رفتن به مطلب

Recommended Posts

در در 1395/11/15, 19:01:48، big VULTURE گفته است :

احتمالا بازی Sniper Elite 4 از DX12 و ps4 pro در زمان لانچ پشتیبانی خواهد کرد .

Sniper Elite 4 Will Have DX12 And PS4 Pro Support at Launch

 

http://segmentnext.com/2017/02/03/sniper-elite-4/

 

.

Sniper Elite 4 will get DirectX 12 support

http://www.guru3d.com/news-story/sniper-elite-4-will-get-directx-12-support.html

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

طبق چیزی که در لینک داده شده موجود هست این بازی از  dx12پشتیبانی میکنه 

علاوه بر پشتیبانی از dx12 این بازی برای کسانی که کارت گرافیکشان dx12رو پشتیبانی نمیکنه قابل بازیه البته هنوز معلوم نیست تفاوت فریم دهی این بازی در. dx12 نسبت به dx11چه قدره 

تاریخ انتشار این بازی ۱۴ فوریه هست و کسانی که این بازی رو پیش خرید کردن مرحله امتیازیی رو علاوه بر بازی اصلی در اختیار میگیرن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

New Glacier White PS4 Console Now Available For $299, Free Infinite Warfare

http://segmentnext.com/2017/02/07/glacier-white-ps4/

و

FIFA 18 Switch Confirmed By EA, The Game Will be Tailor-Made

http://segmentnext.com/2017/02/07/fifa-18-switch-confirmed-ea/

 

فیفا 18 در حال ساخت هستش و برای سال آینده آماده میشه .

pse هم که روز به روز داره پس رفت می کنه . مخصوصا توی PC که حال آدم رو بد می کنه .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمرات بازی کاهش یافتن اما با هنوز هم بهترین نمره رو در. سال ۲۰۱۷ تا الان کسب کرده

image.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، ariiian گفته است :

نمرات بازی کاهش یافتن اما با هنوز هم بهترین نمره رو در. سال ۲۰۱۷ تا الان کسب کرده

image.jpg

فک میکنم اشتباه می کنید، نمره متاش اول 85 بود که بعد به 86 و الان هم به 88 افزایش یافته، که البته در حال حاضر به 87 کاهش پیدا کرد.

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

استودیو Playground Games سازنده سری بازی های Forza در حال ساخت بازی جدیدی در سبک جهان باز است، اما ریسینگ نیست!

4cacce3a-33a7-45ea-a9ce-1e2ba96d0e09.thumb.jpg.0bce7424ccb5ca35359a969d9fc157ec.jpg

سازنده سری بازی های Forza شرکت خوش ذوق و کاربلد Playground Games اقدام به تاسیس یک استودیو جدید و همچنین شروع به کار بر روی پروژه ای جدید خارج از سبک ریسینگ، نموده است.

با توجه به گزارش های منتشر شده از این استودیو در حال حاضر آنها به همراه بیش از 200 نفر کارمند در حال کار بر روی پروژه ای با اسم رمز Project 2 هستند. آقای رالف فولتون در مورد این پروژه اینگونه اظهار داشته:

نقل قول

حس میکنم که  توی این چند سال خود ـمون رو توی سبک ریسینگ ثابت کردیم. ما همیشه میتونیم برای بهتر شدن تلاش کنیم اما، دوس داریم که خود ـمون رو توی ساخت سبک دیگری از بازی هم ثابت کنیم، یکی از اهداف ما در ساخت پروژه 2 هم همینه. برای این  کار باید افرادی با استعداد در زمینه هایی که ما توی اون تجربه نداریم استخدام کنیم. روندی که در بازی های Forza توی این شش، هفت سال طی کردیم عالی بوده. این یکی از ستون های بنیادی شرکت ماست و هدف ما این نیست که از سبک ریسینگ فاصله بگیریم. ما هنوز هم اون اشتیاق رو داریم که یک بازی ریسینگ عالی بسازیم و تجربه جدیدی به بازیباز منتقل کنیم.

در ادامه ایشان در مورد موفقیت های تجاری Forza Horizon 3 نیز اینگونه گفت:

نقل قول

Forza Horizon 3 برای ما افتخار ساز بود. قاعدتا این بهترین بازی ما هم از نظر فروش هم از نظر کسب نمرات در نقد و بررسی ها بود. این اولین بار بود که ما چنین رکوردی رو در فروش بازی تجربه می کردیم. بازی های قبلی هم موفق بودند اما در حد نسخه آخر، دل ـمون میخواد این روند رو ادامه بدیم. اینو هم باید بگم که، ساخت این بازی شش الی هفت سال طول کشید. پس میخوایم که محدودیت هامون رو جابجا کنیم.

هر چیزی که Project 2 باشد، مشخص نیست که در انحصار اکس باکس بماند. تمام بازی هایی که Playground Games تا کنون ساخته توسط مایکروسافت منتشر شده، اما این شرکت مستقل است، و یک بازی که خارج از برند Forza باشد ضرورتی ندارد که انحصاری اکس باکس باشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هم اکنون، می توانید شروع به دانلود نسخه بتا For Honor نمایید

3111040-fh_screen_warden_vs_orochi_gc_160817_920am_1471354583.thumb.jpg.baded9c47e5da9cd776518422a84bb39.jpg

عنوان مورد انتظار و جدیدا شک بر انگیز For Honor از 9 فوریه کار بتای خود را شروع خواهد کرد. اما، از همین الان می توانید شروع به دانلود نسخه بتای بازی نمایید. لازم به ذکر است که بنا بر گزارشات این نسخه حجمی حدود 27 گیگابایت را داراست.

نسخه بتای بازی شامل حالت های: Elimination, Dominion, Brawl و Duel می شود و تعداد 9 شخصیت در این حالت ها قابل انتخاب هستند. این در حالی ـست که نسخه کامل بازی شامل 12 شخصیت قابل بازی و 5 حالت می شود، پس با این اوصاف می توان انتظار تجربه خوبی از محتویاتی که در نسخه کامل بازی را شاهد هستیم، داشته باشیم. این نسخه بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در جریان خواهد بود.

پیش تر نیز اعلام شده بود، که این نسخه محدود نخواهد بود و درب های بازی به روی همه بازیبازان باز خواهد بود. اما قبل از آن، نسخه محدودی از بتای بازی از تاریخ 26 تا 29 ژانویه در جریان بود. نسخه کامل بازی نیز که قبل تر اعلام شده بود در تاریخ 14 فوریه منتشر خواهد شد.

