفته پیش مشغول بازیش بودم و اون هم یه شاهکار تو سبک خودش هست رو بوسیدم گذاشتم کنار و فقط چسبیدم به این بازی اعجاب برانگیز  :14_relaxed:

ویرایش شده توسط saeedx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فقط یه نکته دیگه رو هم باید جهت اطلاع دوستان به عرض برسونم:

به عقیده من این بازی به شدت  نیاز به دانش زبان انگلیسی قوی  و حتی عالی داره چون یکی از ارکان این بازی این هست که با NPC ها در محیط تعامل کنید و باهاشون محاوره داشته باشد که خیلی میتونه در روند بازی تاثیرگذار باشه .. مثلأ انتخاب یک گزینه اشتباه در محاوره میتونه یه NPC رو به جنگ با شما واداره یا اینکه متحد شما بشه و شما رو همراهی کنه یا مثلأ تکمیل اغلب ماموریت های بازی هم براساس درک درست شما از محاورات شما با افراد و حتی حیوانات و جانوران داخل بازی هست

خود من اگه تعریف از خودم نباشه با اینکه زبان انگلیسی خوب و نزدیک به قوی دارم و توی خانواده همه من رو بعنوان استاد زبان انگلیسی میشناسند :14_relaxed: باز هم در خیلی از مکالمات بازی مجبور شدم که همزمان از یه برنامه دیکشنری روی گوشی هم استفاده کنم تا بتونم درک درستی از برخی مکالمات داشته باشم ....

ویرایش شده توسط saeedx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مثلأ توی اکثر محاورات بازی از جملات ادبی و پرمغز ادبیات انگلیسی استاده میشه و مکالمات سرشار از استعاره و تشبیهات ادبی هست

پس فکر نکنید که فقط با جملاتی مانند who are you  یا  where are you going مواجه میشید :14_relaxed: .... سطح ادبی جملات بسیار بالاست و نیاز به دانش دائره لغات بالایی داره

من الان از دو روز پیش تا حالا بیشتر از 20 ساعت پای این بازی بوده ام و به قول معروف دارم با یک تیر دو نشون میزنم ....  هم از زیبایی و محتوای پرمغز بازی لذت میبرم و هم اینکه کلماتی رو که معنی اونها رو نمیدونم یا اینکه فراموش کرده ام رو توی گوشی search میکنم و یه جا یادداشت میکنم تا بخاطر بسپارم و یه تمرینی باشه برای تقویت زبان انگلیسی خودم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نسخه بعدی بازی Tomb Raider ؟؟؟!!!؟؟؟

New Tomb Raider Game To Be Revealed (And Possibly Shipped) in 2018

shadow-of-the-tomb-raider.thumb.jpg.b2541b759f5a1fdccf592864a8066584.jpg

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Devil May Cry HD Collection در ماه مارس ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد

DQdI9MQUEAAp0am-870x490.thumb.jpg.a56fedf23c5cc2d4a120e8a14bad3576.jpg

سری Devil May Cry برای ۱۵ سال جزو جذاب ترین و محبوب ترین فرانچایز های صنعت بازیهای ویدیویی بوده و حال شرکت Capcom ناشر و سازنده با سابقه این فرانچایز اعلام کرده که نسخه HD Collection این بازی که شامل شماره های اول تا سوم Devil May Cry خواهد بود برای کنسول های نسل هشتم و همینطور رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

این کالکشن در تاریخ ۱۳ ماه مارس سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و قیمتی معادل با ۲۹٫۹۹ دلار امریکا خواهد داشت و به صورت فیزیکی و دیجیتالی قابل خرید خواهد بود، نمونه ای مشابه با این کالکشن نیز برای کنسول های نسل هفتم منتشر شده بود اما در آن زمان خبری از ورژن PC این عنوان نبود، برخلاف ورژن نسل قبلی این کالکشن، این بار بازیکنان می توانند بازی را با ۶۰ فریم ثابت اجرا کنند و از به لطف قدرت کنسول های نسل هشتم از رزولوشن و وضوح بیشتری برخوردار شوند.

