رفتن به مطلب

Recommended Posts

 

در این تاپیک جدیدترین اخبار رسانه های داخلی و خارجی در مورد محصولات MSI قرار داده میشود .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

MSI با ارتشی از مادربردهای جدید به پیشواز جدیدترین پلتفرم اینتل رفته است، این کمپانی دست کم سه سری از مادربردهای گیمینگ خود را برای گیمرهای با بودجه و انتظارات متفاوت تدارک دیده که در ادامه می توانید بیشتر با آنها آشنا شوید.

 

مادربردهای MSI ENTHUSIAST GAMING عصر جدیدی از گیمینگ را خلق کرده اند. با برخورداری از ظاهر و حسی منحصر بفرد در کنار با قابلیت های منحصربفرد بیشتر، این مادربردهای مخصوص گیمینگ ارئه بهترین تجربه از گیمینگ را تضمین می بخشند.
ENTHUSIAST GAMING :
- Z270 XPOWER GAMING TITANIUM
- Z270 MPOWER GAMING TITANIUM
- Z270 GAMING M7
- Z270 GAMING M5
- Z270 GAMING M3
- H270 GAMING M3
- B250 GAMING M3

مادربردهای خانواده MSI PERFORMANCE GAMING دارای ابزارهای متعدد شخصی سازی و افزایش کارایی هستند. این مادربرد ها با طراحی عالی و امکانات شخصی سازی نامحدود، به شما امکان بازی کردن به سبک خاص خودتان را می بخشند.
PERFORMANCE GAMING :
- Z270 GAMING PRO CARBON
- H270 GAMING PRO CARBON
- B250 GAMING PRO CARBON
- Z270I GAMING PRO CARBON AC
- Z270 KRAIT GAMING
- B250 KRAIT GAMING
- Z270 GAMING PRO
- B250M GAMING PRO
- H270I GAMING PRO AC
- B250I GAMING PRO AC

مادربردهای خانواده MSI ARSENAL GAMING با برخورداری از هیت سینک های بزرگ و ظاهری مبارزه طلب، برای هر چیزی آماده هستند. در پس ظاهر سهمگین این مادربردها، اجزای دارای استاندارد نظامی کلاس 5 و قابلیت های مخصوص گیمینگ نهفته اند تا تجربه فوق العاده ای از بازی به شما ارایه دهند.
ARSENAL GAMING :
- Z270 TOMAHAWK
- H270 TOMAHAWK ARCTIC
- Z270M MORTAR
- H270M MORTAR ARCTIC
- B250M MORTAR
- H270M BAZOOKA
- B250M BAZOOKA

200.jpg

201.jpg

202.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکت MSI، پیشرو در تولید سخت افزار های گیمینگ، سری جدیدی از محصولات خود را در نمایشگاه CES 2107 به نمایش گذاشت. این شرکت با جدیدترین CPU های نسل هفتم اینتل، چیپست های سری 200 و پردازنده های گرافیکی سری GeForce GTX 10، جایگاه خود را به عنوان رهبر بازار در بخش قطعات حرفه ای مستحکم نموده و تکنولوژی های برتر جهانی را برای تمام گیمر ها به ارمغان آورده.



q20k_bt1_thumb.png

 

لپ تاپ های جدید گیمینگ VR Ready، مادربردهای گیمینگ باعملکرد عالی و طراحی منحصر بفرد، کارتهای گرافیک مجهز به کولر TWIN FROZR VI، کامپیوترهای رومیزی تمام مجهز مخصوص گیمینگ و لوازم جانبی گیمینگ آماده اند تا تمام نگاه ها را به خود جلب کنند. به طور خاص برندگان افتخاری خلاقیت VR One backpack PC ،GS63VR Stealth Pro Gaming laptop PC و مادربرد Z270 GAMING M7 توجه تمام گیمرهای حرفه ای را از آن خود خواهند نمود.

7knt_bt2_thumb.png

لوگوی انحصاری MSI ،Intel و NVIDIA که بیانگر برتری بی مثال هستند، بر روی تمامی سیستم های گیمینگ حرفه ای الصاق شده است. MSI تمام توان و تکنولوژی خود را در جهت پیشبرد صنعت گیمینگ به خدمت گرفته و توسط گیمرها و تیم های ورزش های الکترونیکی در سطح جهان تحسین شده است. معرفی این محصولات بر پایه جدیدترین پلتفرم Intel و NVIDIA، لحظه استثنایی و زیبایی است. لوگوی روی محصولات گیمینگ ما، نماد تعهد و ضمانت عملکرد بی رقیب ماست، Eric Kuo معوان مدیر فروش و بازاریابی جهانی MSI.
درغرفه VR که با زمینه گیمینگ تلفیق شده بود، مراجعان می توانستند پیشرفت صوتی خیره کننده و دنیای واقعیت مجازی Nahimic و HTC VIVE را از نزدیک تجربه کنند. Nahimic قابلیت های خلاقانه و مکانیک پیشرفته صوتی را برای اینکه کاربران با یک کلیک سطح بالاتری از کیفیت صوتی را تجربه کنند و تجربه واقعیت مجازی را واقعی تر درک کنند به ارمغان آورده است. 

لپ تاپ های گیمینگ MSI ، با عملکرد وکیفیت تصویر فوق العاده انقلابی در صنعت بازی ایجاد کردند