در سایر اخبار مربوط به For Honor نیز یوبی سافت اعلام کرد که، رقابتی با نام War of the Factions با حضور ستاره بازی تاج و تخت جیسن موموآ و یکی از ستارگان MMA دیمتریوس جانسون در شبکه توئیچ به نمایش در خواهد آمد. علاقمندان می توانند این رقابت را در این قسمت دنبال کنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Fallout 4 با گذشتن از Skyrim پر افتخار ترین بازی بتزدا شد

3077813-fallout4_nukaworld_e3_02_1465776998.thumb.jpg.f6e10d7d7ad6e5e8e0bd80d0bb0f75d4.jpg

طبق گزارشات منتشر شده از برنامه Kinda Funny Gamecast مدیر بازاریابی کمپانی بتزدا آقای پیت هاینز طی مصاحبه ای که در این برنامه داشتند، اینگونه گفت:

نقل قول

با توجه به کار هایی که برای Fallout 4 انجام دادیم، باید هم پر افتخار ترین بازی ـمان باشد، حتی بیش از Skyrim

دقیقا مشخص نیست منظور آقای هاینز از "پر افتخار ترین" چیست. Skyrim یکی از به یاد ماندنی ترین عناوین صنعت بازی می باشد که در اواخر سال 2011 منتشر شد و موفق به فروش بیش از 20 میلیون نسخه شد. Fallout 4 نیز در اواخر سال 2015 منتشر و موفق به فروش 12 میلیون نسخه فقط در روز انتشار ـش شد. البته این نکته را هم باید یاد آور شد که نسخه بازسازی شده Skyrim کمک بزرگی در فروشش داشت.

در طی این مصاحبه آقای هاینز این نکته را یاد آور شدند که Fallout 4 بدون اتکا به نسخه های پیشین ـش نمی توانست تا به این حد روی پای خود بایستد. ایشان این نکته را تایید کرد که این بازی نکات مشترک زیادی با بازی Fallout 3 داشت، اما طبیعت خودش باعث شد که به اصل و ریشه بازی پایبند باشد اما رو به جلو حرکت کند. ایشان این بازی را به سری Uncharted شباهت دادند:

نقل قول

اگر Uncharted 4 را به عنوان اولین بازی از این سری تجربه کنید، مطمئنا واکنش متفاوتی نسبت که کسی که نسخه های قبلی را تجربه کرده، خواهید داشت. به این دلیل که این بازی محتوای بیشتری نسبت به نسخه های قبلش داراست.

در آخر ایشان از سر شیطنت یا شوخی این نکته را نیز گوش زد کردند:

نقل قول

بازی بعدی ما هرچه که باشد، چه Fallout  باشد چه Elder Scrolls یا هر چیز دیگر، فکر می کنم مثل همیشه شعارمان این است که باید گام بعدی را بلند برداریم.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 37 دقیقه قبل، Ruby گفته است :

هم اکنون، می توانید شروع به دانلود نسخه بتا For Honor نمایید

3111040-fh_screen_warden_vs_orochi_gc_160817_920am_1471354583.thumb.jpg.baded9c47e5da9cd776518422a84bb39.jpg

عنوان مورد انتظار و جدیدا شک بر انگیز ? For Honor از 9 فوریه کار بتای خود را شروع خواهد کرد. اما، از همین الان می توانید شروع به دانلود نسخه بتای بازی نمایید. لازم به ذکر است که بنا بر گزارشات این نسخه حجمی حدود 27 گیگابایت را داراست.

نسخه بتای بازی شامل حالت های: Elimination, Dominion, Brawl و Duel می شود و تعداد 9 شخصیت در این حالت ها قابل انتخاب هستند. این در حالی ـست که نسخه کامل بازی شامل 12 شخصیت قابل بازی و 5 حالت می شود، پس با این اوصاف می توان انتظار تجربه خوبی از محتویاتی که در نسخه کامل بازی را شاهد هستیم، داشته باشیم. این نسخه بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در جریان خواهد بود.

پیش تر نیز اعلام شده بود، که این نسخه محدود نخواهد بود و درب های بازی به روی همه بازیبازان باز خواهد بود. اما قبل از آن، نسخه محدودی از بتای بازی از تاریخ 26 تا 29 ژانویه در جریان بود. نسخه کامل بازی نیز که قبل تر اعلام شده بود در تاریخ 14 فوریه منتشر خواهد شد.

در سایر اخبار مربوط به For Honor نیز یوبی سافت اعلام کرد که، رقابتی با نام War of the Factions با حضور ستاره بازی تاج و تخت جیسن موموآ و یکی از ستارگان MMA دیمتریوس جانسون در شبکه توئیچ به نمایش در خواهد آمد. علاقمندان می توانند این رقابت را در این قسمت دنبال کنند.

آنلاینه ؟

تشکر بابت پوشش اخبار

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Hassan.SK گفته است :

آنلاینه ؟

تشکر بابت پوشش اخبار

سلام خدمت دوست عزیزم، با توجه به حالت هایی که در نظر گرفتند برای نسخه بتا و اینکه هیچ اسمی از بخش Campaign نیاوردن، فکر میکنم نیاز به اتصال اینترنت دائم باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، Ruby گفته است :

سلام خدمت دوست عزیزم، با توجه به حالت هایی که در نظر گرفتند برای نسخه بتا و اینکه هیچ اسمی از بخش Campaign نیاوردن، فکر میکنم نیاز به اتصال اینترنت دائم باشه.

پس در اینصورت کرک نمیشه ، این یوبی باگ میترسه کرک بشه فقط آنلاین بیرون میده از دستش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

پس در اینصورت کرک نمیشه ، این یوبی باگ میترسه کرک بشه فقط آنلاین بیرون میده از دستش ?

آقا من خیلی به این بازی امیدوارم نزن تو ذوقش اینقد (شوخی) نمیدونم والا این چه روندیه پیش گرفته، حالا For Honor میگیم ip جدیده ولی Ghost Recon دیگه چرا، البته آخر نفهمیدم سینگل و مولتی ـش چطوریه قضیه ـش

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 55 دقیقه قبل، Ruby گفته است :

Fallout 4 با گذشتن از Skyrim پر افتخار ترین بازی بتزدا شد

 

طبق گزارشات منتشر شده از برنامه Kinda Funny Gamecast مدیر بازاریابی کمپانی بتزدا آقای پیت هاینز طی مصاحبه ای که در این برنامه داشتند، اینگونه گفت:

دقیقا مشخص نیست منظور آقای هاینز از "پر افتخار ترین" چیست. Skyrim یکی از به یاد ماندنی ترین عناوین صنعت بازی می باشد که در اواخر سال 2011 منتشر شد و موفق به فروش بیش از 20 میلیون نسخه شد. Fallout 4 نیز در اواخر سال 2015 منتشر و موفق به فروش 12 میلیون نسخه فقط در روز انتشار ـش شد. البته این نکته را هم باید یاد آور شد که نسخه بازسازی شده Skyrim کمک بزرگی در فروشش داشت.