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازی جدید Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ معرفی و عرضه خواهد شد

724191.thumb.jpg.2d80631e95676459bf7f1ed65d55968f.jpg

شرکت Square Enix امروز در بیانیه ای اعلام کرد که عنوان جدید فرانچایز Tomb Raider در حال حاضر در مرحله ساخت قرار دارد و در سال ۲۰۱۸ و در یک رویداد بزرگ معرفی خواهد شد، همینطور این شرکت اعلام کرد که فاصله زیادی بین زمان معرفی و عرضه نخواهد بود و به احتمال زیاد بازی مواجه با تاخیر یا وقفه نخواهد شد.

نسخه جدید این فرانچایز احتمالا دنباله ای بر بازی Rise Of Tomb Raider خواهد بود و ادامه راه نسخه ریبوت شده بازی که در سال ۲۰۱۳ با نام Tomb Raider عرضه شد را طی خواهد کرد، احتمالا بزودی اخبار جدیدتری در این باره منتشر شود، در ادامه می توانید متن توییت اکانت شرکت Square Enix در رابطه با این موضوع را مشاهده بفرمایید.

DQdWkBiV4AE5-1i.thumb.jpg.4efade92593f9764d4bfcd36c72a70e7.jpg

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برندگان مراسم The Game Awards 2017 مشخص شدند، The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین بازی سال

46077-image_5a0b25c3726f3.thumb.jpg.c44c616afd310d2882e4b407509fa332.jpg

مراسم اهدای جوایز The Game Awards ساعاتی پیش به پایان رسید، و هم اکنون می دانیم در مراسمی که توسط Geoff Keighley خلق و میزبانی شده، چه گذشته است.

عنوان بهترین بازی سال به The Legend of Zelda: Breath of the Wild تعلق گرفت و در ادامه نیز عنوان The Last of Us Part II موفق به کسب جایزه مورد انتظار ترین عنوان سال شد.

همچنین، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild توانست جوایز مربوط به بخش های بهترین کارگردانی و بهترین بازی اکشن – ماجراجویی را نیز کسب کند.

در ادامه می توانید لیست کامل برندگان این مراسم را مشاهده کنید:

بهترین بازی سال

  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild – سازنده Nintendo
  • Horizon: Zero Dawn – سازنده Guerrilla Games
  • Persona 5 – سازنده Atlus
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds – سازنده PUBG Corps
  • Super Mario Odyssey – سازنده Nintendo

بهترین کارگردانی

  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild – سازنده Nintendo 
  • Horizon: Zero Dawn – سازنده Guerrilla Games
  • Resident Evil 7: Biohazard – سازنده Capcom
  • Super Mario Odyssey – سازنده Nintendo
  • Wolfenstein II: The New Colossus – سازنده Machine Games

بهترین داستان سرایی

  • What Remains of Edith Finch – نویسنده Ian Dallas
  • Hellblade: Senua’s Sacrifice – نویسندگان Tameem Antoniades و Elizabeth Ashman-Rowe
  • Horizon: Zero Dawn – نویسنده John Gonzalez
  • NieR: Automata – نویسندگان  Yoko Taro، Hana Kikuchi و Yoshiho Akabane
  • Wolfenstein II: The New Colossus – نویسندگان Jen Matthies و Tommy Tordsson Bjork

بهترین کارگردانی هنری

  • Cuphead – سازنده استودیو MDHR
  • Destiny 2 – سازنده Bungie
  • Horizon: Zero Dawn – سازنده Guerrilla Games
  • Persona 5 – سازنده Atlus
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild – سازنده Nintendo

بهترین صداگذاری

  • Hellblade: Senua’s Sacrifice
  • Destiny 2
  • Resident Evil 7
  • Super Mario Odyssey
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild

بهترین اجرا

  • خانم Melina Juergens برای نقش Senua در بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice
  • خانم Ashly Burch برای نقش Aloy در بازی Horizon: Zero Dawn
  • آقای Brian Bloom برای نقش B.J. Blazkowicz در بازی Wolfenstein II: The New Colossus
  • خانم Claudia Black برای نقش Chloe Frazer در بازی Uncharted: The Lost Legacy
  • خانم Laura Bailey برای نقش Nadine Ross در بازی Uncharted: The Lost Legacy

