رفتن به مطلب

Recommended Posts

در 21 دقیقه قبل، behnamalizade69 گفته است :

1f4e3.png نسخه Gold Edition بازی Resident Evil 7: Biohazard که از قفل Denuvo استفاده می کرد، توسط گروه PLAZA کرک شد!
نسخه فشرده به زودی.......
@DLFOX

خوش خبر باشی. یعنی همه دی ال سی هاشو داره؟ دی ال سی A Hero ؟؟

من خیلی دنبال این بودم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، ho3einsa گفته است :

خوش خبر باشی. یعنی همه دی ال سی هاشو داره؟ دی ال سی A Hero ؟؟

من خیلی دنبال این بودم

سلام خدمت دوست عزیزم، بله تمامی DLC ـها موجود هستن:

IEj5wlL.thumb.png.b4c23f914cc7e630fd84ad8340cc4026.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، ho3einsa گفته است :

خوش خبر باشی. یعنی همه دی ال سی هاشو داره؟ دی ال سی A Hero ؟؟

من خیلی دنبال این بودم

عزیزی ، نسخه کامل هست ،

من همون نسخه اول رو بازی کردم ، احتمالا یه بار دیگه این نسخه رو باری کنم که کامله .

خودم یه لحظه خبر رو دیدم گفتم شماره 2 هست کرک شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفته آهنگساز بازی The Last of Us: Part II این عنوان "به زودی" آماده عرضه خواهد شد

thumb-1920-927187.thumb.jpg.11ac5deadb957c99ed048a9edfe5a061.jpg

می توان گفت از زمان نمایش آخرین ساخته استودیو Naughty Dog یعنی عنوان مورد انتظار The Last of Us Part II، این بازی در سکوت خبری به سر می برد. همچنین با نبود مراسم PSX 2018 و نمایش ندادن تریلری از بازی در مراسم The Game Awards 2018 و همچنین عدم حضور شرکت سونی در مراسم E3 2019 باعث ایجاد نگرانی هایی شده که تا زمان نا مشخصی خبری از این عنوان منتشر نخواهد شد. اما طبق گفته های آهنگساز این بازی آقای Gustavo Santaolalla این عنوان "به زودی" آماده خواهد شد.

دیروز طی اجرای مراسمی در کشور کویت، آقای Gustavo Santaolalla صحبت هایی از اجرای آهنگ های نسخه اول این بازی برای طرفداران داشت، در ادامه صحبت ها وی اشاره کرد که موفق به تجربه بخش های کوچکی از بازی The Last of Us: Part II شده است و طبق حرف های ایشان این عنوان به زودی آماده عرضه خواهد شد. هرچند، اینکه سال 2019 تاریخ عرضه این بازی خواهد بود یا خیر هنوز مشخص نیست، پس همه چیز تنها به زمان بستگی دارد.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 56 دقیقه قبل، behnamalizade69 گفته است :

1f4e3.png نسخه Gold Edition بازی Resident Evil 7: Biohazard که از قفل Denuvo استفاده می کرد، توسط گروه PLAZA کرک شد!

البته شایان ذکر است که خود کپکام قفل رو از روی بازی برداشته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، behnamalizade69 گفته است :

1f4e3.png نسخه Gold Edition بازی Resident Evil 7: Biohazard که از قفل Denuvo استفاده می کرد، توسط گروه PLAZA کرک شد!
نسخه فشرده به زودی.......
@DLFOX

زنده باشی مردد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

بنچمارکهای این سایت به اعتبار بنچمارک سایتهای مثل guru3d.com نیست با این حال من کمتر ازش بنچمارک یک جانبه دیدم .

در مورد مقدار فریم یه نکته مهم وجود داره .

اگر بنچمارک های دو کارت VEGA 56 و 2060 رو مقایسه کنید در حالت DX 11 و رزولیشن فول اچ دی کارت وگا 56 تونسته 147 فریم بگیره و کارت 2060 هم 149 فریم . یعنی اختلاف برابره با کمتر از 2 درصد به سود 2060  . اما در دایرکس 12 و در همون رزولیشن وگا 56 موفق شده 124 فریم بگیره و 2060 هم 102 فریم گرفته . یعنی اختلاف بیش از 17 درصد بوده به سود وگا 56 برتری کارتهای ای ام دی در DX12 کاملا مشهوده .

.....................

کسی میتونه حدس بزنه کارت Radeon VII در حالتهای DX11 و DX12 حدودا کجای جدول بنچمارک ها باید قرار بگیره ؟

من هنوزم میگم amd و تمام 

البته یه نکته عجیب اینه که تو dx12 چرا کاهش کارایی وجود داره؟

معماری gcn زمانی خوب کار میکنه که با سیپیو مچ تر بشه از نظر پردازشی و بحث async compute هم بیاد وسط

ولی تو انویدیا این وابستگی معماری به سیپیو احساس نمیشه و زیاد تفاوت کارایی حس نمیشه

کارت radeon vii هم از نظر پردازشی بیشتر از وگا 64 هست یه 20 درصدی 

فکر کنم بتونه به 2080 برسه تو dx12 ولی بین 2070و 2080 هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 42 دقیقه قبل، فرهاد کوهکن گفته است :

زنده باشی مردد

?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازسازی بازی Resident Evil 3 بیش از هر چیزی به اشتیاق کاربران برای ساخته شدن نیاز دارد

thumb-1920-986866.thumb.jpg.4a20cb900eec52fbeb320b5b0271ac3d.jpg

دقیقا 21 سال طول کشید تا شرکت Capcom نسخه بازسازی شده عنوان Resident Evil 2 را از زمان انتشار بازی اصلی، عرضه کند، اما طرفداران از همین الان انتظار دارند که شاهد چنین نسخه مدرنی از عنوان Resident Evil 3: Nemesis را که در سال 1999 بر روی کنسول پلی استیشن عرضه شد، داشته باشند. Nemesis در ابتدا قرار بود به عنوان یک اسپین آف ، که در آن شاهد استفاده دوباره از مکانیک ها، مکان ها و حتی خود شخصیت Nemesis که در واقع نسخه اپگرید شده Mr.X بازی Resident Evil 2 بود، برای بازی اصلی در نظر گرفته شود. در آخر نیز با تصمیم مقامات شرکت Capcom این بازی تحت عنوان Resident Evil 3 منتشر شد.