در طی این مصاحبه آقای هاینز این نکته را یاد آور شدند که Fallout 4 بدون اتکا به نسخه های پیشین ـش نمی توانست تا به این حد روی پای خود بایستد. ایشان این نکته را تایید کرد که این بازی نکات مشترک زیادی با بازی Fallout 3 داشت، اما طبیعت خودش باعث شد که به اصل و ریشه بازی پایبند باشد اما رو به جلو حرکت کند. ایشان این بازی را به سری Uncharted شباهت دادند:

در آخر ایشان از سر شیطنت یا شوخی این نکته را نیز گوش زد کردند:

 

Skyrim یکی از بازی های مورد علاقه من هستش . گمون نمی کردم Fallout رو دستش در بیاد هرچند Fallout هم بسیار خوب و خوش ساخت هستش .

برای من Dishonored و The Evil Within از بهترین بازی هایی هستش که در این مدت بازی کردم . واقعا کمپانی Bethesda کارش درسته .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

Skyrim یکی از بازی های مورد علاقه من هستش . گمون نمی کردم Fallout رو دستش در بیاد هرچند Fallout هم بسیار خوب و خوش ساخت هستش .

برای من Dishonored و The Evil Within از بهترین بازی هایی هستش که در این مدت بازی کردم . واقعا کمپانی Bethesda کارش درسته .

سلام خدمت وحید عزیز، والا منم تیتر خبر رو خوندم گفتم شاید آماری، ارقامی چیزی باشه دیدم نه انگار خبری نیست و فقط صحبت بوده. آخه تا جایی که میدونم بازی رو دست The Witcher 3: Wild Hunt  و The Elder Scrolls V: Skyrim نبوده از نظر کسب افتخار، نمرات منتقدین ، جوایز، مراسمات و ... حالا نمیدونم منظور از اون حرف مدیر بازاریابی بتزدا چی بوده دقیقا، اما همونطور که مشخصه بازی Fallout 4 خیلیا رو به انتظار انتشارش نشونده بود و الکی هم هایپ نکرد و جواب این همه سال انتظار رو خوب پس داد.

در مورد Dishonored باهات موافقم اما نسخه دومش راضی کننده نبود اصلا حداقل برای پی سی گیمرا، The Evil Within هم واقعا یه انتخاب هوشمندانه بود برای بتزدا که وظیفه نشرش رو به عهده گرفت، چون خیلی به سبک و سیاق کارای این کمپانی نزدیک بود - واقعا این شرکت با این سبک و ایده های مریض و خاص ـش صنعت بازی سازی رو به نحوه خودش رو به جلو حرکت میده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام، امیدوارم همه دوستان صبح خوبی رو شروع کرده باشن ? با توجه به اینکه بروزرسان جدید Rainbow Six: Siege منتشر شده، منتظر بودم خبراش تکمیل شه که همه رو با هم پوشش بدم.

 

خب امروز چنتا خبر با هم داریم، مختص طرفداران Rainbow Six: Siege

7e341340-7eca-404e-a389-9d426c998ad4_velvet_shell.thumb.jpg.17ee032593b24db7a55967da7098db8d.jpg

خب اول از همه با ویدیو های منتشر شده شروع کنیم که ماشالا تعدادشون کم هم نیست. ولی خب چنتاییش رو براتون گلچین کردم ? یکی از معرفی این بسته الحاقی، یکی از گیم پلی اوپراتور های جدید میرا و جکال و یکی هم از اسلحه ها و سایر بخش های گیم پلی بازی:

http://www.aparat.com/v/r4QaM

http://www.aparat.com/v/r1mIT

http://www.aparat.com/v/iTgRw

http://www.aparat.com/v/UfVGp

 

خب اول با خبر بد شروع کنیم، بازی Rainbow Six: Siege حالت جدیدی دریافت نخواهد کرد

یوبیسافت مونتریال این خبر را تایید کرد، که این عنوان دیگر حالت جدیدی دریافت نخواهد کرد.

طی مصاحبه ای با وبسایت PC Gamer کارگردان بازی اقای خاویر مارکوئیز معرفی کردن حالت های جدید برای بازی کاری ـست که دیگر نمی خواهیم آن را انجام دهیم.

دیگر کارگردان بازی الکساندر رمی در این مورد اینگونه توضیح داده است:

نقل قول

ما به این تصمیم اکتفا کردیم که پایه های بنیادی در بازی وجود دارند که میخوایم اونا رو حفظ کنیم. حالت های Attack vs Defense, Destruction, Operators  و Only Having One Life این ها ساختار اصلی این بازی را تشکیل می دهند، پس وقتی دنبال حالت هایی می گردین که بتونید تجربه جدیدی رو توسط اونها انتقال بدید در حالی که به اصل بازی پایبند باشید، میبینید که گزینه ای براتون نمیمونه. Rainbow Six: Siege حالت های خودش رو پیدا کرده.

ایشان توضیح دادند که در ازای اضافه نکردن حالت های جدید به بازی، تیم سازنده به دنبال گسترش دادن بازی بوسیله تکمیل کردن 17 نقشه و 30 اوپراتور پس از عرضه بروز رسان Velvet Shell می باشد. ایشان در این مورد افزود:

نقل قول

وقتی سال گذشته بازی منتشر شد با خودمون گفتیم: آره، باید محتوا و حالت های جدیدی به مرور زمان به بازی اضافه کنیم چون این فرمول اینجور بازی هاست و با عقل جور در میاد. اما، وقتی که به جلو حرکت کردیم فهمیدیم که خیلی کار ها هست که می تونیم با حالت های Operators و Destruction انجام بدیم. خیلی چیزا هست که میتونیم پیشنهاد کنیم پس، بیشتر روی اضافه کردن محتوا به نقشه ها و اوپراتور های بازی متمرکز شدیم.