بازی تاثیر گذار

  • Hellblade: Senua’s Sacrifice – سازنده Ninja Theory
  • Bury Me, My Love – سازنده The Pixel Hunt
  • Life is Strange: Before the Storm – سازنده Deck Nine
  • Night in the Woods – سازنده Infinite Fall
  • Please Knock on My Door – سازنده Levall Games AB
  • What Remains of Edith Finch – سازنده Giant Sparrow

بهترین بازی در حال پیشرفت

  • Overwatch – سازنده Blizzard Entertainment
  • Destiny 2 – سازنده Bungie
  • Grand Theft Auto Online – سازنده Rockstar Games
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds – سازنده PUBG Corps
  • Rainbow Six: Siege – سازنده Ubisoft Montreal
  • Warframe – سازنده Digital Extremes

بهترین بازی اکشن

  • Wolfenstein II: The New Colossus – سازنده Machine Games
  • Cuphead – سازنده Studio MHDR
  • Destiny 2 – سازنده Bungie
  • Nioh – سازنده Team Ninja
  • Prey – سازنده Arkane Studios

بهترین بازی اکشن/ ماجراجویی

  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild – سازنده Nintendo
  • Assassin’s Creed: Origins – سازنده Ubisoft Montreal
  • Horizon Zero Dawn – سازنده Guerrilla Games
  • Super Mario Odyssey – سازنده Nintendo
  • Uncharted: The Lost Legacy – سازنده Naughty Dog

بهترین بازی نقش آفرینی

  • Persona 5 – سازنده Atlus
  • Divinity: Original Sin II – سازنده Larian Studios
  • Final Fantasy XV – سازنده Square Enix
  • NieR: Automata – سازنده Platinum Games
  • South Park: The Fractured But Whole – سازنده Ubisoft San Francisco

بهترین بازی مبارزه ای

  • Injustice 2 – سازنده Nether Realm
  • ARMS – سازنده Nintendo
  • Marvel vs. Capcom: Infinite – سازنده Capcom
  • Nidhogg 2 – سازنده Messhof Games
  • Tekken 7 – سازنده Bandai Namco

بهترین بازی خانوادگی

  • Super Mario Odyssey – سازنده Nintendo
  • Mario Kart 8 Deluxe – سازنده Nintendo
  • Mario + Rabbids Kingdom Battle – سازنده Ubisoft
  • Sonic Mania – سازندگان Christian Whitehead، PagodaWest Games و Headcannon
  • Splatoon 2 – سازنده Nintendo

بهترین بازی استراتژی

  • Mario + Rabbids: Kingdom Battle – سازنده Ubisoft
  • Halo Wars 2 – سازندگان Creative Assembly و ۳۴۳Industries
  • Total War: Warhammer II – سازنده Creative Assembly
  • Tooth and Tail – سازنده Pocketwatch Games
  • XCOM 2: War of the Chose – سازنده Firaxis Games

مورد انتظار ترین عنوان سال

  • The Last of Us Part II – سازنده Naughty Dog
  • God of War – سازنده Santa Monia Studio
  • Marvel’s Spider-Man – سازنده Insomniac Games
  • Monster Hunter: World – سازنده Capcom
  • Red Dead Redemption II – سازنده Rockstar Games

بهترین بازی مستقل

  • Cuphead – سازنده Studio MDHR
  • Hellblade: Senua’s Sacrifice – سازنده Ninja Theory
  • Night in the Woods – سازنده Infinite Fall
  • Pyre – سازنده Supergiant Games
  • What Remains of Edith Finch – سازنده Giant Sparrow

بهترین بازی دانش آموزی

  • Level Squared – سازندگان Kip Brennan، Stephen Scoglio و Dane Perry Syndsen از دانشگاه Swinburne
  • Falling Sky – سازندگان Jonathan Nielssen، Nikolay Savoy و Mohsen Shah از مدرست بین المللی فیلم و تلویزیون
  • From Light – سازندگان Alejandro Grossman، Steven Li و Sherveen Uduwana از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • Hollowed – سازندگان Erin Marek، Jerrick Flores و Charley Choucard از دانشگاه مرکزی فلوریدا
  • Impulsion – سازندگان Hugo Verger، Remi Bertrand و Maxime Lupinski از موسسه l’Internet et du Multimédia
  • Meaning – سازنده Hariz Yet از موسسه DigiPen Institute of Technology سنگاپور