Resident Evil 2 هم اکنون در دسترس می باشند و طرفداران این مجموعه از همین الان برای اینکه بتوانند نسخه بازسازی شده Resident Evil 3: Nemesis را تکنولوژی های به روز تر، مکانیک های جدید و منابعی که در بازسازی نسخه قبلی استفاده شده، ببینند. این انتظار هر روز بیش از قبل می شود، اما پاسخ شرکت Capcom چیست؟ طی مصاحبه اخیر آقای Yoshiaki Hirabayashi تهیه کننده عنوان Resident Evil 2 بنظر می رسد که مهم ترین پیش نیاز ساخته شدن نسخه بازسازی شده Resident Evil 3: Nemesis اشتیاق طرفداران برای تجربه این بازی با جلوه های بصری و تکنولوژی های گرافیکی مدرن می باشد، و همه می دانیم که این اشتیاق از سوی طرفداران به هیچ وجه کم نبوده و با تجربه ای که نسخه دوم بازی برای کاربران رقم زد هر روز نیز بیش تر خواهد شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

بنچمارکهای این سایت به اعتبار بنچمارک سایتهای مثل guru3d.com نیست با این حال من کمتر ازش بنچمارک یک جانبه دیدم .

در مورد مقدار فریم یه نکته مهم وجود داره .

اگر بنچمارک های دو کارت VEGA 56 و 2060 رو مقایسه کنید در حالت DX 11 و رزولیشن فول اچ دی کارت وگا 56 تونسته 147 فریم بگیره و کارت 2060 هم 149 فریم . یعنی اختلاف برابره با کمتر از 2 درصد به سود 2060  . اما در دایرکس 12 و در همون رزولیشن وگا 56 موفق شده 124 فریم بگیره و 2060 هم 102 فریم گرفته . یعنی اختلاف بیش از 17 درصد بوده به سود وگا 56 برتری کارتهای ای ام دی در DX12 کاملا مشهوده .

.....................

کسی میتونه حدس بزنه کارت Radeon VII در حالتهای DX11 و DX12 حدودا کجای جدول بنچمارک ها باید قرار بگیره ؟

 

در ۱ ساعت قبل، memex گفته است :

من هنوزم میگم amd و تمام 

البته یه نکته عجیب اینه که تو dx12 چرا کاهش کارایی وجود داره؟

معماری gcn زمانی خوب کار میکنه که با سیپیو مچ تر بشه از نظر پردازشی و بحث async compute هم بیاد وسط

ولی تو انویدیا این وابستگی معماری به سیپیو احساس نمیشه و زیاد تفاوت کارایی حس نمیشه

کارت radeon vii هم از نظر پردازشی بیشتر از وگا 64 هست یه 20 درصدی 

فکر کنم بتونه به 2080 برسه تو dx12 ولی بین 2070و 2080 هست

با وجود تفاوتی که در برخی عنوان ها بین دو برند اونیدیا و ای ام دی هست، استفاده از DX12 به جای DX11 هیج توجیهی نداره. 

تنها عنوانی که میشه گفت با DX12 عملکرد بهتری داشته Sniper Elite 4 بوده که با هر معماری گرافیکی تونسته فریم ریت رو افزایش بده. من خودم با 780 Ti هم تست کردم که در صورت استفاده از DX12 فریم ریت اگر اشتباه نکم افزایش 5 فریمی داشت. بازی های بتلفیلد 1 و V، همه Star Wars Battlefront ها و Rise & Shadow of the Tomb Raider، و ... همگی با استفاده از DX12 عملکرد بدتری داشتند. جالبه که با وجود این که DX12 برای خود AMD هم افت شدید فریم به دنبال داشته (مخصوصا تو Resident Evil 2 Remake)، باز  هم فنبوی ها دارن به طبل DX12 می کوبن و چشم دوختن به  آینده ای که بعد از 5 سال هنوز محقق نشده. "منتظر استفاده صحیح از DX12 باشید تا انویدیا رو نابود کنیم!" "منتظر وگا هستیم!" "منتظر ناوی هستیم!" "منتظر ...... هستیم!"

به غیر از این یه مورد و DOOM که از Vulkan استفاده میکنه، هیچ موردی وجود نداشته که استفاده از DX12 باعث افزایش چشمگیر فریم ریت بشه. مهم ترین ویژگیش هم که حذف گلوگاهی پردازنده هست تا به حال تو هیچ عنوانی مشاهده نشده و عملکرد سی پی یو تقریبا برابر بوده. 

برای یک API به اصطلاح نوین که 5 سال از عرضه ش میگذره نتیجه خیلی دل سرد کننده ای هست. 

از اون طرف هم انویدیا فکر کرد که هزینه کردن تو Ray Tracing که در حال حاضر به درد هیچ کسی نمیخوره، ارزش داره و هزینه تولید چیپ ها و قیمت کارت گرافیک رو به فلک کشید. 

