رفتن به مطلب

Recommended Posts

جدیدترین هدف فراری Hitman 2 تحت عنوان TheAppraiser هم اکنون در دسترس می باشد

H2_Elusive_Target_3_The_Appraiser_1548354342.thumb.jpg.2c52ab5c9c88c81b303ee153952d8a5b.jpg

دیروز، استودیو IO Interactive جدیدترین ماموریت مربوط به سومین هدف فراری بازی Hitman 2  را با نام Miranda Jamison که با عنوان The Appraiser نیز شناخته می شود، برای دارندگان این عنوان منتشر کرد. این شخصیت که یک ارزیاب آثار هنری ـست، یکی از اعضای اصلی گروهی است که در پشت پرده تعیین کننده ارزش اقلام در دنیای آثار هنری می باشد. این شخصیت اخیرا یک گروه سارق را برای دزدیدن یک نقاشی استخدام کرده است. هرچند که، از طرف دیگر مالک این نقاشی شما را برای درگیر شدن و رسیدگی به این وضعیت استخدام کرده است.

جدیدترین هدف فراری بازی از تاریخ 25 ژانویه (5 بهمن) در دسترس قرار گرفته و تا تاریخ 3 فوریه (14 بهمن) در دسترس می باشد. اگر می خواهید وارد عمل شوید بدون شک زمان زیادی ندارید، پس از اتمام این ماموریت یک کت شلوار، ماسک و دستکش جدید در انتظار شما خواهند بود.

Hitman 2 هم اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس می باشد، همچنین در ادامه می توانید تریلر معرفی جدیدترین هدف فراری بازی را مشاهده کنید:

لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/tWfxe

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آیا کارگردان بازی Spider-Man به ساخته شدن ادامه آن اشاره کرده است؟

cropped-1920-1080-941221.thumb.jpg.bf1b9074731091725b5d309cb7bdbb95.jpg

هنوز 6 ماه هم از زمانی که عنوان انحصاری و تحسین شده Marvel's Spider-Man منتشر شده نگذشته و بنظر می رسد به همین زودی شاهد آغاز مراحل ساخت دنباله آن باشیم. دیروز، Bryan Intihar کارگردان جدیدترین بازی ساخته شده از شخصیت دوست داشتنی مرد عنکبوتی و همچنین استودیو Insomniac Games توئیتی را منتشر کرد که بنظر می رسد در حال کار بر روی پیش نمایش داستانی چیزی می باشد، اما اگر بخوایم خوشبین باشیم احتمالا شروع نگارش داستان Marvel's Spider-Man 2 می باشد.

در این توئیت، Bryan Intihar ازاینکه نشان دادن اولین دست نوشته های داستان به دیگران چه حسی دارد می گوید، که خود می تواند اشاره به کاری باشد که در حال انجام آن است.

البته، ایشان مستقیما ذکر نکرد که بر روی دنبال عنوان موفق Marvel's Spider-Man کار می کند، اما با توجه به موفقیت نسخه اول بازی این امر زیاد هم دور از ذهن نیست، پس شاید شرکت سونی از استودیو Insomniac Games درخواست کرده باشد که مراحل ساخت دنباله این عنوان را آغاز کند. در ادامه می توانید توئیت منتشر شده از کارگردان بازی Marvel's Spider-Man را مشاهده کنید:

Capture.jpg.00640a1fe2aab95a83273b2b8747debe.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نسخه رایگان بازی PUGB در دست ساخت | نسخه بتا فقط برای کشور تایلند در دسترس است

PlayerUnknowns-Battlegrounds.thumb.jpg.c8e3434a880ef3080186bb433e42ba3d.jpg

طبق گزارش وبسایت PC Gamer استودیو PUBG Corp در حال تولید و توسعه نسخه متفاوتی از عنوان پرفروش و بتل رویال Playerunkown's Battlegrounds که با عنوان PUBG Lite معرفی شده، می باشد. در این نسخه شاهد کاهش مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای این عنوان خواهیم بود و همچنین این نسخه از بازی کاملا رایگان است. در ادامه می توانید مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرا این بازی را مشاهده کنید:

Minimum PC Specs

  • OS: Windows 7/8/10, 64-bit
  • CPU: Intel Core i3 2.4GHz
  • RAM: 4GB
  • Graphics: Intel HD Graphics 4000
  • HDD: 4GB

