رفتن به مطلب

کتاب اموزش طراحی صنعتی معرفی کنید لطفا


فرـشاد
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام و عرض ادب خدمت دوستان گل لیونی البته بعد از سه ماه !!! 

حقیقت اینه که بنده الان سربازم ، تقریبا روز ها ساعت پنج خونه ام و تا ساعت هشت بیکارم ! از طرفی هم کار مناسبی پیدا نکردم ، در نتیجه دوست دارم که طراحی صنعتی رو یواش یواش یاد بگیرم ، به همین خاطر اگر کتاب خوبی در این زمینه میشناسید معرفی کنید ،  کتابی که اموزش catia از پایه باشه ، خدا خیرتون بده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/10/17, 18:00:28، فرـشاد گفته است :

 دوست دارم که طراحی صنعتی رو یواش یواش یاد بگیرم ، به همین خاطر اگر کتاب خوبی در این زمینه میشناسید معرفی کنید ،  کتابی که اموزش catia از پایه باشه ، خدا خیرتون بده 

سلام،

فیلم های آموزشی جایگزین بهتری برای یادگیری هستند که در اینترنت بسیارند و هرکدام از آن ها خلاقیت های جالبی را در خود گنجانده اند.

با توجه به این که پرسش شما در مورد فعالیتی است که به آن مشغولم، عرض کنم، نرم افزار 3ds Solidworks برای آغاز یادگیری بهتر است و پس از فراگیری آن می توانید به سراغ نرم افزارهای بهتری همچون Ansys SpaceClaim، 3ds CATIA، Altair HyperMesh و یا نرم افزارهای همانند آن مانند Autodesk Inventor بروید. نرم افزارهای یادشده برای فردی که در گام آغازین یادگیری است، تفاوت چندانی ندارند، برای نمونه تفاوت نرم افزارهای Solidworks و CATIA برای کاربر عادی چندان قابل درک نیست و شاید تعجب کنید که چرا قیمت نرم افزار CATIA چندین برابر قیمت نرم افزار Solidworks است!؟

به غیر از مطالب گفته شده در بالا، پیش نیاز ضروری برای آموزش و کسب تجربه در زمینه ی طراحی صنعتی: 1.خلاقیت و دقت بالا 2.آشنایی کامل با زبان انگلیسی 3.آزمون و خطا کردن همگی قابلیت ها نرم افزار 4.آشنایی خوب با فرمول ها و محدودیت های طراحی قطعه یا قطعات موجود در فضای مورد نظر و 5.مطالعه و جستجوی نوآوری های به روز و مورد نیاز در آینده، است.

گروه مهندسیار برای تمامی نرم افزارهای شبیه سازی وطراحی  صنعتی مورد استفاده توسط دانشجویان مهندسی، کتاب های ارزنده ای منتشر کرده است. با این حال آموختن از طریق تماشای فیلم های آموزشی را توصیه می کنم و آن هم به یک دلیل بسیار مهم! مغزهای تمامی انسان ها رفتارهای گوناگونی دارند و تصمیم گیری های متفاوتی انجام می دهند که با مشاهده ی فیلم های آموزشی می توانید از خلاقیت های دیگران بهره ببرید.

برخی از نرم افزارهایی که با آن ها کار می کنم:

Design&Simulation.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...