انتظار می رود لپ تاپ های گیمینگ MSI که مجهز به پردازنده های مرکزی نسل هفتم اینتل می باشند ، رشد عملکردی برابر 15% برای محصولات غیر OC و 25 % برای محصولات OC داشته باشند. علاوه بر CPU جدید کارته ای گرافیک گیمینگ NVIDIA GeForce GTX1050 Ti و GTX1050 فاصله بین لپ تاپ ها و دسکتاپ های گیمینگ را به حداقل رسانده اند تا تجربه ای روانتر و سریعتر برای VR به گیمرها ارایه دهند.
توانایی محاسباتی، وضوح تصویر 4K و عملیات چندرسانه ای عملاً در طول بازی در اختیار گیمرها قرار دارند. لپ تاپ های گیمینگ MSI از جمله سری هایGT83VR ،GT73VR ،GT72VR ،GT62VR ،GS73VR ،GS63VR ،GS43VR ،GE72VR GE62VR ،GP62VR ،GP72VR ،GP62MVR ،GP72/GP62 و GL72/GL62، در کنار پلتفرم های جدید Intel و NVIDIA در خدمت آنهایی هستند که تجربه بهتری از VR و کیفیت تصویر 4K می خواهند.
MSI همچنین با استفاده از تکنولوژی SS SABRE HiFi که اخیرا موفق به دریافت گواهینامه Hi-Res Audio شده، توانسته کیفیت صوتی را به سطح تازه ای پیش ببرد. هم اکنون لپ تاپ های گیمینگ MSI GT83VR ،GT73VR ،GS73VR ،GS63VR و GS43VR از طریق SABRE HiFi DAC آماده پشتیبانی از بهترین کیفیت صوتی برای هدست های حرفه ای شما هستند.
اولین واقعیت مجازی Nahimic جهان در MSI Gaming
هم اکنون، تمرکز MSI نه تنها گیمینگ، بلکه واقعیت مجازی نیز هست. اولین VR تکنولوژی Nahimic با صدای 7.1 را اختصاصا برای نوت بوک های گیمینگ MSI فراهم نموده تا صدایی واقعی تر در اختیار گیمرها قرار دهد. 



کارتهای گرافیک MSI، درنهایت سکوت سخت بازی کنید
کارتهای گرافیک GeForce GTX 1080 GAMING Z و X 8G که در سر مدل های نام آشنای گیمینگ MSI قرار دارند، هم اکنون با استفاده از تکنولوژی Twin Frozr VI، توانایی خود را بعنوان بهترین کارتهای گرافیک گیمینگ به رخ می کشند. بعلاوه مدل GeForce GTX 1070 Quick Silver 8G آماده است تا با ظاهر سرد خود جذابیتی دو چندان به این ترکیب بخشد. اما انچه در این میان متفاوت تر است، کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1080 30th Anniversary در تعداد محدود می باشد که محهز به سیستم EK water block نیز هست.
و اما تکنولوژی Core Frozr که تکنولوژی خنک کننده قبل از خود، TWIN FROZR VI، را به یدک می کشد، بهترین انتخاب آنهایی است که به دنبال یک طرح اختصاصی از MSI در کنار عملکردی ممتاز هستند. اما گیمرهایی که می خواهند با همان لپ تاپ خود گرافیک سیستم خود را تغییر دهند MSI GUS (Graphics Upgrade Solution) بهترین گزینه است. تنها با استفاده از یک رابط Thunderbolt، جدیدترین نسل کارتهای گرافیک NVIDIA GeForce و AMD Radeonرا می توان به لپ تاپ ها متصل نمود.
حرفه ای ترین لوازم جانبی در اختیار شما، هدست گیمینگ Immerse GH70، ماوس گیمینگ Clutch GM70 و کیبوردهای گیمینگ Vigor GK80 و GK70



c56z_bt3_thumb.png

 

با نگاهی دقیقتر به غرفه 2017 MSI CES می توان جدیدترین لوازم جانبی را دید. هدست جدید گیمینگ Immerse GH70 که بدرستی اهمیت تولید صدای Hi-Fi را درک نموده، دارای یک درایور با کیفیت بالا با صدای فراگیر Virtual 7.1 و MSI Mystic Light Sync برای ایجاد افکت های رنگی می باشد. ماوس گیمینگ Clutch GM70 GAMING با داشتن حسگر نوری 18000 DPI بسیار دقیق و full RGB Mystic Light می تواند در دو صورت با سیم و بی سیم تنها با قطع کابل ماوس مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت کیبوردهای حرفه ای مکانیکی در دو مدل Vigor GK80 و GK70 با داشتن کلید های Cherry MX و نورپردازی RGB Mystic Light خود را از نظر سهولت استفاده و راحتی متمایز نموده و تامین کننده آن چیزی هستند که یک گیمر به آن نیاز دارد.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

MSI M.2 Sheild 

حرارت‌گیر M.2؛ بهبود عملکرد SSD شمادر مادربردهای نسل آینده MSI یک M.2 Sheild به عنوان حرارت‌گیر در نظر گرفته شده است که کمک می‌کند تا دمای SSD (از نوع PCIe Gen3 x4) همیشه پایین نگه داشته شود تا سرعت و کارایی حافظه SSD همیشه در بالاترین سطح باشد.
عملکرد موفق این حرارت گیر M.2 SSD در بنچمارک سایت bit-tech که مورد تایید این سایت قرار گرفته است .


1ox8_msi_new1_thumb.jpg
 

203.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

CES 2017: با مادربردهای MSI Z270 از گیمینگ حرفه‌ای لذت ببرید

MSI با محصولاتی از نسل هفتم پلتفرم اینتل که موفق به کسب جوایزی نیز شده اند، آینده گیمینگ PC را به نمایش گذاشت. بیش از 30 مدل مادربرد جدید در چهار دسته بندی از جمله مدل Z270 GAMING M7 که موفق به دریافت جایزه افتخار آفرین نوآوری CE شده در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشته خواهند شد.

unnamed.jpg

نسل بعدی مادربردهای گیمینگ MSI همچون گذشته با قابلیت های منحصر بفرد جدید از جمله محافظ M.2 برای حفاظت از SSDهای پرسرعت M.2 در مقابل بروز گلوگاه دمایی و VR Boost برای ارایه یک تجربه لذت بخش واقعیت مجازی بدون هرگونه تاخیر و قطعی و کاهش شانس بروز سرگیجه همراه هستند. این قابلیت ها به گیمرها در تجربه بازی جذاب و با کیفیت تر از پیش کمک می کنند.

ENTHUSIAST GAMING: بر بازی مسلط شوید

مادربردهای MSI ENTHUSIAST GAMING عصر جدیدی از گیمینگ را خلق کرده اند. با برخورداری از ظاهر و حسی منحصر بفرد در کنار با قابلیت های منحصربفرد بیشتر، این مادربردهای مخصوص گیمینگ اارئه بهترین تجربه از گیمینگ را تضمین می بخشند.