Recommended

  • OS: Windows 7/8/10, 64-bit
  • CPU: Intel Core i5 2.8GHz
  • RAM: 8GB
  • Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7870
  • HDD: 4GB

لازم به ذکر است که، عنوان PUBG Lite به عنوان یک محصول جداگانه تولید خواهد می شود و همچنین تیم سازنده جدایی نیز دارد که شاهد عرضه محتویات انحصاری نیز برای این بازی خواهیم بود. همچنین، محتویات و نقشه های آشنای بازی اصلی نیز به مرور به این عنوان افزوده خواهند شد.

نسخه بتای این بازی فعلا تنها برای کشور تایلند در دسترس می باشد که شامل اولین نقشه بازی تحت عنوان Erangel خواهد بود. این نسخه شامل حالت های Solo / Duo / Squad و در حالت سوم شخص می باشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 ساعت قبل، Ruby گفته است :

 

بازی Metro Exodus در تاریخ 15 فوریه (26 بهمن) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

به شخصه می تونم بگم یکی از افتضاح ترین سیستم های پیشنهادی و شاید یکی از افتضاح ترین بهینه سازی ها باشه :D باز هم صرفا شاهد تبلیغ کارت های جدید انویدیا برای سیستم های پیشنهادی 1080p / 60 FPS هستیم!

یا ابولفضل ! چی میزنن اینا؟این دیگه چه سیستمیه؟با1060هم نمیشه بازیش کرد که باید گذاشت رو medium

1507.gif.ead1faac6bb661dff1ced3996cc2f300.gif

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 20 ساعت قبل، Ruby گفته است :

سیستم مورد نیاز بازی Metro Exodus اعلام شد

 

 

در 2 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

یا ابولفضل ! چی میزنن اینا؟این دیگه چه سیستمیه؟با1060هم نمیشه بازیش کرد که باید گذاشت رو medium

 

 

 

 

یعنی سیستم من میکشه اینو؟ o.O:D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

یا ابولفضل ! چی میزنن اینا؟این دیگه چه سیستمیه؟با1060هم نمیشه بازیش کرد که باید گذاشت رو medium

 

در 2 ساعت قبل، Farjam گفته است :

یعنی سیستم من میکشه اینو؟ o.O:D

سلام خدمت دوستان عزیز :D

ضرب المثل معروف بلیزارد رو درباره بازی Diablo: Immortal نشنیدید؟

نقل قول

 - چرا Diablo Immortal رو برای PC منتشر نمی کنید؟

- Don't you have a phone؟

حالا هم حکایت استودیو 4A Ga,mes هست:

نقل قول

Don't you guys have money to buy upgrades?

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازی Metro همیشه همین طوربوده. یادمه نسخه اولش که اومده بودتقریبا قضیه کرایسیس شده بودو سیستم شاخ میخاست.

نسخه دومش هم اینقدر سنگینه هنوز تو بنچمارک ها تست میشه

ولی جدا جلوه‌ها بصریش فوق العادست.

2033 رو الان بازی میکنم دهنم از تعجب باز مونده چجوری سال 2010 چنین چیزی ساختن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 52 دقیقه قبل، Hadi ABD گفته است :

بازی Metro همیشه همین طوربوده. یادمه نسخه اولش که اومده بودتقریبا قضیه کرایسیس شده بودو سیستم شاخ میخاست.

نسخه دومش هم اینقدر سنگینه هنوز تو بنچمارک ها تست میشه

ولی جدا جلوه‌ها بصریش فوق العادست.

2033 رو الان بازی میکنم دهنم از تعجب باز مونده چجوری سال 2010 چنین چیزی ساختن

از جمله بازی هایی که به شدت برای کارتهای به روز انویدیا بهینه میشه و توی کارتهای دیگه به مشکل برمیخوره همین بازی هستش .

اگر نسخه های قبلی رو هم چک کنید کارتهای به روز انویدیا ( به نسبت همون زمان ) نسبت به کارتهای ای ام دی بهتر فریم می گرفتن با این وجود با تغییر بعضی از گزینه ها میشد توی کارتهای ای ام دی هم فریم خوبی گرفت . احتمالا برای این نسخه هم همین میشه .