نقل قول

اون لحظه ای که بتونیم به تعداد 50 اوپراتور برسیم، تازه کمترین خواسته ای ـه که داریم، این ایده  اینه که شما به اندازه ای اوپراتور برای انتخاب داشته باشید که به خواسته ـتون توی بازی برسید. برای مثال، اوپراتور Thermite تا مدت زمان زیادی انتخاب خوبی محسوب نمیشد، چون هر کسی که اون رو انتخاب می کرد فقط به این دلیل بود که تنها کسی بود که میتونه به دیوار های مستحکم نفوذ کنه. اما با معرفی شخصیت Hibana به یکباره همه بازیبازان متوجه شدند که میتونن این امر رو با داشتن حق انتخاب انجام بدن. برای همین اینجور لحظه هاست که انتخاب رو سخت میکنه، نه اینکه بازیباز از اول بدون هیچ شک و تردیدی انتخاب کنه. برای رسیدن به چنین هدفی حداقل به 50 اوپراتور نیاز داریم. وقتی به عدد 50 رسیدیم، لحظه ای میشه که بازی به استراتژی اصلی خودش نزدیک شده.

بسته الحاقی دومین سال بازی Rainbow Six: Siege در تاریخ 7 فوریه با معرفی اوپراتور های جدید میرا و جکال و همینطور یک نقشه جدید، منتشر خواهد شد. در ابتدای پست می توانید ویدیو های زیبای مربوط به این شخصیت ها را مشاهده کنید - در ادامه نیز با سایر اخبار Siege در خدمت ـتون هستیم.

خب بریم سراغ خبرای خوب، بسته الحاقی سال دوم Rainbow Six Siege با عنوان Operation Velvet Shell منتشر شد.

rainbow-six-siege-dlc.thumb.png.432e219578dd840abc5f25cd22ef9251.png

اولین بروزرسان بزرگ سال دوم بازی Rainbow Six Siege منتشر شده و محتوای جدیدی و تغییراتی بزرگ در بازی رو به همراه خودش آورده.

با توجه به اینکه گفتیم تغییرات بزرگ، بزرگ ترین تغییراضافه شدن نقشه جدیدی با نام Coastline و دو اوپراتور جدید می باشد. این دو اوپراتور طبق روال همیشه به دو گروه مهاجم و مدافع تقسیم می شوند. اوپراتور مهاجم Jackal که با استفاده از تکنولوژی head-mount-device که بر سر دارد می تواند رد پای دشمنان را دنبال کند. اوپراتور مدافع Mira نیز می تواند یک شیشه یک طرفه ضد گلوله بر روی دیوار ها نصب کند - حتی دیوار های مستحکم شده. این امر به تیم مدافع این اجازه را می دهد که دشمنان در حال هجوم را بدون اینکه جای ـشان لو برود، مشاهده کنند. این دیوار بعدا می تواند برداشته شود و حفره ای برای تیر اندازی ایجاد کند.

در مورد نقشه اضافه شده، این نقشه بصورت مجانی در دسترس همه بازیبازان قرار خواهد گرفت، اما فقط بازیبازانی که نسخه سیزن پس را خریداری کرده بودند می توانند در روز اول به هر دو اوپراتور دسترسی داشته باشند. سایرین می توانند درهفته آینده بوسیله اعتبار درون بازی یا پول واقعی این اوپراتور ها را خریدار نمایند.

این بسته الحاقی همچنین تعداد زیادی موارد تزئینی، اعم از اسکین اسلحه و الایت ست ها را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین منوی بازی نیز برای راحت تر شدن دسترسی به تمامی بخش ها دستخوش تغییرات زیادی بوده که در ویدیو ها قابل مشاهده ـست.

می رسیم به بخش بالانسینگ، تعداد زیادی از باگ های بازی فیکس شده، در حالی که دید اسلحه ها بدون در نظر گرفتن اسلحه ای که شما استفاده می کنید تنظیم خواهد شد.

خب تا به اینجای کار این نکته مشخص شد که این اولین بروزرسان سال دوم بازی خواهد بود، و حداقل 3 بروزرسان دیگر در سال جاری منتشر خواهد شد که شامل 8 اوپراتور و 4 نقشه جدید می شود. در ادامه با معرفی کامل تغییرات Operation Velvet Shell در خدمت ـتان هستیم.

 

خب، میرسیم به لیست تغییراتی که در Operation Velvet Shell شاهد ـشون خواهید بود

rainbow-six-siege-operation-velvet-shell-700x389.thumb.jpg.ac44157322455bf6e9b6cf73abc8d363.jpg

در روزی که گذشت شاهد عرضه بسته الحاقی Operation Velvet Shell بودیم، که امروز با تغییرات این بسته در خدمت ـتون هستیم.

اصلی ترین تغییرات این بسته که پیش تر نیز گفته شد اضافه شدن یک نقشه و دو اوپراتور جدید بود، این نقشه با نام Coastline بصورت مجانی در دسترس همه بازیبازان قرار خواهد گرفت. با توجه به گفته های یوبیسافت این نقشه دارای قابلیت جدیدی با نام Two-Layer Destruction می باشد که در تمامی نقشه هایی که در آینده معرفی می شوند نیز قرار خواهد گرفت. اوپراتور های جدید نیز در خبر قبلی معرفی شدند که بصورت مختصر به آنها می پردازیم: اوپراتور مهاجم با قابلیت دنبال کردن ردپای دشمنان Jackal و اوپراتور مدافع با قابلیت نصب شیشه ضدگلوله بر روی دیوار Mira نام دارند. این دو اوپراتور امروز برای کسانی که نسخه سیزن پس را خریداری کرده بودند در دسترس قرار خواهد گرفت، در حالی که سایرین می توانند از هفته آینده آن ها با پول واقعی یا اعتبار درون بازی خریداری کنند. در ادامه با لیست تغییرات همراه باشید.

3191580-siege1.thumb.jpg.4d6ad380283c9c01414fb660a0113616.jpg

همچنین گفته شد که در این بسته الحاقی تعداد زیادی امکانات برای شخصی سازی اسلحه ها نیز افزوده شده است. این امکانات شامل 4 طرح ویژه برای تزئین سلاح ها به ترتیب عکس بالا شامل: Chupinazo, El Dorado, Leon Furioso, Crossfader می شوند. که با ذکاوت خاصی با توجه به رنگ ها و طرح های سواحل اسپانیا طراحی شده است. لازم به ذکر است که بدانید نقشه جدید بازی واقع در اسپانیا و همچنین اوپراتور های جدید بازی نیز اسپانیایی می باشند. الایت ست های جدید نیز شامل پوشش های سر و یونیفرم، اوپراتور کارت، عنوان اوپراتور، چارم و انیمیشن لحظه پیروزی می شوند.