Z270 GAMING M7: برتری بی نقصمادربرد Z270 GAMING M7 به عنوان یکی از مدل های رده بالای سری ENTHUSIAST GAMING زیرساختی تنوع پذیر و کامل برای سیستم های گیمینگ حرفه ای است. قابلیت هایی از قبیل Audio Boost 4 PRO و Nahimic 2 دو دسته ماژول صوتی با مدارهای مجزا را ارائه می کنند که تجربه صوتی نابی برای گیمرها ایجاد می کند تا در صحنه نبرد برتری با آنها باشد.

unnamed5.jpg

ورای قابلیت های فنی غنی، سیستم صدا از طراحی شبیه به کشتی های جنگی بهره می برد که از نبوغ و خلاقیت الهام گرفته شده. این کشتی ها به نوارهای LED با طیف رنگی گسترده مجهز هستند در تمام اجزای آنها از جمله سلاح ها ریشه دوانده که طراحی بسیار مدرنی را خلق می کند. تمام هیت سینک ها و پوشش های مادربرد به نورپردازی RGB Mystic Light مجهز هستند که امکان تغییر رنگ را با یک اشاره ماوس برای گیمرها فراهم می آورد.
تمام این قابلیت ها از جمله پوشش M.2 و VR Boost دست به دست هم داده اند تا مادر برد Z270 GAMING M7 موفق به دریافت جایزه افتخاری CES شود.
Z270 XPOWER GAMING TITANIUM: گیمینگ ضدگلوله

878.jpg


مادربرد Z270 XPOWER GAMING TITANIUM با طراحی منحصر بفرد نقره ای رنگ، نه تنها تجربه ای بی مثال برای بازی به ارمغان می آورد بلکه برای اورکلاکینگ هم بهترین عملکرد را دارد. مدل های جدید تیتانیوم که بر اساس مفهوم تیتانیوم که برای اولین بار در سال 2015 توسط MSI معرفی شد ساخته شدند، دارای هیت سینک ها و پوشش هایی هستند که کاملاً به رنگ نقره ای پوشیده شده اند.
علاوه بر این قابلیت های گیمینگ فراوان و داشبورد اورکلاکینک که امکان اورکلاک از طریق دسترسی فیزکی را تسهیل می نماید، به آن افزوده شده اند. 


قابلیت های سری 200 مادربرد های MSI ENTHUSIAST GAMING 

Turbo M.2 کارایی PCI-E Gen3 x4 را با سرعت انتقال تا 32 گیگابیت بر ثانیه برای جدیدترین SSDها ارائه می کند. همچنین فناوری جدید Optane VR READY و VR BOOST
VR Boost یک چیپ هوشمند است که سیگنالی قوی و شفاف به پورت USB (بهینه شده برای هدست های VR موجود) در پنل پشتی مادربرد می رساند تا ریسک سرگیجه حاصل از دریافت نویز بکاهد.

unnamed45450.jpg

گزینه One-Click to VR در اپلیکیشن MSI Gaming App تنها با یک کلیک با به حداکثر رساندن بازدهی همه قطعات، سیستم شما را برای VR آماده می کند و تجربه ای لذت بخش از گیمینگ ارایه می دهد، این قابلیت مانع از تاثیر دیگربرنامه ها بر تجربه واقعیت مجازی شما می شود.

PERFORMANCE GAMING: بازی به سبکی خاص
مادربردهای خانواده MSI PERFORMANCE GAMING دارای ابزارهای متعدد شخصی سازی و افزایش کارایی هستند. این مادربرد ها با طراحی عالی و امکانات شخصی سازی نامحدود، به شما امکان بازی کردن به سبک خاص خودتان را می بخشند.
طراحی متمایز کننده: Z270 GAMING PRO CARBON
مادربرد Z270 GAMING PRO CARBON با بهره گیری از طراحی CARBON مادربرد Z170A GAMING PRO CARBON و از طریق استفاده از RGB Mystic Light قابلیت های بی بدیل برای بازی و همچنین امکانات شخصی سازی فراوانی ارایه می کند.

unnamed44555.jpg

هم اکنون گیمرها می توانند LEDهای سیستم خود را ازجمله LED های داخل کیس، روی کیبورد و دیگر متعلقات را هم بر روی گوشی و هم کامپیوتر از طریق Mystic Light Sync و Gaming App کنترل کنند. مادربردهای GAMING PRO CARBON با ارایه تجربه بازی و بصری متفاوت، چیزهای زیادی را برای به نمایش گذاشتن در اختیار گیمر قرار می دهند.

با RGB Mystic Light می توانید با استفاده از 16.8 میلیون رنگ و 17 جلوه نمایشی، رنگ سیستم خود را مطابق بر حال و هوا و شرایط روحی خود تغییر دهید یا تنظیمات سیستم را با استفاده از اپلیکیشن MSI Gaming App یا از طریق تلفن همراه تغییر دهید. با استفاده از Mystic Light Extension می توانید نوار های RGB یا هر قطعه RGB دیگر را بدون نیاز به کنترلر RGB مجزا به سیستم بیافزایید.
AUDIO BOOST 4با NAHIMIC 2

unnamed545.jpg

مادربردهای MSI با استفاده از راهکار صوتی اختصاصی Audio Boost و فناوری 2 Nahimic بهترین کیفیت صوتی را با استفاده از قطعات صوتی با کیفیت با مدار ایزوله شده، بهترین کیفیت صوتی را ارایه می دهد. پوشش محافظت در برابر امواج القایی مزاحم و اتصالات صوتی با روکش طلا، بهترین کیفیت صدا را ارایه می دهند.

ARSENAL GAMING: میدان نبرد را تحت سلطه خود در آورید

8954.jpg

مادربردهای خانواده MSI ARSENAL GAMING با برخورداری از هیت سینک های بزرگ و ظاهری مبارزه طلب، برای هر چیزی آماده هستند. در پس ظاهر سهمگین این مادربردها، اجزای دارای استاندارد نظامی کلاس 5 و قابلیت های مخصوص گیمینگ نهفته اند تا تجربه فوق العاده ای از بازی به شما ارایه دهند.