تحت رزولیشن HD و تنظیمات پایین احتمالا کارتهایی مثل RX 560 هم بتونن فریم خوبی بگیرن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

قیمت نسخه PC بازی Overwatch برای همیشه کاهش یافت

OverwatchUprising.thumb.jpg.a6e4e394a7a44a1e652e0c47666eb07b.jpg

اگر از گیمر هایی هستید که همیشه می خواستید بازی Overwatch را تجربه کنید اما هنوز موفق به تهیه آن نشده اید، الان بهترین فرصت برای خرید این بازی به کمترین قیمت ممکن می باشد، چرا که شرکت Blizzard قیمت نسخه رایانه های شخصی این بازی را بصورت دائمی کاهش داده است. هم اکنون می توانید نسخه Standard Edition این بازی را به قیمت 20 دلار و نسخه Legendary Edition را به قیمت 40 دلار تهیه کنید، اگر از کسانی هستید که پیش تر نسخه Standard Edition این عنوان را تهیه کرده اند نیز می توانید با پرداخت هزینه 20 دلار آن را به نسخه Legendary Edition ارتقا دهید.

خب شاید سوال این باشد که پرداخت 20 دلار بیشتر برای نسخه Legendary Edition چه مزایایی به همراه دارد؟ بنظر می رسد که مزایای نسبتا زیادی باشد، این بسته شامل 5 اسکین اپیک و 5 اسکین لجندری که شامل اسکین های Okami برای شخصیت هانزو و اسکین Shrike برای شخصیت آنا بعلاوه اسکین های اختصاصی این نسخه برای شخصیت های فرح، ریپر، تریسر، سولجر 76 و بشن را به همراه دارد. همچنین با خرید این نسخه ایتم هایی برای استفاده در دیگر محصولات شرکت Blizzard نیز در دسترس شما قرار خواهند گرفت که شامل شخصیت تریسر برای بازی Heroes of the Storm، یک پت Baby Winston برای بازی World of Warcraft، بال های شخصیت مرسی برای بازی Diablo 3 یک دست کارت با تم Overwatch در بازی Hearthstone و تصاویر شخصیت های این عنوان در بازی Starcraft 2  خواهد بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

یا ابولفضل ! چی میزنن اینا؟این دیگه چه سیستمیه؟با1060هم نمیشه بازیش کرد که باید گذاشت رو medium

 

 

Counter Strike نیست که :4_joy:

اگه تریلر گیمپلی بازیو با اون گرافیک و جزییات نفسگیرش دیده باشین از اول حساب کار میاد دستتون که چجور سیستمی میخواد.

ویرایش شده توسط TeraFloppy64
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، TeraFloppy64 گفته است :

Counter Strike نیست که :4_joy:

اگه تریلر گیمپلی بازیو با اون گرافیک و جزییات نفسگیرش دیده باشین از اول حساب کار میاد دستتون که چجور سیستمی میخواد.

ربطی نداره گرافیکش مگه چی هست؟ وقتی زحمت بهینه سازی به خودشون ندن نتیجه اش میشه همین وگرنه Arkham knightهم 12 گیگ رم مصرف میکنه چون هیکل مبارک رو تکون ندادن درست بسازنش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

ربطی نداره گرافیکش مگه چی هست؟ وقتی زحمت بهینه سازی به خودشون ندن نتیجه اش میشه همین وگرنه Arkham knightهم 12 گیگ رم مصرف میکنه چون هیکل مبارک رو تکون ندادن درست بسازنش

گرافیکش مگه چی هست؟ :43_slight_frown:

طوری میگین هیکل مبارکشون رو تکون ندادن که انگار شما خودتون شخصا نظارت کامل داشتین رو استودیو

بنده خداها چندساله دارن رو بازی کار میکنن و زحمت میکشن بعد شما میگین اصلا بهینه سازی نکردن...

من دیگه حرفی ندارم.

ویرایش شده توسط TeraFloppy64
لینک به دیدگاه
Share on other sites

?