یکی دیگر  از تغییرات اصلی که در این بسته شاهد آن هستیم، بالانس شدن مشکلات دید اسلحه می باشد. پیش تر، این دید در هر اسلحه نسبت به اسلحه دیگر یکسان بنظر نمی رسید که، یوبیسافت در این مورد اینگونه می گوید:

نقل قول

قرارگیری دید اسلحه به این صورت در دید اول شخص با توجه به مکانی که در تصویر اشغال می کنند بر اساس دید آنها در حالت سوم شخص تنظیم شده بود که نمای واقعی دید را بر روی ریل دوربین به کاربر منتقل می کرد.

 

3191584-s1.thumb.jpg.9c43cd42c72dc6c164d74dbcd461dd14.jpg

این کار بیشتر بخاطر القای حس واقعیت انجام شده بود، اما در واقع باعث ایجاد تجربه خوبی در بازی نمیشد.

نقل قول

هدف ما بیشتر این که هر کدام از دید ها به نوع خودش راحت، متفاوت اما بصورت یکسان با دوام باشد و وقتی که شما یک اسلحه را انتخاب می کنید این ایده را در ذهن ـتان داشته باشید که نمای دید آن چگونه خواهد بود.

با در نظر گرفتن چنین موردی، نمای دید ها نسبت به هر اسلحه متفاوت خواهد بود، در تصویر بالا می توانید شاهد حالت قدیمی نقطه قرمز بر روی سلاح های CAMRS و Para-308 باشید، و در تصویر پایینی می توانید شاهد حالت های جدید باشید.

3191583-s2.thumb.jpg.2d449b7e49a2191b956bcede6ee911fc.jpg

در نهایت،تعداد زیادی از باگ های بازی نیزبرطرف شده. که در ادامه می توانیدآن ها را مشاهدهکنید، این بروز رسانی دیروز در تاریخ 7 فوریه برای همه پلتفرم ها در تاریخ های مذکورمنتشر شد:

  • پلی استیشن 4 : 9-9:59 AM  - EST
  • اکس باکس وان: 10-10:59 AM - EST
  • رایانه های شخصی: 11-11:59 AM - EST

 

لیست مشکلات برطرف شده در این بروز رسان

Gameplay

  • Fixed: Operator's head is missing in drone view during Situation 7 and Situation 10.
  • Fixed: Tachanka's view can be misrepresented, preventing his shots from registering.
  • Fixed: 556xi and AUG A2 are sometimes unable to destroy a distant camera.
  • Fixed: Weapons equipped with a Suppressor, Heavy Barrel, or Muzzle brake have no muzzle flash.
  • Fixed: Jager's gadget can be deployed on an Operator's shield, and remain in that place after the shield moves.
  • Fixed: Nitro Cell damage radius is much higher on hardwood walls.
  • Game Mode

  • Terrorist Hunt
  • Fixed: The reload crate in Lower Library 1F (University) will spawn inside of a sofa.
  • Fixed: Smoke grenades will sometimes bounce off of invisible collision when thrown by Terrorists.
  • Fixed: Some Terrorists remain idle and do no attempt to engage with the players.
  • Fixed: Terrorists are stuck while rappelling during the second wave of Attackers while playing Hostage Protection on University.
  • Secure Area
  • Fixed: While contesting an area, the overtime countdown is not synced for all players.
  • Operators

  • Jager
  • Fixed: Jaeger's Trophy System will sometimes be missing audio/visual effects.
  • Kapkan
  • Fixed: EDD will be destroyed when placed on the right side of the door in the Passport Check room [Border] if Bandit places an electrified reinforced wall on the right wall.
  • Tachanka
  • Fixed: Tachanka suffers from a broken weapon animation when his LMG is destroyed by Sledge's Breaching Hammer.
  • Fixed: The ammunition count for the LMG is reset when it is redeployed.
  • Echo
  • Fixed: Yokai drone can pass through the ceiling on Plane.
  • Fixed: Yokai loses signal in the vent between 2F Model Hallway and 2F Vista Hallway on University.
  • Fixed: If the Yokai drone is picked up while hovering, the Terrorists will attempt to fire on the drone's former position.
  • Hibana
  • Fixed: X-KAIROS pellets will destroy gadgets on the opposite side of the wall from where they land.
  • Ash
  • Fixed: Breaching rounds can destroy gadgets on the other side of the wall from where they land.
  • Valkyrie
  • Fixed: A Black Eye camera is still usable for approximately 10 seconds after being picked up.
  • IQ
  • Fixed: The outline and distance of other gadgets cannot be seen on IQ's gadget while she is prone.
  • Sledge
  • Fixed: Sledge's Breaching Hammer can be used to breach walls from behind Montagne's extended shield.
  • Caveira
  • Fixed: Green effects are not appearing for players being killed.
  • Level Design

  • Fixed: Ladders disappear when looking at them from a certain height.
  • Fixed: Players are able to shoot through door frames attached to indestructible walls.
  • University
  • Fixed: Defuser can be disabled by destroying the tiled floor in Piano Room.
  • Fixed: Wooden beams in 2F Classroom do not stop bullets, or show bullet impacts.
  • Fixed: Light sources are glowing too brightly.
  • Chalet
  • Fixed: It is possible to vault over a railing and hide under Green Room stairs.
  • Consulate
  • Fixed: The carpet in 2F Meeting Room is visible on the Spectator Camera from the floor below.
  • Skyscraper
  • Fixed: It is possible to clip through and hide under Main Stairs in the Restaurant.
  • Fixed: Hostage clips through the adjacent bed.
  • Favelas
  • Fixed: Users are able to clip through a specific wall while using a deployable shield.
  • Yacht
  • Fixed: Bullet impacts are not registering on walls properly.
  • Fixed: It is possible to vault through the slot machine wall in 3F Casino.
  • User Experience

  • Fixed: The compass does not move while operating Tachanka's LMG.
  • Fixed: Using Alt + Enter during the Operator Select would allow players to change Operators during loading.
  • Fixed: Corrupted melee animation while running on stairs.
  • Fixed: Level of detail issue on various headgear.
  • Fixed: Level of detail issue on Sledge, Capitao, and Caveira when moving away from these Operators.
  • Fixed: Ubisoft Club challenges would appear as available, even though they were not.
  • Fixed: Chinese writing overlaps at the start of rounds.
  • Fixed: Players are sometimes not awarded XP and Bonus Renown.
  • Fixed: After completing a Terrorist Hunt match, some players are stuck at an infinite loading screen.