آماده برای چیره شدن بر میدان نبرد: Z270 TOMAHAWK

 

unnamed4.jpg

مادربرد Z270 TOMAHAWK با با برخورداری از زره فلزی مستحکم در ترکیب با نقوش چاپ شده بر روی برد PCB، با استقامت مثال زدنی طراحی شده تا به شما این اطمینان را دهد که در سخت ترین نبردها و ساعات طولانی گیمینگ، شرایط سیستم شما بهترین عملکرد خود را حفظ خواهد کرد. برخورداری از لیست بلند بالایی از قابلیت های مخصوص گیمینگ از قبیل یک جفت شکاف Turbo M.2، درگاه شبکه کابلی مخصوص گیمینگ و صدای Audio Boost، مادربرد Z270 TOMAHAWK را به یک همراه قابل اتکا برای گیمرها مبدل ساخته است

LIGHTNING USB 3.1 GEN2

 

unnamed777.jpg

با بهره گیری از نیروی کنترلر ASmedia 2142 USB 3.1 Gen2، قابلیت Lightning USB این مادربردها سرعت بالاتری را برای درگاه های USB در زمان اتصال همزمان چندین دستگاه USB 3.1 Gen2 ارایه می دهد. افزون بر این نرم افزار X-Boost با تشخیص خودکار دستگاه های USB و بهینه سازی ارتباط آنها، سرعت تبادل را از این هم فراتر می برد.
DDR4 BOOST

unnamed56.jpg

DDR4 Boost از طریق مجزا ساختن کامل مدار حافظه، بالاترین عملکرد و پایایی را برای سیستم فراهم می کند. تغییرات فنی اعمال شده در این طراحی، در مقایسه با فناوری های دیگر سازندگان پایایی بیشتری را در سرعت های بالاتر ارایه می دهد. از کارایی بیشتر در اجرای بازی ها و یا در کار با ویدئوها و تصاویر حجیم لذت ببرید.

لیست مادربردهای MSI 200 به تفکیک سری:

ENTHUSIAST GAMING
- Z270 XPOWER GAMING TITANIUM
- Z270 MPOWER GAMING TITANIUM
- Z270 GAMING M7
- Z270 GAMING M5
- Z270 GAMING M3
- H270 GAMING M3
- B250 GAMING M3

PERFORMANCE GAMING
- Z270 GAMING PRO CARBON
- H270 GAMING PRO CARBON
- B250 GAMING PRO CARBON
- Z270I GAMING PRO CARBON AC
- Z270 KRAIT GAMING
- B250 KRAIT GAMING
- Z270 GAMING PRO
- B250M GAMING PRO
- H270I GAMING PRO AC
- B250I GAMING PRO AC

ARSENAL GAMING
- Z270 TOMAHAWK
- H270 TOMAHAWK ARCTIC
- Z270M MORTAR
- H270M MORTAR ARCTIC
- B250M MORTAR
- H270M BAZOOKA
- B250M BAZOOKA

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حضور پرچم دار مادربردهای AM4 شرکت MSI در نمایشگاه CES 2017 مادربرد X370 XPower Gaming Titanium کاملترین برد شرکت MSI و از سری Gaming Enthusiast series میباشد و تمام امکانات مورد نیاز یک برد گیمینگ حرفه ای را دارا میباشد

ویدیو نمایش مادربرهای MSI AM4 

http://www.aparat.com/v/ieyEr

auqh_tita_thumb.jpg
5nh_tita1_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

تیم اورکلاک ‘BenchBros’ با استفاده از مادربرد قدرتمند MSI Z270 XPOWER GAMING TITANIUM  توانستند پردازنده Core i7 7700K تا 7 گیگاهرتز اورکلاک کنند و رکورد بسیار خوبی در این زمینه از خود به جای بگذارند .


امتیازات ثبت شده در بنچمارک ها :
 
  • Cinebench R15 at 6760Mz = 1502
  • Cinebench R11.5 at 6770MHz = 1657
  • GPUPI at 6800MHz = 3 minutes and 50.944 seconds
  • WPrime 32M at 6800MHz = 2.921 seconds
  • WPrime 2014M at 6730MHz = 93.109 seconds
  • Geekbench at 6750MHz = 28733
  • 8wy8_oc1_thumb.jpg
  • uj6c_oc2_thumb.jpg
  • i4iw_oc3_thumb.jpg
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با  مادربردهای   MSI  Z270 GAMING M7 و Z270 MPOWER GAMING TITANIUM  با استفاده از قابلیت   Audio Boost 4 PRO  با کمک دو پردازشگر صوتی  و آمپلی فایر های تعبیه شده روی برد  همزمان  به دو خروجی در کیفیت استودیو گوش فرا دهید .

 

900.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با  Game Boost   بر روی مادربردهای MSI  به راحتی      پردازنده  خود را اورکلاک کنید :

i6ew_overclock.jpg

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با مادربردهای MSI Z270 چشم بسته می‌توانید پردازنده Core i7-7700K را به 5.20 گیگاهرتز اورکلاک کنید!
تا همین چندسال قبل اورکلاکینگ جزو دانش های نسبتاً پیشرفته محسوب می شد و حتی بسیاری از آن هراس داشتند اما ظرف چند سال اخیر از پیچیدگی ها و تابو آن کاسته شده و دیگر به کاربران با تجربه محدود نمی شود. حالا MSI  پا را از این هم فراتر گذاشته و با مادربردهای Z220  این کمپانی می توان پردازنده Core i7-7700K را تنها از طریق یک کلیک به 5.20 گیگاهرتز اورکلاک کرد.
r11y_5.2.jpg
MSI با مادربردهای Z220  قابلیت اورکلاکینگ خودکار پردازنده انحصاری این کمپانی موسوم به GAME BOOST را را بهبود بخشیده و با آپدیت های پیش رو می توان پردازنده Core i7-7700K از نسل Kaby Lake را تنها با یک کلیک و یا از طریق سویچ تعبیه شد بر روی برد به 5.20 گیگاهرتز اورکلاک کرد. همانطور که می دانید با توجه به متغییرهای متعدد، اورکلاکینگ تضمینی بسیار مشکل است. با این حال MSI راهکاری برای آن اندیشیده و دیگر دست یابی به فرکانس های بالا چون 5.20 گیگاهرتز، برای همه دست یافتنی است.
 