4A games استودیو لهستانی که با بدبختی و تلاش شاهکار های فوق العاده ساخته
https://www.gamesindustry.biz/articles/2013-05-15-jason-rubin-metro-last-light-is-the-triumph-of-an-underdog

کسی نمی داند که موفقیت کارگردان این بازی، آقای Andrew Prokhorov و بقیه تیم سازنده بازی چقدر قابل تحسین است! کار کردن در یک صنعت پیچیده و پنهان کار، رسانه های ضعیفی که توجه افراد را به داستان هایی که در پشت پرده یک بازی وجود دارد جلب نمی کنند، تهیه کنندگانی که دائما عوض می شوند، گمنامی حاصل از این که استودیوی شما در اروپای شرقی است، و ناشر جدیدی که مزایای تبلیغ برای شما را درک نمی کند، همه و همه سبب شده اند که داستان فوق العاده ای که در پشت پرده ساخت Metro: Last Light وجود دارد مخفی بماند...

ولی من می خواهم این مسأله را تغییر دهم!

من به خوبی می دانم که 4A با آن سطح از مهارت و با غروری که دارد فقط می خواهد که در یک میدان برابر و عادلانه با همتایان خود رقابت کند، ولی من صادقانه بگویم که چنین عدالتی هرگز در کار نبوده است!

کل بودجه ساخت بازی Metro: Last Light کمتر از چیزی بوده که برخی از بازی های رقیب فقط صرف ساختن صحنه های وسط بازی (Cut scenes) می کنند، و این مبلغ در حدود یک دهم بودجه ساخت بازی های مهم رقیب بوده است! آن وقت بازی تا این حد به خاطر داستان و اتمسفرش تحسین می شود، و موتور کاملا متفاوتی از نسخه اول دارد که با بزرگترین بازی های رقیب که که تعداد دنباله های آنها از شمارش خارج شده است رقابت می کند!

تمام اینها در شرایط کاری خاص استودیوی 4A در شهر Kiev حاصل شده است! کل استودیوی 4A در کیف به راحتی قابل گنجاندن در یک سالن ورزشی کوچک متعلق به EA در لوس آنجلس است، آن وقت امتیازات مترو به راحتی بازی Medal of Honor: Warfighter را پشت سر می گذارد!

بازی BioShock: Infinite به طور حتم یک بازی فوق العاده است، ولی تیم سازنده این بازی در مدت ساخت آن تمامی منابع مورد نیاز خود را در اختیار داشته اند. در حالی که در همین دوره زمانی، کارکنان 4A روی صندلی های تاشویی که مخصوص مراسم های فضای باز است نشسته اند، از میزهایی که شبیه میزهای مخصوص ورق بازی بوده استفاده می کردند که آرنج هایشان همیشه کنار هم قرار می گرفته، و محیط کاری شان بیشتر شبیه کافه تریای یک مدرسه ابتدایی بوده تا یک استودیوی بازی سازی!


وقتی 4A نیاز به نرم افزارهای جدید یا PC های پیشرفته یا هر چیز دیگر پیدا می کرد، باید یک نفر از 4A به آمریکا می آمد، آن را می گرفت، داخل یک ساک می گذاشت و آن را مخفیانه به اوکراین برمی گرداند، تا این وسایل در مرز اوکراین توسط ماموران حکومتی دزدیده نشود!? [IMG]

وقتی من از 4A بازدید کردم و وضعیت استودیو را دیدم، تصمیم گرفتم برای آنها صندلی های اداری Aeron که در کشورهای غربی جزو حداقل های حقوق یک انسان محسوب می شود تهیه کنم. در کشور اوکراین این محصول یافت نمی شد، و تنها راه ما این بود که صندلی ها را از کشور لهستان خریده و بار یک کامیون کنیم و با پرداخت رشوه به یک واسطه آنها را به کیف بیاوریم! در نهایت ما از انجام این کار انصراف دادیم، نه به خاطر هزینه های آن، بلکه به این خاطر که با استفاده از آن صندلی ها که عریض تر بودند، و با پخش کردن وسایل در میزهای بزرگتر در نهایت ساختمان استودیوی 4A فضا برای این تغییرات کم می آورد!