خوب دوستان لازم هست که یه سری چیزا در مورد این خبر بگم:

1- اول معذرت میخوام که چند بار ویرایش شد، سرکار هستم و دستم خیلی بند میشد.

2- قسمت مشکلات رو اگر ترجمه نکردم، به این دلیل هست که من این عنوان رو تجربه نکردم و اصطلاحاتی بود که دقیقا نمیدونستم توی بازی چه نقشی دارن گفتم حالت اصلی خودشون رو شاید بهتر متوجه بشید.

 

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

? بخش‌های مهم پرسش و پاسخ آقای "فیل اسپنسر" مدیر و نفر اول Xbox با طرفداران در توئیتر:

?سلام فیل! تیم‌های شما در حال ساخت بازی‌های انحصاری خوبی برای Xbox One هستن؟

اسپنسر: من برای امسال واقعا احساس خوبی دارم! بخاطر بازی‌های فرست پارتی بیشتر، عناوین متنوع‌تر و IP‌های جدید! سال خوبی در پیشه

?فیل آیا می‌توانیم امیدوار باشیم قابلیت Backward compatibility را بر روی Windows 10 ببینیم؟

اسپنسر: اجرای بازی‌های 360 بر روی PC واقعا فرآیند پیچیده‌تری نسبت به اجرای آن‌ها روی Xbox One است و کار ساده‌ای نیست که بتوانیم آن‌ها را به شکل بهینه روی Windows 10 بیاوریم. اما هرگز نگو هرگز! هیچ چیزی غیرممکن نیست.

?نظرت در مورد اظهارنظر اخیر بلیزارد چیست؟ اونا گفتن که ارائه موس و کیبورد به کنسول‌ها می‌تواند باعث شود که برخی  بازیکنان ابزار بهتری برای بازی داشته باشند و رقابت در بازی بالانس نباشد.

اسپنسر: واضح است که موس و کیبورد یک مزیت است. من طرفدار دادن ابزار جدید به دارندگان Xbox One هستم اما اینکه این ابزار در یک بازی باید باشد و یا نه را سازندگان بازی مشخص می‌کنند.

? پس یعنی اینکه موس و کیبورد به بازی اضافه بشه تصمیم سازندگانه؟ من شخصا خیلی بازی‌های RTS که برای پشتیبانی روی کنسول‌ها به موس نیاز دارن دوست دارم اما مشخصه که موس و کیبورد برای بازی‌های شوتر اول شخص یک مزیت بزرگه!

اسپنسر: بله دقیقا ... تصمیم با سازندگانه

منبع پردیس گیم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Grand Theft Auto V - 75 million copies sold

 

رقم بسیار خوبی از فروش یک بازی هستش .

راک استار واقعا شاهکار بیرون میده .

http://www.guru3d.com/news-story/grand-theft-auto-v-75-million-times-sold.html

.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، big VULTURE گفته است :

Grand Theft Auto V - 75 million copies sold

 

رقم بسیار خوبی از فروش یک بازی هستش .

راک استار واقعا شاهکار بیرون میده .

http://www.guru3d.com/news-story/grand-theft-auto-v-75-million-times-sold.html

.

مهم ترین بخش های این خبر:

مقایسه فروش بازی از. سپتامبرسال ۲۰۱۳که زمان انتشار. بازیه تا ۲۰۱۶(بیشترین فروش بازی از. سال ۲۰۱۵تا ۲۰۱۶ه) 

بخش دیگر. این خبر میگه که تعداد بازیکنان بخش انلاین این بازی به شدت در. حال افزایشه و. این مسئله ارتباط مستقیمی با افزونه های بخش انلاین این بازی داره به علاوه تخفیفاتی که روی این بازی در تعطیلات رسمی میخوره هم نقش به سزایی داره

البته فراموش نشه فعلا ماینکرفت رکورد. داره با بیش از. صد. میلیون فروش|:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بروز رسان جدید Gears of War 4 دو نقشه جدید و حالت Valentine's Day را به بازی اضافه می کند

5afbfb37-6ce2-42bc-8e72-6f10135e31a9.thumb.jpg.e1e8bc8b69375cf198d33e1f2e7fdca9.jpg

بروز رسانی ماه فوریه برای بازی Gears of War 4 هم اکنون در دسترس می باشد، این بروز رسان نقشه های جدید، آیتم های جدیدی و تغییراتی در گیم پلی را به بازی اضافه می کند. این در حالی ـست که، رویداد روز ولنتاین از یک هفته بعد آغاز خواهد شد.

اولین نقشه اضافه شده به بازی Impact Dark نام دارد که در واقع نسخه شب نقشه Impact می باشد. این نقشه همچنین، شامل کاهش قدرت دید و نمایان بودن شخصیت ها در فضا های دودی می شود که شامل کل فضای نقشه می شود. علاوه بر این، اسلحه های تک تیرانداز با اسلحه کمری Boltok و اسلحه Dropshot با اسلحه Torque/EMBAR جابجا شده اند.

مایکروسافت درباره این تغییرات اینگونه توضیح می دهد:

نقل قول

نتیجه بوجود آمدن نسخه ای جدید از نقشه Impact این است، که یک بازی کاملا متفاوت نسبت به نسخه اصلی ـش را به نمایش خواهد گذاشت. ترکیب کم شدن دید و تعویض اسلحه های دور برد با اسلحه های نزدیک حس یک رقابت نفس گیر را بوجود خواهد آورد و جریانی متفاوت را شروع خواهد کرد، زیرا بازیبازان باید برای پیروزی روی پای خود بایستند. بازیکنان پشتیبان باید ریسک بیشتری را قبول کنند و در فضایی با دید کم مبارزه کنند، که خود باعث می شود میدان نبرد حتی برای تیم های هماهنگ تبدیل به یک کابوس شود.

نقشه دوم War Machine نام دارد که در واقع متعلق به اولین نسخه Gears of War می شود اما در اینجا با تغییرات قابل ملاحظه ای مواجه شده است. در ادامه مایکروسافت در اینباره اینگونه گفت:

نقل قول

بعد از جدا شدن از آن ایستگاه قطار متروکه War Machine در حال حاضر با ظاهری جدید و آراسته و ویژگی های پر آب و تاب ـش در COG Settlement قرار دارد. در مقایسه با نسخه اصلی می توانید نشانه هایی از زندگی را در جای جایش مشاهده کنید. از بخش امنیتی گرفته تا جایگاه قطار در انتهای آن آماده به کار هستند.