یک نکته ای که برام جالبه اینه که با وجود عملکرد یکسان، چیپ گرافیک 1080 که GP104 هست 314 میلی متر مربع اندازه داره و RTX 2070 که عملکرد برابری داره، از چیپست TU106 استفاده می کنه (که در حقیقت باید جایگزین GP106 بشه!) که اندازه ش 445 شده! یعنی 50 درصد افزایش در اندازه چیپ و هزینه تولید بالاتر برای ویژگی که در حال حاضر به درد هیچ کسی نمیخوره! 

خلاصه سال 2017  و 2018 سال خوبی برای نوآوری در این زمینه نبودن و سال 2019 هم به نظر نمیاد بهتر بشه. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 11 ساعت قبل، mohihehi گفته است :

 

با وجود تفاوتی که در برخی عنوان ها بین دو برند اونیدیا و ای ام دی هست، استفاده از DX12 به جای DX11 هیج توجیهی نداره. 

 

سلام فقط یک مورد از تجربمو راجب دایرکس 12 بگم

تو بازی تومب رایدر برمیخیزد ، توی دایرکس 11 افت فریم و بعضا لگ بدی داشتم که لذتو بازیو از بین میبرد و همینجوری زورکی بازی میکردم اما بعد از اضافه شدن پچ دایرکس 12 و سویچ بهش ، فریم روی 60 همیشه قفل بود و بازی کامل روان شده بود و از بازی لذت بردم ، فقط افزایش فریم مهم نیست بلکه روان بودن خیلی مهمتره ، تو بازیهایی که دایرکس 12 دارن همیشه روی اون قرار میدم و بازی به شدت روان میشه اما توی دایرکس 11 ، کارتهای amd با بعضی بازیها مشکل دارن و شاهد افت فریم و لگ میشیم ، حالا بقیه مسائل به کنار ...

امیدوارم تجربم مفید واقع بشه

موفق باشید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

سلام فقط یک مورد از تجربمو راجب دایرکس 12 بگم

تو بازی تومب رایدر برمیخیزد ، توی دایرکس 11 افت فریم و بعضا لگ بدی داشتم که لذتو بازیو از بین میبرد و همینجوری زورکی بازی میکردم اما بعد از اضافه شدن پچ دایرکس 12 و سویچ بهش ، فریم روی 60 همیشه قفل بود و بازی کامل روان شده بود و از بازی لذت بردم ، فقط افزایش فریم مهم نیست بلکه روان بودن خیلی مهمتره ، تو بازیهایی که دایرکس 12 دارن همیشه روی اون قرار میدم و بازی به شدت روان میشه اما توی دایرکس 11 ، کارتهای amd با بعضی بازیها مشکل دارن و شاهد افت فریم و لگ میشیم ، حالا بقیه مسائل به کنار ...

امیدوارم تجربم مفید واقع بشه

موفق باشید 

من خیلی وقته تجربه استفاده از گرافیک AMD نداشتم (اخرین مدلی که از AMD داشتم 5870 بود) ولی تو بنچمارک هایی که دیدم از RotTR، استفاده از DX11 فریم ریت بهتری از DX12 میده. 

ولی قسمت Geothermal Valley روی پردازنده سنگینه و DX12 اونجا بهتر جواب میده و روانتر. 

نمیدونم از چه پردازنده و گرافیکی استفاده میکنید ولی احتمال میدم پردازنده تا حدودی گلوگله باشه. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 ساعت قبل، ghost of sparta گفته است :

?

4A games استودیو لهستانی که با بدبختی و تلاش شاهکار های فوق العاده ساخته
https://www.gamesindustry.biz/articles/2013-05-15-jason-rubin-metro-last-light-is-the-triumph-of-an-underdog

کسی نمی داند که موفقیت کارگردان این بازی، آقای Andrew Prokhorov و بقیه تیم سازنده بازی چقدر قابل تحسین است! کار کردن در یک صنعت پیچیده و پنهان کار، رسانه های ضعیفی که توجه افراد را به داستان هایی که در پشت پرده یک بازی وجود دارد جلب نمی کنند، تهیه کنندگانی که دائما عوض می شوند، گمنامی حاصل از این که استودیوی شما در اروپای شرقی است، و ناشر جدیدی که مزایای تبلیغ برای شما را درک نمی کند، همه و همه سبب شده اند که داستان فوق العاده ای که در پشت پرده ساخت Metro: Last Light وجود دارد مخفی بماند...

ولی من می خواهم این مسأله را تغییر دهم!

من به خوبی می دانم که 4A با آن سطح از مهارت و با غروری که دارد فقط می خواهد که در یک میدان برابر و عادلانه با همتایان خود رقابت کند، ولی من صادقانه بگویم که چنین عدالتی هرگز در کار نبوده است!

کل بودجه ساخت بازی Metro: Last Light کمتر از چیزی بوده که برخی از بازی های رقیب فقط صرف ساختن صحنه های وسط بازی (Cut scenes) می کنند، و این مبلغ در حدود یک دهم بودجه ساخت بازی های مهم رقیب بوده است! آن وقت بازی تا این حد به خاطر داستان و اتمسفرش تحسین می شود، و موتور کاملا متفاوتی از نسخه اول دارد که با بزرگترین بازی های رقیب که که تعداد دنباله های آنها از شمارش خارج شده است رقابت می کند!

تمام اینها در شرایط کاری خاص استودیوی 4A در شهر Kiev حاصل شده است! کل استودیوی 4A در کیف به راحتی قابل گنجاندن در یک سالن ورزشی کوچک متعلق به EA در لوس آنجلس است، آن وقت امتیازات مترو به راحتی بازی Medal of Honor: Warfighter را پشت سر می گذارد!