من از بازی Far Cry 3 بسیار لذت بردم، این بازی واقعا شایسته امتیازات خوبی که دریافت کرد بود، ولی Ubisoft Montreal در طی مراحل ساخت Far Cry 3 چند ساعت از روز قطع برق داشت؟ قطع برق جزء اتفاقات معمول برای 4A بود! انجام یک پروژه در ضرب العجل های زمانی برای تمام سازندگان بازی پیش می آید، ولی کدام استودیوی بازی سازی مجبور می شود از ژنراتورهای مخصوص کارگاه های ساختمانی استفاده کند تا یک روز تاخیر، بازی آنها را دو هفته دیرتر به فروشگاه ها نرساند؟ مونترئال سرد است، ولی سرمای کیف فرق دارد! زیرا سیستم گرمایشی کل شهر مرکزی است و سالی چند بار این سیستم خراب می شود، که هر خرابی یک هفته طول می کشد! تیم 4A در این زمان ها با ژاکت پشمی در حالی که به زور انگشت های خود را گرم نگاه می داشتند در حرارت های زیر صفر کار می کردند، تازه اگر برف باعث مسدود شدن راه ها و گرفتار شدن آنها در خانه هایشان نمی شد!

علاقمندان به بازی بدون دانستن این داستان هم می توانند از بازی لذت ببرند، ولی دانستن رنج ها و سختی هایی که 4A در پشت پرده ساخت این بازی متحمل شده است باعث می شود ما این استودیو را بهتر بشناسیم و از کار آنها لذت بیشتری ببریم، همانطور که وقتی می شنویم پله که شاید بهترین بازیکن فوتبال تاریخ بوده است پول خرید کفش نداشته است و فوتبال را با پاهای برهنه یاد گرفته است برایمان جالب است! طبق برآوردهای موجود بازی های امسال به دلیل بالغ شدن و کهنه شدن کنسول ها نسبت به عنوان دقیقا مشابه در دو سال قبل 3 تا 5 امتیاز Metacritic کمتر می آورند، ولی حتی اگر ما این مسأله را هم در مقایسه امتیاز بالای 80 مترو با بازی های سال های قبل در نظر نگیریم، دانستن مشکلات و گرفتاری هایی که تیم سازنده بازی با آنها روبرو بوده است باعث می شود Metro: Last Light را یک موفقیت بزرگ به حساب بیاوریم!

اگر به 4A که با آن شرایط چنین بازی یی ساخته است بودجه بهتر و محیط کاری معقول تر داده می شد و یک سال وقت آنها با توقعات غیرمنطقی تهیه کنندگان THQ مبنی بر وجود بخش های Multiplayer و Co-op در بازی در زمان عرضه، آن هم با آن بودجه ساخت و ضرب العجل زمانی تلف نمی شد، و ناشر بازی شان درست چند ماه قبل از عرضه عوض نمی شد، واقعا 4A چه می ساخت؟

https://gamingbolt.com/metro-redux-devs-had-to-smuggle-ps4xbox-one-dev-kits-due-to-ukraine-crisis

آقای "Huw Beynon" از مدیران استودیو 4A Games در مصاحبه با The Escapist پیرامون مشکلات ایجاد شده برای 4A Games گفت :
 

" این مدت برای کارکنان من بسیار سخت و ترسناک بود ، آنها ناخواسته درگیر این تظاهرات شده بودند و من به آنها گفتم زمانی که تیراندازی آغاز می شود بشدت مراقب خود باشند و از تیراندازی دوری کنند و خوشبختانه آنها این موضوع را رعایت کردند . فضای دلهره آوری بر شهر "کیف" حاکم است و واقعا ما نمی دانیم چه چیزی در حال اتفاق آفتادن است . این یک فضای عجیب و منحصر بفرد است اما کارکنان من بدون توجه به این تحولات در حال انجام دادن کار خود هستند "

آقای Beynon در ادامه اظهار جالبی را پیرامون قاچاق کیت های توسعه بازی انجام داد :

" ما برای انجام کارها مجبور شدیم که کیت های PS4 و XBOX ONE برای توسعه بازی را بصورت قاچاقی از طریق چمدان وارد کشور کنیم? . شما نمی توانید هر چیزی را براحتی و به طور قانونی وارد اوکراین کنید زیرا گمرک هزینه بسیار زیادی را برای وارد کردن آن از شما می گیرد . ما ساخت نسخه PS4 را با دو Devkit انجام می دهیم و یکی از این کیت ها مستقیما در اختیار من است . ما همچنین در تلاش بودیم که Devkit کنسول XBOX ONE را نیز زودتر بدست آوریم اما ما در ماه های دسامبر و نوامبر نتوانستیم به آن دست یابیم و سپس در ژانویه نهایتا موفق به وارد کردن Devkit کنسول XBOX ONE شدیم . این مشکلات بدون شک چالش های ما در زمینه توسعه بازی را برای شما روشن می کند "
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

