رفتن به مطلب

Recommended Posts

thumbnail_sbx katana - 1.jpg

 

بزودی و از تاریخ 1 فوریه 2017، اسپیکر گیمینگ جدید کریتیو با نام Sound BlasterX Katana برای پیش فروش در سایت این شرکت قرار خواهد گرفت. البته هم اکنون بصورت انحصاری تا تاریخ 30 ژانویه توسط Overclockers UK بهمراه کارت صدای Sound Blaster G1 USB و به قیمت 279.95 پوند آماده پیش فروش است. Katana در کنار شکل و ظاهر جذاب، عملکرد صوتی خیره کننده ای در بازی ها به نمایش می گذارد. طراحی باریک بدنه آغشته به آلومینیوم، نمایانگر کیفیت ساخت بالا و زیبایی خاص آن است.

یکی از ویژگی های مهم این اسپیکر سیستم نورپردازی Aurora با 16.8 میلیون رنگ می باشد که در قسمت زیرین بدنه قرار گرفته و شامل 49 LED مجزاست که توسط کاربر از طریق کلیدهای تعبیه شده روی آن قابل تنظیم خواهد بود. همچنین کلیدهای تغییر منبع صوتی ورودی، کلیدهای کاهش و افزایش حجم صدا، خاموش / روشن و بلوتوث در کنار هم روی بدنه آلومینیومی زیبای آن قرار گرفته اند.

 

thumbnail_sbx katana - 2.jpg

 

علاوه بر قابلیت بلوتوث، در قسمت پشت اسپیکر، ورودی های مختلف دیگر نیز وجود دارد، از جمله فیش 3.5 میلیمتری هدفون و میکروفن، ورودی استریو، ورودی اپتیکال دالبی 5.1 کاناله فراگیر، USB و micro-USB برای انتقال سیگنال صوتی 96kHz و 24bit و برای عملکرد راحتتر، یک ریموت کنترل مادون قرمز همراه آن است.

سیستم صوتی Katana شامل 5 عدد درایور صوتی مجزاست که به منظور رسیدن به حداکثر کیفیت و شفافیت صدا، هرکدام توسط یک آمپلیفایر DSP تقویت می شوند. همانطور که می بینیم درقسمت بالایی آن دو اسپیکر مخصوص صدای بیس میانی و دینامیک برای خروجی صدای گسترده تر قرار دارند. بهمراه دو اسپیکر مجزا برای فرکانس های تشدید و بیس پایین. قسمت کارت صدای Katana متشکل از 3 آمپلیفایر است که توسط یک DSP چند هسته ای هدایت می شود.

 

thumbnail_sbx katana - remote.jpg

 

 Katana همچنین قابلیت اتصال به کنسول های گیمینگ و موبایل و پخش صدای مجازی فراگیر 7.1 کامپیوتر را دارد و از فرمت های صوتی MP3، FLAC، WMA، و WAV پشتیبانی می کند. کاربران گیم نیز میتوانند با استفاده از نرم افزار Sound Blaster Connect پروفایل های مختلف گیم را انتخاب و شخصی سازی کنند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

منبع : Vortez

مترجم : عادل ریاحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...