به نقل از MSI مهندسان این کمپانی صدها نمونه از پردازنده Core i7-7700K اینتل را بررسی کرده اند و موفق به ابداع راهکاری شده اند که قادر به اورکلاک هر نمونه ای از پردازنده Core i7-7700K به فرکانس 5.20 گیگاهرتز آن هم بدون هیچ مشکلی است. هرچند آپدیت مورد بحث هنوز به کار بیشتر نیاز دارد، اما یک بررسی اولیه نشان می دهد ولتاژ هسته در پردازنده مورد استفاده آنها  به طور خودکار توسط مادربرد بر روی 1.507 ولت تظیم شده که به وضوح قدری خطرناک است و در نبود خنک کننده قدرتمند می تواند مشکل ساز شود.
 
هرچند قابلیت اورکلاکینگ خودکار پردازنده در مادربردهای دیگر سازندگان نیز یافت می شود، اما اورکلاک خودکار هسته به 5.20 گیگاهرتز اتفاق جدیدی است.
منبع:شهر سخت افزار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با مادربردهای  جدید MSI از سری Z270  بدون هیچ دردسری فرکانس پردازنده i3-7350K  به 5 گیگاهرتز  برسانید و از اورکلاک لذت ببرید .
audh_71.jpg
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک کانفیگ منحصر به فرد از MSI 
متفاوت باشید !
مادربرد MSI Z270 XPower Gaming Titanium  به همراه دو کارت قدرتمند  GTX 1070 Quick Silver و پل Silver HB SLI  و خنک کننده MSI CORE FROZR L  
z470_wow.jpg
لینک به دیدگاه
Share on other sites

MSI؛ پیشگام در فناوری واقعیت مجازی، جوایز VR JAM را اهدا کرد

جدیدترین برندگان جوایز MSI VR JAM معرفی شدند. گردهمایی MSI VR JAM علاقمندان را تشویق می کند تا به توسعه دهندگان عناوین بازی VR (مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی) برجسته تبدیل شوند. با برگزاری موفقیت آمیز این رویداد، MSI به یک نقطه عطف دیگر در صنعت گیمینگ دست پیفت.
MSI این افتخار را از آن خود نمود تا با حضور شریک رسمی این رویداد، Institute for Information Industry(III)، میزبان VR JAM باشد و یک هیت داوری جهت ارزیابی شرکت کنندگان تشکیل دهند. بیش از 600 تیم از 72 کشور مختلف توسط صاحب نظران حرفه ای از حوزه های مختلف و MSI ارزیابی شدند. به واسطه مجموعه ای از فرآیندهای داوری، رقابت بسیار نفس گیر بود و انتظار کشیدی برای مشخص شدن نتایج بسیار مهیج بود
مهمترین برندگان جوایز MSI VR JAM بدین شرح است: جایگاه نخست را “Block Rocking Beats”به خود اختصاص داد که یک برنامه بازی ریتمی قابل تعامل خارج العاده، اثر Sander Sneek از هلند بود. جایگاه دوم به اثر “Mass Exodus” حاصل کار تیم Dan Knight و Ben Barton از انگلستان تعلق گرفت کرد که شبیه سازی صحنه یک فیلم ماجراجویی بود. در نهایت “Derail Valley” اثر Slobodan Stevic و Nenad Ognjanovic از صربستان جایگاه سوم را از آن خود کرد که توسط علاقمندان به لوکوموتیو به شدت ستوده شد.

8zzo_jam1_thumb.jpg
“Jam” چه معنایی می دهد؟
“Jam” همان کارکرد خلاقانه نظیر “Game Jam” را داراست و هدف اصلی از فعالیت آن تحریک خلاقیت شرکت کنندگان برای تحقق بخشیدن به ایده های آنها است. 
ارزش تقریبی کل جوایز در نظر گرفته شده برای رقابت های MSI VR JAM از 80,000 فراتر می رود که به ترتیب جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر اول تا سوم 30,000 دلار، 25,000 دلار و 15,000 دلار است. بخشی از جوایز این رقابت را محصولات رده بالای MSI از جمgه لپ تاپ گیمینگ جدید GP62M VR، کامپیوتر گیمینگ رومیزی Aegis X، مادربرد X99 A GAMING PRO CARBON، کارت گرافیک GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC و بیشتر از آن تشکیل می دهند. MSI همچنین کوچکترین کامپیوتری رومیزی دنیا با پشتیبانی از گیمینگ مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی، Trident را به عنوان جایزه ویژه به منتخب شرکت کنندگان به انتخاب حضار اهدا کرد.

rehe_jam2_thumb.jpg

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گزارش اختصاصی از همایش معرفی مادربوردهای جدید MSI: زره پوش های تازه نفس رسیدند

29 دی ماه شرکت GREEN به عنوان نماینده جدید بخش قطعات MSI، اقدام به برگزاری همایش اختصاصی پیرامون معرفی نسل جدید مادربوردهای این شرکت با چیپ ست های سری 200 اینتل کرد. مادربوردهای گیمینگ جدید MSI با قابلیت های ویژه و اختصاصی همراه شده اند و از این پس به عنوان یک انتخاب جدی برای گیمرها در کنار دیگر سازندگان مطرح بازار با گارانتی شرکت گرین حضور خواهند داشت.

لینک ادامه خبر 

 

400.jpg

401.jpg

403.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مادربرد MSI H270M Mortar Arctic Edition دل از هر گیمری می‌برد!

با اینکه H270 غنی ترین یا بهترین چیپ ست سری 200 اینتل نیست، اما مقرون به صرفه تر از Z270 است و قابلیت های بسیار خوبی به ویژه برای آنهایی که نمی خواهند زیاد هزینه کنند ارائه می کند. MSI با یک مادربرد 129 دلاری جدید به نام H270M Mortar Arctic Edition سراغ این چیپ ست رفته که نه تنها قابلیت های خوب، بلکه ظاهر بسیار جذابی نیز دارد.
همانطور که از نام آن بر می آید، H270M Mortar Arctic Edition به رنگ سفید و دارای طراحی مشابه لباس های نظامی قطبی است که ظاهری جذاب به آن بخشیده. این مادربرد با بهره مندی از چیپ ست H270 اینتل قابلیت های خوبی نیز ارائه می کند. 
چیپ ست H270 از طریق سوکت پردازنده LGA 1151 از هر دو نسل ششم و هفتم پردازنده های Core اینتل و همچنین ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس حداکثر 2400 مگاهرتز (با پردازنده نسل هفتمی) پشتیبانی می کند.