نقشه های Imapct Dark و  War Machine هم اکنون برای کسانی که نسخه سیزن پس بازی را خریداری کرده بودند در دسترس قرار دارد. حالت های بازی که در این نقشه ها وجود دارد شامل Team Deathmatch, Guardian  و King of the Hill می شود که بازیبازان تجربه دو برابر و 20 درصد اعتبار بیشتر در آن دریافت خواهند کرد. همچنین این نقشه ها در تاریخی نامعلوم در دسترس سایر بازیبازان نیز قرار خواهد گرفت.

در ادامه تغییراتی که در مورد گیم پلی بازی گفته شد، امروز مایکروسافت از حالتی به نامه Leader Spawns رونمایی کرد که به بازیبازان این اجازه را می دهد که در نزدیکی سرگروهشان زنده شوند که این خود می تواند یکی از قابلیت چیدمان استراتژی حمله یا دفاع باشد. توضیحات مایکروسافت در این مورد اینگونه بوده:

نقل قول

سرگروه باید در بهترین و سودمند ترین نقطه نقشه جایگیری کند، که سایرین این فرصت را داشته باشند پیش او برگشته و به احیای خود بپردازند.

رویداد روز ولنتاین بازی Gears of War 4 نیز از تاریخ 10 فوریه آغاز خواهد شد. از ابتدای این رویداد بازیکنان قابلیت انتخاب آیتم های جدید و متناسب با تم روز ولنتاین رو در هر روز خواهند داشت. همچنین حالت Torque Bow نیز با حالتی به نام Cupid-Style Twist باز خواهد گشت. اطلاعات بیشتر درباره رویداد روز ولنتاین در هفته جاری منتشر خواهد شد.

همچنین تغییرات دیگری نیز در بخش  Horde Mode و بخش داستانی بازی در تابستان جاری اعمال می شود که به شرح زیر خواهد بود:

  • اضافه شدن درجه سختی جدیدی با نام Inconceivable
  • اضافه شدن حالت Iron Man
  • اضافه شدن سطح 6 برای تمامی کلاس ها
  • اضافه شدن قابلیت های جدید برای کلاس های فعلی
  • تروفی های جدید
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تمام هزینه های ساخت Final Fantasy XV با فروش روز اول برگشت

3129622-ffxv_tgs_screenshot_(29).thumb.jpg.939faf8a00cd36544ed5c93abb2a2fb7.jpg

پیش از انتشار بازی Final Fantasy XV کارگردان این بازی آقای هاجیمه تاباتا این نکته را ذکر کرد که این بازی برای موفقیتش به فروشی برابر با 10 میلیون نسخه نیاز دارد، بعد تر ایشان تاکید کردند که این فروش 10 میلیونی فقط هدف شخصی استودیو سازنده است و ضرورتی ندارد که با همین رقم موفقیت خود را ثابت کنیم.

با توجه به اینکه این بازی تنها یک ماه است که منتشر شده توانست رتبه دهم لیست پر فروش ترین بازی های کل سال 2016 در آمریکا را بدست آورد.

مانند بسیاری از شرکت های ناشر، اسکوئر اینکس نیز در مورد مبلغ مورد نیاز ساخت پروژه هایش صحبتی نمی کند، پس دقیقا اینکه چه مبلغی برای ساخت بازی Final Fantasy XV در نظر گرفته شده مشخص نیست، اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که این بازی بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داد، که همین امر می تواند هزینه های ساخت را از سود آن جدا کرد.

بازی Final Fantasy XV راه طولانی برای انتشارش طی کرد، این عنوان حدود 10 سال پیش در E3 2006 با عنوان Final Fantasy Versus XIII معرفی شد. بعد تر در روند طی مراسم E3 2013 این بازی با عنوان Final Fantasy XV دوباره معرفی شد و پس کلی تاخیر مکرر بالاخره در ماه نوامبر منتشر شد.

در سایر خبر ها نیز آقای تاباتا ذکر کردند که امکان انتشار این بازی برای رایانه های شخصی نیز وجود دارد. خودم یکی از چشم انتظاراشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

صحبت های شرکت Take-Two در مورد محتوای آنلاین Red Dead Redemption 2 و مقایسه آن با GTA Online

red-dead-redemption-2-ps4_0.thumb.jpg.f4f6c92aafc6d949b6103519b9edfe2b.jpg

در طی نشستی خبری در روز گذشته، مدیر عامل Take-Two شرکت مالک Rockstar Games آقای استراس زلنیک که در اکثر مواقع از پاسخگویی به سوالات اساسی طبق روال همیشه، طفره می روند. اینبار هم نیز گفتند خود شرکت سازنده باید اطلاعات را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

هرچند که، ایشان نکاتی هرچند کوچک اما مفید را تایید کردند. ایشان یاد آور شدند که در سال 2010 نسخه اول بازی Red Dead Redemption موفق به فروش 8.5 میلیون نسخه در همان سال و جمعا 15 میلیون شد. هرچند در مورد تعداد نسخه های پیش بینی شده برای فروش نسخه دوم بازی هیچ اطلاعاتی منتشر منتشر نکردند. اما، فکر می کنند که این بازی بخاطر داشتن محتوای آنلاین ـش دارای پتانسیل بالا چه در فروش و چه در جذب طرفداران این سبک باشد. در ادامه نظرات ایشان:

نقل قول

معلومه که بخاطر این عنوان هیجان زده هستیم. نه فقط بخاطر اینکه نسخه دوم این بازی ـه بیشتر بخاطر اینکه محتوای آنلاین هم داره، پس باید منتظر باشیم و ببینیم راکستار چی برامون تدارک دیده. اما هم مطمئنم که هم ما و هم مصرف کنندگان دیدگاه خوبی نسبت به این بازی داریم.

در ادامه درباره بحث پشتیبانی مالی و بازاریابی ایشان اینگونه توضیح دادند:

نقل قول

ما برای هرکدام بازی های ـمان بصورت قابل ملاحظه ای مورد پشتیبانی قرار میدیم. واقعا باعث افتخار ـمونه که اینطور به بهترین نحو تمام بازی های در دست عرضه ـمون رو مورد پشتیبانی و بازاریابی قرار بدیم.