ربطی نداره گرافیکش مگه چی هست؟ وقتی زحمت بهینه سازی به خودشون ندن نتیجه اش میشه همین وگرنه Arkham knightهم 12 گیگ رم مصرف میکنه چون هیکل مبارک رو تکون ندادن درست بسازنش

 

در 6 دقیقه قبل، TeraFloppy64 گفته است :

گرافیکش مگه چی هست؟ :43_slight_frown:

طوری میگین هیکل مبارکشون رو تکون ندادن که انگار شما خودتون شخصا نظارت کامل داشتین رو استودیو

بنده خداها چندساله دارن رو بازی کار میکنن و زحمت میکشن بعد شما میگین اصلا بهینه سازی نکردن...

من دیگه حرفی ندارم.

بنظرم دوستان باید صبر کنیم تا زمانی که بنچمارک های بازی عرضه میشن نتیجه گیری کنیم، ولی بنظر خودم هم این حرکت صرفا یه شو آف واسه تبلیغ کارت های جدید انویدیا هست وگرنه فکر نمیکنم بازی هایی که تازه منتشر شدن مثل Resident Evil 2 هم از نظر جزئیات و یا جلوه های تصویری چیزی از مترو کم داشته باشه.

در آخر همه چیز بر میگرده به بهینه سازی بازی از سوی سازنده واسه سخت افزار های مختلف - اصلا از عنوان بهینه سازی هم مشخصه، محصول نهایی باید چیزی باشه که با انواع و اقسام سخت افزار ها بهینه باشه و  بهترین خروجی در حد توانایی اون سخت افزار رو عرضه کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Ruby گفته است :

 

بنظرم دوستان باید صبر کنیم تا زمانی که بنچمارک های بازی عرضه میشن نتیجه گیری کنیم، ولی بنظر خودم هم این حرکت صرفا یه شو آف واسه تبلیغ کارت های جدید انویدیا هست وگرنه فکر نمیکنم بازی هایی که تازه منتشر شدن مثل Resident Evil 2 هم از نظر جزئیات و یا جلوه های تصویری چیزی از مترو کم داشته باشه.

در آخر همه چیز بر میگرده به بهینه سازی بازی از سوی سازنده واسه سخت افزار های مختلف - اصلا از عنوان بهینه سازی هم مشخصه، محصول نهایی باید چیزی باشه که با انواع و اقسام سخت افزار ها بهینه باشه و  بهترین خروجی در حد توانایی اون سخت افزار رو عرضه کنه.

بله درست میفرمایین فعلا خیلی زوده واسه همچین بحثایی

درسته Resident Evil 2 گرافیک خوبی داره مخصوصا تو طراحی کاراکترها فوق الاده عمل کردن ولی اینم در نظر بگیرین که بازی تو محیط های بسته اتفاق میافته و صحنه های بازی خیلی کم جزعیات هستن نسبت به Metro که تو این نسخه تقریبا تبدیلش کردن به Open-world و فضای باز با جزعیات بالا و نورپردازی فوق الاده سنگین!

اصلا من گیمی ندیدم با گرافیک درحد Metro Exodus که سخت افزار پایین تری بخواد

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، Ruby گفته است :

 

بنظرم دوستان باید صبر کنیم تا زمانی که بنچمارک های بازی عرضه میشن نتیجه گیری کنیم، ولی بنظر خودم هم این حرکت صرفا یه شو آف واسه تبلیغ کارت های جدید انویدیا هست وگرنه فکر نمیکنم بازی هایی که تازه منتشر شدن مثل Resident Evil 2 هم از نظر جزئیات و یا جلوه های تصویری چیزی از مترو کم داشته باشه.

در آخر همه چیز بر میگرده به بهینه سازی بازی از سوی سازنده واسه سخت افزار های مختلف - اصلا از عنوان بهینه سازی هم مشخصه، محصول نهایی باید چیزی باشه که با انواع و اقسام سخت افزار ها بهینه باشه و  بهترین خروجی در حد توانایی اون سخت افزار رو عرضه کنه.