148499420425441.jpg
این مادربرد شش عدد درگاه SATA3 با پهنای 6 گیگابیت بر ثانیه، یک شکاف M2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه با پشتیبانی از SSDهای پرسرعت PCIe 3.0 x4 NVMe، یک شکاف توسعه PCIe 3.0 x16 با پهنای گذرگاه x16، شک شکاف PCIe 3.0 x16 با پهنای گذرگاه x4 و دو شکاف توسعه PCIe 3.0 x1 ارائه می کند.
148499420427692.jpg
MSI همچنین برخی قابلیت های مخصوص گیمینگ از جمله راهکار صوتی Audio Boost:، درگاه شبکه مبتنی برکنترلر ساخت اینتل، نورپردازی LED سفید و قابلیت های بیشتری را برای گیمرها در نظر گرفته است.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همایش معرفی مادربردهای سری 200 برند MSI با حضور فعالان رسانه و نمایندگان فروش
 
  مادربردهای جدید MSI با 36 ماه گارانتی گرین
148500409676651.jpg
ویرایش شده توسط MSI Support
لینک به دیدگاه
Share on other sites

MSI با همکاری شرکت Green جدیدترین مادربردهای خودش را در ایران رونمایی کرد

مراسم رونمایی از جدیدترین مادربرد های شرکت MSI در هتل پارسیان اوین برگزار شد. در این همایش از جدیدترین محصولات مجهز به چیپ ست‌های سری ۲۰۰ اینتل اینتل رونمایی شد که شامل مدل های Z270، H270 و B250 می‌شوند. دکتر میرنقی، مدیر بازاریابی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز یا همان شرکت Green به ارائه توضیحاتی در خصوص راهکار های نوین بازاریابی و ارتباطات رسانه ای پرداختند.

حسام شالیکاریان کارشناس بازاریابی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز، بخش اول معرفی مادربرد های Kaby Lake را آغاز کرد.  چهار خانواده مختلف برای مادربرد های Kaby Lake در نظر گرفته شده که شامل Enthusiast، Performance، Arsenal و Pro می شود. مادربرد های سری Enthusiast برای کاربران و گیمرهای فوق حرفه ای و سری Performance برای گیمرهای حرفه ای با بودجه متوسط رو به بالا تولید می شوند. سری Arsenal نیز برای گیمرها و کاربرانی با سطح بودجه محدود تولید می شود، اما امکانات گیمینگ بسیاری توسط MSI در این سری ارائه می‌شود. خانواده مادربرد‌های Pro نیز برای کاربران خانگی و اداری طراحی شده و به منظور ارائه جدیدترین امکانات با بهترین نسبت کارایی به قیمت تولید می شود.

لینک کامل مطلب

8.png

ویرایش شده توسط MSI Support
لینک به دیدگاه
Share on other sites

گزارش روزنامه کسب و کار از اولین همایش مشترک گرین و msi در هتل اوین
148503419773361.png
دانلود روزنامه کسب کار و مطالعه گزارش 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نقل از زیما نیوز:طی مراسمی که در روز چهارشنبه به میزبانی همزمان سیاره سبز (گرین) و شرکت msi و با حضورخبرنگاران حوزه آی تی برگزار شد.

در این مراسم شرکت سیاره سبز (گرین) به معرفی مادربردهای سری Kaby Lake msi پرداخت.

کریس وانگ  (مدیرفروش محصولات msi در ایران) به عنوان اولین سخنران این مراسم به سخنرانی پرداختند.

ایشان بعد از خوش آمدگویی به حضار به فعالیت مستقیم این شرکت در ایران پرداختند و فعالیت این شرکت درحوزه گیمینگ و مسابقات را گسترده تر خواهد شد.

مادربردهای msi که همیشه از گارانتی سه ساله برخوردار بودند، این روند همچنان ادامه خواهد داشت و گارانتی محصولات سخت افزاری به سه شرکت سیاره سبز، ایستا و تجارت ماندگار سپرده شده است.

در ادامه صحبت از تالارهای گفتگو وب سایت های سخت افزار پشتیبانی آنلاین msi support را نیز معرفی کردند.

جناب مهدی میرنقی مدیر بازاریابی شرکت گرین در خصوص سیاست های این شرکت در خصوص افزایش سبدکالای محصولات اعلام کردند که گرین فعالیت های خود را در بخش های مختلف حوزه آی تی گسترش داده و علاوه بر افزایش سبدکالا بخش گارانتی خود را نیز مجهز به جدیدترین سیستم های روز دنیا نیز تغییر داده اند.

حسام شالیکاران کارشناس فنی گرین به معرفی محصولات مادربردهای سری Kaby Lake در ایران پرداختند.

حسام شالیکاران با اشاره به اینکه پس از معرفی نسل جدید پردازنده‌های اینتل با معماری Kaby Lake شرکت‌ MSI نسل جدید مادربردهای خود را معرفی کرد که در میان آنها سری Enthusiast را می‌توان مادربردهای حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای MSI دانست که قابلیت‌های بسیار خوبی دارند.