همچنین درباره رقابت این عنوان با GTA Online اینگونه تشبیه کردند:

نقل قول

من عاشق اینم که بگم سرگرمی یه حیوان غیر عادیه، اینجور سرگرمی ها قابل مقایسه با سرگرمی های دیگه نیستند، شما هیچوقت به سرگرمی نیاز ندارید، بلکه چیزیه که میخواید داشته باشید. اما، این یه نیاز برای داشتن نیست. اگر چیزی توی بازار نباشه که نظر شما رو جلب کنه، پس شما هم دلیلی ندارید که برید اون رو بخرید. اما اگر چند چیز بصورت همزمان نظر شما رو جلب کنند، کسانی که مشتاق هستند دل ـشون میخواد همه اونها رو با هم داشته باشند. پس، فکر نمیکنم که چیزی به اسم رقابت بین عنوان های در دست عرضه ـمون با عنوان های قبلی ببینم. جدا از این امر موفقیت ما بر اساس کیفیت ساخت مشخص میشه. پس فکر میکنم موفقیت نسخه دوم بازی Red Dead Redemption که به شدت قابل پیشبینی ـست، بر اساس کیفیت ـش مشخص بشه و همچنین موفقیتی که GTA Online بدست آورد هم بخاطر کیفیت فوق العاده ـش بود.

سال گذشته تعدادی از آنالیزور ها پیشبینی کردند که نسخه جدید بازی Red Dead Redemption موفق به فروش حداقل 15 میلیون نسخه خواهد شد. نسخه دوم بازی Red Dead Redemption پاییز سال جاری برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر خواهد شد. هنوز هم خبری از نسخه رایانه های شخصی نیست، این دفعه فکر کنم طرفدارا یه بلایی سر راکستار بیارن در راستای خدماتی مثل پورت ناقص GTA IV، منتشر نشدن نسخه اول بازی برای رایانه های شخصی و دیر منتشر شدن نسخه رایانه های شخصی GTA V 

ویرایش شده توسط Ruby
لینک به دیدگاه
Share on other sites

Project CARS 2  اواخر سال 2017 منتشر خواهد شد + تریلر معرفی بازی

8996061_orig.thumb.jpg.4e87ecc3034790928c05c675418dfd72.jpg

استودیو Slightly Mad اطلاعات جدیدی از عنوان شبیه ساز مسابقه ای مورد انتظارش Project Cars 2 را منتشر کرد. در ادامه می توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:

http://www.aparat.com/v/3yFlE

طبق گزارشات منتشر شده این بازی در اواخر سال 2017 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی به همراه لایسنس بیش از 170 خودرو از معروف ترین برند های این صنعت، منتشر خواهد شد. طبقه گفته های استودیو سازنده این عنوان همچنین این بازی شامل بیشترین لیست مسیر های مسابقه که برای یک بازی در نظر گرفته شده، خواهد بود. علاوه بر این پشتیانی کامل از واقعیت مجازی و قدرت اجرا در رزولوشن 12K  البته فقط بر روی رایانه شخصی از دیگر قابلیت های این بازی ـست.

هر چند که هنوز اطلاعاتی از خودرو های موجود در بازی منتشر نشده اما این مورد تایید شد که خودرو های Rallycross و IndieCar به این عنوان باز خواهند گشت. همچنین، شما قادر به انجام مسابقات به همراه دوستان خود یا شرکت در تورنومنت های آنلاین در سراسر جهان خواهید بود.

در دیگر اطلاعات منتشر شده خبر از، چرخه 24 ساعت آب و هوای پویا که شرایط جوی مسابقات، مسیر های مسابقه را خیس یا خشک، تغییر بین شبانه و روز - را عوض خواهد کرد. همچنین سیستمی با عنوان LiveTrack 3.0 در این عنوان وجود خواهد داشت که بر اساس رانندگی، کنترل ماشین، ترمز در جاده های خاکی، آسفالت و حتی جاده های یخی شرایط متفاوت خواهد بود. (این سیستم بر اساس حالت واقعی این شرایط رانندگی طراحی شده)

این معرفی خبر از انتشار بازی در اواخر سال 2017 می دهد، هرچند که مدیر عامل استودیو Slightly Mad آقای ایان بل پیش تر اعلام کرده بودند که این عنوان در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، Ruby گفته است :

Project CARS 2  اواخر سال 2017 منتشر خواهد شد + تریلر معرفی بازی

8996061_orig.thumb.jpg.4e87ecc3034790928c05c675418dfd72.jpg

استودیو Slightly Mad اطلاعات جدیدی از عنوان شبیه ساز مسابقه ای مورد انتظارش Project Cars 2 را منتشر کرد. در ادامه می توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:

http://www.aparat.com/v/3yFlE

طبق گزارشات منتشر شده این بازی در اواخر سال 2017 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی به همراه لایسنس بیش از 170 خودرو از معروف ترین برند های این صنعت، منتشر خواهد شد. طبقه گفته های استودیو سازنده این عنوان همچنین این بازی شامل بیشترین لیست مسیر های مسابقه که برای یک بازی در نظر گرفته شده، خواهد بود. علاوه بر این پشتیانی کامل از واقعیت مجازی و قدرت اجرا در رزولوشن 12K ? البته فقط بر روی رایانه شخصی از دیگر قابلیت های این بازی ـست.

هر چند که هنوز اطلاعاتی از خودرو های موجود در بازی منتشر نشده اما این مورد تایید شد که خودرو های Rallycross و IndieCar به این عنوان باز خواهند گشت. همچنین، شما قادر به انجام مسابقات به همراه دوستان خود یا شرکت در تورنومنت های آنلاین در سراسر جهان خواهید بود.

در دیگر اطلاعات منتشر شده خبر از، چرخه 24 ساعت آب و هوای پویا که شرایط جوی مسابقات، مسیر های مسابقه را خیس یا خشک، تغییر بین شبانه و روز - را عوض خواهد کرد. همچنین سیستمی با عنوان LiveTrack 3.0 در این عنوان وجود خواهد داشت که بر اساس رانندگی، کنترل ماشین، ترمز در جاده های خاکی، آسفالت و حتی جاده های یخی شرایط متفاوت خواهد بود. (این سیستم بر اساس حالت واقعی این شرایط رانندگی طراحی شده)

این معرفی خبر از انتشار بازی در اواخر سال 2017 می دهد، هرچند که مدیر عامل استودیو Slightly Mad آقای ایان بل پیش تر اعلام کرده بودند که این عنوان در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

12K ؟؟؟؟

شاید منظورشون 3 تا مانیتور 4K همزمان بوده .

که در اصلا 8K هم نمیشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...