بازی BioShock: Infinite به طور حتم یک بازی فوق العاده است، ولی تیم سازنده این بازی در مدت ساخت آن تمامی منابع مورد نیاز خود را در اختیار داشته اند. در حالی که در همین دوره زمانی، کارکنان 4A روی صندلی های تاشویی که مخصوص مراسم های فضای باز است نشسته اند، از میزهایی که شبیه میزهای مخصوص ورق بازی بوده استفاده می کردند که آرنج هایشان همیشه کنار هم قرار می گرفته، و محیط کاری شان بیشتر شبیه کافه تریای یک مدرسه ابتدایی بوده تا یک استودیوی بازی سازی!


وقتی 4A نیاز به نرم افزارهای جدید یا PC های پیشرفته یا هر چیز دیگر پیدا می کرد، باید یک نفر از 4A به آمریکا می آمد، آن را می گرفت، داخل یک ساک می گذاشت و آن را مخفیانه به اوکراین برمی گرداند، تا این وسایل در مرز اوکراین توسط ماموران حکومتی دزدیده نشود!? [IMG]

وقتی من از 4A بازدید کردم و وضعیت استودیو را دیدم، تصمیم گرفتم برای آنها صندلی های اداری Aeron که در کشورهای غربی جزو حداقل های حقوق یک انسان محسوب می شود تهیه کنم. در کشور اوکراین این محصول یافت نمی شد، و تنها راه ما این بود که صندلی ها را از کشور لهستان خریده و بار یک کامیون کنیم و با پرداخت رشوه به یک واسطه آنها را به کیف بیاوریم! در نهایت ما از انجام این کار انصراف دادیم، نه به خاطر هزینه های آن، بلکه به این خاطر که با استفاده از آن صندلی ها که عریض تر بودند، و با پخش کردن وسایل در میزهای بزرگتر در نهایت ساختمان استودیوی 4A فضا برای این تغییرات کم می آورد!

من از بازی Far Cry 3 بسیار لذت بردم، این بازی واقعا شایسته امتیازات خوبی که دریافت کرد بود، ولی Ubisoft Montreal در طی مراحل ساخت Far Cry 3 چند ساعت از روز قطع برق داشت؟ قطع برق جزء اتفاقات معمول برای 4A بود! انجام یک پروژه در ضرب العجل های زمانی برای تمام سازندگان بازی پیش می آید، ولی کدام استودیوی بازی سازی مجبور می شود از ژنراتورهای مخصوص کارگاه های ساختمانی استفاده کند تا یک روز تاخیر، بازی آنها را دو هفته دیرتر به فروشگاه ها نرساند؟ مونترئال سرد است، ولی سرمای کیف فرق دارد! زیرا سیستم گرمایشی کل شهر مرکزی است و سالی چند بار این سیستم خراب می شود، که هر خرابی یک هفته طول می کشد! تیم 4A در این زمان ها با ژاکت پشمی در حالی که به زور انگشت های خود را گرم نگاه می داشتند در حرارت های زیر صفر کار می کردند، تازه اگر برف باعث مسدود شدن راه ها و گرفتار شدن آنها در خانه هایشان نمی شد!

علاقمندان به بازی بدون دانستن این داستان هم می توانند از بازی لذت ببرند، ولی دانستن رنج ها و سختی هایی که 4A در پشت پرده ساخت این بازی متحمل شده است باعث می شود ما این استودیو را بهتر بشناسیم و از کار آنها لذت بیشتری ببریم، همانطور که وقتی می شنویم پله که شاید بهترین بازیکن فوتبال تاریخ بوده است پول خرید کفش نداشته است و فوتبال را با پاهای برهنه یاد گرفته است برایمان جالب است! طبق برآوردهای موجود بازی های امسال به دلیل بالغ شدن و کهنه شدن کنسول ها نسبت به عنوان دقیقا مشابه در دو سال قبل 3 تا 5 امتیاز Metacritic کمتر می آورند، ولی حتی اگر ما این مسأله را هم در مقایسه امتیاز بالای 80 مترو با بازی های سال های قبل در نظر نگیریم، دانستن مشکلات و گرفتاری هایی که تیم سازنده بازی با آنها روبرو بوده است باعث می شود Metro: Last Light را یک موفقیت بزرگ به حساب بیاوریم!

اگر به 4A که با آن شرایط چنین بازی یی ساخته است بودجه بهتر و محیط کاری معقول تر داده می شد و یک سال وقت آنها با توقعات غیرمنطقی تهیه کنندگان THQ مبنی بر وجود بخش های Multiplayer و Co-op در بازی در زمان عرضه، آن هم با آن بودجه ساخت و ضرب العجل زمانی تلف نمی شد، و ناشر بازی شان درست چند ماه قبل از عرضه عوض نمی شد، واقعا 4A چه می ساخت؟

https://gamingbolt.com/metro-redux-devs-had-to-smuggle-ps4xbox-one-dev-kits-due-to-ukraine-crisis

آقای "Huw Beynon" از مدیران استودیو 4A Games در مصاحبه با The Escapist پیرامون مشکلات ایجاد شده برای 4A Games گفت :
 

" این مدت برای کارکنان من بسیار سخت و ترسناک بود ، آنها ناخواسته درگیر این تظاهرات شده بودند و من به آنها گفتم زمانی که تیراندازی آغاز می شود بشدت مراقب خود باشند و از تیراندازی دوری کنند و خوشبختانه آنها این موضوع را رعایت کردند . فضای دلهره آوری بر شهر "کیف" حاکم است و واقعا ما نمی دانیم چه چیزی در حال اتفاق آفتادن است . این یک فضای عجیب و منحصر بفرد است اما کارکنان من بدون توجه به این تحولات در حال انجام دادن کار خود هستند "

آقای Beynon در ادامه اظهار جالبی را پیرامون قاچاق کیت های توسعه بازی انجام داد :