وی افزود: سری بعدی سری ‍پرفورمنس MSI است که عملکرد بسیار خوب اما با بودجه کمتر را برای کاربران به همراه دارد. اما خانواده یا سری سوم سری آرسنال مادربردهای MSI است که برای کاربران با بودجه محدود و میان‌رده در نظر گرفته شده است.
14850784259431.gif

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گزارش زومیت از رونمایی مادربوردهای Kaby lake شرکت MSI در ایران
 

شرکت MSIبا همکاری شرکت گرین در تهران از مادربوردهای جدید خود با حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات رونمایی کرد. در این مراسم مدیران MSI و گرین حضور داشتند تا ضمن معرفی محصولات جدید MSI، در مورد همکاری جدید این شرکت با گرین نیز توضیحاتی ارائه دهند.
کریس وانگ، مدیر فروش محصولات MSI در ایران گفت:‌ «اخیرا MSI با گرین همکاری خود را شروع کرده و سه شرکت وظیفه گارانتی را دارند. شما در آینده شاهد فعالیت گسترده‌ی برند MSI در ایران خواهید بود. قرار است ما تورنمنت‌ها و مسابقات گیمینگ در ایران داشته باشیم و در بخش دانشگاهی نیز مسابقه برگزار خواهیم کرد».مدیر فروش محصولات ام‌اس‌آی گفت: «اطلاع دارید که MSI قبلاً به‌صورت مستقیم در ایران حضور نداشت؛ ولی هم‌اکنون به‌صورت مستقیم وارد بازار ایران شده و در ایران به‌صورت مستقیم دفتر دارد. MSI جزء سه برند گیمینگ در ایران است. ما بخشی را به‌عنوان پشتیبانی در ایران باز کرده‌ایم تا به ایرانیان خدمات خوب بدهیم.»
میرنقی، مدیر بازاریابی گرین در این مراسم گفت: «سیاره سبز(گرین) در سال ۹۵ تصمیم به واردات محصولات جدید در سبد محصولات خود گرفت. اوایل امسال محصولات توتولینک را وارد کردیم. در نمایشگاه الکامپ دو برند چمبرو و ام‌اس‌آی را به مردم معرفی کردیم. امیدوارم بتوانیم برند MSI را با قیمت خوب به بازار ارائه کنیم.»مدیر بازاریابی سیاره سبز اعلام کرد: «چشم‌انداز MSI بی‌رقیب ماندن گیمرها است. مأموریت این شرکت در ایران، ارائه بهترین و خلاقانه‌ترین محصولات گیمینگ و ایجاد شبکه‌ اجتماعی از گیمرها خواهد بود. امیدوارم ما در کنار این شرکت بتوانیم بهترین خدمات را در ایران ارائه دهیم. شعار ام‌اس‌آی در ایران این است که تمرکز دیگر شرکت‌ها بر کیفیت و ارائه محصولات است؛ اما ما تمرکزمان روی گیمرها است.»
میرنقی افزود:‌ «اهمیت حضور MSI در بخش گیمینگ برای مردم و شرکت‌های تخصصی چون ما مشخص است. ما به دنبال جلب بهترین رضایت مردم در بخش محصولات گیمینگ هستیم.»

حسام شالیکاریان، یکی از مسئولان گرین، در این مراسم به معرفی مادربوردهای جدید MSI پرداخت. به گفته‌ی او، MSI در نمایشگاه CES با مادربورد M7 (با چیپ‌ست Z270) توانست جایزه‌ نوآوری کسب کند. در مادربوردهای سری ۲۰۰ این شرکت برچسب‌های متفاوتی برای خانواده‌های مختلف در نظر گرفته شده است تا علاقه‌مندان به سری‌های مختلف به‌راحتی محصول مخصوص خود را پیدا کنند.
او ادامه داد: «مادربوردهای Byllethroof Gaming برای اورکلاک مناسب بوده و سری Master level Gaming برای افراد حرفه‌ای‌تر مناسب هستند. سری کریت از یک طراحی مشکی و سفید بهره برده‌اند. سری ICE COLD دارای دو طراحی مختلف بوده که یک سری کاملا سفید و سری دیگر کاملا سیاه است.»
شالیکاریان در ادامه به ارائه‌ی امکانات و قابلیت‌های گیمینگ در این مادربوردها پرداخت و توضیح داد: «اولین قابلیت گیمینگ این محصولات نورپردازی است که به همراه افکت‌های مختلف و توسط نرم‌افزار گیمینگ‌اپ انجام می‌شود. این قابلیت با نام mystic light ارائه می‌شود و حتی می‌تواند با دیگر دستگاه‌هایی که این امکان را دارند، هماهنگ شود. بهبود قابلیت خنک‌کنندگی در این مادربوردها با افزایش کانکتورها انجام شده است. واترکولرها یکی دیگر از امکانات خنک‌کنندگی محصولات جدید MSI هستند که کانکتورهای مخصوص خود دارند.»
به گفته‌ی شالیکاریان، در بخش اورکلاکینگ از طریق ولوم سخت‌افزاری اختصاصی و نرم‌افزار ویندوزی این ولوم می‌توان به اورکلاک پیش‌فرض دست یافت. فناوری DDR4 Boost یکی از فناوری‌های خاص MSI است و در این مادربوردهای جدید دیده می‌شود. این فناوری به پایداری حافظه‌های شما کمک خواهد کرد. در مدار حافظه رم، طراحی اختصاصی انجام شده و مدار اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده است. مادربوردهای MSI می‌توانند از سه نوع حافظه‌ی اصلی Sata، M.2 و U2 استفاده کنند و سرعت بالایی از آن تجربه کنند.

148507927682161.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چهارشنبه، ۲۹ دی ماه، کمپانی تایوانی MSI با همکاری شرکت گرین، طی مراسمی در حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات از مادربردهای سری جدید خود که با پردازنده‌های Kaby Lake اینتل سازگاری دارند، رونمایی کرد. علاوه بر مدیران MSI، مدیران شرکت گرین نیز در این مراسم حضور داشتند تا در رابطه با همکاری این دو شرکت با هم توضیحاتی ارائه بدهند.

کریس وانگ، مدیر فروش محصولات MSI، در این مراسم اعلام کرد که تا پیش از این MSI به طور مستقیم در ایران حضور نداشته اما هم‌اکنون دارای دفتری رسمی در ایران است. در ادامه وی اعلام کرد که MSI در بین سه برند پرفروش گیمینگ در جهان است و دلیل اصلی باز کردن یک دفتر رسمی، ارائه پشتیبانی خوب به مصرف کنندگان محصولات MSI است.

