رفتن به مطلب

شمشیر شب و سپر MSI به پردازنده Kaby Lake مجهز می شوند


Recommended Posts

Aegis Ti3_01_Light_575px.png

 

شرکت MSI در ماه جاری تمام رایانه های دسکتاپ گیمینگ خود را به پردازنده های جدید اینتل Kaby Lake  و مادربرد های چیپست سری 200 مجهز کرده است. این سیستم ها که با نام های Aegis (سِپَر) و Nightblade (شمشیر شب) عرضه می شوند، علاوه بر طراحی ها و امکانات قبلی، با بکارگیری پردازنده های جدید قدرت بیشتری در اجرای برنامه ها و بازی ها ارائه می دهند.

Aegis و Nightblade دارای تفاوت ها و شباهت هایی در مکان قرار گیری قطعات و معماری داخلی کیس می باشند. از شباهت ها می توان به دو قفسه بودن این کیس ها جهت خنک سازی بهتر پردازنده و کارت گرافیک و استفاده از مادربردهای Mini-ITX  اشاره کرد. همچنین این سیستم ها دارای LED های RGB متعدد جهت نورپردازی به دلخواه کاربر با استفاده از نرم افزار Mystic Light و MSI Gaming Software هستند. یکی از نکات دیگر وجود درگاه HDMI در جلو همه این کیس ها برای اتصال هدست های واقعیت مجازی VR می باشد.(بجز کیس Nightblade MIB)

 

MSI_Nightblade_group_575px.jpg

 

Nightblade 3-01-Light_575px.png

 

سری شمشیر های شب Nightblade که در سه مدل MIB ، MI3 و 3 ارائه می شوند تا حد امکان کوچک و با پاورهای 500 واتی طراحی شده اند. با توجه به معماری نسبتا کوچک،MSI در ساخت PC های Nightblade از مادربردهای اینتل بر پایه چیپست B250 بهره گرفته است که اجازه اورکلاک به کاربر نداده و در مجموع قابلیت نصب حداکثر 3 دستگاه ذخیره سازی 2.5 و 3.5 اینچی به اضافه یک یا دو دیسک جامد SSD PCIe NVMe را داراست.

 

Nightblade 3-04_575px.png

 

Nightblade 3-06_575px.png

 

از نظر توانایی عملکرد گرافیکی کیس های Nightblade باید گفت که با بهره گیری از کارت های جدید GeForce GTX 1060 و 1070 و امکان اورکلاک آنها، سیستم های قدرتمندی به حساب می آیند.

 

msi_desktops-678_678x452.jpg

 

اما سری های Aegis (سِپَر) MSI شامل سه مدل 3 ، X3 و Ti 3 برای گیمر هایی ساخته و عرضه شده اند که به دنبال حداکثر کارایی ممکن در سیستم های گیمینگ هستند. به همین دلیل در ساخت دو مدل حرفه ای تر Aegis Ti3 و Aegis X3 مادربرد های چیپست Z270 و پردازنده های Intel Core i7-7700K با قابلیت اورکلاک دستی و اتوماتیک، بکار برده شده است. یک کلید مخصوص MSI Game Boost در کنار این کیس ها جهت انجام خودکار اورکلاک وجود دارد. دو مدل اشاره شده دارای طراحی سه قفسه ای هستند که قفسه سوم مخصوص قرارگیری منبع تغذیه 850 یا 600 واتی می باشد.

 

MSI_Aegis_TI_575px.jpg

 

Aegis Ti3_07_575px.png

 

در هر سه مدل Aegis محل نصب 3 دیسک سخت HDD یا جامد SSD در مجموع وجود دارد. برای دستیابی به ظرفیت های بالاتر به این مقدار می توان دو عدد SSD M.2 NVMe در شکاف های PCIe اضافه کرد. با استفاده از درگاه اتصال شبکه سیمی و بی سیم Rivet Network و Killer Network و نرم افزار مخصوص ارائه شده کاربر می تواند ترافیک مخصوص هر برنامه و بازی را کنترل کند. این 3 مدل Aegis به آخرین نسل کارت های گرافیکی NVIDIA  یعنی سری 10مجهز شده اند. نکته جالب اینکه سیستم Aegis Ti3 میتواند دو کارت GeForce GTX 1070 / 1080 را بصورت SLI در خود جای دهد که با این حساب اولین سیستم Mini-ITX دنیا با دو کارت گرافیک محسوب می شود. مدل Ti3 امکان نصب 64 گیگابایت حافظه رم DDR4-2400 را دارد. جالب است بدانید MSI بجای استفاده از مادربردی بزرگتر مثلا در ابعاد microATX با دو شکاف PCIe 3.0 در ساخت Aegis Ti3، از یک برد Mini-ITX و یک کابل رایزر با سویچ PCIe برای انشعاب گرفتن از شکاف موجود بهره گرفته است. Aegis Ti3 دارای کیسی بزرگ با ظرفیت معادل 39 لیتر است که با توجه به سخت افزار قدرتمند به رقیبی برای سایر سازندگان PC های دسکتاپ تبدیل شده است.

عکس های از مدل Aegis X3 :

 

msi-aegis_x3-product_pictures-3d18_575px.pngmsi-aegis_x3-product_pictures-3d25_575px.png

 

msi-aegis_x3-product_pictures-io-1_575px.png

 

 

منبع : AnandTech

مترجم : عادل ریاحی

 

ویرایش شده توسط captcha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

طراحی ظاهری کیس هاش که فوق العاده زشته !

کاش 4 تا عکس از داخلش هم می بود. قیمت هم که ......

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/11/12, 18:02:14، SaeedEminem2 گفته است :

طراحی ظاهری کیس هاش که فوق العاده زشته !

کاش 4 تا عکس از داخلش هم می بود. قیمت هم که ......

آی گفتی ...

دقیقا تا دیدمشون همین نظر رو نسبت بهشون پیدا کردم و گفتم بیام پست بذارم که شما زودتر زحمتش رو کشیدی دوست عزیز....

دم ASUS گرم که واقعا رخ کیس هاش تمام هیکل MSI رو میارزه؟!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...