بهترین بازی ورزش های الکترونیک

  • Overwatch – سازنده Blizzard Entertainment
  • Counter-Strike: Global Offensive – سازنده Valve Corporation
  • Dota 2 – سازنده Valve Corporation
  • League of Legends – سازنده Riot Games
  • Rocket League – سازنده Psyonix

بهترین بازی مستقل معرفی شده

  • Cuphead – سازنده Studio MDHR
  • Golf Story – سازنده Sidebar Games
  • Hollow Knight – سازنده Team Cherry
  • Mr. Shifty – سازنده Team Shifty
  • Slime Rancher – سازنده Monomi Park

بهترین موسیقی

  • Nier: Automata – آهنگ ساز Keiichi Okabe  و Keigo Hoashi
  • Cuphead – آهنگ ساز Kristofer Maddigan
  • Destiny 2 – آهنگ ساز Michael Salvatori، Skye Lewin و C Paul Johnson
  • Persona 5 – آهنگ ساز Shoji Meguro
  • Super Mario Odyssey – آهنگ ساز Naoto Kubo، Shiho Fujii و Koji Kondo
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild – آهنگ ساز Manaka Kataoka و Yasuaki Iwata

بهترین بازی موبایل

  • Monument Valley – سازنده Ustwo Games
  • Fire Emblem Heroes – سازنده Intelligent Systems
  • Hidden Folks – سازندگان Adriaan de Jongh و Sylvain Tegroeg
  • Old Man’s Journey – سازنده Broken Rules
  • Super Mario Run – سازنده Nintendo

بهترین بازی ورزشی / ریسینگ

  • Forza Motorsport 7 – سازنده Turn 10
  • FIFA 18 – سازنده EA Vancouver
  • Gran Turismo Sport – سازنده Polyphony Digital
  • NBA 2K18 – سازنده Visual Concepts
  • Pro Evolution Soccer 2018 – سازنده Konami
  • Project Cars 2 – سازنده Slightly Mad Studios

بهترین بازی واقعیت مجازی

  • Resident Evil 7: Biohazard – سازنده Capcom
  • Farpoint – سازنده Impulse Gear
  • Lone Echo – سازنده Ready at Dawn
  • Star Trek: Bridge Crew – سازنده Red Storm Entertainment
  • Superhot VR – سازنده Superhot Team

بهترین بازی کنسول های دستی

  • Metroid:  Samus Return – سازنده MercruySteam
  • Ever Oasis – سازنده Grezzo
  • Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia – سازنده Intelligent Systems
  • Monster Hunter Stories – سازنده Marvelous Entertainment
  • Poochy and Yoshi’s Woolly World – سازنده
  • Ever Oasis – developed by GrezzoGood-Feel

بهترین بازی چینی

  • jx3 HD – سازنده Kingsoft Corporation
  • Honor of Kings – سازنده Timi Studio Group
  • ICEY – سازنده FantaBlade Network
  • Gumballs & Dungeons – سازنده QcPlay Limited
  • Monument Valley 2 – سازنده Ustwo Games

نماد صنعت بازی سازی

  • Carol Shaw

جایزه بازیکن محبوب سال

  • Guy Beahm با نام کابری Dr.Disrespect
  • Andrea Rene با نام کاربری What’s Good Games
  • Clinta Lexa با نام کاربری Halfcoordinated
  • Mike Grzesiek با نام کاربری Shroud
  • Steven Spohn با نام کاربری AbleGamers

بهترین بازیکن ورزش های الکترونیک

  • Lee Sang-hyeok با نام کاربری Faker – از تیم SK Telecom – بازی League of Legends
  • Marcelo David با نام کاربری Coldzera – از تیم SK Gaming – بازی Counter-Strike: GO
  • Nikola Kovac با نام کاربری NiKo – از تیم FaZe Clan – بازی Counter-Strike: GO
  • Je-hong Ryu با نام کاربری Ryujehong – از تیم Seoul Dynasty – بازی Overwatch
  • Kuro Salehi Takhasomi با نام کاربری KuroKy – از تیم Team Liquid – بازی Dota 2

بهترین تیم ورزش های الکترونیک

  • Cloud9
  • FaZe Clan
  • Lunatic-Hai
  • SK Telecom T1
  • Team Liquid

در مراسم سال گذشته نیز عنوان Overwatch توانست جایزه بهترین بازی سال و The Legend of Zelda: Breath of the Wild مورد انتظار ترین عنوان سال را کسب کنند.