وی در انتها نیز اشاره‌ای به برگزاری تورنومنت‌ها و مسابقات مختلف گیمینگ کرد و اعلام کرد که آنها قصد دارند این مسابقات را در ایران برگزار کنند و همچنین قصد دارند تا در بخش دانشگاهی نیز مسابقاتی را پایه‌ریزی کنند.

در ادامه این مراسم، مدیر بازاریابی گرین برروی استیج آمد و گفت که آنها در سال ۹۵ تصمیم گرفته‌اند که محصولات جدیدی را وارد بازار ایران بکنند و MSI نیز در زمره این محصولات قرار می‌گیرد. وی افزود که شعار برند MSI، بی‌رقیب ماندن گیمرها است و ماموریت آنها در ایران، ارائه بهترین و خلاقانه‌ترین محصولات و تجهیزات مخصوص بازی است. وی ابراز امیدواری کرد که آنها بتوانند در کنار MSI، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. میرنقی، سخنان خود را با گفتن این نکته که هدف آنها جلب رضایت هر چه بیشتر در بخش محصولات گیمینگ است، به پایان رساند.

سپس نوبت به معرفی مادربردهای سری جدید MSI رسید. حسام شالیکارانی، یکی از مسئولان گرین، برروی استیج آمد و درباره مدل‌های مختلف مادربردهای MSI توضیحاتی ارائه کرد. وی اعلام کرد که مادربرد M7 ام‌اس‌آی توانسته در نمایشگاه سالیانه CES، جایزه بهترین نوآوری را کسب کند. در ادامه، وی ویژگی‌های مادربردهای جدید MSI را برای حضار برشمرد. او گفت مادربردهای سری Bulletproof Gaming برای کسانی که عاشق اورکلاک هستند مناسب است و سری Master Level Gaming نیز برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده است. سری کریت نیز از دیگر مادربردهای جدید MSI بود که دارای یک طراحی خاص سیاه و سفید است. همچنین سری ICE COLD دارای دو طراحی مختلف است که یکی کاملا سفید و دیگری کاملا سیاه است.

در ادامه، شالیکارانی قابلیت‌های این مادربردها را به حضار معرفی کرد. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این مادربردها، نورپردازی آنها است. این قابلیت که Mystic Light نام دارد، به گیمر اجازه می‌دهد تا به طور کامل مادربرد خود را با رنگ‌های دلخواه شخصی‌سازی کند و این رنگ‌ها را از طریق رایانه شخصی و اپلیکیشن موبایل به راحتی تغییر دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های مادربردهای جدید MSI، بهبود قابلیت خنک‌کنندگی توسط افزایش تعداد کانکتورها است. 

در بخش اورکلاک نیز این مادربردهای سری جدید MSI بهینه شده‌اند. فناوری DDR4 Boost یکی از فناوری‌های مخصوص MSI است که در مادربردهای جدید این شرکت وجود دارد و باعث می‌شود حافظه‌های شما پایداری بیشتری داشته باشند. سه نوع حافظه اصلی M.2، Sata و U2 توسط این مادربردها پشتیبانی می‌شود. فناوری Nahimic و بهبود صدای تولیدی توسط کارت صدای تعبیه شده برروی این مادربردها از دیگر ویژگی‌های مادربردهای سری جدید MSI است. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در گیم ها با مادربردهای Z270 Gaming شرکت MSI با کمک قابلیت DDR4 Boost فریم بیشتری بگیرید .

148518965826991.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای علاقمندان بازیهای آنلاین در مادربردهای Z270 Enthusiast GAMING شرکت MSI چیپ شبکه Killer E2500 تعبیه شده تا کاربران کمترین تاخیر و بهترین کیفیت ممکن را تجربه کنند و به شما قابلیت های زیادی در مدیریت پهنای باند خواهد داد و می توانید اولویت بندی را بر روی ترافیک شبکه تعریف کنید. چیپ محافظ مدار Killer Shield هم می تواند تا 15 هزار ولت قابلیت محافظت از پورت LAN مادربورد را بر عهده بگیرد.
148519724329691.png
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نگاهی به مراسم رونمایی از محصولات جدید MSI
1485239214681.jpg

شرکت MSI یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات کامپیوتری است که سال هاست در ایران فعالیت داشته و اکنون هم به شکلی جدی تر و گسترده تر، مشغول فعالیت در بازار ایران است. با توجه به آن که جدیداً مشتریان ایرانی توجه بیشتری به محصولات این شرکت داشته اند و به نوعی محصولات این شرکت با اقبال بهتری در ایران مواجه شده اند، بدیهی است که این شرکت هم تمهیدات مختلفی را برای جلب رضایت مشتریان بیندیشد و تلاش داشته باشد تا با جلب رضایت مشتریان اش، افراد بیشتری را هم به خرید محصولات خود ترغیب کند.این شرکت روز گذشته با همکاری شرکت پردیس صنعت سیاره سبز همایشی را برای معرفی محصولات جدید خود و اهداف آتی این شرکت در ایران ترتیب داده بود و ما نیز به عنوان یکی از رسانه های فعال در زمینه تکنولوژی و گیمینگ، در آن مراسم حضور داشتیم. در ادامه قصد داریم تا نگاهی کوتاه به مفاد این همایش داشته باشیم.در ابتدا باید گفت که شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در واقع با نام تجاری گرین (Green) شناخته می شود که برخی محصولات آن نظیر کیس ها و سیستم های خنک کننده نزد خریداران ایرانی محبوبیت دارد. این شرکت از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. همان طور که احتمالاً متوجه شده اید، یکی از بخش های اصلی این مراسم در مورد اعلام همکاری دو شرکت MSI و گرین بوده است. این دو شرکت از این پس با یک دیگر همکاری خواهند داشت و این همکاری در نهایت مطمئناً به نفع هر دو شرکت سخت افزاری تمام خواهد شد. در ابتدای مراسم ابتدا در مورد شرکت پردیس صنعت سیاره سبز، سابقه آن و اهدافی که برای آینده در نظر دارد صحبت شد و سپس از همکاری با شرکت MSI، دلایل این همکاری و برنامه هایی که در آینده برای مشتریان تدارک دیده شده توضیحاتی ارائه گشت.
برای ادامه مطلب کلیک کنید 
ویرایش شده توسط MSI Support
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...