" ما برای انجام کارها مجبور شدیم که کیت های PS4 و XBOX ONE برای توسعه بازی را بصورت قاچاقی از طریق چمدان وارد کشور کنیم? . شما نمی توانید هر چیزی را براحتی و به طور قانونی وارد اوکراین کنید زیرا گمرک هزینه بسیار زیادی را برای وارد کردن آن از شما می گیرد . ما ساخت نسخه PS4 را با دو Devkit انجام می دهیم و یکی از این کیت ها مستقیما در اختیار من است . ما همچنین در تلاش بودیم که Devkit کنسول XBOX ONE را نیز زودتر بدست آوریم اما ما در ماه های دسامبر و نوامبر نتوانستیم به آن دست یابیم و سپس در ژانویه نهایتا موفق به وارد کردن Devkit کنسول XBOX ONE شدیم . این مشکلات بدون شک چالش های ما در زمینه توسعه بازی را برای شما روشن می کند "

اصلا نمیدونستم درمورده این تیم سازنده که با چه مشکلاتی روبه رو هستند.

واقعا تاثیرگذار بود

بسیار ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Ruby گفته است :

بازسازی بازی Resident Evil 3 بیش از هر چیزی به اشتیاق کاربران برای ساخته شدن نیاز دارد

 

دقیقا 21 سال طول کشید تا شرکت Capcom نسخه بازسازی شده عنوان Resident Evil 2 را از زمان انتشار بازی اصلی، عرضه کند، اما طرفداران از همین الان انتظار دارند که شاهد چنین نسخه مدرنی از عنوان Resident Evil 3: Nemesis را که در سال 1999 بر روی کنسول پلی استیشن عرضه شد، داشته باشند. Nemesis در ابتدا قرار بود به عنوان یک اسپین آف ، که در آن شاهد استفاده دوباره از مکانیک ها، مکان ها و حتی خود شخصیت Nemesis که در واقع نسخه اپگرید شده Mr.X بازی Resident Evil 2 بود، برای بازی اصلی در نظر گرفته شود. در آخر نیز با تصمیم مقامات شرکت Capcom این بازی تحت عنوان Resident Evil 3 منتشر شد.

Resident Evil 2 هم اکنون در دسترس می باشند و طرفداران این مجموعه از همین الان برای اینکه بتوانند نسخه بازسازی شده Resident Evil 3: Nemesis را تکنولوژی های به روز تر، مکانیک های جدید و منابعی که در بازسازی نسخه قبلی استفاده شده، ببینند. این انتظار هر روز بیش از قبل می شود، اما پاسخ شرکت Capcom چیست؟ طی مصاحبه اخیر آقای Yoshiaki Hirabayashi تهیه کننده عنوان Resident Evil 2 بنظر می رسد که مهم ترین پیش نیاز ساخته شدن نسخه بازسازی شده Resident Evil 3: Nemesis اشتیاق طرفداران برای تجربه این بازی با جلوه های بصری و تکنولوژی های گرافیکی مدرن می باشد، و همه می دانیم که این اشتیاق از سوی طرفداران به هیچ وجه کم نبوده و با تجربه ای که نسخه دوم بازی برای کاربران رقم زد هر روز نیز بیش تر خواهد شد.

به به

یعنی سه رو بازسازی کنن چی بشه با اون محیطای عالی..با جیل و اون لباس زیباااش بهههه به

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

شما مگه خودت اونجا بودی؟ الان جدیترین بازی های دنیا که توسط ناشر و توسعه دهنده های بزرگ ساخته میشه با کارت 1060 به راحتی با تنظیمات بالا اجرا میشن بعد یهو 4A Games با150نفر کارمند کلید بازی های نسل بعدی رو زدند !1f602.pngفعلا که تو بودجه بازی موندن،Assassins Creed 2اون زمان حدود 250نفر روش کار میکردن همیشه همیشه نتیجه ی ساخت بازی توسط استودیو های کوچیک همین بوده شما برو استیم یه سری هم به بازی های indieبزن که با افتضاح ترین گرافیک حاضر بشترین مشکلات رو تو بخش بهینه سازی داره !گرافیک Exodus هم هیچ چیز خیره کننده ای نداره که همچین سخت افزار بخواد احتمالا شما رفتی اون تریلری in-gameنبوده رو دیدی که شبیه گیم پلی بازی است ولی در واقع می خواد قدرت موتور بازی رو نشون بده

خیر ینده اونجا نبودم و لازم نمیدونم که اونجا باشم چون من در مورد بهینه بودن بازی نظر نمیدم تا وقتی که بازی بیاد و بندازم رو سیستم تست کنم

این شما هستین که طوری میگین بازی بهینه نیست که انگار از اعضای خود استودیو هستین

بنده اونقدری تو گیم تجربه دارم که با یه نگاه بتونم فرق بین تریلر سینماتیک و in-engine و in-game و pre-rendered رو فورا تشخیص بدم

تجربه هم نشون داده که هردو نسخه قبلی مترو گرافیک خیره کننده ای داشتن و خیلی هم خوب بهینه شدن

بهینه سازی بازی هم هیچ ربطی به تعداد کارکنان یه استودیو نداره و برمیگرده به خلاقیت و مهارت تیم

کلی استودیو کوچیک هستن که بازیای خوب و بهینه ای میسازن

اون بازیایی که گرافیکشون از مترو بهتره و با 1060 اجرا میشن رو چند مورد اسم ببرین من کنجکاو شدم برم نصب کنم بررسیشون کنم

ویرایش شده توسط TeraFloppy64
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 13 ساعت قبل، mohihehi گفته است :

من خیلی وقته تجربه استفاده از گرافیک AMD نداشتم (اخرین مدلی که از AMD داشتم 5870 بود) ولی تو بنچمارک هایی که دیدم از RotTR، استفاده از DX11 فریم ریت بهتری از DX12 میده. 