 

منبع: فورپلاس

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نسخه دمو بازی Lost Sphear هم اکنون برای PlayStation 4، Nintendo Switch و رایانه های شخصی در دسترس می باشد

Lost-Sphear-1.thumb.jpg.2e17786718c4d4bf086e9e68b80bdc76.jpg

امروز شرکت Sqare Enix یک نسخه دمو از عنوان مورد انتظار نقش آفرینی ژاپنی Lost Sphear آخرین ساخته استودیو Tokyo RPG Factory، منتشر کرد.

این نسخه از بازی هم اکنون از طریق صفحه مربوط به فروشگاه پلی استیشن، صفحه مخصوص فروشگاه نینتندو و صفحه استیم مربوط به نسخه رایانه های شخصی در دسترس می باشد.

نسخه دموی بازی شامل نیم نگاهی به بخش داستانی بازی می اندازد، این بخش شامل سیستم Artefacts خواهد بود که به بازیکنان احازه می دهد از خاطرات ذخیره شده برای شخصی سازی رابط کاربری ـشان استفاده کنند، پاداش های ویژه بدست آورند و داستان بازی را گسترش دهند. هر شخصیت موجود در بازی می تواند از یک زره که به زره های فرنچایز Xenogears شباهت دارد، تحت عنوان Vulcosuit استفاده کند، همچنین این شخصیت ها می توانند در بخش ضربات Paradigm نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته باشند.

به مناسبت عرضه نسخه دموی بازی، یک تیزر تریلر جدیدی نیز از این عنوان منتشر شده است، که می توانید در ادامه خبر آن را مشاهده کنید. همچنین در سایر اخبار مربوط به بازی Lost Sphear می توانید آخرین تریلر منتشر شده از این عنوان را نیز تماشا کنید.

Lost Sphear در تاریخ ۱۲ اکتبر در کشور ژاپن عرضه شد، این در حالیست که بازیکنان در آمریکای شمالی و اروپا باید تا تاریخ ۲۳ ژانویه سال آینده برای عرضه نسخه پلی استیشن ۴، نینتندو سوئیچ و رایانه های شخصی منتظر بمانند.

لینک تریلر: https://www.aparat.com/v/CQG0t

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بهترین بازی سال بازی PC بود  Divinity original sin 2 منتهی نه سونی پشتش نیست یا ,PUBG میلیون دلاری یا نینتندو اصلا شرکتش هم ندادن جالبه نمراتش از هورایزن و اکثر بازیهای دیگه  هم خیلی بالاتر بود در متاکرتیک- زلدا بازی بدی نیست ولی کلا خیلی اغراق میشه درباره بازی های نینتندو! ماریو و زلدا دو تا افت جهان بازی هستند . دقیقا مثل فیلم های با سوژه های همجنس گرایی  که قبل از اسکار عرضه میشند و جوایز رو میبرند به دلایل خاص بعد کارگردان های بزرگ با ساخته هایی بسیار برتر   دست خالی میرن خونه- بعد جالبه هیچ کسی دیگه اون فیلمی که شده مثلا بهترین فیلم سال رو نگاه هم نمیکنن.  مونلایت و اسپات لایت و ....  میلک و .... در مقابلشون سینمای ناب و شاهکارهای برجسته ای که بدون جایزه ماندند و داستان ادامه دارد!

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، rezagtx گفته است :

بهترین بازی سال بازی PC بود  Divinity original sin 2 منتهی نه سونی پشتش نیست یا ,PUBG میلیون دلاری یا نینتندو اصلا شرکتش هم ندادن جالبه نمراتش از هورایزن و اکثر بازیهای دیگه  هم خیلی بالاتر بود در متاکرتیک- زلدا بازی بدی نیست ولی کلا خیلی اغراق میشه درباره بازی های نینتندو! ماریو و زلدا دو تا افت جهان بازی هستند . دقیقا مثل فیلم های با سوژه های همجنس گرایی  که قبل از اسکار عرضه میشند و جوایز رو میبرند به دلایل خاص بعد کارگردان های بزرگ با ساخته هایی بسیار برتر   دست خالی میرن خونه- بعد جالبه هیچ کسی دیگه اون فیلمی که شده مثلا بهترین فیلم سال رو نگاه هم نمیکنن.  مونلایت و اسپات لایت و ....  میلک و .... در مقابلشون سینمای ناب و شاهکارهای برجسته ای که بدون جایزه ماندند و داستان ادامه دارد!