نظر دوستمون تایید میشه .

ضمن این که فناوری جدیدی که در این بازی به کار رفته حتی یه بازی مثل بتل فیلد 5 رو هم به چالش کشید . عموما بازی بتل فیلد بهینه سازی های خوبی حتی در زمان لانچ داره اما وجود این فناوری جدید که با حمایت انویدیا به بازی اضافه شده موجب افت فریم وحشتناک شده بود . البته با عرضه یه آپدیت اوضاع خیلی بهتر شد ولی بازهم بازی رو به شدت سنگین می کرد .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

من ویدیوی مترو رو دیده بودم انچنان گرافیک اعجوبه ای هم نداره که همچین سیستمی براش نوشتن این معنیش اینه بهینه نیست و داغونه ..البته که خیلی پایینتر از اون سیستمایی که گفته و بهتر از اون فریمایی که گفته ادم اجراش میکنه ..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، TeraFloppy64 گفته است :

بله درست میفرمایین فعلا خیلی زوده واسه همچین بحثایی

درسته Resident Evil 2 گرافیک خوبی داره مخصوصا تو طراحی کاراکترها فوق الاده عمل کردن ولی اینم در نظر بگیرین که بازی تو محیط های بسته اتفاق میافته و صحنه های بازی خیلی کم جزعیات هستن نسبت به Metro که تو این نسخه تقریبا تبدیلش کردن به Open-world و فضای باز با جزعیات بالا و نورپردازی فوق الاده سنگین!

اصلا من گیمی ندیدم با گرافیک درحد Metro Exodus که سخت افزار پایین تری بخواد

 

کاملا قبول دارم حرف ـتون رو، اما بازم تاکید میکنم همه چیز بر میگرده به بهینه سازی بازی، نمونه اش من دموی Resident Evil 2 رو اجرا کردم که کل بازی توی محیط های بسته بود و شاهد جزئیات سنگین و بافت های زیاد و نور پردازی آنچنانی هم نبودیم، در هیچ نقطه ای از همون یک Stage بازی هیچ افت فریم یا مشکل دیگه ای در جلوه های بازی ندیدم.

از طرفی دیگه بازی Assassin's Creed: Odyssey رو اجرا کردم تمام موارد برعکس شد، وقتی وارد تومب ها، غار ها و محیط های تاریک و بسته میشدم دقیقا فریم بازی به 30 افت پیدا می کرد در صورتی که در فضا های باز با جزئیات و نور پردازی بیشتر اصلا چنین چیزی نبود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، TeraFloppy64 گفته است :

گرافیکش مگه چی هست؟ :43_slight_frown:

طوری میگین هیکل مبارکشون رو تکون ندادن که انگار شما خودتون شخصا نظارت کامل داشتین رو استودیو

بنده خداها چندساله دارن رو بازی کار میکنن و زحمت میکشن بعد شما میگین اصلا بهینه سازی نکردن...

من دیگه حرفی ندارم.

شما مگه خودت اونجا بودی؟ الان جدیترین بازی های دنیا که توسط ناشر و توسعه دهنده های بزرگ ساخته میشه با کارت 1060 به راحتی با تنظیمات بالا اجرا میشن بعد یهو 4A Games با150نفر کارمند کلید بازی های نسل بعدی رو زدند !?فعلا که تو بودجه بازی موندن،Assassins Creed 2اون زمان حدود 250نفر روش کار میکردن همیشه همیشه نتیجه ی ساخت بازی توسط استودیو های کوچیک همین بوده شما برو استیم یه سری هم به بازی های indieبزن که با افتضاح ترین گرافیک حاضر بشترین مشکلات رو تو بخش بهینه سازی داره !گرافیک Exodus هم هیچ چیز خیره کننده ای نداره که همچین سخت افزار بخواد احتمالا شما رفتی اون تریلری in-gameنبوده رو دیدی که شبیه گیم پلی بازی است ولی در واقع می خواد قدرت موتور بازی رو نشون بده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

به به amd  کارت 570 از 1060 جلو زد... 