ولی قسمت Geothermal Valley روی پردازنده سنگینه و DX12 اونجا بهتر جواب میده و روانتر. 

نمیدونم از چه پردازنده و گرافیکی استفاده میکنید ولی احتمال میدم پردازنده تا حدودی گلوگله باشه. 

مشخصات سیستم تو پروفایل هست پردازنده i5 4460 با گرافیک rx 480

پردازنده به غیر از اساسین اودیسه و اورجینز زیر لود 100 نرفته ، الان مقداری رم تو بازیها کمبود دارم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، TeraFloppy64 گفته است :

خیر ینده اونجا نبودم و لازم نمیدونم که اونجا باشم چون من در مورد بهینه بودن بازی نظر نمیدم تا وقتی که بازی بیاد و بندازم رو سیستم تست کنم

این شما هستین که طوری میگین بازی بهینه نیست که انگار از اعضای خود استودیو هستین

بنده اونقدری تو گیم تجربه دارم که با یه نگاه بتونم فرقین تریلر سینماتیک و in-engine و in-game و pre-rendered رو فورا تشخیص بدم

تجربه نشون داده که هردو نسخه قبلی مترو گرافیک خیره کننده ای داشتن و خیلی هم خوب بهینه شدن

بهینه سازی بازی هم هیچ ربطی به تعداد کارکنان یه استودیو نداره و برمیگرده به خلاقیت و مهارت تیم

کلی استودیو کوچیک هستن که بازیای خوب و بهینه ای میسازن

اون بازیایی که گرافیکشون از مترو بهتره و با 1060 اجرا میشن رو چند مورد اسم ببرین من کنجکاو شدم برم نصب کنم بررسیشون کنم

..

 

1058.gif

ویرایش شده توسط Coffee Addicted
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، mohihehi گفته است :

 

با وجود تفاوتی که در برخی عنوان ها بین دو برند اونیدیا و ای ام دی هست، استفاده از DX12 به جای DX11 هیج توجیهی نداره. 

تنها عنوانی که میشه گفت با DX12 عملکرد بهتری داشته Sniper Elite 4 بوده که با هر معماری گرافیکی تونسته فریم ریت رو افزایش بده. من خودم با 780 Ti هم تست کردم که در صورت استفاده از DX12 فریم ریت اگر اشتباه نکم افزایش 5 فریمی داشت. بازی های بتلفیلد 1 و V، همه Star Wars Battlefront ها و Rise & Shadow of the Tomb Raider، و ... همگی با استفاده از DX12 عملکرد بدتری داشتند. جالبه که با وجود این که DX12 برای خود AMD هم افت شدید فریم به دنبال داشته (مخصوصا تو Resident Evil 2 Remake)، باز  هم فنبوی ها دارن به طبل DX12 می کوبن و چشم دوختن به  آینده ای که بعد از 5 سال هنوز محقق نشده. "منتظر استفاده صحیح از DX12 باشید تا انویدیا رو نابود کنیم!" "منتظر وگا هستیم!" "منتظر ناوی هستیم!" "منتظر ...... هستیم!"

به غیر از این یه مورد و DOOM که از Vulkan استفاده میکنه، هیچ موردی وجود نداشته که استفاده از DX12 باعث افزایش چشمگیر فریم ریت بشه. مهم ترین ویژگیش هم که حذف گلوگاهی پردازنده هست تا به حال تو هیچ عنوانی مشاهده نشده و عملکرد سی پی یو تقریبا برابر بوده. 

برای یک API به اصطلاح نوین که 5 سال از عرضه ش میگذره نتیجه خیلی دل سرد کننده ای هست. 

از اون طرف هم انویدیا فکر کرد که هزینه کردن تو Ray Tracing که در حال حاضر به درد هیچ کسی نمیخوره، ارزش داره و هزینه تولید چیپ ها و قیمت کارت گرافیک رو به فلک کشید. 

یک نکته ای که برام جالبه اینه که با وجود عملکرد یکسان، چیپ گرافیک 1080 که GP104 هست 314 میلی متر مربع اندازه داره و RTX 2070 که عملکرد برابری داره، از چیپست TU106 استفاده می کنه (که در حقیقت باید جایگزین GP106 بشه!) که اندازه ش 445 شده! یعنی 50 درصد افزایش در اندازه چیپ و هزینه تولید بالاتر برای ویژگی که در حال حاضر به درد هیچ کسی نمیخوره! 

خلاصه سال 2017  و 2018 سال خوبی برای نوآوری در این زمینه نبودن و سال 2019 هم به نظر نمیاد بهتر بشه. 

من که کاهش کارایی از dx12 تو amd ندیدم

اصلا ندیدم 

فن نیستم از هردو برند رو داشتم 

تنها عنوان درست نیست

deux و بتل 1 و forza4, 3و gears 4 و tom rider و hitman چیزایی هستن که هم dx12 ساخته شدن هم بعضیاشون dx11 دارن 

همشون با dx12 عالی هستن 

فلسفه dx12 افزایش عملکرد نیست کاهش بار پردازشی و کاهش محدودیت های بازی سازی هست 

منابع زیاده کافیه بخونید که ویژگی های دایرکس 12 و 11 چقد فرق کرده و چه محدودیت هایی برداشته شده 

با api نرم افزاری قرار نیس قدرت سخت افزار زیاد شه فقط یه ابزار میده دستت که واقع گرایانه تر و  بار پردازشی کمتر سنگین بتونی بازی بسازی

همین ray trace از dx12 اومد 

البته من ولکان رو خیلی بیشتر میپسندم 

چون انحصاری نیست... 

 

ویرایش شده توسط memex
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 دقیقه قبل، memex گفته است :

من که کاهش کارایی از dx12 تو amd ندیدم

اصلا ندیدم 

فن نیستم از هردو برند رو داشتم 

 

منظورم شما نبودید دوست عزیز. 