سلام خدمت رضا جان :x

بدون شک یکی از نامزد های بزرگ امسال میتونست Divinity: Original Sin 2 باشه اما متاسفانه من خودم هیچوقت معیار های انتخاب نامزد های این مراسم رو متوجه نشدم، ولی بازم خوشحالم عنوانی مثل TLZ عنوان Goty رو کسب کرد و اگر یک عنوانی مثل PUBG همچین جایزه ای رو می برد اصلا شایسته نبود، اما نظر اصلی خودم و البته نظر شخصی روی عنوان بزرگ Persona 5 بود که بدون شک بنظرم بهترین بازی نقش آفرینی تاریخ (سلیقه ها مختلف ـه) محسوب میشه.

حداقل سال گذشته اگر Overwatch عنوان Goty رو کسب کرد، واقعا میشه گفت این عنوان از همه نظر کامله حتی اگر بخش داستانی هم برای بازی در نظر بگیریند چیزی کم نمیزاره، ولی بازم بنظر حق Uncharted 4 ضایع شد این وسط :D

از نظر اغراق در مورد فرنچایز های Mario و TLZ کاملا موافقم، که اون هم می تونه دلیلش دیر عرضه شدن 2 نسخه آخر هر دو بازی باشه که میشه گفت یه جور عطش کاذب برای منتقدین ایجاد کرد و باعث شد نمرات فضایی بگیرند، البته این مورد رو هم نادیده نگیریم هر دو بازی پیشرفت های کاملا چشم گیری داشتند مخصوص Breath of the Wild که واقعا یه جهان و سبک جدید خلق کرد در فرنچایز خودش.

جای فرنچایز Yakuza واقعا خالی بود تو این مراسم و همچنین مراسم فردا شب PSX :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تصاویر جدید بازی Code Vein شباهت های گیم پلی بازی به فرنچایز Dark Souls را به نمایش می گذارد

CODOP_09_1511953304-870x490.thumb.jpg.af181d597fb9760d956a26141d5fb624.jpg

شرکت Bandai Namco تصاویر هنری و اسکرین شات های جدیدی از عنوان مورد انتظار نقش آفرینی ژاپنی Code Vein منتشر کرد.

در ابتدا، در این تصاویر شاهد رونمایی از شخصیت Nikola برادر کوچک تر Mia Karnstein هستیم، کسی به همراه خواهرش در میان سرزمین های Vein سرگردان مانده است، منطقه جدیدی تحت عنوان Ridge of Frozen Souls که بنظر می رسد یک گذرگاه کوهستانی خطرناک و به دلیل طوفان های سهمگین عاری از میدان دید واضح باشد، در این تصاویر قابل مشاهده است. در این منطقه شاهد حضور یک دشمن چالش برانگیز که کاملا با زره و سپر مجهز شده است، را نیز می بینیم.

بدون شک ضربات ویژه یکی از حرکات کلیدی شما برای بقا خواهند بود، و لخته های خون نیز به شما اجازه اعدام دشمنان با حرکات خشونت آمیز را می دهد. این حرکات می توانند دشمنان را به سرعت از پای در آورند و خون جاری شده نیز می تواند باعث فعال سازی دیگر توانایی های شما باشد. در ادامه یکی از اعضای Blood Veil را تحت عنوان Ivy مشاهده می کنیم که می تواند حرکات کشنده و سریعی را به نمایش بگذارد، این حرکات شامل خار های عظیمی که از زمین بیرون می آیند و دشمنان را از فواصل دور تکه تکه می کنند، می باشد. همچنین در ادامه شاهد حضور سه Blood Veil دیگر با نام های Ogre، Hounds و Stinger هستیم که تقاوت های بین قدرت و فاصله ضربات را به نمایشم می گذارند.