?من غلط کنم nvidia بگیرم دیگه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، Ruby گفته است :

کاملا قبول دارم حرف ـتون رو، اما بازم تاکید میکنم همه چیز بر میگرده به بهینه سازی بازی، نمونه اش من دموی Resident Evil 2 رو اجرا کردم که کل بازی توی محیط های بسته بود و شاهد جزئیات سنگین و بافت های زیاد و نور پردازی آنچنانی هم نبودیم، در هیچ نقطه ای از همون یک Stage بازی هیچ افت فریم یا مشکل دیگه ای در جلوه های بازی ندیدم.

از طرفی دیگه بازی Assassin's Creed: Odyssey رو اجرا کردم تمام موارد برعکس شد، وقتی وارد تومب ها، غار ها و محیط های تاریک و بسته میشدم دقیقا فریم بازی به 30 افت پیدا می کرد در صورتی که در فضا های باز با جزئیات و نور پردازی بیشتر اصلا چنین چیزی نبود.

علت اون اتیش لعنتی هست مشعلو روشن کن فریم میپوکه... 

کیفیت سایه در حد افتضاح

کیفیت ابر افتضاح

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ی نکته بگم چیزی به اسم بهینه سازی در ساخت بازی وجود نداره بهینه سازی اصلی روی موتور بازی باید انجام بشه 

اون چیزی که شما به اسم بهینه سازی حرف میزنید همون درحقیقت تکنیک بازی سازی و مدل سازی هست که جوری ساخته بشه چشم بشر گول بخوره تا واقعی باشه و درعین حال سیستم هم کمتر پردازش کنه این دقیقا تکنیک بازی سازی هست 

نمونش در بازی batman arkham knight یا forzaیا خیلی بازی های دیگه دیدید که چطور با اون صحنه های بصری و نور پردازیش سیستم کمترین پردازش رو انجام میده.. 

با اینکه حتی ray trace هم استفاده نشده همه چی واقع گرایانست... 

بعد از انقلاب ray trace در نسل های بعدی تقریبا فقط میمونه افزایش کیفیت تکسچر(افزایش vram) و پردازش واقع گرایانه دود و اتش... 

بعد از این دیگه واقعا برای گرافیک بازی چیزی نمیمونه تا به واقعیت برسه و بقیش میخوره به بحث هوش مصنوعی دشمنان و غیره... 

حتی در اون زمان هم تکنیک های بازی سازی رعایت خواهد شد... 

الان انویدیا جلوی تکنیکو گرفته تا پردازش بره بالاتر و کارت جدید خودنمایی کنه 

نمونه بارزشم در watch dogs2 دیدیم که واقعا گند بود یا assassins creed... 

باور کنید کارت های 1070 و 1060 هنوزم میتونن تا 5 سال دیگه همرو سرگرم کنن چون از لحاظ قدرتی چیزی کم ندارن ولی خوب فروش محصولات جدید چی پس؟ و... 

برای همین من از amd خوشم میاد چون سیاسیتش قشنگه هرچند اگه اینم بازارو در دست داشت شاید جا پای انودیا میزاشت... 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، memex گفته است :

به به amd  کارت 570 از 1060 جلو زد... 

?من غلط کنم nvidia بگیرم دیگه

بنچمارکهای این سایت به اعتبار بنچمارک سایتهای مثل guru3d.com نیست با این حال من کمتر ازش بنچمارک یک جانبه دیدم .

در مورد مقدار فریم یه نکته مهم وجود داره .

اگر بنچمارک های دو کارت VEGA 56 و 2060 رو مقایسه کنید در حالت DX 11 و رزولیشن فول اچ دی کارت وگا 56 تونسته 147 فریم بگیره و کارت 2060 هم 149 فریم . یعنی اختلاف برابره با کمتر از 2 درصد به سود 2060  . اما در دایرکس 12 و در همون رزولیشن وگا 56 موفق شده 124 فریم بگیره و 2060 هم 102 فریم گرفته . یعنی اختلاف بیش از 17 درصد بوده به سود وگا 56 برتری کارتهای ای ام دی در DX12 کاملا مشهوده .

.....................

کسی میتونه حدس بزنه کارت Radeon VII در حالتهای DX11 و DX12 حدودا کجای جدول بنچمارک ها باید قرار بگیره ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

? نسخه Gold Edition بازی Resident Evil 7: Biohazard که از قفل Denuvo استفاده می کرد، توسط گروه PLAZA کرک شد!
نسخه فشرده به زودی.......
@DLFOX

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...