اشاره کردم به پست big vulture که گفته بود تو Resident Evil 2 Remake استفاده از DX12 فریم ریت رو خیلی کاهش میده. 

به عنوان مثال ایشون گفتن:

"اگر بنچمارک های دو کارت VEGA 56 و 2060 رو مقایسه کنید در حالت DX 11 و رزولیشن فول اچ دی کارت وگا 56 تونسته 147 فریم بگیره و کارت 2060 هم 149 فریم . یعنی اختلاف برابره با کمتر از 2 درصد به سود 2060  . اما در دایرکس 12 و در همون رزولیشن وگا 56 موفق شده 124 فریم بگیره و 2060 هم 102 فریم گرفته . یعنی اختلاف بیش از 17 درصد بوده به سود وگا 56  برتری کارتهای ای ام دی در DX12 کاملا مشهوده ."

اگر بحث انویدیا و ای ام دی رو یه لحظه بذاریم کنار، میبینیم که با رفتن از DX11 به DX12، فریم ریت Vega 56 افت 24 فریمی و RTX 2060 افت 47 فریمی داشته. 

منظورم تجربه شخصی شما و کس دیگه ای نیست، بلکه این بود که با استفاده از DX12 در این عنوان، فریم ریت برای هر دو برند (انویدیا بیشتر از ای ام دی) افت پیدا میکنه. تست های دیگه ای هم دیدم که نشون دهنده همینه. 

هدف اصلی اینه که چرا باید از افت فریم در هر دو صورت، حتی اگر سرانجام به نفع انویدیا یا ای ام دی باشه، استقبال کنیم؟

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، mohihehi گفته است :

 

در 5 دقیقه قبل، mohihehi گفته است :

ف اصلی اینه که چرا باید از افت فریم در هر دو صورت، حتی اگر سرانجام به نفع انویدیا یا ای ام دی باشه، استقبال کنیم

 

نمیدونم ولی فکر نمیکنم تغیرات فقط درحد یه دکمه باشه احتمالا داخل بازی هم تغیراتی ایجاد شده چون dx12 و 11 اختلافشون فقط 1 عدد نیست باید دید با تغیر این گزینه گرافیک بازی تغیر میکنه یا فقط در حد یه دکمست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، memex گفته است :

نمیدونم ولی فکر نمیکنم تغیرات فقط درحد یه دکمه باشه احتمالا داخل بازی هم تغیراتی ایجاد شده چون dx12 و 11 اختلافشون فقط 1 عدد نیست باید دید با تغیر این گزینه گرافیک بازی تغیر میکنه یا فقط در حد یه دکمست

سوال خوبیه. باید دید تا جلوه های بصری جدیدی با استفاده از DX12 وجود داره یا نه. 

Forza Horizon 3, 4 و Gears 4 حالت DX11 ندارن که بشه به درستی مقایسه کرد. 

Deus Ex Mankind Divided:

https://www.youtube.com/watch?v=pAKCOcSLViw

تست های Digital Foundry برای Batllefield 1 وجود داره که نشون میده DX12 برای هردو برند افت 2-10 فریمی به همراه داشته و استاتر بیشتر شده. 

https://www.youtube.com/watch?v=ZxsIOV2AjMc

Shadow of the Tomb Raider از DX12 خوب استفاده میکنه. تستی که خودم کردم عملکرد هر دو حالت برابر بوده. البته شاید با کارت گرافیک های جدید مثل وگا و پاسکال DX12 فریم بهتری بده. 

https://www.youtube.com/watch?v=KvN0w51xYdY

Hitman از DX12 پشتیبانی می کرد ولی Hitman 2 فقط از DX11 پشتیبانی میکنه. دلیلش رو هم بهتره ازتوسعه دهنده پرسید. 

اتفاقا اوایل ویژگی های DX12 رو خوب مطالعه کردم و Whitepaper رو کامل خوندم. مهم اینه که از این ویژگی ها چطور استفاده بشه. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، mohihehi گفته است :

 

با وجود تفاوتی که در برخی عنوان ها بین دو برند اونیدیا و ای ام دی هست، استفاده از DX12 به جای DX11 هیج توجیهی نداره. 

تنها عنوانی که میشه گفت با DX12 عملکرد بهتری داشته Sniper Elite 4 بوده که با هر معماری گرافیکی تونسته فریم ریت رو افزایش بده. من خودم با 780 Ti هم تست کردم که در صورت استفاده از DX12 فریم ریت اگر اشتباه نکم افزایش 5 فریمی داشت. بازی های بتلفیلد 1 و V، همه Star Wars Battlefront ها و Rise & Shadow of the Tomb Raider، و ... همگی با استفاده از DX12 عملکرد بدتری داشتند. جالبه که با وجود این که DX12 برای خود AMD هم افت شدید فریم به دنبال داشته (مخصوصا تو Resident Evil 2 Remake)، باز  هم فنبوی ها دارن به طبل DX12 می کوبن و چشم دوختن به  آینده ای که بعد از 5 سال هنوز محقق نشده. "منتظر استفاده صحیح از DX12 باشید تا انویدیا رو نابود کنیم!" "منتظر وگا هستیم!" "منتظر ناوی هستیم!" "منتظر ...... هستیم!"

به غیر از این یه مورد و DOOM که از Vulkan استفاده میکنه، هیچ موردی وجود نداشته که استفاده از DX12 باعث افزایش چشمگیر فریم ریت بشه. مهم ترین ویژگیش هم که حذف گلوگاهی پردازنده هست تا به حال تو هیچ عنوانی مشاهده نشده و عملکرد سی پی یو تقریبا برابر بوده. 