هر کدام از Blood Veil ها می توانند توسط یک Blood Code استفاده شوند، که خود شامل قابلیت های ویژه صاحب قبلی آن نیز می باشد. زمانی که شما از یک Blood Code استفاده می کنید، بازیکنان نیز از توانایی های صاحب اصلی آن ارث بری خواهند کرد. The Ranger Blood Code می تواند در سیاهچاله ها مفید واقعا شود، The Hunter Blood Code برای مبارزات در فواصل دور کارآمد خواهد بود و The Berserker Code برای مبارزات نزدیک بهترین گزینه شما می باشد.

در کنار تصاویر منتشر شده از گیم پلی بازی، شاهد برخی تصاویر منتشر شده از تیتراژ آغازین انیمه این بازی که توسط استودیو Ufotable ساخته شده، نیز خواهیم بود. این استودیو پیش تر نیز سابقه همکاری با شرکت Bandai Namco را در ساخت عناوینی چون؛ God Eater و Tales of Zestiria داشته است.

در سایر اخبار مربوط به این بازی نیز می توانید تریلر منتشر شده از آن که خشونت به سبک Dark Souls را به نمایش می گذارد، را مشاهده کنید.

Code Vein در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد، در ادامه نیز می توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

لینک خبر : http://forplus.ir/news/تصاویر-جدید-بازی-code-vein-شباهت-های-گیم-پلی-با/

 

پ.ن: دوستان تصاویر خبر به حدود 40 عکس میرسه برای همین جهت لود صفحه عکس هارو قرار نمیدم، اما دوستان می تونن از طریق لینک تصاویر رو مشاهده کنند.

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تصاویر جدید بازی BioMutant زوایایی مختلف این عنوان را نمایش می دهند

biomutant_screenshot_3840x2160_19-870x490.thumb.jpg.b25ca307516628128fd66fb17fe5bb21.jpg

عنوان BioMutant که در اوایل سال جاری توسط استودیو Experiment 101 و شرکت THQ Nordic در مراسم Gamescom معرفی شد، سریعا توانست خود را به یک IP خلاقانه و جالب تبدیل کند، و بدون شک می توان گفت که این بازی می تواند یکی از عناوین مورد انتظار سال ۲۰۱۸ باشد. امروز، سازنده های این بازی در ادامه هایپ کردن طرفداران تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر کردند، که بخش های مختلف بازی و برخی دشمنان موجود در آن را به نمایش می گذارد.

در اولین تصویر منتشر شده، شخصیت اصلی قابل شخصی سازی بازی را مشاهده می کنیم که به یک صخره بزرگ نگاه می کند و در تصویر بعدی نیز شاهد بالا رفتن از آن هستیم. نکته قابل توجه این است که، در سایر اسکرین شات ها شاهد حضور یک دشمن به شکل Cerberus و همچنین محیط های جدیدی نیز هستیم. این دشمن که بنظر می رسد یکی از سخت ترین چالش های بازیکنان خواهد و برای کسب قدرت های جدید و ادامه ماجراجویی باید با او مبارزه کنیم.

در دو تصویر بعدی، شاهد حضور یک ربات مکانیکی عظیم هستیم که بازیکنان می توانند کنترل آن را به دست بگیرند، در تصویر بعدی نیز شخصیت اصلی بازی را می بینیم که به سوی یک نمای سنگی قدم بر می دارد. آخرین تصویر از بقیه تصاویر جالب تر بنظر می رسد، چرا که شخصیت اصلی بازی را می بینیم که یک همنوع جوان را در آغوش خود نگه داشته است. اینکه در بازی اصلی نیز شاهد چنین صحنه ای باشیم در نوع خود جالب خواهد بود، البته هنوز جزئیات زیادی از این عنوان در دسترس نیست.

بازی BioMutant در حال حاضر برای عرضه بر روی پلتفرم های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه شخصی در اوایل سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است. در ادامه نیز می توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

biomutant_screenshot_3840x2160_21.thumb.jpg.05349cf7479af8451d9777c6e237e1ed.jpgbiomutant_screenshot_3840x2160_22_vertical_use_suggested_.thumb.jpg.586dbb7548591e78533c2bc9620c70e9.jpgbiomutant_screenshot_3840x2160_24.thumb.jpg.a9bf6e95e5a0720586bde9933f96c89d.jpg

biomutant_screenshot_3840x2160_26.thumb.jpg.95889110278c87cdb7b78cf317939cff.jpgbiomutant_screenshot_3840x2160_27-1.thumb.jpg.817c7674849ca213878f6a2a0d948710.jpgbiomutant_screenshot_3840x2160_28.thumb.jpg.117dae82c97b43f149440e8b792ce04c.jpg