برای یک API به اصطلاح نوین که 5 سال از عرضه ش میگذره نتیجه خیلی دل سرد کننده ای هست. 

از اون طرف هم انویدیا فکر کرد که هزینه کردن تو Ray Tracing که در حال حاضر به درد هیچ کسی نمیخوره، ارزش داره و هزینه تولید چیپ ها و قیمت کارت گرافیک رو به فلک کشید. 

یک نکته ای که برام جالبه اینه که با وجود عملکرد یکسان، چیپ گرافیک 1080 که GP104 هست 314 میلی متر مربع اندازه داره و RTX 2070 که عملکرد برابری داره، از چیپست TU106 استفاده می کنه (که در حقیقت باید جایگزین GP106 بشه!) که اندازه ش 445 شده! یعنی 50 درصد افزایش در اندازه چیپ و هزینه تولید بالاتر برای ویژگی که در حال حاضر به درد هیچ کسی نمیخوره! 

خلاصه سال 2017  و 2018 سال خوبی برای نوآوری در این زمینه نبودن و سال 2019 هم به نظر نمیاد بهتر بشه. 

مهاجرت به DX12 یه امر حتمیه . فقط زمان اون بنا به دلایلی طولانی شده .

از اونجایی که ویندوز 7 هنوز ساپورت می شد و مقدار بسیار زیادی از یوزرها از این ویندوز استفاده می کردند و ویندوز 10 هم با مشکلات اساسی رو به رو بود مهاجرت به DX12 اونقدرها توجیه نداشت . اما این مورد به زودی تغییر می کنه . مایکروسافت به زودی  ساپورت ویندوز 7 رو رها می کنه و سرنوشت ویندوز 7 میشه مثل XP و خیلی زود دیگه بازی های بزرگ ساپورتش نخواهند کرد . از طرف دیگه دایرکس 12 پایه و اساس RT هستش و انویدیا برای ساخت سری RTX هزینه گزافی کرده خیلی واضحه بازیهایی که انویدیا ازشون حمایت خواهد کرد می بایست بتونن از مهمترین ویژگی کارتهای به روز انویدیا استفاده کنند وگرنه تمام هزینه های انویدیا بی معنا میشه . ای ام دی هم که همواره در DX12 حرفهای زیادی برای گفتن داشته از این موضوع حمایت می کنه . احتمالا با عرضه کنسول های نسل بعد هم مثل زمان عرضه کنسول های فعلی شاهد تحول در گرافیک بازی ها باشیم که این نیاز به یک API قدرتمند تر رو بیشتر می کنه . پس ما از هر زمان دیگه ای به تغییر و تحول در بازی ها نزدیک تر هستیم . چنانچه دوره پردازنده های 4 هسته ای هم سر اومد و اینتل هم داره برای دکستاپ پردازنده 8 هسته ای میزنه تاثیر همین سیاست ها رو میشه در بهینه سازی بتل فیلد برای پردازنده های 6 هسته ای دید . دایرکس 11 در بکارگیری تعداد زیاد پردازنده نقص هایی داره اما DX12 میتونه این مشکلات رو به حداقل برسونه .

از جهت دیگه ما کمتر بازیی داریم که DX12 رو به طور کامل مورد استفاده قرار داده باشه . مثلا در مورد بتل فیلد بسیاری عقیده دارن حالت DX12 در واقع بیشتر همون DX11 با کمی پیشرفت هستش . این که چرا چنین چیزی رخ داده میتونه دلایل متفاوتی داشته باشه . از سختی اجرا و هزینه ها گرفته تا مشکلات کنسولها ، که در برابر PC گیمینگ حسابی کم آوردن و نمی تونستن فشار بیشتری رو تحمل کن و ...

پس اونچه که فعلا شرکتهای بازی سازی به ما عرضه کردن بیشتر اسم DX12 رو یدک می کشن و خبری از اسپورت کاملش نیست اما این موارد بالاخره به سر میرسه . نکته قابل تعمل اینه که فناوری وگا در واقع رقیب سری 1000 انویدیا هستش اما از سری 2000 انویدیا ساپورت بهتری از DX12 داره . اگر ناوی بتونه ساپورت بهتری از DX12 داشته باشه فاصله ناوی و تورینگ از این هم بیشتر میشه سوالی که مطرحه اینه که انویدیا چیکار می کرده ؟ چرا در حالی که برای RT که یکی از ویژگی های DX12 هستش این همه هزینه کرده الان وضعش اینه ؟ بنده انتظار داشتم توی این نسل انویدیا در ساپورت DX12 ای ام دی رو شکست بده یا حداقل سایه به سایه ای ام دی حرکت کنه . توجه کنید که این بازی با ساپورت انویدیا ساخته شده . فارغ از این که طرفدار ای ام دی هستم برام PC گیمینگ از ای ام دی مهمتره وقتی یکی از قطب های PC گیمینگ چنین عملکرد ضعیفی داره خوشحال نمیشم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان خوبم لطفا پست هاتون رو ویرایش کنید .

@TeraFloppy64

@Coffee Addicted

 

ممنون .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود دوستان

بعد چند وقت خواستیم رایس اف تامب رایدر رو بازی کنیم نسخه CPY اجرا نمیهش این ارور میاد کسی میدونه مشکل از کجاست ؟

Capture.thumb.PNG.02f3516599e7df580f686bc325c490e3.PNG

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، hd5870 گفته است :

درود دوستان

بعد چند وقت خواستیم رایس اف تامب رایدر رو بازی کنیم نسخه CPY اجرا نمیهش این ارور میاد کسی میدونه مشکل از کجاست ؟

 

این ارور برای من زمان خارج شدن از بازی میومد، یکی دو بار هم وسط بازی اومد، شما هر دفعه اجرا میکنین این ارور میاد؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...