 

منبع: فورپلاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان عزیز :x 

دو خبر قبلی جدید نیستند و جز اخبار قدیمی محسوب میشن، اما از اونجایی که بنظر هر دوی این بازی ها IP های خاص و جدیدی هستند و شاید دوستان در موردشون اطلاعی نداشته باشند، گفتم بهتر باشه یه اطلاعاتی در موردش داشته باشیم.

باز هم ببخشید اگر خبر قدیمی یا تکراری بود :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 24 دقیقه قبل، Ruby گفته است :

سلام خدمت رضا جان :x

بدون شک یکی از نامزد های بزرگ امسال میتونست Divinity: Original Sin 2 باشه اما متاسفانه من خودم هیچوقت معیار های انتخاب نامزد های این مراسم رو متوجه نشدم، ولی بازم خوشحالم عنوانی مثل TLZ عنوان Goty رو کسب کرد و اگر یک عنوانی مثل PUBG همچین جایزه ای رو می برد اصلا شایسته نبود، اما نظر اصلی خودم و البته نظر شخصی روی عنوان بزرگ Persona 5 بود که بدون شک بنظرم بهترین بازی نقش آفرینی تاریخ (سلیقه ها مختلف ـه) محسوب میشه.

حداقل سال گذشته اگر Overwatch عنوان Goty رو کسب کرد، واقعا میشه گفت این عنوان از همه نظر کامله حتی اگر بخش داستانی هم برای بازی در نظر بگیریند چیزی کم نمیزاره، ولی بازم بنظر حق Uncharted 4 ضایع شد این وسط :D

از نظر اغراق در مورد فرنچایز های Mario و TLZ کاملا موافقم، که اون هم می تونه دلیلش دیر عرضه شدن 2 نسخه آخر هر دو بازی باشه که میشه گفت یه جور عطش کاذب برای منتقدین ایجاد کرد و باعث شد نمرات فضایی بگیرند، البته این مورد رو هم نادیده نگیریم هر دو بازی پیشرفت های کاملا چشم گیری داشتند مخصوص Breath of the Wild که واقعا یه جهان و سبک جدید خلق کرد در فرنچایز خودش.

جای فرنچایز Yakuza واقعا خالی بود تو این مراسم و همچنین مراسم فردا شب PSX :(

درود

 حضور شرکت های قدرتمند هم پشت این جوایز  مهمه- PUBG که واقعا اونی نیست که گندش کردن، تنها دلیلش موج حمله بازی بازها به  بازی بود روزهای اول. پرسونا رو سری ایش رو دوست ندارم باهاشون راحت نیستم. با اینکه  انیمه و اثار سینمای ژاپن رو بیست ساله دنبال میکنم با JRPG اصلا  کاری ندارم  -من طرفدار نقش افرینی غربی هستم(  سلیقه ای است) والا  کلی بازی از ناشران بزرگ  کاندید شد ولی  GOTY سال Divinity II که تمام منتقدها در نقدهاشون اشاره کردند  نامزد نشد! خیلی عجیبه! اون یاکوزا و اینها که مال خود سونی است  نمایش سونی به کنار -من برای کلیت  همه بازی ها میگم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

این درایور جدید چه ربطی به fallout 4 داره؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 56 دقیقه قبل، pezhvak گفته است :

این درایور جدید چه ربطی به fallout 4 داره؟

به فالوت 4 ربط نداره به فالوت VR ربط داره - برای بهنیه سازی اونه- بتسزدا بازیش هنوز پرباگه گیر داده به  VR -نسخه عادی فالوت 4 هنوزمن راحت داخلش باگ میجورم رفته مثلا VR رو بهینه کنه!

من خبر این  درایور رو نزاشتم چون تنها دلیل عرضه اش ساپورت تایتان V است! هیچ سودی برای کاربر عادی نداره.

 

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، big VULTURE گفته است :

به به .

امیدوارم نیمه اول 2018 بیاد . هرچند احتمال داره حتی با تاخیر خوردن به 2019 بیفته .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...